Het grote voetbaltopic!

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
516 berichten • Pagina 24 van 261 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26

Re: Het grote voetbaltopic!

Berichtdoor fabio » 12 nov 2013 02:12
inderdaad, Tchité is erg ondergewaardeerd, ik vind dat hij zeker zo goed is als de sutter
en een grote meerwaarde voor de supporter is dat hij voor mooi voetbal zorgt... natuurlijk kent Preud'homme hem ook goed en past hij volledig in de ploeg van Preud'homme, als hij volledig fit is en speelt kan hij ons samen met Max naar de titel leiden denkik
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Berichtdoor Peanut » 12 nov 2013 18:28
Ah, nog een Clubfan ? 8)
Peanut
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor fabio » 12 nov 2013 21:23
helemaal :) altijd geweest en zal ik altijd zijn :p
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Peanut » 12 nov 2013 21:45
fabio schreef:helemaal :) altijd geweest en zal ik altijd zijn :p

:egyptian: :egyptian: :egyptian:
Peanut
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Clover » 13 nov 2013 23:58
Peanut schreef:Weinig supporters zijn tegen zijn terugkeer. Niemand begreep waarom hij opeens in de B-kern zat. Hoogstwaarschijnlijk heeft het bestuur hier iets mee te maken, Stenman hebben ze ook zonder reden verbannen naar de B-kern.

Ik heb gehoord dat ze Stenman naar de B-kern hebben verbannen, omdat hij door z'n zware blessure nooit meer op niveau zou komen. Nu, dan nog vind ik dat geen reden om hem naar de B-kern te sturen, want dat is in mijn ogen nogal respectloos.

Trouwens, tof dat er hier nog Clubsupporters zitten. :egyptian:
Clover
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor bieke007 » 27 nov 2013 15:00
Achteraan loopt het stevig mis voor Waasland-Beveren, hopelijk geraken ze nog uit hun dipje maar dan moet het wel nu gaan gebeuren.

Mijn ploeg (OHL) is voorlopig uit de gevarenzone met 6 punten voorsprong op Waasland-Beveren maar het wordt nog hard werken om toch nog wat plaatsjes op te schuiven.
every new beginning comes from some other beginning's end
bieke007
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor mientje » 07 dec 2013 09:03
België zal niet te overmoedig mogen worden, daar in Brazilië. Maar toch, wat een heerlijke loting, alle matchen zijn op de dag van mijn examen!
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor cerclezot » 15 dec 2013 08:25
Gewonnen tegen Bergen. Een zeer goede eerste helft, maar een zeer zwakke tweede helft gezien, terwijl het meestal andersom is. Volgende week tegen Genk moet het beter.

Hopelijk kan OHL zich redden.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor cerclezot » 15 dec 2013 19:55
De voetbalbond heeft een campagne gelanceerd om holebiseksualiteit in het voetbal meer bespreekbaar en aanvaardbaar te maken. Benieuwd of ik voortaan minder holebi-onvriendelijke praat in het stadion zal horen. En wie de eerste holebivoetballer in de Belgische eerste klasse wordt die er openlijk voor uitkomt.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Peanut » 16 dec 2013 20:43
cerclezot schreef:De voetbalbond heeft een campagne gelanceerd om holebiseksualiteit in het voetbal meer bespreekbaar en aanvaardbaar te maken. Benieuwd of ik voortaan minder holebi-onvriendelijke praat in het stadion zal horen. En wie de eerste holebivoetballer in de Belgische eerste klasse wordt die er openlijk voor uitkomt.

Lijkt me weer zoiets waar we weinig van gaan horen.

Club speelde 2-2 gelijk tegen Charleroi nadat ze 0-2 voorstonden. Spijtig.
Peanut
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor cerclezot » 08 jan 2014 20:34
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/140108_hitzlsperger_kast

Met het uit de kast komen van Thomas Hitzelsperger toch eindelijk eens een grote naam uit de voetbalwereld die uit de kast komt. Helaas na het beëindigen van zijn carrière. Maar het is toch weer een stap in de goede richting.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Samotex » 08 jan 2014 21:18
cerclezot schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/140108_hitzlsperger_kast

Met het uit de kast komen van Thomas Hitzelsperger toch eindelijk eens een grote naam uit de voetbalwereld die uit de kast komt. Helaas na het beëindigen van zijn carrière. Maar het is toch weer een stap in de goede richting.

