Tennis

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
359 berichten • Pagina 16 van 181 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18

Re: Tennis

Berichtdoor Valova » 26 jun 2013 21:19
De mannen laten zich ook niet onbetuigd: eerst Nadal, en vandaag ook Federer en Tsonga. Wat een vreemd toernooi.
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 28
Geslacht: Man

Berichtdoor Benoitkes » 26 jun 2013 23:14
Inderdaad, had niet verwacht eigenlijk! :( het is zeer open toernooi!
Benoitkes
New user
New user

Leeftijd: 25

Berichtdoor mei_meisje » 02 jul 2013 20:15
Zo fier op flipkens!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Perdrix » 02 jul 2013 23:15
mei_meisje schreef:Zo fier op flipkens!

Ja! Ik voelde het aan mijn kleine teen dat ze ging winnen :lol:
Helaas zelf niet kunnen kijken. Ze verdient dit succes wel eens!
Perdrix
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor bieke007 » 07 jul 2013 16:32
Spijtig dat ik de sfeer en de spanning rond de prestatie van Flipkens gemist heb (zat in het buitenland). Ze zet België wel mooi terug op de tenniskaart!
every new beginning comes from some other beginning's end
bieke007
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Bart_D » 20 jul 2013 12:10
mei_meisje schreef:Zo fier op flipkens!

Zalig he :D Ze staat nu zelfs in de top 15 van de wereld, ongelofelijk!

Ik kijk alweer uit naar de US Open!
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.
Bart_D
Regular user
Regular user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Amigo » 08 nov 2013 22:28
Yaay, tennis <3
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Samotex » 10 nov 2013 18:18
Fantastisch wat de 19 jarige Alison Van Uytvanck deze week presteerde, tenniskenners zijn alvast lovend over haar:

http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/1 ... n_uytvanck
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Amigo » 10 nov 2013 19:18
Klopt, hopelijk kan Van Uytvanck haar plaats in de top 100 behouden, want ze is nog jong en nu al zo goed bezig.
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Bart_D » 11 nov 2013 00:28
Alison :woot:
Leuk om hier ook toch weer wat tennisfans te zien! :D
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor Samotex » 15 nov 2013 20:35
denk dat flipkens sportvrouw van het jaar wordt als je ziet wie haar concurrentes zijn.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Amigo » 15 nov 2013 23:46
Het is haar zeker gegund hoor. Ik denk wel dat ze moeilijkheden kan hebben om haar niveau te behouden volgend jaar, consistent presteren zoals ze dat zeggen, omdat ze het daar in het verleden wat moeilijker mee had. Maar ik hoop dat ze veel van haar rankingpunten kan verdedigen en in de top 20-25 kan blijven, want met haar talent hoort ze daar zeker thuis. En verder hoop ik dat Yanina haar niveau wat opkrikt, dat Alison in de top 100 blijft en dat An-Sophie Mestach eveneens de top 100 binnenkomt :) 4 meisjes in de top 100 eind 2014, lijkt mij een haalbaar doel !
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Benoitkes » 08 dec 2013 00:29
Volledig mee eens, amigo!! Leuk om hier een tenniskenner tegen te komen!! Heb je een bepaalde tennisvoorkeur bij de vrouwen of bij de mannen? :D

Amigo schreef:Het is haar zeker gegund hoor. Ik denk wel dat ze moeilijkheden kan hebben om haar niveau te behouden volgend jaar, consistent presteren zoals ze dat zeggen, omdat ze het daar in het verleden wat moeilijker mee had. Maar ik hoop dat ze veel van haar rankingpunten kan verdedigen en in de top 20-25 kan blijven, want met haar talent hoort ze daar zeker thuis. En verder hoop ik dat Yanina haar niveau wat opkrikt, dat Alison in de top 100 blijft en dat An-Sophie Mestach eveneens de top 100 binnenkomt :) 4 meisjes in de top 100 eind 2014, lijkt mij een haalbaar doel !
Benoitkes
New user
New user

Berichtdoor Amigo » 08 dec 2013 21:14
Nee bij de vrouwen niet echt, ik kan veel speelsters waarderen. Bij de mannen Nadal, omdat het een lekker beest is ! :fire:

