galabal date

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
2 berichten • Pagina 1 van 1

galabal date

Berichtdoor Roos1242432 » 16 apr 2018 19:52
Heey, ik vroeg me iets af,

Ik zit in het zesde middelbaar en dus is er in juni een galabal. Dit lijkt mij natuurlijk heel leuk, maar omdat ik gay ben en op meisjes val heb ik nog niet echt een date... Ik weet ook wel dat het leuk kan zijn om gewoon met je vrienden enzo te gaan, maar naar zo een galabal gaan met een date geeft je gewoon zo een speciaal gevoel ofzo. Daarom zou ik graag met een meisje gaan, maar niet als vrienden maar echt als date. Maar sinds ik geen gay meisjes ken (of alsinds niet weet wie gay is) vind ik dit gewoon moeilijk. Hebben jullie mischien tips/ advies?
Roos1242432

Re: galabal date

Berichtdoor Lilith » 17 apr 2018 21:44
Heb je een oogje op iemand? Dan zou ik haar subtiel benaderen. Meestal merk je aan kleine signalen wel dat zij ook lesbisch is. Ik zou met haar proberen te praten, haar af en toe terloops aanraken, haar complimenten geven en net iets te lang diep in haar ogen kijken. Je kan dan aan haar reacties wel zien of ze ook gay is... Je kan ook kijken naar haar lichaamstaal: draait ze haar bovenlichaam, benen en voeten naar jou? Leunt ze naar jou toe? Is haar aandacht volledig op jou gericht? Lacht ze veel? Komt ze net iets te dichtbij? De volgende stap is haar nummer vragen en haar regelmatig eens (onschuldige dingen ;)) sturen, als ze altijd enthousiast reageert en terugstuurt en duidelijk ook contact wil, dan is het al goed. Je kan ook terloops laten vallen dat je op vrouwen valt en kijken hoe ze reageert. Of het gewoon op de man af vragen.

Als je geen oogje hebt op iemand wordt het idd moeilijk... :) Wel tof dat je de ballen hebt om een vrouw mee te nemen naar het galabal, dat had ik nooit gedurfd toen ik in het 6e zat...
''Take the risk or lose the chance''
Lilith
New user
New user

Geslacht: Vrouw

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties