Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
500 berichten • Pagina 1 van 251, 2, 3, 4, 5 ... 25

Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Berichtdoor Glamourgirl_10 » 16 dec 2009 13:47
Aangezien het altijd zo verdacht kalm is in dit topic, ben ik nieuwsgierig geworden naar wat de forummers zoals van sport doen. Welke sport, waarom, hoeveel, met wie? Blijft het bij hoogst onregelmatige joggingsessies door het park of ben je een sportgeek die na de roeitraining nog 100 sit-ups doet om zich al op te warmen voor de voetbaltraining van de volgende ochtend?

Hou u vooral niet in!
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Leeftijd: 28
Geslacht: Vrouw

Re: Over zwetende holebi's: welke sport doe jij?

Berichtdoor Farfalla » 16 dec 2009 14:51
Op maandag- en vrijdagavond heb ik voetbaltraining en op zaterdag spelen we match.
En tussen die dagen door, heb ik voldoende beweging aan het achter mijn kleintjes aanlopen :wink:

Et toi?
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com
Farfalla
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 33

Berichtdoor Asubuhi » 16 dec 2009 18:51
Ik wou ooit es kickboks doen, maar mocht niet van de mama, toen ben ik maar gaan voetballen ... want ja, dat is echt veiliger! :lol:

Dus voetbal, training op maandag en woensdag (straks dus, en het is veeeeeeeeel te koud :( ), match, hangt er een beetje vanaf. Ik speel bij twee ploegen, dus meestal 2 per weekend, vrijdag en zondag, soms op zaterdag, soms vallen die samen wordt het dus maar 1 keer, gelukkig niet teveel.

(De ene is liefhebbers, geen training, en maar 70 minuten match. Ik ben daar vorig jaar mee begonnen om mijn conditie deftig te houden, bij de ene in goal, bij de andere op het veld. Maar ondertussen heb ik niet meer te kiezen en sta bij beide in de goal .. bye bye goede conditie! Als iemand dus een ploeg (niet provinciaal) weet die al een keeper heeft ... :D )
Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Keyser Soze » 16 dec 2009 20:15
Ik probeer af en toe te gaan zwemmen - in het water voel je dat zweten zo niet, veel aangenamer ;)
That's it.
Keyser Soze
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34
Geslacht: Man

Berichtdoor GroenWolkje » 16 dec 2009 20:27
Ik wou dat ik af en toe wat sportte. Vorig jaar heb ik mij een fitness-abonnement gekocht, en ik heb dat in't begin echt wel goed gebruikt, maar nu ga ik echt nooit meer. Ik zou dat terug wat moeten oppakken! Enfin, toen ging ik dus ook af en toe wel eens gaan dansen, gewoon van die fitness-centra-danslessen hé, maar dat was toch wel leuk. Da's eigenlijk 't enige wat ik altijd al leuk gevonden heb van sport: dans.

Ohja, ik fiets ook overal naartoe, telt dat ook? :D
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."
GroenWolkje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Glamourgirl_10 » 16 dec 2009 21:43
Fietsen jaja telt keihard mee

Ik ben een behoorlijke sportgeek eigenlijk (hoewel niet sit-upsgewijs). Niet dat ik veel train of vaste schema's heb, maar ik doe de meeste sporten wel graag. Allé alle sporten eigenlijk die geen al te grote zelfdiscipline of geduld in combinatie met concentratie vragen. Zwemmen en langeafstandlopen hou ik bijvoorbeeld echt niet vol omdat mijn hersenen daar niet voor gemaakt zijn (excuus). Ik hou dus echt van sport, maar de meeste dingen deed ik nooit in een club. Sinds ik klein was speelde ik tuinvoetbal, tennis, tuinpingpong en tuinbasketbal. Later streethockey (nog altijd mijn favoriete sport eigenlijk), windsurfen, skieën, snowboarden en sinds mijn 16de voetbal in een club. Toen ik in Gent ging studeren en dus moest stoppen met voetbal ben ik begonnen met waterpolo in de hoop daardoor beter te leren zwemmen (hetgeen niet echt de juiste richting van redeneren bleek). Hier op erasmus speel ik unihockey, das hockey in een zaal met metaal-plastieken hockeysticks hetgeen er bijna even lachwekkend uitziet als lacrosse, maar ik vind het toch net iets stoerder (we trainen trouwens na de lacrosse doink).

