Het grote voetbaltopic!

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
BastardPriest
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Het grote voetbaltopic!

Bericht door BastardPriest » 14 aug 2013 23:36

boekenwurmpje schreef:Het leuke aan deze Rode Duivels dat zelfs oefenwedstrijden leuk om zien zijn,vroeger lag je nog net niet in coma.
Opvallend dat je dat zegt, want het was nu niet meteen de meest spectaculaire wedstrijd om naar te kijken, al heb ik er zelf wel van genoten. Verdedigend ziet het er enorm sterk uit met Van Buyten en Kompany als centraal duo en Courtois in de goal, maar aanvallend kon het nog iets beter dan hetgeen ze vandaag lieten zien. Al bij al een deftig matchke.
A church in ruin...

boekenwurmpje
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door boekenwurmpje » 15 aug 2013 00:25

Ik wil ook niet beweren dat het weergaloos was,maar het was wel leuk om zien,met 2 sterke ploegen tegen elkaar.

Een paar jaar geleden verloren we nog oefenmatchen tegen Tunesie enzo,en dan nog kansloos en was het niet om aan te zien.
En mijn papa ziet alles van voetbal,dus zelfs als ik het niet leuk vond,moest ik nog meekijken :)

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 15 aug 2013 16:09

Ik vond het gisteren écht een amusante wedstrijd! Het is bij 0-0 gebleven maar het had best 2-2 kunnen worden. Jammer dat de doelpunten uitbleven maar er was toch constante dreiging, aan beide kanten!
every new beginning comes from some other beginning's end

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 18 aug 2013 20:31

De eerste overwinning is binnen en we hebben al 5 punten da's al meer dan vorig seizoen na twaalf wedstrijden. Cercle is goed bezig. Volgende week begint ook eindelijk de Serie A weer. Dan kunnen we weer genieten van Napoli.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 18 aug 2013 20:35

cerclezot schreef:De eerste overwinning is binnen en we hebben al 5 punten da's al meer dan vorig seizoen na twaalf wedstrijden. Cercle is goed bezig. Volgende week begint ook eindelijk de Serie A weer. Dan kunnen we weer genieten van Napoli.
Is dat Napoli die een aantal serieuze transfers heeft gedaan? En dan heb ik het uiteraard niet over Mertens :p
A church in ruin...

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 19 aug 2013 09:53

BastardPriest schreef:
cerclezot schreef:De eerste overwinning is binnen en we hebben al 5 punten da's al meer dan vorig seizoen na twaalf wedstrijden. Cercle is goed bezig. Volgende week begint ook eindelijk de Serie A weer. Dan kunnen we weer genieten van Napoli.
Is dat Napoli die een aantal serieuze transfers heeft gedaan? En dan heb ik het uiteraard niet over Mertens :p
Ja ze hebben wel heel wat aangekocht, maar ze zien ook Edinson Cavani (mijn favoriete voetballer) vertrekken naar Paris Saint-Germain. Ze hebben er wel een 60-tal miljoen EUR voor gekregen.

Dries Mertens staat trouwens fantastisch in dat Napoli truitje :kwijl:

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 01 sep 2013 10:35

Cercle weeral gelijk gespeeld dit keer tegen OHL. Toch al 6 punten in 6 wedstrijden en in vergelijking met vorig jaar is dat stukken beter.

Napoli heeft al 6 punten na 2 matchen. FORZA NAPOLI!!!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 01 sep 2013 13:34

cerclezot schreef:Cercle weeral gelijk gespeeld dit keer tegen OHL.
Daar valt mee te leven.

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 02 sep 2013 09:19

bieke007 schreef:
cerclezot schreef:Cercle weeral gelijk gespeeld dit keer tegen OHL.
Daar valt mee te leven.
Ja elk een puntje zijn we beiden tevreden. Al had ik natuurlijk liever gehad dat die penalty binnen ging. Maar het punt is je gegund.

boekenwurmpje
Regular user
Regular user

Bericht door boekenwurmpje » 02 sep 2013 18:41

Als je ziet dat Antwerp meer dan 10 000 toeschouwers had in 2e zaterdag,en dat Beerschot-Wilrijk 8500 toeschouwers had in 1ste provinciale,dan besef je toch hoe jammer het is dat beide clubs reeds jaren wanbeleid kennen.

