Tennis

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
The_ Future
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Tennis

Bericht door The_ Future » 27 jun 2010 22:28

Ik kijk vooral uit morgen naar de 4de ronde confrontatie tussen Justine Henin v Kim Clijsters.
Wie er zal winnen: beiden hebben evenveel kansen.

Hoewel ik geef wel Henin het voordeel.
En hopelijk word het een driesetter.

En ik ook niet te vergeten morgen de 4de ronde wedstrijd tussen Maria Sharapova v Serena Williams.

Ik hoop toch wel stiekem dat Maria Sharapova wint. Maar ik denk het niet.
Alhoewel je weet maar nooit. Maar stilletjes aan begint ze toch wel naar haar beste niveau terug te gaan Sharapova. Hoewel ze heeft Serena Williams wel geklopt in de finale van Wimbledon 2004. Ondertussen weeral 6 jaar geleden. Hopelijk word het alvast een spannende wedstrijd in 3 sets.

Silas

Bericht door Silas » 28 jun 2010 01:39

The_ Future schreef:Ik kijk vooral uit morgen naar de 4de ronde confrontatie tussen Justine Henin v Kim Clijsters.
Wie er zal winnen: beiden hebben evenveel kansen.

Hoewel ik geef wel Henin het voordeel.
En hopelijk word het een driesetter.

En ik ook niet te vergeten morgen de 4de ronde wedstrijd tussen Maria Sharapova v Serena Williams.

Ik hoop toch wel stiekem dat Maria Sharapova wint. Maar ik denk het niet.
Alhoewel je weet maar nooit. Maar stilletjes aan begint ze toch wel naar haar beste niveau terug te gaan Sharapova. Hoewel ze heeft Serena Williams wel geklopt in de finale van Wimbledon 2004. Ondertussen weeral 6 jaar geleden. Hopelijk word het alvast een spannende wedstrijd in 3 sets.
Inderdaad, twee matchen die het potentieel hebben om echte krakers te worden! :-D

Henin-Clijsters schat ik op 50-50, al hoop ik uiteraard dat Henin wint 8)
Sharapova-Williams geef ik Serena het voordeel, gezien ze echt wel door het toernooi aan het stormen is. Al hoop ik daar toch dat Sharapova wint..

Ik ben alleszins benieuwd! :greenthing:

yoti
Senior user
Senior user

Bericht door yoti » 28 jun 2010 11:10

Vanochtend gelezen in het nieuws: Capriati is in ziekenhuis opgenomen na een vermoedelijke overdosis. Met het gewezen nummer 1 blijft het voorlopig bergaf gaan. Een comeback lijkt er niet meer in te zitten. Spijtig want die finale in Parijs tegen onze Kim was om duimen en vingers af te likken. Het enige wat ik me van haar herinner is dat ze vrij ongeduldig leek te zijn op het veld. Ze nam geen 10 sec tijd voor haar service een groot verschil als je dat vergelijkt met de tijd dat Serena, Sharapova nodig hebben om zich terug op te laden om te serveren. :greenthing:
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 28 jun 2010 11:25

Dat is inderdaad wel triestig. Nu, in verschillende interviews had ze wel al aangegeven dat ze het moeilijk had met een leven buiten het tennis. En gezien haar geschiedenis komt dit niet helemaal onverwacht. Maar ik herinner haar vooral vanwege haar affaire met onze eigen Xavier Malisse :).

Voor de belangrijkste matchen van vandaag:

Williams wint in drie sets van Sharapova;
Clijsters haalt het van Henin.

yoti
Senior user
Senior user

Bericht door yoti » 28 jun 2010 11:40

Ik ga voor:

Williams wint van Sharapova in 2 sets.
Henin wint van Clijsters.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)

tennisdude
**BANNED**

Bericht door tennisdude » 28 jun 2010 15:53

Eigenlijk zit Henin toch wel in een dip, ik zeg geen serieuze dip, maar de match van vandaag had ze in haar eerste carriere naar zich toegetrokken.