Iemand die jaren een voetballersvrouw ( vriendin) heeft gehad die ook in de media kwam. Het is idd een veel grotere naam dan die Rogers en iemand die nog maar net is gestopt. Ben eens benieuwd voor de reacties van andere spelers, voetbalbond,...Als je iets vindt, post gerust.

Nu nog Ronaldo en Nadal ( al is dat een andere sporttak). Het is toch wel het bewijs dat een vriendinnetje geen garantie is dat je gaydar zou fout zitten.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor cerclezot » 08 jan 2014 21:52
Samotex schreef:
cerclezot schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/140108_hitzlsperger_kast

Iemand die jaren een voetballersvrouw ( vriendin) heeft gehad die ook in de media kwam. Het is idd een veel grotere naam dan die Rogers en iemand die nog maar net is gestopt. Ben eens benieuwd voor de reacties van andere spelers, voetbalbond,...Als je iets vindt, post gerust.

Nu nog Ronaldo en Nadal ( al is dat een andere sporttak). Het is toch wel het bewijs dat een vriendinnetje geen garantie is dat je gaydar zou fout zitten.

De reacties van Lukas Podolski en Angela Merkel waren in ieder geval positief.

Dat nieuws van die vrouw van Hitzlsperger dateert ook al weer van 2007 (oude koeien dus), maar wordt nu terug boven gehaald.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Samotex » 09 jan 2014 00:36
Ofwel heeft hij het pas echt later ontdekt ofwel was die vrouw een cover up ( zoals er wel meerderen zullen zijn in de sport- en voetbalwereld). Feit is dat het uiteindelijk nog zwaarder voor hem moet geweest zijn om die stap te zetten. Dus super dat die het doet.
Kende jij hem al van voor vandaag? Als ik zijn palmares bekijk, is het wel de grootste geoutte voetballer tot op heden. Allez Ronaldo, doorbreek dat even ;-)
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor BiNDing » 09 jan 2014 01:00
Ik kende Hitzlsperger al :) Speelde bij Stuttgart en Westham als ik mij goed herinner.
Al is mijn gaydar het Noorden kwijt (of beter gezegd, heeft het nooit gevonden), opvallend vond ik het toch niet bij hem.

En een andere draad: KV een nieuwe trainer. Nu gaat het komen jongens, de gouden Jaren '80 komen er weer aan! (Maar niet heus... Vercauteren. Serieus? :kots: )
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Peanut » 11 jan 2014 23:26
Duitsland is altijd al een toleranter (voetbal)land geweest. Het verbaast me niet dat juist een Duitse voetballer zich openlijk out. Phillip Lahm, de verdediger van Bayern nam het enkele jaren geleden al op voor homo's in het voetbal. Hij zei iets van 'Homo's zijn welkom in het voetbal en bij de nationale ploeg.' en ook de bondscoach was al geruime tijd op de hoogte van de geaardheid van Hitzlsperger.

Thumbs up for Germany in dit geval.

Btw, Club Brugge keert terug met 8 geblesseerde spelers. Dit is toch geen toeval meer. Die medische staf bij Club...
Peanut
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Muesli » 16 feb 2014 10:06
Gisteren terug verrassende voetbaluitslagen. Onderaan is het spannend, en vooral onvoorspelbaar !
Wie was er hier supporter van Racing Genk ?
Muesli
New user
New user

Leeftijd: 33

Berichtdoor Peanut » 02 maart 2014 20:11
Club-Standard 1-0 :rock: :rock: :rock:
Peanut
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Perdrix » 02 maart 2014 21:57
Peanut schreef:Club-Standard 1-0 :rock: :rock: :rock:

:balloons:

We doen weer helemaal mee voor de titel.
Perdrix
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Matt » 08 apr 2014 23:12
Mourinho heeft met Chelsea de klus geklaard: door in de champions league !! het blijft een van de beste trainers, al dan niet de beste, van de wereld
Matt
New user
New user

Leeftijd: 20

516 berichten • Pagina 24 van 261 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26

Keer terug naar Sport!