Tennis

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
359 berichten • Pagina 11 van 181 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18

Re: Tennis

Berichtdoor Apollo » 07 jul 2010 19:08
zap schreef:Zijn er hier nog mensen die donderdag naar The best of Belgium (of hoe het intussen ook moge heten) op den Heyzel gaan kijken?

Kben eens benieuwd! Al heeft het natuurlijk een enorme domper gekregen door het afhaken van Justine :(

Ik ga daar ook naartoe. Het is inderdaad zeer jammer dat Justine er niet kan spelen maar ik vind wel dat ze een goede vervanging hebben gevonden. Ikzelf heb Serena nog nooit in het echt bezig gezien en aangezien ze goed op weg is om een van de levende legenden van het tennis te worden, wil ik ze wel eens graag bezig zien. Ik ben eens benieuwd.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.
Apollo
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34
Geslacht: Man

Berichtdoor doontoon » 09 jul 2010 14:22
Ik heb gevolgd op tv en ik vond Serena zo... slecht :( Ze deed precies gewoon echt geen moeite. Serena toch, ik heb haar al beter gezien.
doontoon

Berichtdoor Tacitus XV » 09 jul 2010 18:00
Ja, ik ben het volledig met je eens...
Moest het een officiële match geweest zijn, zou ze zo niet doen. Ofwel zou er kritiek komen omdat de mensen ddenken dat de match verkocht zou zijn.

Btw iets wat nu weer de kop op steekt... Gelezen op teletekst? Men verdacht C. Rochus ervan dat het zijn match zou verkocht hebben... :-?
Tacitus XV
New user
New user

Berichtdoor raskolnikow » 09 jul 2010 19:51
Tacitus XV schreef:Btw iets wat nu weer de kop op steekt... Gelezen op teletekst? Men verdacht C. Rochus ervan dat het zijn match zou verkocht hebben... :-?

Niets nieuws onder de zon dus. Een soort illegaal pensioensparen.

Ach, Christophe is fin-de-carrière en een cynische kankeraar (that's why I love him 8) ). Waarom zou hij het ook laten? Ik dacht alleen dat hij slimmer zou zijn: zo'n "verkochte" wedstrijden zijn immers heel simpel te traceren.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Berichtdoor The_ Future » 10 jul 2010 17:10
Ik had ook wel wat meer strijd en wedstrijd verwacht!
In de oefenwedstrijd van de Best of Belgium, tussen Kim Clijsters en Serena Williams.
Maar toch was het wel absoluut de max om dat eens mee te maken.
En dan nog in ons eigen klein landje in België, super gewoon. :D
The_ Future
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 32

Berichtdoor raskolnikow » 19 jul 2010 12:03
Vliegen nu helemaal weggezakt naar plaats 358. Het goede nieuws is dat hij de rest van het jaar geen punten te verdedigen heeft. Hij kan alleen nog maar vooruit van nu af aan. Maar echt bemoedigend zijn de resultaten toch niet: halve finale in het Challenger van Tunis in april, verdienstelijke wedstrijd tegen Benneteau op Wimbledon... Mja, dat is het zowat... :-?
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Berichtdoor ezel » 20 jul 2010 17:59
raskolnikow schreef:Vliegen nu helemaal weggezakt naar plaats 358. Het goede nieuws is dat hij de rest van het jaar geen punten te verdedigen heeft. Hij kan alleen nog maar vooruit van nu af aan. Maar echt bemoedigend zijn de resultaten toch niet: halve finale in het Challenger van Tunis in april, verdienstelijke wedstrijd tegen Benneteau op Wimbledon... Mja, dat is het zowat... :-?

