fitness

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
36 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: fitness

Berichtdoor lorenzo jwt » 02 feb 2014 11:04
hey
ik fitness geel graag! zijn er onder jullie die da ook graag doen? laat my keer iets weten dan, xxx groetjes lorenzooo
lorenzo jwt
New user
New user

Geslacht: Man

Berichtdoor omnivix » 25 apr 2014 00:42
fitness ftw

ik fitness nu al sinds november en doe het echt super graag ;) voor mij is het eerder een middel om stoom af te blazen
ik ga 4x per week naar de fitness en mijn schema bestaat altijd uit hetzelfde: een half uur cardio en een half uur spieren
cardio is bij mij enkel loopband: ik begin met 1 min te wandelen tegen 4km/u, daarna 10min te lopen tegen 8km/u gevolgd door, 10min tegen 10km/u, 5min tegen 11km/u, als voorlaatste 2min uitlopen tegen 12km/u en daarna 2 min wandelen tegen 4km/u. Dit allemaal uiteraard met goeie muziek ;)

Bij spieren train ik vooral borst-, buik-, schouder- en de armspieren en deze oefeningen variëren van dag tot dag wel ;)
I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come
omnivix
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor ceke » 19 jun 2014 13:10
Hey

ik ben een paar jaar geleden begonnen met fitnessen maar ben af en toe gestopt... Ik heb het laatste half jaar geen dumbell meer aangeraakt maar ga er in september terug aan beginnen. Ik ben altijd gegaan naar de fit & co maar ga volgend jaar naar de hassogym in hasselt, zou prijs kwaliteit beter zijn en er is veel meer apparatuur.
ceke
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor LillyS » 25 jul 2015 13:28
Ik fitness eigenlijk het liefst van al thuis! :)

Ik heb zelf een crosstrainer staan voor mijn cardiosessies. Zo'n toestel is uiteindelijk niet zooo duur en je kan er jarenlang van genieten.

Naast cardio doe ik ook nog allerlei oefeningen om m'n lichaam fit te houden: buikspieroefeningen, oefeningen om m'n benen en billen te trainen, ... Ik heb intussen een lijstje staan van mijn favoriete oefeningen. Mocht je dat zelf nog niet hebben kan ik http://trainerz.be wel aanraden! Hier kan je voor iedere spier die je wil trainen een handig overzicht vinden. :D :D :D
LillyS
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor nemesis » 25 jul 2015 13:39
Ik wil eigenlijk volgende maand in Gent weer aan de gang. Heeft iemand ervaring? Meningen over BasicFit/Escape/Oxygen?
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.
nemesis
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25

Berichtdoor WalkingOnSunshine » 28 jul 2015 15:58
Fitness met bodyweight, maar een tijd weer niets gedaan, dus nu dag 1 van dit hier, en volhouden :3 !
WalkingOnSunshine
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor boy20 » 03 mei 2016 09:41
ik fitness elke dag
boy20
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor boy20 » 13 okt 2016 09:23
Ik ga naar fitness Isogym in Izegem
Ik doe dan 6 keer in de week. Voor meer info, stuur me privé bericht of reageer, want ik kan beter antwoorden op vragen in plaats van zelf te vertellen. Gaat er nog iemand fitnessen in of rond Izegem?
boy20
New user
New user

Berichtdoor Michaël » 30 okt 2016 17:18
Ik heb de fitness leren appreciëren toen ik moest revalideren na mijn operaties.
Kracht -en conditietraining kreeg ik voorgeschreven. Eerst met een beetje tegenzin omdat je een strak schema kreeg
Nu moet dat niet meer, thuis staat het nodige materiaal.
Michaël
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Nora79 » 30 okt 2016 21:23
Ik doe geen fitness (voorlopig). Ik moet altijd aan zo'n pijnlijke en genante situaties denken:
Afbeelding
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor KoeniewoeniE » 08 feb 2017 11:05
Hallo,
Iemand die toevallig gaat fitnessen bij body-World in Putte?
Grtz
Koen
KoeniewoeniE
New user
New user

