outen in uw sportclub

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
25 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: outen in uw sportclub

Berichtdoor Hombie » 14 dec 2015 03:02
Thor schreef:Vraag mij af wanneer ik mijzelf ook best zou outen, eerst vrienden waarschijnlijk dan pas in de zwemclub. Maar eerlijk gezegd ben ik daar totaal niet klaar voor, hoewel ik niet echt zo slechte reacties verwacht. Wel zal het wel snel de ronde doen en dat wil ik nog niet.

Da's best begrijpelijk, blijft iets wat je op je eigen tempo moet doen ^^

OT: Doe al een jaar of vier (bijna) vechtsport, toen ik begon wist ik het zelf nog niet, ondertussen weten de trainer en alle vaste mensen binnen de volwassenengroep al lang, verder is er nog wel wat volk gekomen en gegaan, geen idee of die iets wisten, maar niemand heeft er ooit een probleem van gemaakt, en het is kleine maar toffe club ^^
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Thor » 16 dec 2015 15:35
Ja, beetje bij beetje. Ik denk wel dat ze het al voor het grootste deel wel weten de oudsten dann wel. Maak er geen probleem van.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Thor » 22 feb 2016 00:12
Sowieso outing deze zomer op zwemstage in Bütgenbach!! Hopelijk geen speciale reacties, maar het staat vast :p
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Hombie » 22 feb 2016 22:51
Thor schreef:Sowieso outing deze zomer op zwemstage in Bütgenbach!! Hopelijk geen speciale reacties, maar het staat vast :p

Cool, veel succes ^^
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor adarr91 » 15 apr 2017 12:39
Ann Wauters: "Ook in België zijn er nog holebi-atleten die hun privéleven liever geheimhouden. Ik denk dat zij zich enkel willen focussen op hun sport en dat ze het platform dat ze nochtans hebben liever niet gebruiken. In het begin van je carrière – ik voelde dat ook – dan ben je daar niet mee bezig, je bent enkel gefocust op je sport. Op dat moment heb je echter een platform dat je kunt gebruiken, waar je je stem kan laten horen. En dat besef je pas later… ik toch. Begrijpen dat je een boodschap kunt meegeven en dat je een voorbeeldfunctie wil of kan zijn naar jongeren toe. Sommige sporters zijn daar misschien nog niet klaar voor, omdat ze zelf nog niet weten dat ze op dat moment wel degelijk een verschil voor iemand kunnen maken. Ik snap dat ik mijn eigen platform misschien iets beter had kunnen gebruiken, maar ik vond die lijn altijd vrij gevoelig. Uiteindelijk ben ik ook maar een basketbalspeelster." Bron

Ik kijk zo hard uit naar het moment waarop meer topatleten beseffen hoe belangrijk die zichtbaarheid is voor jongeren.
Waarom is dit zelfs in België nog zo'n moeilijk topic in de sportwereld?!
- The journey of a thousand miles begins with one step -
adarr91
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26
Geslacht: Vrouw

25 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Sport!