Ik sport niet echt om fit te blijven ofzo, ik wil gewoon WINNEN :D. Janee, toen ik klein was kon ik niet zo goed tegen mij verlies, maar dat is gelukkig heel wat verbeterd. Wat ik het liefst doe in teamsporten enzo is de bal afpakken 8) (ik weet niet wat dat zegt over mijn persoonlijkheid). Tennis is pure mentale beproeving en skieën, snowboarden en windsurfen is gewoon kick en puur genieten.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Berichtdoor xhuxhmaxhuxh » 16 dec 2009 22:50
Ik speelde tot voor kort handbal. Maar dit seizoen nog maar een keer of drie gaan traine, de trein is er te veel aan. In de zomer probeer ik ook wa te tennissen. Ik heb vroeger nog competitie gespeeld. Nie op een fantastisch hoog niveau maar cava. Ik heb competitie wel nodig in sport :)
Afbeelding

I'm all alone with my delusions
xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user

Leeftijd: 32

Berichtdoor Falkore » 17 dec 2009 01:32
praktisch elke dag wordt er wel gesport... wel niet altijd even intensief natuurlijk
- zefverdediging
- fietsen
- krachttraining
- fitness

alleen zwemmen is echt problematisch... waag ik mij niet aan, tenzij in de zomer aan de kant van het zwembad liggen bakken en af en toe even afkoelen in het water
----------------
It wasn't me!
Falkore
New user
New user

Berichtdoor bellebeltane » 17 dec 2009 16:23
ik heb vroeger basket gedaan ... was op weg naar enig niveau maar ben moeten stoppen wegens een blessure tijdens een training :( :cry:

maar ben sinds kort terug beginnen nadenken over mijn conditie (die in min staat) , en ben begonnen een kwartiertje vroeger op te staan en wat ochtendbeweging te doen , en de lange wandel weg naar "school" te nemen.
ben ook al een hele tijd op zoek naar een deftige ijshockey club , maar is niet zo makkelijk te vinden , dus als er iemand suggesties heeft , wees welgekomen :D
u got the right to shine
bellebeltane
New user
New user

Berichtdoor Michelangelo » 19 dec 2009 01:06
Speel wekelijks tennis (op zeer amateuristisch niveau :P ) in een groep van 4. Is altijd wel een toffe manier om een beetje in form te blijven.

Vroeger ging ik ook wekelijks twee of drie keer joggen. Maar sinds ik met de week in leuven zit heeft mijn vorge looppartner afgehaakt en alleen kom ik daar blijkbaar niet echt veel toe. Zou eens iemand nieuw moeten zoeken om mij aan't het joggen te houden.
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."
Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Music » 19 dec 2009 18:05
Ik heb jarenlang tennis gespeeld in een club. Ben er vier jaar geleden mee gestopt en heb er ondertussen al lang spijt van. Interclub spelen vond ik super. Ik wil ook altijd winnen. Niet dat ik niet tegen mijn verlies kan hoor. ik hou ervan om je volledig te smijten tot het einde. Die ultieme overgave die je in een sport kwijt kan, daar hou ik van. Momenteel doe ik niets van sport, maar ik ben van plan er opnieuw aan te beginnen in het nieuwe jaar. :D
Music
Regular user
Regular user

Berichtdoor fabulous25 » 19 dec 2009 20:13
Ik heb een jaar lang spinning gedaan. Door operatie gestopt maar zou in 2010 graag terug gaan sporten (ja ja, hierbij officieel mijn goed voornemen).
Doordat ik verhuisd ben moet ik nieuwe fitness zoeken. Weet nog niet of ik terug spinning ga doen of iets anders. Een personal coach zou welkom zijn ;).
fabulous25
New user
New user

Leeftijd: 33

Berichtdoor Bianca123 » 20 dec 2009 19:54
Ikzelf jog al een tijdje. Mijn lessenreeks aquajogging zit erop (maar wordt in februari weer gestart.) Ben nu momenteel ook aan het kijken om iets te doen van dans (waarschijnlijk wordt het iets zumba-achtigs.)
Bianca123
New user
New user

Leeftijd: 29

Berichtdoor Springbal » 21 dec 2009 20:48
Zweten tijdens en na 't sporten :rock:

Vroeger korfbal
En nu graag terug gaan roeien en als de temperatuur en knieën terug toelaten gaan lopen. Niets zo leuk als een tikkeltje te diep gaan en achteraf kunnen zeggen "hehe, 't was goed" of een roeitocht van 20km of meer, 't doet wel zeer aan u kont maar goed. Ow en huisbezoeken met de fiets natuurlijk 8) .
Na 't sporten is niets zo zalig als onder een heerlijke douche stappen en te ontspannen. Eigenijk moeten we bij BLOSO een sauna of een klein zwembad hebben waarin je nadien volledig kan ontspannen. 8)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor PRiSMO » 23 dec 2009 00:59
Vroeger tennis (nu nog héél af en toe), en nu baseball. Lijkt saai, is leuk!
PRiSMO
Regular user
Regular user

Berichtdoor Jillian » 27 dec 2009 17:25
Atletiek, de moeder van alle sporten :love:
Jillian
New user
New user

Berichtdoor Mateo » 28 dec 2009 17:19
Volleybal, mijn grote liefde :love:

Ik ben in het 1ste middelbaar begonnen, wat eigenlijk laat is, maar ik bleek enige aanleg te hebben dus die achterstand was vlug ingehaald. Hoogste niveau dat ik heb gespeeld is 2de prov. Helaas maar 1 jaar want de ploeg promoveerde naar 1ste en dat was niks voor mij dus ben ik terug naar 3de prov gegaan. Tijdens de studies ben ik gestopt maar ik heb het sinds kort terug opgepikt. 2x 2uur training en 1x match (reservematch en hoofdwedstrijd). Dus per week ben ik er zo'n 6 à 7 uur actief mee bezig. In de zomer ligt het stil en dan ga ik joggen en/of zwemmen om de conditie bij te houden, maar ook om mij af te reageren. Als ik tijdens een training niet heb gezweet, dan was dat voor mij een slechte training.. zweet :love: en al die hormonen die vrij komen :love:
Mateo
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Pol Morris » 08 jan 2010 13:52
Momenteel alleen fitness eigenlijk. Maar ik heb tot 2 jaar geleden getennist. Training, tornooien, interclub, ik was er elke zomer wel zoet mee 8). Het hoogste klassement dat ik gehaald heb is C+30, niet echt geweldig, maar het jaar dat ik veel vooruitgang had gemaakt op training heb ik geen tornooien meer gespeeld, dus ook niet meer gestegen. Ik heb ondertussen wel spijt dat ik er twee jaar geleden mee gestopt ben, ik zou er ook graag terug mee beginnen, maar ja, eerst partner zoeken enzo en uiteindelijk komt het er weer niet van :p.
Pol Morris
Regular user
Regular user

Leeftijd: 26

Berichtdoor xhuxhmaxhuxh » 08 jan 2010 15:42
Pol Morris schreef:Momenteel alleen fitness eigenlijk. Maar ik heb tot 2 jaar geleden getennist. Training, tornooien, interclub, ik was er elke zomer wel zoet mee 8). Het hoogste klassement dat ik gehaald heb is C+30, niet echt geweldig, maar het jaar dat ik veel vooruitgang had gemaakt op training heb ik geen tornooien meer gespeeld, dus ook niet meer gestegen. Ik heb ondertussen wel spijt dat ik er twee jaar geleden mee gestopt ben, ik zou er ook graag terug mee beginnen, maar ja, eerst partner zoeken enzo en uiteindelijk komt het er weer niet van :p.

Als ge is goesting hebt om in Gent te kome spele... Heb vroeger ook wa interclub en zo gespeeld, ma ik vrees da mijn niveau lager da liggen dan da v u... Ben ook al jaren gestopt ma ik speel het graag nog is maar het komt er gewoon ni van :( Ik ging vant jaar wa criteriums spelen, ma da is er weer ni van gekomen :(
Afbeelding

I'm all alone with my delusions
xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user

Leeftijd: 32

Berichtdoor The_ Future » 08 jan 2010 16:06
Vooral fietsen lange afstanden.
Vroeger deed ik ook mee aan loopcompetitie, ondertussen al enkele jaren mee gestopt.

En vroeger deed ik ook aan baseball, vooral met schoolcompetitie. Ook eens enkele wedstrijden gespeeld tegen andere ploegen. En ook veel voetbal, maar ik was meestal doelman.

En zwemmen, dat moet ik dringend nog eens gaan doen. Want dat is toch al wat lang geleden, veel te lang eigenlijk.

Vroeger deed ik dat toch minstens 2 keer per maand.

Dus daar moet ik dringend eens werk van maken. :rock:
The_ Future
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

500 berichten • Pagina 1 van 251, 2, 3, 4, 5 ... 25

Keer terug naar Sport!