Holebi's en voetbal

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
52 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Holebi's en voetbal

Berichtdoor Sanostra » 24 sep 2010 21:39
Misschien klinkt deze stelling wat vreemd of als een vooroordeel, maar ik heb er gewoon geen idee van omdat ik me er totaal niet voor interesseer, maar ik vroeg me dit af:
Hoe groot zou je de kans schatten dat iemand (lees jongen/man) die voetbalt en er sterk van houdt, homo of bi kan zijn. Denk je dus dat er tussen de gasten die voetballen wel holebi's zitten? En zoja, welk percentage denk je?
Voor alle duidelijkheid, ik denk van wel natuurlijk, maar zou graag eens een idee krijgen van anderen welk cijfer daar ongeveer opgeplakt zou kunnen worden.
Graag jullie mening!
Sanostra
New user
New user

Leeftijd: 27

Re: Holebi's en voetbal

Berichtdoor Nabuchodonosor » 26 sep 2010 02:22
Er zullen zeker holebi's tussen schuilen maar hoeveel dat is iets waar niemand een antwoord/cijfer kan op geven/plakken zolang niet iedereen daar uit de kast komt.

Maar ik geloof wel dat de verhouding nichten in de voetbal wel lager zal liggen dan in bv de horeca. :)
Zonder onderschrift, bij gebrek aan inspiratie.
Nabuchodonosor
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Mevr. Gaatje » 26 sep 2010 12:45
artikel over een homofiele voetballer die uit zijn ploeg gezet is om die reden. Gewoonweg schandalig! :kots:

http://lacquemant.wordpress.com/2010/09/25/homovoetballer-yoann-lemaire-er-zijn-23-miljoen-voetballers-ik-ben-toch-niet-de-enige-homo/
Een toffe madam schreef:Toont ne keer uw gaatje
Mevr. Gaatje
Regular user
Regular user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor JFK » 26 sep 2010 22:15
Naar het schijnt zitten er ook twee homo's in Die Mannschaft. Dus. 8)
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Berichtdoor BastardPriest » 21 okt 2010 22:55
Zijn er volgens meer, dan sommigen zouden denken. Alleen zal zoiets niet meteen besproken worden...
A church in ruin...
BastardPriest
Senior user
Senior user

Leeftijd: 31

Berichtdoor René from ze Café » 22 okt 2010 00:00
Ik neem aan -aangezien er naar schatting 10% van de mannen homo of bi is- dat er ook 10% homovoetballers rondlopen. Alhoewel, dat kan misschien wat veel zijn.

Neem nu nog 5%, da's een op twintig. Dat zou betekenen dat er in elke profkern er minstens eentje rondloopt. Lijkt mij zeker geen ondenkbaar gemiddelde.

Het blijft wachten op de eerste topvoetballer die zich out als holebi. Dan zal je volgens mij een hele stortvloed aan outingen zien. Cristiano: wees eens een man en kom eindelijk uit de kast!
René from ze Café
New user
New user

Berichtdoor JFK » 23 okt 2010 13:54
René from ze Café schreef: Cristiano: wees eens een man en kom eindelijk uit de kast!

:lol:

Idd. Geef toe dat het hele kind-bij-een-draagmoeder-gedoe maar een vreemd verhaal is. Ricky Martin heeft toch kort voor zijn outing ook iets gelijkaardigs gedaan?
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor mattijs487 » 24 okt 2010 16:40
René from ze Café schreef:Cristiano: wees eens een man en kom eindelijk uit de kast!

:D :roflmao:

Het percentage voetballers die homo zijn, zal nog minder zijn denk ik. Als ik met homo's praat, zijn er zeer weinig die voetballen of geïnteresseerd zijn in voetbal. Jammer...
Er zullen er zeker zijn in eerste klasse, maar het blijft nog een beetje taboe. Dus inderdaad wachten op een outing, dan zullen er nog volgen.
DaddyCool schreef:Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)
mattijs487
Senior user
Senior user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Mordicus » 24 okt 2010 19:00
Wat is me dat hier voor hemelstormend topic?!

HEB EENS RESPECT VOOR DE CLICHÉS!
Homo's voetballen niet, tenzij het wijven zijn.

