Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
_Eline
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Bericht door _Eline » 19 jan 2010 10:22

Ik heb jaren competitie gezwommen, maar ben een tweetal maand geleden gestopt. Nu ben ik op zoek naar iets nieuws, iets recreatief.

Hetisgewoonzo
New user
New user

Bericht door Hetisgewoonzo » 19 jan 2010 21:13

Turnen !
Al zo'n 13 jaar ongeveer.
En specifieker: acro ! :D

Silas

Bericht door Silas » 25 jan 2010 22:42

Pol Morris schreef:Momenteel alleen fitness eigenlijk. Maar ik heb tot 2 jaar geleden getennist. Training, tornooien, interclub, ik was er elke zomer wel zoet mee 8). Het hoogste klassement dat ik gehaald heb is C+30, niet echt geweldig, maar het jaar dat ik veel vooruitgang had gemaakt op training heb ik geen tornooien meer gespeeld, dus ook niet meer gestegen. Ik heb ondertussen wel spijt dat ik er twee jaar geleden mee gestopt ben, ik zou er ook graag terug mee beginnen, maar ja, eerst partner zoeken enzo en uiteindelijk komt het er weer niet van :p.
Als ge ooit terug wilt beginnen, ik heb hetzelfde probleem :P :wink:

In mijn tienerjaren heb ik ook veel getennist maar weinig toernooien gespeeld, waardoor ik ook maar tot C+30 geraakt ben. Vorig jaar terug begonnen met ne kameraad, maar gezien die vaak last minute afhaakt is dat ook niet echt ideaal :)

Voor de rest ga ik regelmatig lopen en squash ik wekelijks in de winter. Ik heb ook een tijdje gefitnesst, maar dat boeit mij niet genoeg om door te zetten :P

nicktjen
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door nicktjen » 05 feb 2010 18:03

Vroeger een paar jaar basket gedaan. En ook een jaartje badminton in competitieverband.

De laatste jaren maar weinig aan sport gedaan, af en toe wel eens gaan lopen.

Het word eens tijd dat er daar verandering in komt! 8)

Zora
Regular user
Regular user

Bericht door Zora » 06 feb 2010 18:24

Ben wat aan het joggen geraakt, bevalt me wel tot nu toe. Hoop dat ik het kan volhouden. Wil binnenkort ook graag gaan dansen. Latino: zuiderse ritmes, zomergevoel... alleen daarvoor al zou je het doen.
You called me strong, you called me weak, but still your secrets I will keep
You took for granted all the times I never let you down
You stumbled in and bumped your head, if not for me then you'd be dead
I picked you up and put you back on solid ground

If I go crazy then will you still call me Superman??

tiktak
New user
New user

Bericht door tiktak » 07 feb 2010 13:14

Tennis :love:

Fluostift
Regular user
Regular user

Bericht door Fluostift » 07 feb 2010 15:07

Vanaf men 2,5 zwemmen tot dat ik ongeveer 12 jaar was, 2à 3 keer per week training en dan is af en toe een wedstrijd. Daar eindigde ik altijd laatste, omdat ik in een hogere reeks zat dan waar ik normaal zou moeten zitten.

Dan heel de lagere school dus 6 jaar heb ik aan turnen gedaan. (ooit nog brons mee gewonnen)
Dan 2 jaar niet gedaan, en nu sinds 4 jaar doe ik aan tennis. Het is nu voorlopig nog enkel recreatief, maar vanaf volgend jaar wil ik in competitie gaan.

Voor de rest ben ik vaak gevraagd om in de schoolploeg mee te komen voetballen, en ook is een keer door een club. Altijd geweigerd omdat ik da ni mag doen.

Voilà ik denk dat ik alles heb gezegd. :)

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 13 feb 2010 17:02

Vroeger heb ik nog een paar jaar judo gedaan, groene gordel :rock:
Ook nog heel eventjes atletiek.
Nu probeer ik 3 keer per week 5 kilometer te lopen om mijn conditie wat te onderhouden, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan :)
Ooit wil ik wel eens een marathon lopen.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

unlivingsava
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door unlivingsava » 13 feb 2010 18:04

Reeds meer dan 5 jaar doe ik recreatief badminton, kga zeker ni competitie beginnen doen (is me wat te tijdrovend en kspeel liever voor de fun). Meestal dubbelspel ma als et wa rustiger is kan een enkelspelleke ook wel :D. Toch zware sport als je serieus speelt ma kom dan zijn alle frustraties tenminste weggewerkt :p
Helaas hebk dinsdag er een serieuze spierverrekking aan overgehouden :s weer enkele weken geen sport...

In de zomer ligt de badminton dan wel stil ma dan is er plaats voor hiking in de bergen of de ardennen. Zo blijft de conditie op pijl :D
Unliving Sava

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 13 feb 2010 19:08

op mijn gat zitten! :love:

noukie
New user
New user

Bericht door noukie » 13 feb 2010 20:29

ik heb eerst 5 jaar gevoetbald daarvoor eb k nog aan volleybal en atlitiek gedaan
dan heb k zo'n 5 jaar stilgezeten, ik ging dan enkel nog af en toe gaan lopen, en in die periode was k heel hard aan het piekeren om toch opnieuw te gaan voetballen
maar over twee maand ben k dan toch eindelijk opnieuw gaan voetballen en k ben daar zéér gelukkig mee :D
Grtz

kwebbeltje
Regular user
Regular user

Bericht door kwebbeltje » 13 feb 2010 20:30

van men 6 tot ongeveer 17 in clubverband gezwommen. In begin ook wel een tijdje competitie gezwommen. Tegen ik begon studeren in Brussel ben ik gestopt met zwemmen.
Een goeie twee jaar heb ik even aan judo gedaan. daar ben ik tot gele gordel geraakt.