Zelfs een kinder Bueno uit een automaat halen wordt vrij lastig tegenwoordig.. Laat staan hem niet laten afsnoepen!
punt!
ezel
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Kickhead » 04 sep 2010 23:35
Wat een wedstrijd! Zenuwen gieren door mijn lijf!
Wickmayer en schnyder spelen echt topniveau!
Kickhead
Regular user
Regular user

Berichtdoor AGE-411 » 04 sep 2010 23:50
En voila, Wickmayer heeft gewonnen. :D
Vlaanderen aan de top! :greenthing:
AGE-411
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Kickhead » 04 sep 2010 23:57
Tscheelde wel niej veel. Ik dacht efkes daze deraan was met matchpunt schnyder! Maar op de belangrijke punten is echt ze goed!
Hop Yanina, op naar de volgende!
Kickhead
Regular user
Regular user

Berichtdoor Silas » 09 sep 2010 23:47
Pff, ongelofelijk hoe Wickmayer het nog heeft weggegooid na die eerste set :( Ben wel benieuwd hoe Clijsters het gaat doen tegen Williams, de winnares van die match mag van mij ook meteen de US Open winnen want zowel Wozniacki als Zvonareva vind ik niets bijzonder eigenlijk :roll:

Bij de mannen is het jammer dat Murray eruit is, maar ben benieuwd of het een nieuwe clash Federer-Nadal wordt (nu ja 'nieuw'.. eerste keer op de US Open alleszins) of dat Djoko roet in het eten kan gooien :)
Silas

Berichtdoor The_ Future » 10 sep 2010 00:21
Go go kimi winnen moet je morgen!!!!!!!!! :D
The_ Future
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 32

Berichtdoor zap » 10 sep 2010 00:39
Silas schreef:Pff, ongelofelijk hoe Wickmayer het nog heeft weggegooid na die eerste set :( Ben wel benieuwd hoe Clijsters het gaat doen tegen Williams, de winnares van die match mag van mij ook meteen de US Open winnen want zowel Wozniacki als Zvonareva vind ik niets bijzonder eigenlijk :roll: :)

Wel ja, Clijsters - Venus is eigenlijk te beschouwen als de finale he ... Wie heeft er nu wat aan een Wozni of Vera? En ik geef Venus meer kansen eigenlijk. Dat het maar spannend wordt ! Het maakt me niet uit wie er wint.

Silas schreef:Bij de mannen is het jammer dat Murray eruit is, maar ben benieuwd of het een nieuwe clash Federer-Nadal wordt (nu ja 'nieuw'.. eerste keer op de US Open alleszins) of dat Djoko roet in het eten kan gooien :)

Silasje, ik stel voor dat ik dit jaar niet bij jou kom kijken (nu ja, kijken ...) want ik wil Federer deze keer helemaal naar de titel stuwen ! Aan apen als Nadal of Murray hebben we ook helemaal niks he ... :wink:
Jag söker ett ord som innebär vem du är.
zap
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 35

Berichtdoor B-Razz » 10 sep 2010 01:14
zap schreef:En ik geef Venus meer kansen eigenlijk. Dat het maar spannend wordt ! Het maakt me niet uit wie er wint.

bwa, ik weet het zo niet... het hangt er vanaf... Clijsters heeft zo van die topmomenten weetje. Als Venus vanaf moment één goed aan het spelen is, heb je veel kans dat Clijsters de druk voelt en zich daardoor meteen kan concentreren en mee het tempo bepalen. Anders... mja, dan maakt Venus wel wat meer kans.
Ik verheug me eigenlijk niet echt op de vrouwenfinale... Wozniacki is een goede speelsters... maar in mijn ogen niet zo'n topmadam als Venus of Kim :P

zap schreef:
Silas schreef:Bij de mannen is het jammer dat Murray eruit is, maar ben benieuwd of het een nieuwe clash Federer-Nadal wordt (nu ja 'nieuw'.. eerste keer op de US Open alleszins) of dat Djoko roet in het eten kan gooien :)

Silasje, ik stel voor dat ik dit jaar niet bij jou kom kijken (nu ja, kijken ...) want ik wil Federer deze keer helemaal naar de titel stuwen ! Aan apen als Nadal of Murray hebben we ook helemaal niks he ... :wink:

