Tennis

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
The_ Future
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Tennis

Bericht door The_ Future » 09 jan 2010 23:26

sjwazi schreef:Ok, oef. Dan vind ik het al helemaal niet meer erg dat Justine verloren heeft. Zoals mijn mama zei: Justine is meer een winner, die zal nog wel genoeg winnen :love:
Haar hoogste doel van Henin: is om dit jaar zeker eens Wimbledon te winnen.
Dus laat ons hopen dat dit lukt. Ze heeft het spel daarvoor. En dan heeft ze ook alle Grand slams ten minste 1 keer gewonnen. Maar Roland Garros zie ik haar ook wel nog eens winnen.
Dat heeft ze zeker al 5 keer gewonnen, dacht ik.

Mauresmo heeft wimbledon ook in der tijd gewonnen, met serve en volley.
Is ondertussen ook al gestopt met tennis, net zoals zovelen.

Mauresmo won toen dacht ik die finale van Henin. Dat was in 2006 dacht ik.

tennisdude
**BANNED**

Bericht door tennisdude » 10 jan 2010 12:05

Justine heeft niet gewonnen, puur uit gebrek aan matchritme. Mochten ze elkaar op de aussie open ontmoeten, zie ik Justine niet opnieuw verliezen. Zo'n match leert haar om nog kleine dingen op punt te zetten.

Ik vond hun service alletwee wat wisselvallig, maar als hem doorkomt, vind ik die van Justine een veel groter wapen.

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 15 jan 2010 12:14

Jelena Dementieva heeft verdiend gewonnen op het wta tornooi in Sydney met 6-3 6-2

Dus van mij mag ook gerust Dementieva de Australian Open winnen.

Want ze heeft tenslotte nog nooit geen Grand Slam gewonnen.
Ze heeft wel al 2 Grand Slams finales gehaald. Ik dacht in 2004 op Roland Garros verloor toen van Myskina, en dan ook nog de US OPEN verloor toen van Kuznetsova.

Dus misschien is het wel eens tijd dat ze ook eens een Grand Slam wint.

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 15 jan 2010 21:33

Ik hoop dat Wickmayer gans dat spel daar nekeer wint in Australië :D. Dat zou pas sensatie zijn!
En als Wickmayer niet wint, hoop ik dat Clijsters wint en als die het ook niet kan afmaken ga ik voor Serena all the way. :love:

Ben wel superbenieuwd hoe Henin het gaat doen tegen Dementieva :o (als die tweede ronde er van komt tenminste. Go Flipkeeeeens! :D)
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 16 jan 2010 21:04

Alle Belgen in dezelfde quarter :roll:.

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 17 jan 2010 19:29

Kutloting! Sabotage! Ik wou een Belgische halve finale me tenminste 3 Belgen :p
Afbeelding

I'm all alone with my delusions

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 20 jan 2010 16:08

Wat is die Wickmayer een irritant mens. Altijd maar gillen, en dan nog: in plaats van gewoon te gillen lijkt ze altijd iets te roepen met twee lettergrepen erin. Dat ze d'er maar rap uitl igt.

Soit, Clijsters zal wel winnen, denk ik. Henin vond ik maar matig tegen Dementjeva. Ze serveerde echt heel slecht. Tegen Dementjeva kom je daar nog mee weg, maar veel verder zal ze niet geraken als ze niet snel weer op het niveau van Brisbane zit.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 20 jan 2010 20:25

Ik vond dat Henin vandaag wel over het algemeen zeer sterk gespeeld heeft tegen Dementieva.

Hopelijk wordt het een 4de ronde: Henin en Wickmayer.

En dan de confrontatie met Clijsters.

En hopelijk wint Clijsters dit jaar de Australian Open. :rock:

PRiSMO
Regular user
Regular user

Bericht door PRiSMO » 20 jan 2010 20:34

Ik denk eerder dat ze niet zo ver zal geraken omdat ze conditioneel nog niet 100% is precies.

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 20 jan 2010 22:24

Jeplaa! Alle 3 in de derde ronde. Wickmayer heeft tenminste passie als ze speelt :p Ok ik begrijp da velen da irritant vinden, ma zeeft tenminste poeier in haar gat, en heeft nog maar si van Pennetta gespeeld. Ik zie een carriere als Monami haar nog doen, lagere top 10. Ze staat in ieder geval goe te spelen!

Clijsters deed genoeg om nie in de problemen te geraken maar het zal een pak beter moeten tegen Petrova.