Tijdens de examenperiode ben ik eens gaan zwemmen s'avonds en dat heeft me heel goed gedaan. Met mijn nieuwe uurrooster heb ik een goed voornemen gestart om wekelijks elke vrijdag te gaan zwemmen. Mijn conditie was beter dan ik gedacht had :rock: :roflmao:
i'm not a complete idiot, some parts are missing :p (tholens)

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 16 feb 2010 15:39

Vroeger nog verschillende sporten gedaan, van turnen tot kickbox. Ondertussen ben ik al weer een paar jaartjes sportloos :( , sinds ik in Gent op kot zit eigenlijk. Ik zeg al 3 jaar dat ik meer aan sport ga doen, maar verder dan het af en toe eens gaan lopen/zwemmen komt het zelden.

'k Vind het gewoon moeilijk om ergens nieuw aan te beginnen...

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 16 feb 2010 21:27

Telt de Wii fit ook mee? :wink:

Anders: een beschamende 'niks'. Ik heb vroeger veel gesport (tennis, turnen, zwemmen,...) maar vanaf dat ik van enig niveau werd, stopte ik. Dan was de fun eraf.

Maar ik zou er eigenlijk eens terug werk van moeten maken... Dat starten is altijd het moeilijke, om van gemotiveerd blijven nog maar te zwijgen. :P
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

drit100%
Regular user
Regular user

Bericht door drit100% » 20 feb 2010 00:11

K'heb altijd al van sport gehouden :D !
Vroeger deed ik Voetbal (wat ik een té zalige sport vond), heb ook een lange tijd tennis gespeeld, fitness (maar da was me net ietsje te saai).
In mijn vrije tijd speel ik heeeel graag ping-pong ^^
Maar mijn 3 grote passies zijn toch wel: windsurfen (in de zomer), snowboarden (in de winter + indoor) en NR.1!!: badminton :love: --> Totally in love!!

Greetz
Never give up on the things that make you smile

GypsyRose
New user
New user

Bericht door GypsyRose » 20 feb 2010 10:18

vroeger: judo, basketbal, hockey
nu: karaté, surfen (njah ni te vaak met de belgische geweldige golven), skaten (soms ne keer), lopen (ook soms ne keer xD)
Today the people dress the way that they please

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 23 feb 2010 19:11

flodder ** schreef:Vroeger nog verschillende sporten gedaan, van turnen tot kickbox. Ondertussen ben ik al weer een paar jaartjes sportloos :( , sinds ik in Gent op kot zit eigenlijk. Ik zeg al 3 jaar dat ik meer aan sport ga doen, maar verder dan het af en toe eens gaan lopen/zwemmen komt het zelden.

'k Vind het gewoon moeilijk om ergens nieuw aan te beginnen...
Kom voetbal spelen! (Hoewel het gisteren eerder modderbal te noemen was, maar ook dat heeft zijn charmes, én traint de lachspieren :P )

seaking8
New user
New user

Bericht door seaking8 » 25 feb 2010 21:21

Eerst heb ik een jaar zwemclub gedaan omdat ik niet mocht voetballen. (te gevaarlijk volgens m'n moeder)
iemand, kweet nie wie, heeft mijn mama dan kunnen overtuigen dat ik toch mocht gaan voetballen. Ik natuurlijk supercontent. :D
maar na een maand of 10 m'n kruisband gescheurd en dus exit voetbal tot mijn grote ontgoocheling. (M'n mama zei van : zie je wel dat ik gelijk had)
Nu ga ik al twee jaar regelmatig gaan spinnen (vooral in de winter, 2 à 3 maal per week) en in de zomer maakt ik de wegen onveilig met mijn koersfiets. :D
Staar je niet blind op een gesloten deur,
maar kijk om je heen naar een deur die wel open gaat.

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 02 mar 2010 18:24

Ah volleybal uiteraard ! Helaas momenteel niet in competitieverband, maar da's toch echt dé sport in mijn leven !

Tegenwoordig ook elke week een uurke (of 2) badminton en af en toe nog een squaske tussendoor. Met fitness ben ik helaas gestopt.

Passief sport beleven is bijna even belangrijk : tennis (met Justine :love: ), veldrijden, atletiek, voetbal, en zoveel meer !
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

Dowriaantje
Regular user
Regular user

Bericht door Dowriaantje » 04 mar 2010 15:54

_Eline schreef:Ik heb jaren competitie gezwommen, maar ben een tweetal maand geleden gestopt. Nu ben ik op zoek naar iets nieuws, iets recreatief.
Je kan synchroonzwemmen gaan doen! Wij zoeken altijd nieuwe zwemsters :wink:

Gesloten