Volleyballen

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
25 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Volleyballen

Berichtdoor AB_94 » 10 jul 2012 20:21
Zijn er hier ook mensen die net als ik volleyballen? Tofste sport!! :D
AB_94

Re: Volleyballen

Berichtdoor Laysiv » 10 jul 2012 22:36
Helaas. Zelf bak ik echt niets van het volleyballen.
Maar ik ben er vrij zeker van dat er hier nog enkele volleyballers zitten hoor. :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor jolien97 » 06 aug 2012 20:20
Jazeker
Volleybal is gewoon té Nice om niet te doen ;D
jolien97
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor analyse » 06 aug 2012 21:22
14 jaar competitie gedaan, 2 jaar geleden gestopt, en ik mis het nog steeds, maar door een blessure niet meer mogelijk om nog te spelen... Voorlopig toch, wie weet, komt het ooit nog goed, en kan ik later nog terug recreatie of zo doen. Volleybal voor senioren, in die fase zit ik al :D.
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...
analyse
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor LifeError » 15 sep 2012 08:56
Bezig aan seizoen 14
LifeError
New user
New user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

Berichtdoor kwiekske » 30 nov 2012 22:05
ik ga helemaal akkoord dat volleybal de tofste sport is ;D ik ben nu bezig met seizoen 7
It's hard enough being myself, so why would I try to be someone I'm not for your happiness?
kwiekske
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor idk » 02 jan 2013 19:03
12de seizoen (balgewenning bijgerekend ;))
Supertoffe sport! (Zou niet meer zonder kunnen)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor PokerFace » 23 jan 2013 01:45
Hier nog een volleybalster :)
Ik denk dat ik nu aan mijn 6de of 7de seizoen bezig ben.

Iemand die in de selectie van een provincie heeft meegespeeld? :)
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.
PokerFace
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Hallookes » 23 jan 2013 11:31
Volleybal, absoluut. Bezig aan mijn 15de seizoen.
In lang vervlogen tijden heb ik nog aan de selectie meegedaan, maar daar ben ik in mijn tweede selectiejaar met gestopt. Ze hebben mij toen meermaals willen overtuigen om toch te blijven, maar koppige ik had haar besluit genomen. Daar heb ik nu af en toe nog wel spijt van. Hoewel, veel trainen in combinatie met mijn studies had waarschijnlijk toch ook niet mogelijk geweest. En ja, in tegenstelling tot sommige andere sporten zullen we er niet rijk van worden. Gelukkig is het een leuk spelletje ;-)
Hallookes
Regular user
Regular user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Wall » 23 jan 2013 12:15
Ondertussen zijn we halfweg mijn 13de seizoen.
Hallookes schreef: En ja, in tegenstelling tot sommige andere sporten zullen we er niet rijk van worden.

Inderdaad, onderbetaald, net zoals veel andere sporten, volleybal is zeker niet de enige. Als man heb je nog een kans om ervan te overleven in België, maar als vrouw kan je er zelf in een topploeg als VDK Gent of Kieldrecht niet van leven.
Moderator van het jaar 2015
Wall
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 23

Berichtdoor Hallookes » 23 jan 2013 13:07
In welke provincie (of gewest, afhankelijk van provincie tot provincie) spelen jullie eigenlijk?

Ik speel zelf in de provincie Antwerpen. Zowat de grootste provincie op volleybalgebied veronderstel ik. Enorm veel ploegen waardoor er niet enkel op provinciaal niveau (en hoger) wordt gespeeld, maar eveneens op gewestelijk niveau.
Hallookes
Regular user
Regular user

Berichtdoor PokerFace » 23 jan 2013 23:42
Hallookes schreef: Hoewel, veel trainen in combinatie met mijn studies had waarschijnlijk toch ook niet mogelijk geweest.

Beetje om diezelfde reden gestopt.

Hallookes schreef:In welke provincie (of gewest, afhankelijk van provincie tot provincie) spelen jullie eigenlijk?

Ik speel zelf in Vlaams-Brabant, 3de provenciale en volgend jaar hopelijk 2de provenciale :) Ik wil wel wat hoger gaan spelen, maar de mensen van de volleybal zijn echt mijn betere vrienden. Ik denk dat er weinig ploegen zijn met zo'n goeie sfeer. Buiten de volley doen we ook super veel samen.. en dus is de keuze tussen hoger spelen en mijn vrienden snel gemaakt :) Volleybal = fun ! ;)
PokerFace
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Wall » 24 jan 2013 01:24
PokerFace schreef:
Hallookes schreef: Hoewel, veel trainen in combinatie met mijn studies had waarschijnlijk toch ook niet mogelijk geweest.

Goh, het is wel degelijk mogelijk hoor om volleybal op hoog niveau te combineren met studies, je hebt enkel geen tijd voor andere (leuke) dingen.

Ik ben afgezakt naar tweede divisie. Twee keer trainen in de week en één reserven- en hoofdmatch, da's echt ideaal. Onze regio is West- en Oost-Vlaanderen en een stuk Vlaams-Brabant/Brussel als ik mij niet vergis.
Wall
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor Hallookes » 24 jan 2013 11:18
Wall schreef:
PokerFace schreef:

Goh, het is wel degelijk mogelijk hoor om volleybal op hoog niveau te combineren met studies, je hebt enkel geen tijd voor andere (leuke) dingen.

Dat is natuurlijk afhankelijk van de studies en van de persoon die je bent. Bij de ene persoon gaat de leerstof er al wat sneller in dan bij de andere ;-) Plus, de persoonlijke voorkeuren. Ik heb nood aan tijd voor andere leuke dingen. Dus ja, dan is het een kwestie van keuzes maken natuurlijk.
In ieder geval, ik ben best wel tevreden met mijn volleybalverloop. En zo moet het zijn. Funfactor is toch altijd belangrijk in sport. Nu ja, niet alleen in sport. In alles wat je doet gewoon :D
Hallookes
Regular user
Regular user

Berichtdoor FactFiction » 25 jan 2013 22:55
5 jaar competitie gespeeld, dan eventjes gestopt omdat ik mij niet meer goed voelde in die ploeg vol omhoog gevallen meisjes :( en sinds 2 jaar speel ik weer bij een andere ploeg op recreatief niveau. véél leuker zo :D
Let your dreams be bigger than your fears.
FactFiction
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor LifeError » 31 jan 2013 14:22
Ik speel in West-Vlaanderen. Vorig seizoen nog divisie. Nu door een combinatie van studies en vrienden toch terug naar provinciaal niveau afgezakt. Nog geen moment spijt van gehad. Zit in de vorm van m'n leven en amuseer me te pletter.

Ik gaf ook trainen op damesniveau, maar nu omwille van studies wel tijdelijk stopgezet.

Toch opvallen dat hier voorlopig geen andere jongens zijn die volleyballen!
LifeError
New user
New user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

Berichtdoor idk » 06 feb 2013 20:04
PokerFace schreef:

Hallookes schreef:In welke provincie (of gewest, afhankelijk van provincie tot provincie) spelen jullie eigenlijk?

Ik speel zelf in Vlaams-Brabant, 3de provenciale en volgend jaar hopelijk 2de provenciale :) Ik wil wel wat hoger gaan spelen, maar de mensen van de volleybal zijn echt mijn betere vrienden. Ik denk dat er weinig ploegen zijn met zo'n goeie sfeer. Buiten de volley doen we ook super veel samen.. en dus is de keuze tussen hoger spelen en mijn vrienden snel gemaakt :) Volleybal = fun ! ;)

Oost-Vlaanderen is mijn terrein :)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor PokerFace » 23 feb 2013 16:20
Ik kijk al uit naar het beachen! Nog fans? Beachtornooi van Den Haan zou ik wel willen doen dit jaar en de beachtornooien van de Spetter zijn ook de max!
PokerFace
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Wall » 23 feb 2013 16:27
PokerFace schreef:Ik kijk al uit naar het beachen! Nog fans? Beachtornooi van Den Haan zou ik wel willen doen dit jaar en de beachtornooien van de Spetter zijn ook de max!

Meestal begin ik daar niet aan. Eerst op zoek gaan naar een partner plus de zoektocht naar sponsors en dergelijke. Ik doe het wel eens voor het plezier op één of ander sportstrand in de zomer.
Wall
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor madame zaza » 06 apr 2013 20:43
Van mijn 10de tot 18de gespeeld, maar ook gestopt vanwege studies. Ik mis het wel. Ik loop nu ter vervanging, maar daar heb je zo niet die spanning,voldoening en het groepsgevoel van een echt toffe match. Tgohja, misschien ga ik later terug herbeginnen, als dat diploma op zak is :D
a woman without a man is like a fish without a bicycle.
madame zaza
New user
New user

Leeftijd: 24

25 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Keer terug naar Sport!