Ik hou van variatie in het spel, zoals Radwanska en Federer. Maar mentale sterkte is ook erg belangrijk. Ik bewonder hoe Serena Williams en Sharapova nooit opgeven, maar dan ook nooit! Azarenka ook trouwens, ik denk dat zij Sharapova nog gaat voorbijsteken. Maar momenteel is Serena de allerbeste.
Bij de mannen hoop ik dat Nadal nr 1 blijft, maar dat we ook terug de oude Federer terug krijgen, want het is niet omdat hij wat weggezakt is dat hij zijn talent kwijt is he. Djokovic heb ik persoonlijk niet zo graag, vind hem te veel show verkopen, al is het wel een goeie speler. En als laatste hoop ik dat Murray nog slams kan winnen, tis hem ( en Groot-Brittanië er bij :lol: ) zeker gegund.
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Benoitkes » 08 dec 2013 21:35
Vroeger was ik een grote fan van Clijsters. Het is door haar dat ik echt begon met tennissen. Spijtig dat ze nu stopte. Ik vond toen the big four (williamsen en henin en clijsters) fantastisch in de grandslams. Het was toen altijd nagelbijtend kijken voor snachts voor de tv.. Ik hou er daar leuke herinneringen over.

Momenteel ben ik een fan van Azarenka en Li Na. Ten eerste omdat Azarenka echt nooit opgeeft en mooi tennis speelt en ze maakt Serena lastig en ik wed inderdaad dat ze sharapova gaat voorbijsteken maar sharapova heft al supercarriere gehad, ze heeft alle grandslams in bezit!!! Ik bewonder Li Na ook omdat ze sympathiek is en heeft vooruitgang geboekt dit jaar onder de leiding van ex trainer van Henin. Ik heb ook bewondering voor Serena, ze steekt echt met kop boven iedereen uit, ze is al 32 jaar!!! :o

Bij de mannen ben ik een grote fan van Djokovic. Zijn vechtlust spreekt mij aan, vooral de finale van Australian open tgen Nadal (6uur geduurd) vergeet ik nooit, dat was volgens mij een van de beste matchen ooit dat ik zag... Maar ik ben geen fan van Nadal, omdat hij soms te defensief speelt vooral op gravel, en dat zie ik niet graag. Federer denk ik dat hij versleten begint te worden gezien zijn leeftijd. Volgend seizoen wordt cruciaal voor hem denk ik. Murray, ik gun hem zeker nog meer grandslams. Zijn overwinning op Wimbledon heeft mij kippenvel en tranen bezorgd!! Onvergetelijke herinnering!!!
Benoitkes
New user
New user

Berichtdoor Amigo » 30 dec 2013 02:12
Yes, seizoen terug gestart :lovesigh:
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Bart_D » 07 jan 2014 02:18
Amigo schreef:Yes, seizoen terug gestart :lovesigh:

:rock: En volgende week Australian Open! :D
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor Samotex » 07 jan 2014 16:48
Toch een opmerkelijke verschuiving de laatste jaren. Pakken speelsters van een jaar of 32-33-34 blijven spelen en koesteren nog grote ambities. Ik denk aan Venus, Serena, Na li, Pennetta, Schiavone,...

Vroeger leek je afgeschreven op je dertigste. Justine Henin had met haar elleboogblessure een operatie kunnen ondergaan die haar even van de kant zou houden met redelijke kans op slagen. Ze wou dit echter niet omdat ze al 29 zou zijn als ze zou terug moeten keren.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Amigo » 08 jan 2014 03:25
Klopt dat van die operatie? volgens mij sukkelt ze nog steeds daarmee, zelfs na haar carrière. En dat van die oudere generatie klopt wel, al vind ik niet dat het een nieuw fenomeen is ofzo. Kijk maar naar speelsters als Davenport. Allez, tis zo iets dat terugkeert precies, ik weet niet. :D
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor Amigo » 08 jan 2014 03:27
Bart_D schreef:
Amigo schreef:Yes, seizoen terug gestart :lovesigh:

:rock: En volgende week Australian Open! :D

Helaas valt dat samen met de start van mijn examens :supersad:
Maar sowieso dat ik de scores online, via teletext, ... ga volgen :mrgreen: