Bisexuele Gast, wat wilt hij

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
coolboy150
New user
New user
Geslacht: Man

Bisexuele Gast, wat wilt hij

Bericht door coolboy150 » 18 jun 2018 01:30

Hey iedereen,
Wil even men verhaal kwijt en jullie mening. Ik zelf ben gay 21 jaar.
Ik heb op een evenement een jonge leren kennen via vriendin. Het was als een gewoon feestje je leert er dus mensen kennen. Hij was in mijn ogen hetero dan ook.
Tijdens het feestje babbelde ik ermee en vond ik hem wel aantrekkelijk. Ik was ook wat zat en babbelde sneller, ik was niet beschaamd. Relaxte sfeer dus. Ik vroeg eens een meisje die erbij stond. Vraag eens of hij mij knap vind al lachend. Het was een soort plan haha. Ze vroeg het dan ook en hij vond mij wel een knappe jongen. Ik was verrast maar ok een hetero kan dat ook wel dacht ik. Toen praatte we over liefde enz. Relatie stuff. Hij zei dat hij dacht dat hij mss bi is, omdat elke relatie met meisje mislukt en hij nooit echte verliefd word. Ik zei ik heb nog nooit relatie gehad hoor. Zou je kunnen sex hebben met een jongen? Hij antwoorde een twijfelde : neen ni echt.
Ik zei dan dat er geen probleem was, wacht gwn en je ziet wel.
Het gesprek is mij wel altijd bij gebleven.
Hij vertelde dat hij op de zelfde hogeschool zat en ik maar eens moest een berichtje sturen om af te spreken.

Ik heb hem nadien 7 maand niet gehoord. Had hem wel op fb al die tijd.
In feb 7 maand later stuurde ik eens terug, ik mocht van mijn ouders het 2de sem op kot gaan. Hij schoot even terug in men gedachten en ik berichte hem. Hij wist perfect nog wie ik was en wilde afspreken om te lunchen op school. En dat deden we ook, het was er zeer gezellig en fijn die middag. Hij was vriendelijk en aangenaam. Onze ontmoeting was wel appart, toen hij me zag omhelsde hij me. Voor iemand die ik maar 1 maal zag en dan 7 maand niet meer had gezien was dat wel even schrikken haha. Maar ok dacht ik.
Dan kruisten we elkaar af en toe en korte chats op fb.
Hij werd wel altijd afstandelijker, nader inzien.

Een doodgewoon gesprek op messenger draaide zo uit,
Eerst ging het over schoolstuff nadien van de hak op de tak.
Ik kopieer nu letterlijk de inhoud
Hij, als ik eerlijk mag zijn zoek ik iets serieus en geen flirtrelatie
Ik: was dat berichtje naar mij bedoeld
Hij: jazeker, het is daarom dat ik was afstandelijk doe, hoop dat je het begrijpt
Ik: oe je was toch hetero? Of ben je nu bi?
Hij. Weet het niet zo goed, kom daar niet graag voor uit
Ik. Ik val compleet uit de lucht, voel al keilang iets voor u maar durfde dat niet te zeggen om de vriendschap niet te verpesten. Dat was ook de reddn wrm zoveel wou afspreken.
Hij: dacht ik wel, maar ga er nu niet mee bezig zijn, tsijn examens.
Ik: verstandige keuze, beter focus houden op de examens nu.
Hij: idd
Ik: denk dat het goed zou zijn om na de examens eens te praten. Begrijp dat je het daar moeilijk mee hebt.
Hij nee ik moet daar ni over praten, dat zou toch nooit werken. Heb geen tijd en zin om mij daarmee bezig te houden. Ik vertrek toch volgend jaar naar Parijs (erasmus school) het is beter dat je het uit uw hoofd zet.
Ik : owkay :(

Nadien was het enkele dagen stil en begon ik eens voorzichtig te sturen. We hadden dan terug een normaal gesprek. Ik wenste hem succes voor zijn examens hij mij ook. Nadien stuurde ik af en toe die volgende 2 weken.
En opeens 4 dagen terug tijdens een gwn gesprek

