Tennis

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
359 berichten • Pagina 15 van 181 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18

Re: Tennis

Berichtdoor LifeError » 14 jun 2012 11:06
Op naar Wimbledon en daarna Olympische Spelen!
Benieuwd hoe de courts dat zullen overleven!
LifeError
New user
New user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

Berichtdoor raskolnikow » 25 jun 2012 18:10
Valova schreef:En dan toch een Belgische eindwinnaar. Kimmer Coppejans won het juniorentoernooi door de Canadees Peliwo in de finale te kloppen met 6-1 en 6-4. Een nieuwe belofte?

Een belofte misschien wel, maar beloftes worden maar zelden ingelost. Als je de kampioenen bij de junioren van de voorbije jaren oplijst, moet je vaststellen dat zowat de helft van hen al snel in de anonimiteit verdwijnt. Veel hebben we alleszins nog niet gehoord van Coppejans' voorgangers: Martin Klizan (2006), Vladimir Ignatik (2007), Yang Tsung-hua (2008), Daniel Berta (2009), Agustin Velotti (2010) en Bjorn Frantangelo (2011).
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2016

Berichtdoor raskolnikow » 25 jun 2012 18:17
LifeError schreef:Op naar Wimbledon en daarna Olympische Spelen!
Benieuwd hoe de courts dat zullen overleven!

Van de toppers lijkt Murray tamelijk zwaar te hebben geloot: Davydenko, Karlovic, Anderson en dan Cilic of Raonic. Kwartfinale tegen Ferrer of Del Potro.

Het schema van Federer ziet er een stuk makkelijker uit: Ramos, Fognini, Benneteau en dan wellicht Simon. Kwartfinale mogelijk tegen Tipsarevic of Isner.

Djokovic mag ook niet klagen. Pas in de kwartfinale dreigt echt gevaar met Berdych of Gasquet.

Nadal loopt een risico in de derde ronde (tegen een herboren Tommy Haas) en ook de kwartfinale wordt een zware klus (tegen Tsonga, m.i. meer dan alleen maar een 'oustider' voor de titel).
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow

Berichtdoor Le Penseur » 02 jul 2012 17:35
Kim mag stoppen met tennissen, het is mooi geweest. :roll:
Le Penseur
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor raskolnikow » 07 jul 2012 22:53
Nadal eruit, Djokovic eruit... Eindelijk nog eens een finale om naar uit te kijken. :)

Wel jammer dat Murray geen schijn van kans maakt.
raskolnikow

Berichtdoor raskolnikow » 08 jul 2012 21:55
Toch verrassend sterk gespeeld van Murray, maar Federer werd steeds beter en dan is er geen houden meer aan, lijkt het. 75ste titel, 17de grandslamzege, 7de Wimbledon en opnieuw nummer 1 van de wereld, zij het met een minieme voorsprong op Djokovic.

Die voorsprong zou hij een paar maanden moeten kunnen vasthouden. Tot en met de US Open verdedigt hij 990 punten; Djokovic heeft maar liefst 3.600 punten te verdedigen.

Nadal staat nu op meer dan 2.000 punten achterstand van Federer en heeft 1.390 punten te verdedigen. Murray sprokkelde in het Amerikaanse hardcourtseizoen 1.730 punten bijeen.

Zodoende zal Federer de speler worden die het meeste aantal weken op één heeft gestaan. Maandag al evenaart hij Pete Sampras.
raskolnikow

Berichtdoor Bart_D » 13 jul 2012 17:56
Valova schreef:En dan toch een Belgische eindwinnaar. Kimmer Coppejans won het juniorentoernooi door de Canadees Peliwo in de finale te kloppen met 6-1 en 6-4. Een nieuwe belofte?

En hij is dan nog een stadsgenoot van mij :)
Super! Hopelijk kan hij de lijn doortrekken naar de profs...
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor NoLights » 25 jul 2012 08:53
Ik ben echt benieuwd of Federer zijn droom kan waarmaken en de Olympische Spelen wint. Hij heeft al wat meer kans nu omdat Nadal niet meedoet. Maar Djokovic blijft toch nog een lastige tegenstander, ookal heeft hij hem tijdens de finale van Wimbledon verslagen. Ik kijk er alvast naar uit :D
NoLights
New user
New user

Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Bart_D » 06 aug 2012 15:58
NoLights schreef:Ik ben echt benieuwd of Federer zijn droom kan waarmaken en de Olympische Spelen wint. Hij heeft al wat meer kans nu omdat Nadal niet meedoet. Maar Djokovic blijft toch nog een lastige tegenstander, ookal heeft hij hem tijdens de finale van Wimbledon verslagen. Ik kijk er alvast naar uit :D

Niet dus, onverwachte winnaar Murray :)
Super voor hem, hij was echt wel goed. En leuk voor de UK natuurlijk :)
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor NoLights » 06 aug 2012 19:45
Bart_D schreef:
NoLights schreef:Ik ben echt benieuwd of Federer zijn droom kan waarmaken en de Olympische Spelen wint. Hij heeft al wat meer kans nu omdat Nadal niet meedoet. Maar Djokovic blijft toch nog een lastige tegenstander, ookal heeft hij hem tijdens de finale van Wimbledon verslagen. Ik kijk er alvast naar uit :D