Ik hoop op Djokovic! :D Maar als Fedje de Djoker dan toch zou verslaan, hoop ik alsmede dat ie ook Nadal verslaat ;-)
B-Razz
New user
New user

Berichtdoor Valova » 10 sep 2010 20:39
Williams-Clijsters lijkt een finale avant la lettre. Toch: Wozniacki is een beperkte speelster, maar wat ze doet doet ze wel heel goed (zoveel mogelijk ballen terughalen en wachten op de fout van de tegenstandster). Zvonareva is wisselvalliger, maar heeft dit jaar al bewezen dat ze genoeg game heeft om ook de echte topspeelsters te kloppen (waaronder Clijsters).

Clijsters lijkt op papier de favoriete tegen Williams, maar die laatste is in dit toernooi toch ietsje consistenter geweest, dus het wordt knokken voor een plaats in de finale. Ik hoop alleszins op een betere wedstrijd dan vorig jaar.
Valova
Senior user
Senior user

Berichtdoor pampam » 11 sep 2010 13:55
ik hoop dat clijsters de finale wint bij de vrouwen
en djokovic bij de heren
pampam
Senior user
Senior user

Leeftijd: 29

Berichtdoor Max » 12 sep 2010 03:50
Tadaaaa, Clijsters wint!!!
Bon, ik vraag me wel af waarom ze van de 3de naar de 4de (of 5de) plaats daalt!
Lost whispers awaken within me and fly...
Max
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor zap » 12 sep 2010 11:53
Max schreef:Tadaaaa, Clijsters wint!!!
Bon, ik vraag me wel af waarom ze van de 3de naar de 4de (of 5de) plaats daalt!

Het was dus blijkbaar helemaal geen match :-? Had toch wel wat meer weerstand van ons Vera verwacht. Nu ja, ik heb enkel de laatste game gezien, dus heb blijkbaar niet veel gemist.

En ik denk dat ze zal zakken naar plaats 5. Tis niet omdat ze het tornooi gewonnen heeft dat ze stijgt of op nr 3 blijft natuurlijk. Zij had heel veel punten te verdedigen vermits ze vorig jaar ook de winst gepakt had. Ze heeft dat goed gedaan, maar ze is natuurlijk ook afhankelijk van de prestaties van de anderen. Venus zal erover wippen (vorig jaar 8e-finale) en ik moet het eens bekijken, maar Zvonareva kan er ook over wippen (vorig jaar slechts 8e-finale).

En WTF ROGER :cry: :cry:
Oproep : supporter nu massaal voor Djokovic ! Hij verdient het :wink:
Jag söker ett ord som innebär vem du är.
zap
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 35

Berichtdoor Le Penseur » 12 sep 2010 11:56
Yes yes yes yes yes!!! Fantastisch toch, Clijsters, de queen of New York. Laat ons dit moment koesteren, want binnen tien jaar gaan we dit niet meer meemaken.

Nu moet ze nog zeker één andere Grand Slam (niet de US Open) winnen om het plaatje compleet te maken.

Max schreef:Bon, ik vraag me wel af waarom ze van de 3de naar de 4de (of 5de) plaats daalt!

Wel, Williams en Zvonareva hebben in vergelijking met vorig jaar een beter toernooi gespeeld en krijgen dus extra punten. Clijsters daarentegen doet evengoed als vorig jaar, waardoor W. en Z. haar voorbijsteken.

En oh ja, nog goed nieuws, Roger is OUT! 8)
Le Penseur
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Jeroenn » 12 sep 2010 13:31
Clijsters behoort nu in de rij van Billie Jean King, Serena Williams en Margaret Smith-Court die 3 US open overwinningen op hun palmares hebben staan. En er kunnen er nog altijd bijkomen! :)

De match op zich was wel wat minder maar toch knap dat Clijsters het zo snel kon afmaken!
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
Jeroenn
Experienced user
Experienced user

359 berichten • Pagina 11 van 181 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18

Keer terug naar Sport!