Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
Anna*
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Bericht door Anna* » 10 mar 2010 21:23

fitness, zwemmen en eenwieleren :)
Life begins at the end of your comfort zone

seaking8
New user
New user

Bericht door seaking8 » 10 mar 2010 22:04

Anna* schreef:fitness, zwemmen en eenwieleren :)
eenwieleren :rock: I love it.
Ik kan het wel niet zo goed maar kdoe het wel graag. =D
Staar je niet blind op een gesloten deur,
maar kijk om je heen naar een deur die wel open gaat.

Lorke
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Lorke » 13 mar 2010 19:53

Wat mij opvalt bij de meeste reacties, is het zo dat het meeste van vrouwen komen.
Waar zijn de mannen (buiten de mannen die wel een reactie hebben achtergelaten)??

Ik doe al 13 jaar aan Modern Jazz Dance. 10 jaar in groepsverband (waar ik ni meer zit) en nu al 3 jaar in een avondschool. Zalige leerkracht in de avondschool. Ervoor heb ik natuurlijk een tijdje gezwommen, getennisd. En sinds maart ga ik ni meer naar de fitness (komt nogal duur over). En ik ga alleen fietsen in de zomer en als het de gordel is.

De dans doe ik alleen, maar ik heb natuurlijk vrienden in de groep waarmee ik samen dans.
Tennis heb ik alleen gedaan, dat heeft maar 2 weken geduurd, eigenlijk. En het zwemmen is met mijn ouders en mijn vriend.
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 mar 2010 22:54

Lorke schreef:Wat mij opvalt bij de meeste reacties, is het zo dat het meeste van vrouwen komen.
Waar zijn de mannen (buiten de mannen die wel een reactie hebben achtergelaten)??
We zitten hier wel tussen de janetten he :D .

Jongens een hele nacht doorfuiven kan ook als sport beschouwd worden. Ge zult ze nu wel zien zuh :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 26 mar 2010 21:12

Badminton, zwemmen, fietsen naar school xD
volgend jaar zou ik willen fitnessen :)
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Tacitus XV
New user
New user

Bericht door Tacitus XV » 27 mar 2010 15:05

Lorke schreef:Wat mij opvalt bij de meeste reacties, is het zo dat het meeste van vrouwen komen.
Allez, dan zullen we ons eens laten horen hé 8)
Ik speel al een 9-tal jaren tennis. Zowel competitie, maar natuurlijk het meest recreatie.
Dan speel ik ook het beste (recreatie) :D :oops:
Mijn klassement is momenteel een C+30.

Ook zou ik graag terug aan fitnessen. Ik heb dat al een tijdje gedaan, maar aangezien alleen ook maar alleen is, laat het volhouden te wensen over. Ik zou dus binnenkort opnieuw willen beginnen, maar ik ga eerst nog eens rondkijken of er mensen zijn die me willen vergezellen... :roll:
"Wish me luck" :sun:

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 27 mar 2010 15:26

Ik heb geen conditie :(

Maar daar zal ik nu in het voorjaar mijn werk van maken :D

PokerFace

Bericht door PokerFace » 02 apr 2010 10:34

Ik speel volleybal... En beachvolley in de zomer :love: Aangezien ik in Leuven op kot zit, kan ik doorheen de week niet gaan trainen... Dat compenseer ik door rondjes te gaan lopen (zo'n 5km maar) en op zaterdag is het dan training + match... Dus die dag is wel zwaar, maar goed gevuld :wink:
PS: Volleyballende vrouwen mogen mij altijd contacteren om eens deel te nemen aan een beachvolleybaltornooi binnenkort :D

iSyl
New user
New user

Bericht door iSyl » 03 apr 2010 12:02

Ik heb wel een degelijke sporthistorie, jammer genoeg heb ik het nooit volgehouden of er kwam iets tussen.