Niet dus, onverwachte winnaar Murray :)
Super voor hem, hij was echt wel goed. En leuk voor de UK natuurlijk :)

Murray was inderdaad beter :) Hij verdiende het.
Ik had niet verwacht dat hij zo goed met de druk van het publiek zou kunnen omgaan.
NoLights
New user
New user

Berichtdoor Bart_D » 30 aug 2012 11:40
Zijn er hier fans van Kim Clijsters?
Wat een match gisterennacht, erg jammer dat het zo geëindigd is voor haar...

Zijn er mensen die van plan zijn om naar haar afscheidsevenement te gaan in het sportpaleis?
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor NoLights » 30 aug 2012 11:55
Bart_D schreef:Zijn er hier fans van Kim Clijsters?

Zijn er mensen die van plan zijn om naar haar afscheidsevenement te gaan in het sportpaleis?

Inderdaad echt jammer dat ze verloren heeft. Heb je de match gezien ?
Ik weet nog niet of ik daar naar toe ga. Ben wel naar haar vorige afscheidsevenement geweest.
NoLights
New user
New user

Berichtdoor Bart_D » 30 aug 2012 15:41
NoLights schreef:

Ik weet nog niet of ik daar naar toe ga. Ben wel naar haar vorige afscheidsevenement geweest.

Ja, heb het gezien. Was erg spannend, kon bijna niet meer stilzitten... Maar Robson speelde erg goed, en Kim... Tja laten we zeggen dat het tijd was om afscheid te nemen...
Ja, en hoe was dat? Emotioneel zeker? Heeft Clouseau daar niet "afscheid van een vriend" gezongen? :p
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor NoLights » 30 aug 2012 18:01
Bart_D schreef:
NoLights schreef:

Ja, heb het gezien. Was erg spannend, kon bijna niet meer stilzitten... Maar Robson speelde erg goed, en Kim... Tja laten we zeggen dat het tijd was om afscheid te nemen...
Ja, en hoe was dat? Emotioneel zeker? Heeft Clouseau daar niet "afscheid van een vriend" gezongen? :p

Wel erg dat ze haar laatste match tegen een redelijk onbekende 18-jarige heeft verloren. Had haar liever strijdend ten onder zien gaan tegen een Williams of Azarenka (het liefste had ik haar natuurlijk de US Open zien winnen maar dat was niet echt realistisch)

Er was echt veel sfeer :) Ja, Clouseau was er inderdaad en iedereen die er was heeft ook een bobble-head van Kim gekregen. Die was niet erg mooi haha :p maar staat wel nog altijd op mij kamer, als aandenken.
NoLights
New user
New user

Berichtdoor The_ Future » 31 aug 2012 18:05
Nu vooral wat US OPEN volgen..

Jammer dat het al gedaan is voor Kim Clijsters.. Na ja, ze heeft een fantastische loopbaan gehad!
The_ Future
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Springbal » 02 sep 2012 14:57
The_ Future schreef:Nu vooral wat US OPEN volgen..

Jammer dat het al gedaan is voor Kim Clijsters.. Na ja, ze heeft een fantastische loopbaan gehad!

IK herinner mij nog haar duel tegen Capriati, vlak voor mijn examens, nog nooit van Clijst gehoord, nooit Tennis gevolgd, maar ik zat, eerst bij klasgenoot en dan bij oma aan de tv gekluisterd :) . Ja ja Tennis is een spel, Kim Clijsters, dank je wel :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Bart_D » 06 sep 2012 20:43
Springbal schreef:
The_ Future schreef:Nu vooral wat US OPEN volgen..

IK herinner mij nog haar duel tegen Capriati, vlak voor mijn examens, nog nooit van Clijst gehoord, nooit Tennis gevolgd, maar ik zat, eerst bij klasgenoot en dan bij oma aan de tv gekluisterd :) . Ja ja Tennis is een spel, Kim Clijsters, dank je wel :)

Hehe, de 'afscheid van vriend' versie van Kim :p
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor Bart_D » 11 jan 2013 20:09
The Australian Open komt er aan! :woot:
Bart_D
Regular user
Regular user

Berichtdoor NoLights » 25 jan 2013 20:40
Morgen finale bij de vrouwen: Azarenka - Li. Ben echt benieuwd wie er gaat winnen!
De match van Federer tegen Murray vandaag was echt geweldig 8)
NoLights
New user
New user

Berichtdoor Valova » 26 jun 2013 19:00
Wauw, het is echt bijltjesdag vandaag op Wimbledon, vooral bij de vrouwen. Azarenka, Wozniacki, Sharapova en Ivanovic liggen er al allemaal uit, en we zitten nog niet eens in de derde ronde.
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 27

359 berichten • Pagina 15 van 181 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18

Keer terug naar Sport!