Holebi's en voetbal

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
52 berichten • Pagina 3 van 31, 2, 3

Re: Holebi's en voetbal

Berichtdoor Perdrix » 18 jun 2011 17:35
Juist besloten dat ik me toch eens ga informeren bij de plaatselijke damesploeg.. Ik ben net terug van een wedstrijd van hen en de kriebels voor de sport zijn terug :) Nu alleen nog deftige voetbalschoenen aanschaffen :P
Perdrix
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor sporty- » 19 jun 2011 11:35
ik zou nog ff wachten tot na t wk met schoenen te kopen,moest ik van u zijn,dan zal de nieuwe collectie uitkomen en zullen er al meer vrouwenmodellen tss zitten.
kwa kleurkes en modellekes is dat ni o mijn type meestal maar ze zitten wel beter,aangezien die op vrouwenvoeten gemaakt zijn.bij nike kunt ge natuurlijk ook nikeid doen en alles volledig zelf inkleuren ma da kost wel een beetje meer dan de standaard en die moet ge dan ook online bestellen natuurlijk.persoonlijk kies k meestal voor de duitse degelijkheid van adidas maar smaken verschillen natuurlijk. t belangrijkste is dat ze goed aan je voet zitten,vind ik toch.maar zoals gezegd,ik zou nog eventjes wachten,en moest je eventueel op reis gaan naar de buurlanden kijk daar ook maar es want daar vind je mss meer voor minder geld.(duitsland,nederland,frankrijk,spanje...)
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace
sporty-
Senior user
Senior user

Leeftijd: 36

Berichtdoor Botsbal » 04 jul 2011 23:16
Er zullen er zeker genoeg zijn! (denk aan 'De Roze Schoen' van Studio Brussel)

Persoonlijk voel ik er niets voor! ;)
Bboy93 schreef:creatieveling en een danser, alsof ik in de spiegel kijk!
Botsbal
New user
New user

Geslacht: Man

Berichtdoor ICU » 05 jul 2011 20:20
Ik wou dat het percentage hoger lag dan ik denk dat het ligt... Mijn crush is een voetballer, waardoor ik de opties homoseksueel en bereikbaar schrap... :(
ICU
New user
New user

Berichtdoor Faramir » 10 jul 2012 11:45
Ook Carl Hoefkens wil deze discussie blijkbaar aanzwengelen: Klik! enzo.
Wat denken jullie hiervan? Zal zijn boodschap effect hebben? :)
Faramir
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 30

Berichtdoor JFK » 10 jul 2012 11:56
Faramir schreef:Ook Carl Hoefkens wil deze discussie blijkbaar aanzwengelen: Klik! enzo.
Wat denken jullie hiervan? Zal zijn boodschap effect hebben? :)

Ik vrees dat het enige effect zangkoren 'Carl Hoefkens is een janet' in de tribunes gaat zijn.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor cerclezot » 10 jul 2012 20:03
Ik speel zelf niet maar heb wel al jaren een abonnement op Cercle Brugge (vandaar ook mijn nickname). Ik ben er zeker van dat er homo's of biseksuelen zijn in de voetbal in Zweden heb je trouwens Anton Hysen en in Amerika David Testo die beiden uit de kast zijn.

Wat die zangkoren betreft dat heb je sowieso (zelfs zonder zulke artikels), maar als er een voetballer uit de kast gaat komen zullen er ook zeker supporters zijn die de speler wel zullen steunen. Stel dat er bij Cercle een homo of biseksueel speelt en hij komt er voor uit. Dan mag die speler zeker zijn dat ik er zal zijn om hem te steunen en ik zal wel niet de enige holebi zijn met een voetbalabonnement.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Kletmarjet » 11 jul 2012 04:38
Als je de commentaren over dit leest op verschillende voetbalsites en fora hebben de homo- en biseksuele voetballers groot gelijk dat ze in de kast blijven zitten.

Die talloze hersenloze reacties zijn ook de reden waardoor ik op 1 persoon na, nog in de kast zit bij al mijn voetbalvrienden.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.
Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Peanut » 16 jul 2012 16:51
Ik heb een abonnement op Club Brugge. :)

In Belgie ken ik maar één voetballer die holebi is en dat is Jonathan De Falco.

Blijkbaar zouden er in de huidige Eerste Klasse, vier voetballers rondlopen waarvan het in de sportwereld geweten is dat ze homo zijn. In 1996 speelde er bij Anderlecht wel een voetballer die homo is. En daarna verstoten werd door zijn familie.
Peanut
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Matt » 08 apr 2014 23:06
Ik voetbal zelf niet, maar ben wel een supporter van KAA Gent. Ik heb daar een abonnement en zit in de spionkop, het deel van de tribune achter het doel waar de gezangen vnl. vandaan komen. Volgens mij ben ik niet de enige, ook al ken ik geen andere gent-supporters die homo zijn. :)
Matt
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor bdinho21 » 11 aug 2014 22:54
Matt schreef:Ik voetbal zelf niet, maar ben wel een supporter van KAA Gent. Ik heb daar een abonnement en zit in de spionkop, het deel van de tribune achter het doel waar de gezangen vnl. vandaan komen. Volgens mij ben ik niet de enige, ook al ken ik geen andere gent-supporters die homo zijn. :)

bij deze: ik ben AA Gent supporter en homo.
bdinho21

Berichtdoor -Matteo- » 30 okt 2016 16:47
Ik heb tot mijn 15de gevoetbald en nadien geswitcht naar atletiek- en zwemclub. Maar kijk wel graag naar voetbal en soms ga ik ook supporteren. Wel leuk om te lezen dat er homo's zijn die van voetbal houden.
-Matteo-

52 berichten • Pagina 3 van 31, 2, 3

Keer terug naar Sport!