Silas

Bericht door Silas » 28 jun 2010 17:42

:( :( :(

doontoon

Bericht door doontoon » 28 jun 2010 19:50

Allemaal Henin fans? Ik was niet zo heel erg verbaasd vandaag dat ze het niet haalde tegen Clijsters. Kim is int algemeen toch wat sterker dan Justine op gras denk ik. Maar uiteindelijk vind ik dat geen van beiden echt straf tennis gespeeld heeft vandaag.

Ik was vooral content toen Wickmayer eruit lag, wat een irritant wijf is me dat :evil:

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 28 jun 2010 22:56

Kim Clijsters heeft toch wel vandaag verdient gewonnen.
Na dat Henin de eerste set gewonnen had dacht ik van ja, Henin zal het wel halen.
Maar uiteindelijk heeft Kim Clijsters het dan toch gewonnen.
Vooral in de 2de en 3de set heeft ze dan ook wel sterk gespeeld Clijsters.
Jammer dat ze elkaar al in de 4de ronde moesten tegenkomen.
Het mocht wel best wel wat later geweest zijn in het tornooi.

Ja de kwartfinale tegen Zvonareva moet een haalbare kaart zijn voor Clijsters.

Ik denk wel dat ze zal winnen in 2 sets.

En dan wacht hoogwaarschijnlijk wel in de halve finales Venus Williams.

Het was ook vooral jammer dat Maria Sharapova verloren heeft van Serena Williams.
Sharapova had wel 2 setballen in de tiebreak. Ze is wel op de goede weg terug Sharapova.
Dus hopelijk kan ze weer schitteren op de US OPEN.

Edith
Experienced user
Experienced user

Bericht door Edith » 28 jun 2010 23:15

Henin :cry:
doontoon schreef:Kim is int algemeen toch wat sterker dan Justine op gras denk ik. Maar uiteindelijk vind ik dat geen van beiden echt straf tennis gespeeld heeft vandaag.
Kim is op zich niet beter op gras dan Henin... In de onderlinge duels ligt het overgewicht bij Henin. Kim heeft op Wimbledon bijvoorbeeld nooit de finale gehaald.

doontoon schreef:
Ik was vooral content toen Wickmayer eruit lag, wat een irritant wijf is me dat :evil:

:lol: Amen!

tennisdude
**BANNED**

Bericht door tennisdude » 28 jun 2010 23:42

Nu Kim een paar keer wint van Justine zit de belgische pers op zijn paard, maar laat Kim eerst eens 7 slams, olympisch goud winnen, het jaar 4 keer eindigen als nr 1 en daar ook zo'n week of 120 blijven staan.

Henin zal wel ne keer een déclic maken, hopelijk kan het al deze zomer voor de US Open. Daar heeft ze heel goeie herinneringen na schitterende zeges ( en wie ze allemaal versloeg toen) in 2003 en 2007.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kuikentje » 29 jun 2010 10:18

The_ Future schreef:Het was ook vooral jammer dat Maria Sharapova verloren heeft van Serena Williams.
Sharapova had wel 2 setballen in de tiebreak. Ze is wel op de goede weg terug Sharapova.
Dus hopelijk kan ze weer schitteren op de US OPEN.
DAT vind ik dus niet erg. Sharapova is een irritante ijdeltuit en een kreunende kanarie.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 29 jun 2010 12:27

Voor wie hem al die jaren gemist heeft: Thomas Muster (42), ex-winnaar van Roland Garros en ex-nummer 1 van de wereld, maakt deze week in het challenger van Braunschweig zijn comeback. Hij speelt in de eerste ronde tegen de Ier Connor Niland.

't Zou niet zijn eerste wonderbaarlijke comeback zijn. Ik ben benieuwd... :)

Edit: Niland wint met 6-2,6-1. Pijnlijk. :)
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 29 jun 2010 19:42

Wat een afgang voor Venus Williams: had ik eigenlijk totaal niet verwacht. 6-2 6-3 verlies van Tsvetana Pironkova. Was duidelijk niet wakker, of wist niet meer waar de lijnen waren.
Venus speelde veel te wisselvallig. Hoewel Pironkova serveerde wel heel sterk. En speelde ook wel solide.

