Graag hobby delen - maar hoe?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Graag hobby delen - maar hoe?

Berichtdoor hibbi4 » 18 maart 2018 12:58
Hoi beste community-leden,

Ik weet niet echt wat ik moet doen... Ik heb sinds drie maanden een relatie met een fantastisch meisje. Het is min of meer mijn eerste echte relatie en ik wil nu geen grove fouten maken. Daarom vraag ik even hier of me iemand kan helpen.
Mijn vriendin is heel erg geinteresseerd in voetbal en alles wat erbij hoort (naar matches kijken, met vrienden voorspellingen doen mbt match-resultaten ezv) maar ik heb helaas geen verstand van voetbal. Ik persoonlijk hou echt van dieren en sport was nooit een deel van mijn leven. Maar ik wil dat graag veranderen. Heeft iemand een tip voor mij hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt!
hibbi4
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Re: Graag hobby delen - maar hoe?

Berichtdoor TylerXD » 18 maart 2018 13:33
Hey hibbi4,

Het is op zich niet erg om verschillende hobby's te hebben, dus ik zou me daar niet te veel zorgen om maken :) . Het kan natuurlijk nooit kwaad om wat interesse te tonen, maar het lijkt me wel moeilijk om plots van sport te houden, als het jou totaal niet interesseert. Bekijk het positief: terwijl je vriendin bezig is met voetbal, dan heb jij wat tijd voor jezelf ;)
Hobby's kan je natuurlijk heel breed nemen en je zult vast wel iets vinden dat jullie samen leuk vinden. Misschien vinden jullie een bepaalde tv-serie leuk, gaan jullie graag uit eten, vinden jullie wandelen heel fijn... Enfin, er zal wel iets zijn dat jullie allebei leuk vinden? :)
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Re: Graag hobby delen - maar hoe?

Berichtdoor Lilith » 09 apr 2018 23:31
Tip: toon gewoon interesse in haar: wanneer gaat ze voetballen, ga naar haar matchen kijken, koop haar voetbalsokken die ze leuk vindt, steun haar, wees lief en stel haar veel vragen waaruit je interesse blijkt. Wees blij als zij blij is omdat ze haar hobby kan doen, dan ziet ze dit en groeien jullie naar elkaar toe. Als ik van iemand houd wil ik alleen maar dat ze gelukkig is en ben ik blij als ik haar zie lachen of genieten. Ze zal dit wel aanvoelen van jou hoor. ;) Good luck! :D
''Take the risk or lose the chance''
Lilith
New user
New user

Geslacht: Vrouw

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties