Verliefd zijn, ik weet even geen raad.

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
FienS
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Verliefd zijn, ik weet even geen raad.

Bericht door FienS » 23 aug 2018 19:42

dammn ik weet niet waar ik moet beginnen.......... Bij het begin zeker.

Wel, twee vrienden ( het meisje is bi, de jongen gay) zijn vanaf dat ze elkaar kende altijd heel close geweest: knuffelen, bijnamen voor elkaar........
Toen ik hun geaardheid niet wist zat ik hen altijd te plagen dat ze een koppeltje moesten worden, ze lachten het altijd weg en na een tijdje vertelde de jongen mij, dat hij gay was. Toen wist ik ook dat nooit iets ging worden. Een tijd later wist ik ook van het meisje dat ze bi was, van mezelf wist ik het al langer denk ik. Na een paar maanden kom ik ook uit bij hen, en het is natuurlijk allemaal geen probleem.

Maar stilaan begon ik gevoelens te krijgen voor het meisje, ik wou meer als vriendschap. En op het moment dat ik er allemaal een beetje uit was, stuur het meisje mij dat ze verliefd is op die jongen en dat ze gekust hebben. Voor haar betekende die kus zoveel, terwijl voor die jongen niet, die jongen heeft haar dat ook duidelijk proberen te maken, maar het meisje bleef verliefd.

Tegelijkertijd begint het meisje ook liefdesverdriet te krijgen, en natuurlijk omdat wij echt goede vrienden zijn stuurt ze naar mij.Ik troost haar natuurlijk.

Maar hoe moet ik ooit tegen haar gaan zeggen dat ik verliefd op haar ben. Ik wil haar niet nog een last bezorgen
I did it my way - Frank Sinatra

Met dank aan Shaun het Schaap

Debbaut
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Verliefd zijn, ik weet even geen raad.

Bericht door Debbaut » 23 aug 2018 20:32

Je hoeft het natuurlijk niet meteen te zeggen, je kan ook even wachten tot haar gevoelens voor die jongen en van verdriet wat gaan rusten zijn en het haar dan zeggen. Maar ik zou het haar wel sowieso zeggen, je moet het ook niet voor jezelf opkroppen.
Hapiness can be found, even in the darkest of time, if one only remembers to put on the light.

FienS
New user
New user

Bericht door FienS » 23 aug 2018 22:01

Debbaut schreef:
23 aug 2018 20:32
Je hoeft het natuurlijk niet meteen te zeggen, je kan ook even wachten tot haar gevoelens voor die jongen en van verdriet wat gaan rusten zijn en het haar dan zeggen. Maar ik zou het haar wel sowieso zeggen, je moet het ook niet voor jezelf opkroppen.
Ma die kus is al 2 maanden geleden, dus ik weet niet hoe het zit op dit moment

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 24 aug 2018 19:34

tja, ik ben nog maar een dikke week echt uit de kast aan het komen en dat is ook mede omdat ik halsoverkop verliefd geworden ben op een vriendin (die helaas hetero is voor de volle 100%) maar we zouden wel close vriendinnen geworden zijn omdat ze net zoals ik gevoelig is maar dat vond ik naar haar toe ook niet fair dus heb ik het opgebiecht dat ik gevoelens begon te krijgen voor haar en daarmee ook gelijk wist dat ik op zen minst bi ben het was moeilijk zag er ook echt tegen op maar het geeft me nu wel een stukje rust nu ik dat gedaan heb, het enige dat nu wel speelt is dat ze afstand van me neemt (tijdelijk of niet daar is ze nog niet aan uit voel ik) en dat doet wel pijn maar ik snap het ook wel want ze zag in mij een hele goeie trouwe vriendin en nu is er verliefdheid mee gemoeid van mijn kant en dat vind ze logischerwijs nogal ongemakkelijk en ben wel zo dat ik haar als dat moet kan loslaten vanuit mijn hart en dat ik vooral wil dat zij gelukkig word

sterkte met je keuze maar ik denk dat het sowieso wel een keer moet :hugs:
puur op het gevoel

FienS
New user
New user

Bericht door FienS » 08 sep 2018 22:59

Ik durf gwn niet! Ik ben zo bang om een goede vriendin kwijt te raken....

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 10 sep 2018 08:52

Dat begrijp ik maar als het een troost mag zijn ik en men vriendin hebben terug voorzichtig contact het helpt sowieso als je je open opstelt en haar de tijd geeft die ze nodig heeft mocht ze het moeilijk hebben dat helpt wel en dan komt het vast wel goed :hugs:
puur op het gevoel

Plaats reactie