Leeftijd: 33

Berichtdoor boy20 » 21 feb 2017 12:48
lorenzo jwt schreef:hey
ik fitness geel graag! zijn er onder jullie die da ook graag doen? laat my keer iets weten dan, xxx groetjes lorenzooo

Ik fitness ook heel graag
boy20
New user
New user

Berichtdoor Springbal » 17 maart 2017 13:34
sinds kort terug begonnen (was in mei gestart, maar in september gestopt, en nu in maart terug gestart hehe)

vooral cardio en wat oefeningen voor de schouders en "centrale spieren" (buik en rug vooral, voor 't werk ook he). Cardio is vooral half uur lopen of half uur op de ergometer (roeitoestel), en dat is zeer pijnlijk. Niet dat roeien of lopen, neen, maar zien hoe anderen die ergometers mismeesteren, of hun lichaam met totaal foute techniek. Ai ai. De paar gewichtjes, ja dat is toch terug aanpassen in het begin, hard zweten en stijve spieren. We zijn geen 20 meer hé
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Adrianorizza » 30 maart 2017 14:09
Ha iedereen ik heb een vraag:

Er is een nieuwe studio bij mij geopend die fitness cursussen aanbiedt met aanvullende vechtsport opties. Ik zou graag met vechtsport willen beginnen, maar ik vraag me eraf of het dan belangrijk is om ernaast krachttraining te doen. Ik heb zelf altijd getennist dus ik ben niet zo thuis in deze wereld. Een paar tips worden op prijs gesteld!
Adrianorizza
New user
New user

Berichtdoor -Matteo- » 30 maart 2017 15:49
Adrianorizza schreef:Ha iedereen ik heb een vraag:

Er is een nieuwe studio bij mij geopend die fitness cursussen aanbiedt met aanvullende vechtsport opties. Ik zou graag met vechtsport willen beginnen, maar ik vraag me eraf of het dan belangrijk is om ernaast krachttraining te doen. Ik heb zelf altijd getennist dus ik ben niet zo thuis in deze wereld. Een paar tips worden op prijs gesteld!

Dat hangt af van wat je doel eigenlijk is. Om met gevechtssport te beginnen is het geen must om daarnaast krachttraining te doen.
Maar wil je een gespierd lichaam (lees: breder uitzien met brede schouders, gespierde bovenarmen, sixpack) dan dien je daarnaast ook krachttraining te doen.
Heb vroeger vechtsport gecombineerd met krachttraining, maar na enkele jaren verruilde ik het voor atletiek- en zwemclub/competities.
-Matteo-

Berichtdoor Hombie » 21 jun 2017 21:14
Adrianorizza schreef:Ha iedereen ik heb een vraag:

Episch laat antwoord, maar moest het nog nut hebben; of eventueel voor de volgende met gelijkaardige vragen: Over het algemeen is het absoluut niet nodig om te fitnessen voor je begint met vechtsport ofzo, de sport zelf zal u wss wel een deel in de juiste vorm krijgen :p

Als je traint is een gelijkmatige training en aandacht voor conditie/cardio wel handig. Ook trainen op een manier dat je geen kortere, dikkere spieren krijgt a la bodybuilding; deze gaan u niet helpen, kracht; uithouding en lenigheid zijn veel belangrijker. Krachttraining kan zeer nuttig zijn, maar hangt dus vooral af van hoe je traint. (En uiteindelijk komt het er meestal vooral op aan hoe je je kracht gebruikt; de kracht van een goede stoot of trap zit ook grotendeels in de techniek en heel je lichaam er in kunnen gebruiken, niet zozeer hoe sterk je armen op zich zijn ofzo. Dat gezegd zijnde; kracht blijft wel belangrijk)

Als je iets van voorbereidende training wilt doen (of ondersteunde) zou ik over het algemeen zwemmen en/of lopen aanraden; maar fitness is met de juiste accenten/trainingswijze zeker ook zeer geschikt hiervoor; maar absoluut niet noodzakelijk op zich.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

36 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Sport!