Ik ben begonnen met jazz-ballet toen ik ongeveer 6j was tot mijn 8. Ik herinner me dat onze leerkracht een actieve danseres was en continueel haar voet brak ( zo verstond ik het toen)

Enkele jaren later ben ik begonnen met Tae-kwondo op een redelijk niveau. Ik ben tot groen-blauw geraakt en deed het imens graag. De reden waarom ik ben gestopt was omdat ik lichtjes onder mijn gewicht zat en mijn moeder maakte zich teveel zorgen. Ik heb de dag van vandaag nog steeds spijt dat ik er mee ben gestopt!!
Ik heb jaren later proberen om terug te gaan in de club, maar het was niet meer wat het was en ik voelde mij slecht omdat mijn niveau zo sterk was afgezwakt duuus ben ik met Basketbal begonnen,
ik denk dat ik dat een halfjaar heb volgehouden, leuke sport, maar ik was niet groot genoeg ( :lol: )
Euhm dan ben ik in september 2008 met voetbal begonnen (I knoow!) maar door omstandigheden ben ik er ook mee moeten stoppen!

Nu ga ik élke week 2 maal zwemmen en ik sla af en toe op de boks zak van mijn broer & buikspieren/pompen om toch een beetje fit te blijven! Maar het vreemdste van al is dat ik toch wel wat redelijke spieren aan heb overgehouden , mijn armen zijn heel sterk en mijn benen ook, niet mannelijk, maar toch wel meer dan de meeste meisjes die ik ken. Ohja ik fiets nu ook héél veel naar school / stad / bib / feestjes, dat telt ook ?

als ik het zo zie ben ik toch wel redelijk goed met sport bezig! :) Hoera!

Neleuh1985
Forum addict
Forum addict

Bericht door Neleuh1985 » 03 apr 2010 21:55

AGE-411 schreef:Ik heb geen conditie :(

Maar daar zal ik nu in het voorjaar mijn werk van maken :D
Idem hierzo. :)

Al zal ik spoedig de draad terug oppikken.

In eerste instantie ga ik terug naar de body dynamic gaan en dan wrsh gaan zwemmen.
Don't regret the things you've done but regret the things you didn't do!!!!

drit100%
Regular user
Regular user

Bericht door drit100% » 03 apr 2010 22:23

iSyl schreef: Maar het vreemdste van al is dat ik toch wel wat redelijke spieren aan heb overgehouden , mijn armen zijn heel sterk en mijn benen ook, niet mannelijk, maar toch wel meer dan de meeste meisjes die ik ken.
Hoeeeraaaa! Leve de gespierde vrouwen :rock: :lol:
Never give up on the things that make you smile

Silas

Bericht door Silas » 05 apr 2010 18:11

Tacitus XV schreef:
Allez, dan zullen we ons eens laten horen hé 8)
Ik speel al een 9-tal jaren tennis. Zowel competitie, maar natuurlijk het meest recreatie.
Dan speel ik ook het beste (recreatie) :D :oops:
Mijn klassement is momenteel een C+30.

Ook zou ik graag terug aan fitnessen. Ik heb dat al een tijdje gedaan, maar aangezien alleen ook maar alleen is, laat het volhouden te wensen over. Ik zou dus binnenkort opnieuw willen beginnen, maar ik ga eerst nog eens rondkijken of er mensen zijn die me willen vergezellen... :roll:
"Wish me luck" :sun:
:greenthing: Tennis! :greenthing:

En fitness heb ik een tijdje gedaan, alleen heb ik te weinig zelfdiscipline om dat vol te houden :p Maar ondertussen heb ik een loopmaatje, en in combinatie met squash/tennis/badminton is dat wel voldoende om mijn conditie op pijl te houden 8) (en goedkoper :D)

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 08 apr 2010 20:04

Asubuhi schreef:
flodder ** schreef:Vroeger nog verschillende sporten gedaan, van turnen tot kickbox. Ondertussen ben ik al weer een paar jaartjes sportloos :( , sinds ik in Gent op kot zit eigenlijk. Ik zeg al 3 jaar dat ik meer aan sport ga doen, maar verder dan het af en toe eens gaan lopen/zwemmen komt het zelden.