:sun:
So it goes.
Mordicus
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Springbal » 26 okt 2010 13:19
Mordicus schreef:Wat is me dat hier voor hemelstormend topic?!

HEB EENS RESPECT VOOR DE CLICHÉS!
Homo's voetballen niet, tenzij het wijven zijn.

:sun:

Dan zitten hiertoch wat leuke wijven tussen. En dan nog in Mechelen ook. :rock: 8)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor sporty- » 27 okt 2010 23:33
JFK schreef:Naar het schijnt zitten er ook twee homo's in Die Mannschaft. Dus. 8)

ah ja? wie dan?
basti en schweini ofwa?
alleszins bij hun vrouwelijke tegenhangers zijn er wel tamelijk wa.er zit zelfs minstens 1 koppel bij de a kern.
en toen de tweede keeper in augustus trouwde met haar vriendin was dat ook in de media,dus daar in duitsland is dat allemaal best ok..
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace
sporty-
Senior user
Senior user

Leeftijd: 36

Berichtdoor sporty- » 27 okt 2010 23:36
JFK schreef:
René from ze Café schreef: Cristiano: wees eens een man en kom eindelijk uit de kast!

:lol:

Idd. Geef toe dat het hele kind-bij-een-draagmoeder-gedoe maar een vreemd verhaal is. Ricky Martin heeft toch kort voor zijn outing ook iets gelijkaardigs gedaan?

:rock: :merci:

cristiano: :kots:

sporty-
Senior user
Senior user

Berichtdoor x_lotteke_x » 02 nov 2010 16:54
sporty- schreef:alleszins bij hun vrouwelijke tegenhangers zijn er wel tamelijk wa.er zit zelfs minstens 1 koppel bij de a kern.

bij de vrouwen pluk je ze er direckt uit , ikzelf wil ook gaan voetballen en al paar keer mee gaan trainen , kon minstens de helft eruit halen als bi of lesbish
maar ook in onze klas zitten er veel jongens die voetballen en ikzelf zit ook veel tussen het jongensvoetbal en daar zie ik niet direckt meer homo's dan bij andere sporten hoor
Never let go of hope.
One day you will see that it all has finally come together.
What you have always wished for has finally come to be.
You will look back and laugh at
x_lotteke_x
Regular user
Regular user

Berichtdoor René from ze Café » 03 nov 2010 01:48
sporty- schreef:
JFK schreef:Naar het schijnt zitten er ook twee homo's in Die Mannschaft. Dus. 8)

ah ja? wie dan?
basti en schweini ofwa?
alleszins bij hun vrouwelijke tegenhangers zijn er wel tamelijk wa.er zit zelfs minstens 1 koppel bij de a kern.
en toen de tweede keeper in augustus trouwde met haar vriendin was dat ook in de media,dus daar in duitsland is dat allemaal best ok..

Basti en Schweini zijn een en dezelfde persoon: Bastian Schweinsteiger. En die is samen met een heel mooie blondine, dus het kan niet :)

Ik zou gokken op Khedira; die heeft er wel iets van mee. Of misschien Özil.
René from ze Café
New user
New user

Berichtdoor Sonne » 03 nov 2010 11:33
René from ze Café schreef:
sporty- schreef:
ah ja? wie dan?
basti en schweini ofwa?

Basti en Schweini zijn een en dezelfde persoon: Bastian Schweinsteiger. En die is samen met een heel mooie blondine, dus het kan niet :)

Ja voila, dat wou ik net ook zeggen. 1 persoon met 2 bijnamen...
Klopt, hij heeft een vriendin.

x_lotteke_x schreef:bij de vrouwen pluk je ze er direckt uit , ikzelf wil ook gaan voetballen en al paar keer mee gaan trainen , kon minstens de helft eruit halen als bi of lesbish

Inderdaad, en ik vind dat voetbal is echt wel dé lesbosport is bij uitstek. Gegarandeerd dat meer dan de helft van een vrouwenploeg gay is.
Sonne
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Disco Trut » 03 nov 2010 14:19
Sonne schreef:Inderdaad, en ik vind dat voetbal is echt wel dé lesbosport is bij uitstek. Gegarandeerd dat meer dan de helft van een vrouwenploeg gay is.

