Het grote voetbaltopic!

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Het grote voetbaltopic!

Bericht door Peanut » 10 sep 2013 20:40

Hopelijk promoveert Antwerp nog eens.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 13 sep 2013 13:07

De krant kopt 'Er zit doping in het voetbal'.

Aan de ene kant denk ik 'deuh, ... dat weet toch het kleinste kind?'. Ik heb zo iets van laat ze allemaal maar testen en haal er de valsspelers uit. Langs de andere kant heb ik het gevoel 'daar gaan we weer'. Gaan we nu ook het voetbal verpesten? Het zijn uiteraard de spelers, die valsspelen, en niet de controleurs die het voetbal verpesten maar toch...

Wat denken jullie, komen er grote namen aan het licht?
every new beginning comes from some other beginning's end

cerclezot
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door cerclezot » 14 sep 2013 09:04

bieke007 schreef:De krant kopt 'Er zit doping in het voetbal'.

Aan de ene kant denk ik 'deuh, ... dat weet toch het kleinste kind?'. Ik heb zo iets van laat ze allemaal maar testen en haal er de valsspelers uit. Langs de andere kant heb ik het gevoel 'daar gaan we weer'. Gaan we nu ook het voetbal verpesten? Het zijn uiteraard de spelers, die valsspelen, en niet de controleurs die het voetbal verpesten maar toch...

Wat denken jullie, komen er grote namen aan het licht?
Doping in het voetbal is niet nieuw. Tijdens de champions league finale van 1996 tussen Juventus en Ajax stonden er bij Juventus enkele spelers op het veld die epo namen. Alleen wordt er minder over gesproken als het over voetbal gaat en wel bij wielrennen. Ik denk dat alle sporten waar veel geld mee gemoeid is, daar ook doping gebruikt wordt. Als je bv ziet dat toptennissers soms vijf uur op de baan slagen van 200 km/u slaan dat is toch niet normaal. Of er grote namen gaan vallen hangt af of men open zal zijn of het stinkende potje toe gaat laten denk ik.

Krisman
Regular user
Regular user

Het grote voetbaltopic!

Bericht door Krisman » 14 sep 2013 09:56

Volgens mij zijn het net diegene die net geen topspeler zijn die gebruiken.
Ze willen mee met de grote jongens maar ze merken dat het net niet lukt en daarom zoeken ze hun toevlucht tot doping en hopen zo aansluiting te hebben ij de top wat soms ook lukt maar meestal niet echt.
Voetbal is ook nog flink stuk techniek en met doping kan je dat niet verbeteren, enkel de uithouding, de stamina.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 14 sep 2013 10:01

Krisman schreef:Volgens mij zijn het net diegene die net geen topspeler zijn die gebruiken.
Ze willen mee met de grote jongens maar ze merken dat het net niet lukt en daarom zoeken ze hun toevlucht tot doping en hopen zo aansluiting te hebben ij de top wat soms ook lukt maar meestal niet echt.
Voetbal is ook nog flink stuk techniek en met doping kan je dat niet verbeteren, enkel de uithouding, de stamina.
Dus jij denkt dat we vooral gebruikers gaan vinden bij de bankzitters en de b-ploeg van de topclubs? En bij de ploegen uit de tweede tabelhelft?

Ik hou mijn hart al vast!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 15 sep 2013 14:09

Gisteren weer gelijk gespeeld (en vooral NIET gescoord :( ) én toch sluipen we omhoog in de ranking. Momenteel een gedeelde 9de plaats.

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 15 sep 2013 14:12

bieke007 schreef:Gisteren weer gelijk gespeeld (en vooral NIET gescoord :( ) én toch sluipen we omhoog in de ranking. Momenteel een gedeelde 9de plaats.
Voor mij ook gedeelde 9e plaats alleen wel verloren van Lokeren dat nu 3e staat. Maar het is toch beter dan vorig jaar.

Napoli mijn ander team staat alleen aan de leiding in de Serie A.

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 15 sep 2013 20:28

Club wint met 4-1. Wel enorm slecht en saai voetbal maar het is al iets. Ik vrees wel voor volgend weekend tegen RSCA.

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 19 sep 2013 22:43

& ondertussen Preud'homme als trainer. Ik ben benieuwd of hij er iets kan van maken.