Ik had ook totaal niet verwacht dat Kim Clijsters ging verliezen van Vera Zvonareva.
In de eerste set, was Clijsters sterk om de set te winnen. Maar daarna toch wel te wisselvallig, en maakte ook veel teveel fouten. Alhoewel Clijsters speelde wel tegen een muur, ze bracht alles terug Zvonareva. Zvonareva was ook wel zeer geconcentreerd. Ik heb het wel eens anders gezien.
Ze heeft wel verdient gewonnen Vera.

Hopelijk kan ze nu ook nog de finale halen, en winnen???????????
Ik zie liever Zvonareva winnen de Wimbledon titel dan Serena Williams.
Ze heeft al meer dan genoeg grandslams gewonnen Serena. Want als ze wint is ze altijd happy en vriendelijk. Maar als ze verliest dan kan ze amper tegen haar verlies.
Maar ja, het blijft wel absoluut een grote kampioene.

Jammer dat Na Li verloor.

doontoon

Bericht door doontoon » 29 jun 2010 21:36

Ik supporter wel voor Serena, want ik moet altijd lachen als ik haar zie. Grappig figuur!
Ik ben content dat ik vandaag geen tennis gekeken heb, het zou me alleen nog meer gefrustreerd hebben.

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 30 jun 2010 00:23

Go Serena! Op naar Grand Slam nummer 13 :love:

'k ben trots op haar! Ze blijft als enige topper overeind!
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 30 jun 2010 12:28

:)
Valova schreef:Clijsters haalt het van Henin.
8)

Maar wat een zoutloze match was dat tegen Zvonareva! Als ze zo speelt verdient ze het eruit te liggen. Samen met Malisse zit ze nog wel in het mixed dubbelspel, dus misschien toch nog een troostprijs voor België?

Pironkova en Kvitova :love:

Gisteren ook Kournikova en Hingis zien spelen in een dubbelmatch, maar het was vooral de persconferentie na de match die me eraan herinnerde wat het vrouwentennis van nu mist.

Silas

Bericht door Silas » 30 jun 2010 14:09

Valova schreef:Gisteren ook Kournikova en Hingis zien spelen in een dubbelmatch, maar het was vooral de persconferentie na de match die me eraan herinnerde wat het vrouwentennis van nu mist.
Was me niet opgevallen, maar nu net eens gecheckt en inderdaad: wat een verschil toch met nu! Er waren veel meer persoonlijkheden toen, wat het veel boeiender maakte...

Trouwens: ik was echt wel verrast door de exits van Venus en Kim. Kim had ik op voorhand veel kans gegeven om de match te winnen maar ze liet het gaandeweg compleet afweten tegen een hele solide Zvonareva. En Venus, mja.. wat een erbarmelijke match! :o
Bij de vrouwen lijkt de weg helemaal open te liggen voor Serena.

Bij de mannen is Federer niet echt indrukwekkend bezig dus zou het me niet verbazen moest hij één van de volgende matchen verliezen. Maar ik heb eigenlijk geen idee wie wél wint als Federer het laat afweten: Nadal? Murray? Djokovic of Soderling? Ik ben alleszins benieuwd :)

Silas

Bericht door Silas » 30 jun 2010 17:03

Silas schreef:Bij de mannen is Federer niet echt indrukwekkend bezig dus zou het me niet verbazen moest hij één van de volgende matchen verliezen.
Soms krijg ik niet graag gelijk.. Roger ligt eruit! En nog redelijk zwaar verloren ook.. :-?

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 30 jun 2010 22:36

Ja morgen halve finales bij de vrouwen. Echt spannend is het niet meer.
Na uitschakeling Kim Clijsters en Venus williams.

Dus ja waarschijnlijk word het dan ook de finale Vera Zvonareva v Serena Williams.
En hopelijk wint dan ook Zvonareva de Wimbledon titel????????????

Maar ja er kan nog vanalles gebeuren we zien wel.

Roger Federer ook verloren. Het is ook niet meer echt de Federer van vroeger.
Je kan ook niet jaren top zijn.

Gesloten