Hij: he Gil
Ik: ja?
Mijn vriendin vind het wa raar da gij constant stuurt 😛
Ze begin het verdacht te vinden.
Dus ga effe afstand nemen.
Ik: is dat nu verzonnen?
Hij waarom denk je dat?
Ik: omdat je 2 weken geleden zei ik zoek een serieze relatie en geen flirtrelatie.
Hij: maar ik heb nu zo een flirtrelatie met iemand... Ik weet het maarja. Het is sneller gebeurd denk ik.
Ik: nu is mijn vraag, wa betekende ik voor u dan?
Hij: het kan niks betekend hebben, ik val op meisjes. Kvind u ne toffe gast maar daar blijft het bij.
Ik: ik snap er niks meer van.
Hij waarom?
Ik: ik zou dit eigenlijk liever face to face doen. Ik vind dit op de chat echt bruut.
Hij maar alee, val nu toch niet zo uit de lucht, ik ben al gans de week kort tegen u op de chat en het is altijd jij die stuurt.
Ik: zo deed je altijd al, heb jet nooit anders geweten...
Hij Maar dacht je nu echt dat het iets kon wordenn na wat ik gestuurd had 2 weken geleden?
Ik:ja? Ik zou echt vechten voor u en men best doen, waarom zeg je dan ik ben bi?
Hij: weet ik 'niet, was belachelijk om te zeggen.vergeet dat gewoon
Ik: je had dat gewoon nooit mogen zeggen dat heeft alles veranderd en uiteindelijk kapot gemaakt.
Hij: kijk ja sorry
Ik: ik aanvaard u excuses wel maar, hoop gwn dat je in het vervolg 2 keer nadenkt. En sorry dat ik iets zag in u

Hier stopte het, wat denken jullie?
Welke conclusies?
Ik stuur absoluut niet meer, ben te hard gekwetst. Is voor mij 1 van de ergste en koudste afwijzingen.

Gast

Re: Bisexuele Gast, wat wilt hij

Bericht door Gast » 18 jun 2018 16:36

Hey,

Ik moet zeggen dat deze situatie die je meemaakte me superbekend klinkt omdat ik ook zelf zoiets heb meegemaakt. Dus ik weet volkomen hoe je je nu voelt. Maar je hebt op een goede manier aangepakt. Hij heeft echt met je voeten zitten te spelen en jammer genoeg komt dat wel vaker voor.

Ikzelf kwam dit ook tegen toen ik in het middelbaar zat. Ik zat toen nog in de kast maar in zekere zin wist iedereen wel dat ik ook op jongens viel. Er was een jongen op mijn school die me steeds tekens gaf dat hij in mij geïnteresseerd was. Ik snapte het zelf niet want ik dacht dat hij gewoon hetero was. Hij had ook regelmatig een vriendin enzo. Toch merkte ik dat hij me steeds aankeek in de les en op de speelplaats. Ook als we alleen waren, was hij heel erg vriendelijk tegen mij en flirte hij met me. Maar dan als hij omging met zijn vrienden, deed hij gemeen tegen mij en negeerde hij mij.

Velen jaren later begrijp ik dat hij waarschijnlijk ook worstelde met zijn seksualiteit. Net zoals als die jongen in jouw situatie. Er zijn heel wat mannen die biseksueel zijn maar dat deel van zichzelf negeren omdat homoseksualiteit en mannelijkheid nog altijd niet samengaan volgens hen.

Ik denk trouwens dat hij in zekere zin enkel uit was om seks met jou te hebben omdat hij misschien dat deel van zijn seksualiteit wou ontdekken. Maar een echte relatie zou er zeker nooit in gezeten hebben dus je doet er goed aan om afstand te houden van hem en het gewoon als een afgesloten hoofdstuk te zien.

coolboy150
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Bisexuele Gast, wat wilt hij

Bericht door coolboy150 » 18 jun 2018 20:32

bedankt voor je reactie, ik ben er van overtuigd dat een hetero gast zo iets niet zou doen of zeggen, indien je dat wel zou doen als hetero gast dan ben je echt wel een asshole. Maar dat laatste sluit ik uit. Hij is waarschijnlijk in de knoop met zichzelf.

Hmmm als het enkel om sex te doen is weet ik eigenlijk niet, hij had eens gestuurd uit het niks ik loop geil. Maar dat was een vriend in zijn plaats zei hij toen. Er staat ook geen wachtwoord op zijn gsm.
In de scenario dat hij mij eens zou sturen,dus terug contact zou zoeken. Wat raden jullie aan? ik hoop natuurlijk dat hij nooit meer stuurt want dat maakt het ook gemakkelijker om hem te vergete. Maar ik heb zo een voorgevoel dat hij misschien ooit eens terug zou sturen na x aantal tijd. Hij heeft mij tot nu toe ook nergens verwijderd of ontvolgd op social media, wat ik ook raar vindt.

Plaats reactie