Over Eendracht Aalst zwijg ik na de wanprestatie van vorig weekend. Degradatiekandidaat als er niet snel verandering in komt. Chris Janssens (de trainer) mag dringend stoppen met zijn favorietjes de voorkeur te geven en te laten starten.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 20 sep 2013 07:25

Kletmarjet schreef:& ondertussen Preud'homme als trainer. Ik ben benieuwd of hij er iets kan van maken.
Ik schrok me toch een bult toen ik vanmorgen het nieuws vernam van het ontslag én de nieuwe trainer. Ik wist niet dat het zo rommelde bij club. En Preud'homme, tja, afwachten. In het vtm nieuws een paar jaar geleden heeft hij zich tijdens een interview na een macht serieus belachelijk gemaakt. Hopelijk pakt hij het nu beter aan!

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 20 sep 2013 22:20

lol club

Er scheelt daar iets serieus met het bestuur hoor, volgens mij hebben die totaal geen verstand van voetbal. Kan me voorstellen dat de sportief leider (diene ijslander Gretarsson?) met de komst van Preud'homme ook wel ga mogen ophoepelen. Waarschijnlijk zal de komst van Preud'homme nu wel een goede zet zijn, maar het heeft 2 jaar geduurd en bakken geld.
A church in ruin...

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 21 sep 2013 10:35

Ohl speelt morgen (yes, want ik ben vandaag niet thuis, dus ik zou het niet kunnen zien) tegen Zulte Waregem... Mmmm. Met een punt zullen we al heel tevreden mogen zijn. Maar je weet nooit, de match moet gespeeld worden.

United
New user
New user

Bericht door United » 22 sep 2013 16:09

De Belgian Red Flames hebben gisteren hun eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK 2015 met 2 - 0 gewonnen tegen Albanië! Toch even de nationale vrouwenploeg promoten na al die aandacht voor de mannen :)
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 22 sep 2013 17:26

United schreef:De Belgian Red Flames hebben gisteren hun eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK 2015 met 2 - 0 gewonnen tegen Albanië! Toch even de nationale vrouwenploeg promoten na al die aandacht voor de mannen :)
Vrouwenteams worden onterecht, te vaak vergeten!

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 22 sep 2013 21:24

Club heeft zowaar gewonnen van Anderlecht. Dit had ik niet durven dromen.

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 22 sep 2013 22:32

Lommel - Aalst 3-0. Ik kon gelukkig niet aanwezig zijn want het was blijkbaar om van te huilen. De degradatieplekken komen in zicht.

4-0 voor Club, wat een pandoering! Anderlecht al op 9p van Standard, een mooie kloof voor de mannen van Luzon.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 23 sep 2013 16:48

bieke007 schreef:Ohl speelt morgen (yes, want ik ben vandaag niet thuis, dus ik zou het niet kunnen zien) tegen Zulte Waregem... Mmmm. Met een punt zullen we al heel tevreden mogen zijn. Maar je weet nooit, de match moet gespeeld worden.
0-1 voor
dan 1-1
uiteindelijk 1-2 voor
om dan te verliezen met 4-2!

SCHANDE!!!

United
New user
New user

Bericht door United » 24 sep 2013 21:22

bieke007 schreef:
United schreef:De Belgian Red Flames hebben gisteren hun eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK 2015 met 2 - 0 gewonnen tegen Albanië! Toch even de nationale vrouwenploeg promoten na al die aandacht voor de mannen :)
Vrouwenteams worden onterecht, te vaak vergeten!
Idd! Vooral de voetbalploegen, hopelijk komt daar geleidelijk aan wat verandering in nu dat er al meer aandacht wordt geven aan het vrouwelijk hockeyteam en volleybalteam :)
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

PedroAntw
New user
New user

Bericht door PedroAntw » 30 sep 2013 20:49

Hey allemaal,

Zo te zien zitten er hier een aantal grote voetbalfanaten!
Welnu, ik heb zonet een bericht geplaatst over de Pink Devils, de enige homovoetbalploeg in België. En als ploeg zijn wij op zoek naar nieuwe spelers. Heb je interesse, kan je een beetje voetballen en beschik je over voldoende motivatie aarzel dan niet en neem contact op via mij of de ploeg!

groetjes

Pedro
(speler Pink Devils)

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 03 okt 2013 22:43

Emile Mpenza naar Aalst, WTF?? :lol: :lol:

Al hoop ik dat hiermee de resultaten eindelijk wat beter worden. Ik vrees ervoor dat die geen zak meer waard is na zo lang stil te liggen.

Gesloten