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 02 sep 2013 21:00

boekenwurmpje schreef:Als je ziet dat Antwerp meer dan 10 000 toeschouwers had in 2e zaterdag,en dat Beerschot-Wilrijk 8500 toeschouwers had in 1ste provinciale,dan besef je toch hoe jammer het is dat beide clubs reeds jaren wanbeleid kennen.
Erg hé ? Wel fantastisch dat ze zo'n trouwe supporters hebben.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 03 sep 2013 07:27

Peanut schreef:
boekenwurmpje schreef:Als je ziet dat Antwerp meer dan 10 000 toeschouwers had in 2e zaterdag,en dat Beerschot-Wilrijk 8500 toeschouwers had in 1ste provinciale,dan besef je toch hoe jammer het is dat beide clubs reeds jaren wanbeleid kennen.
Ik zag de reportage in het nieuws. Hartverwarmend!

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 06 sep 2013 20:25

bieke007 schreef:
Peanut schreef:
Ik zag de reportage in het nieuws. Hartverwarmend!
Ja dat is zeker jammer voor Antwerpen, maar beide ploegen waren ook meer bezig met de andere ploeg dan met hun eigen ploeg. Dat is in Brugge gelukkig anders.

Vanavond de Rode Duivels tegen de rokkendragers. Hopelijk kunnen we nog een stapje dichter bij Brazilië komen.

Mohnke
New user
New user

Bericht door Mohnke » 07 sep 2013 03:01

Supporters KRC Genk hier?

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 07 sep 2013 06:24

0-2 tegen Schotland en Kroatië gelijk tegen Servië. Dat betekent 5 punten voorsprong op eerste achtervolger Kroatië (met nog 6 punten te gaan). Dit mag niet meer mislopen.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 07 sep 2013 10:34

cerclezot schreef:0-2 tegen Schotland en Kroatië gelijk tegen Servië. Dat betekent 5 punten voorsprong op eerste achtervolger Kroatië (met nog 6 punten te gaan). Dit mag niet meer mislopen.
Het resultaat mag er zijn. Maar, misschien verwacht ik teveel, zo'n saaie wedstrijd...

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 07 sep 2013 10:39

bieke007 schreef:
cerclezot schreef:0-2 tegen Schotland en Kroatië gelijk tegen Servië. Dat betekent 5 punten voorsprong op eerste achtervolger Kroatië (met nog 6 punten te gaan). Dit mag niet meer mislopen.
Het resultaat mag er zijn. Maar, misschien verwacht ik teveel, zo'n saaie wedstrijd...
Ja het was niet de meest interessante match, maar ja we hebben toch 3 punten.

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 07 sep 2013 21:50

Er werd zowaar niet gefloten tijdens het Schotse volkslied. :cheerleader2:

Krisman
Regular user
Regular user

Het grote voetbaltopic!

Bericht door Krisman » 08 sep 2013 20:02

Maar goed ook zeker peanut.
Kvond dat zo kinderachtig de vorige keer.
Daarom eigenlijk dat ik minder en minder aan voetbal ben : de supporters kunnen soms zo stom doen.

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 09 sep 2013 23:05

Eigenlijk is het al bijna de gehele campagne zo. Vrij saaie matchen maar het resultaat mag er telkens wel zijn.

Goed georganiseerd de tegenstander moetikken en op het gepaste moment uitpakken met een doelpunt, zo kom je ver in het voetbal. De organisatie staat echt als een huis, amper 2 tegendoelpunten in 8 wedstrijden. Knap! Liever dit dan de blamages tegen Kazachstan, Armenië, Litouwen,.. in een nog niet zo ver verleden. In juni/juli zullen er alvast een paar dagen zijn dat ik met kleine oogjes naar het werk zal gaan de dag na een wedstrijd.

Ondertussen ben ikzelf terug begonnen met voetballen op het allerlaagste niveau na meer dan 5 jaar stil te liggen. Het is terug wennen maar de liefde voor het spelletje is er nog altijd en ik amuseer mij. Meer moet het niet zijn.

Eendracht Aalst is middelmatig gestart aan het seizoen. Uitgeschakeld in de beker van België tegen Temse (thuis met 2-4 de boot in na een schandalig slechte wedstrijd) en 7 op 15 in de competitie. Er zat wel meer in, tegen Moeskroen (2-3 verlies) waren er 3 discutabele situaties waar er penalty kon voor gefloten worden in het voordeel van Aalst. Het wordt trouwens hoog tijd dat die nieuwe tribune klaar is want de sfeer trekt op niks in de zittribune.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Gesloten