Gegarandeerd dat het niét waar is. Ja, er zijn veel vrouwenploegen waar een of meerdere lesbiennes spelen, maar altijd dat veralgemenen. De laatste drie keer dat ik een voetbalmatch van een vrouwenploeg heb gezien (van die verschillende ploegen, uit drie verschillende klassen en streken) en het stroomde daar absoluut niet over van lesbo's. Bovendien begint voetbal hier voor meisjes stilaan ook 'gewoon' populair te worden, in navolging van Amerika en Zweden, waar dat echt dé meisjessport bij uitstek is.

En ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel homo's er graag voetballen. Er zijn er vast (veel), maar het lijkt me niet meteen de gemakkelijkste omgeving om in uit de kast te komen.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor x_lotteke_x » 04 nov 2010 12:48
Disco Trut schreef:
Sonne schreef:Inderdaad, en ik vind dat voetbal is echt wel dé lesbosport is bij uitstek. Gegarandeerd dat meer dan de helft van een vrouwenploeg gay is.

Gegarandeerd dat het niét waar is. Ja, er zijn veel vrouwenploegen waar een of meerdere lesbiennes spelen, maar altijd dat veralgemenen. De laatste drie keer dat ik een voetbalmatch van een vrouwenploeg heb gezien (van die verschillende ploegen, uit drie verschillende klassen en streken) en het stroomde daar absoluut niet over van lesbo's. Bovendien begint voetbal hier voor meisjes stilaan ook 'gewoon' populair te worden, in navolging van Amerika en Zweden, waar dat echt dé meisjessport bij uitstek is.

je hebt inderdaad sommige ploegen waar het bekend om staat maar inderdaad ook weer niet allemaal . want hier bij ons kun je er ook al perfeckt de poegen uithalen waar er meer in zitten en waar minder of bijna geen,en ook sommige ploegen hebben het niet graag dat er lesbo's tussen zitten . en het voetbal word inderdaad populair . steeds meer meisjes beginnen te voetballen en het is ook natuurlijk een mooie sport he :D
Never let go of hope.
One day you will see that it all has finally come together.
What you have always wished for has finally come to be.
You will look back and laugh at
x_lotteke_x
Regular user
Regular user

Berichtdoor sporty- » 09 nov 2010 16:20
René from ze Café schreef:
sporty- schreef:

ah ja? wie dan?
basti en schweini ofwa?

Ik zou gokken op Khedira; die heeft er wel iets van mee. Of misschien Özil.

ja rene i know,khad mn foutje ook beseft toen ik het las,maar toen was al te laat...damn wat een kemel..eigenlijk wou ik zeggen...basti en özil. op khedira zou ik zo ni gokken.

nu ja van enkele duitse vrouwen weet ik t for a fact,en van andere weet ik for a fact dat ze straight zijn,idem met belgische nationale..zo dus..en nee t zijn niet allemaal butchy butches..trouwens ik ken een paar heel vrouwelijke voetbalsterkes dus ...en nee voetbal is niet alleen voor lesbos,net zoals tennis of zwemmen dat niet is.

sporty-
Senior user
Senior user

Berichtdoor dieterr » 14 nov 2010 23:13
Leven zonder voetbal? On-mo-ge-lijk !

Ik speel al 18 jaar veldvoetbal, daarnaast speel ik in de week nog mini-voetbal en zaalvoetbal.
Zaalvoetbal samen met mijn vriend, dus 2 van de tien spelers daar zijn dus janetten. Chance dat wij nog het gemiddelde opkrikken :p

'T is toch zo'n schoon spelleke.
GEENwaardezoeker

Ik ben een JOCHIE, weliswaar een GROOT jochie.
dieterr
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 33

Berichtdoor sporty- » 15 nov 2010 21:30
in duitsland word voetbal al van op de lagere school gegeven aan meisjes en jongens en word ook daar gescout naar de meest talentrijke speelsters en die worden dan door de bond begeleid en opgeleid ..

sporty-
Senior user
Senior user

52 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Keer terug naar Sport!