'k Vind het gewoon moeilijk om ergens nieuw aan te beginnen...
Kom voetbal spelen! (Hoewel het gisteren eerder modderbal te noemen was, maar ook dat heeft zijn charmes, én traint de lachspieren :P )
(ff megalate reactie :p )

Maakt dat niet uit als ge daar als 21 jarige zonder veel ervaring in een club terecht komt? Ik heb altijd schrik gehad om in een club te komen waar iedereen al jaren ervaring heeft en supergoed is behalve ik, beetje onzeker trekje van mij...

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 10 apr 2010 00:20

Volgende week eens sportschoenen gaan kopen voor te beginnen joggen. :D

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 11 apr 2010 17:33

Snowboarden!
(zoveel mogelijk, rekening houdende met de povere fysieke mogelijkheden)

Een paar keer per week gaan zwemmen, om in beweging te zijn.
Vroeger kon ik al de leuke dingen nog doen:
klimmen, wakeboarden, eenwieleren, freestyle (snowboarden), karate en ju-jitsu :evil:
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

ceddo
Regular user
Regular user

Bericht door ceddo » 11 apr 2010 17:48

1x per week badminton, nu het weer terug beter is, probeer ik om toch 2x per week te gaan lopen om conditie toch wat op te krikken, maar dat komt er niet altijd van.

Ik zou ook terug vaker willen tennissen. Doe ik al van toen ik als kind lessen nam elk jaar, maar enkel zo af en toe wat recreatief dus nooit echt heel intensief mee bezig geweest en daar wil ik evt wel verandering in brengen.

Vroeger tot m'n 14 jaar ook nog gevoetbald, maar daarmee moeten stoppen wegens blessures en na een tijdje aan de kant te hebben gestaan, voelde ik me niet meer zo goed in die groep. (als ik er zo bij stil sta, is dat echt al wel lang geleden, 10 jaar, pfff een mens wordt oud)

Ahja en in de winter proberen we toch ook een keertje te gaan skiën uiteraard :-)

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 12 apr 2010 21:42

Basket :love:
al reeds 7 jaar ^^
en sinds december ben ik ook trotse coach van een ploeg benjamins -microben (gastjes tussen 6 en 12 - mengeling van twee ploegen :) )
"Happiness comes in many forms..in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 13 apr 2010 00:19

jiru schreef:Vroeger kon ik al de leuke dingen nog doen:
klimmen, wakeboarden, eenwieleren, freestyle (snowboarden), karate en ju-jitsu :evil:
Ow, dat heb ik ook nog effe gedaan. Vond dat best nog wel tof eigenlijk. Maar niet zo leuk als volleybal nu :)

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 13 apr 2010 13:52

Mateo schreef:
jiru schreef:Vroeger kon ik al de leuke dingen nog doen:
Ow, dat heb ik ook nog effe gedaan. Vond dat best nog wel tof eigenlijk. Maar niet zo leuk als volleybal nu :)
Onbewust vond ik het toen al leuk om vrouwen in men armen te hebben... ;)
Het is idd wel niet echt een teamsport.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 14 apr 2010 00:24

*Joggen ( :love: ): ik probeer minstens 3 keer week te gaan joggen, welke afstand (6 of 8 km) hangt af van hoeveel zin ik erin heb. Ik ga wel proberen mijn conditie zo te krijgen dat ik sneller kan lopen (ik loop echt kei traag) en meer kan lopen (blijkbaar is 8 km weinig als ik andere joggers mag geloven :-? )
*Zwemmen: ik ga +- om de 2 weken zwemmen, dan zwem ik 2 km, zwemmen is echt leuk :greenthing:

* volgend academiejaar ga ik in Gent een fitnessbuddy zoeken want ik ben al lijk een jaar bezig dat'k ga fitnessen maar op mijn eentje komt het er maar niet van, ik heb de sociale druk nodig denk ik :P
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Gesloten