En Hénin... Prachtig he. Wa een match. Wel best dat in 2 sets gedaan was, conditioneel had ze geen derde set aangekund, wa een rallies seg. Ma toch straf da ze da nu al kan. Om echt de Australian te winnen is het misschien wa vroeg, ma ze laat toch al veel zien. En da belooft voor Roland Garros en Wimbledon in ieder geval! :greenthing:

Echt jammer da ze alle 3 in hetzelfde kwart zitten. Ze konden echt alle 3 verder geraken in een ander kwart...
Afbeelding

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 21 jan 2010 12:51

Oeioei. Ana Ivanovic verloren, en op wat een manier... :spank: :wtf: Echt, sinds ze Roland Garros gewonnen heeft is die zo slecht beginnen spelen. Triestig.
Afbeelding

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 21 jan 2010 17:48

xhuxhmaxhuxh schreef:Oeioei. Ana Ivanovic verloren, en op wat een manier... :spank: :wtf: Echt, sinds ze Roland Garros gewonnen heeft is die zo slecht beginnen spelen. Triestig.
Bij de dames heb je toch wel veel toppers die heel kort pieken en dan weer verdwijnen of helemaal wegzakken: Kournikova, Mysjkina, Vajdisova...
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 21 jan 2010 18:15

raskolnikow schreef:
xhuxhmaxhuxh schreef:Oeioei. Ana Ivanovic verloren, en op wat een manier... :spank: :wtf: Echt, sinds ze Roland Garros gewonnen heeft is die zo slecht beginnen spelen. Triestig.
Bij de dames heb je toch wel veel toppers die heel kort pieken en dan weer verdwijnen of helemaal wegzakken: Kournikova, Mysjkina, Vajdisova...
Ivanovic is wel een beeke extreem... Roland Garros winnen, nummer 1 vd wereld worden. En dan gewoon niets meer uitsteken... Vaidisova heeft trouwens vandeweek gespeeld. In een challenger tornooi, het kleinste da er is. En in de eerste ronde verloren... Die gaat ermee stoppen. :-?
Afbeelding

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 21 jan 2010 18:38

xhuxhmaxhuxh schreef:
raskolnikow schreef:
Ivanovic is wel een beeke extreem... Roland Garros winnen, nummer 1 vd wereld worden. En dan gewoon niets meer uitsteken... Vaidisova heeft trouwens vandeweek gespeeld. In een challenger tornooi, het kleinste da er is. En in de eerste ronde verloren... Die gaat ermee stoppen. :-?

Ik ben er zeker van dat Ivanovic weer haar oude niveau zal halen. Het is gewoon een kwestie van tijd. Mentaal zit het gewoon niet goed met Ivanovic. Het zit gewoon wat allemaal in haar hoofd.
En zoals je ook al zij, het is allemaal begonnen na Roland Garros. Ze heeft tenminste toch al een Grand Slam gewonnen. En zijn wel top spelers die er nog nooit 1 gewonnen hebben.
Zoals bij Dementieva, ik hoop toch dat ze ook ooit eens een Grand Slam zal winnen.
En ook bij Jankovic en Safina, ook beiden nummer 1 geweest. wie weet winnen ze wel nog eens een Grand Slam tornooi. Bij Safina moet dat zeker kunnen lukken. Ze heeft er de wapens voor.

En van Sharapova had ik ook wel meer verwacht. Zij moet zeker weer de absolute top kunnen bereiken.
Voor haar mag dat normaal geen direct groot probleem worden. Haar outfit vond ik trouwens super cool.

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 22 jan 2010 10:42

Justine :greenthing:
Yanina :greenthing:

Kim?!?! Wa was da! :confi:
Afbeelding

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 22 jan 2010 12:51

Kim had gewoon vandaag een offday, meer niet.

Iedere sporter heeft dat wel eens.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 jan 2010 14:11

Nu Wickmayer tegen Henin.

:-?

Ik kijk uit naar de volgende match van Murray.
Fluctuat nec mergitur

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 22 jan 2010 14:37

Ben benieuwd naar die wedstrijd Wickmayer - Henin.

En Clijsters, dat was wel een heel serieuse off day! 6-0 6-1 :-?
every new beginning comes from some other beginning's end

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 24 jan 2010 13:31

Justine Henin, heeft dan ook weer goed gedaan zoals er van haar verwacht werd.
Hopelijk kan ze dit niveau nog enkele wedstrijden volhouden, en wie weet wint ze dan ook wel de Australian Open.

We zullen wel zien.

Haar volgende match tegen Petrova wordt zeker niet makkelijk. Maar het is zeker mogelijk.
In het verleden heeft ze ook al genoeg gewonnen van Petrova.
En ook nog dit jaar in Brisbane.

En de andere kant van de draw, opletten voor Serena. Want zij heeft zeker weer heel veel kansen om de Australian Open ook dit jaar weeral te winnen.

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 24 jan 2010 14:00

Ik vind het wel jammer voor Wickmayer, maar swoit we hebben wél een spannende wedstrijd gezien!

Hopelijk houdt Justine er geen blessures aan over!
every new beginning comes from some other beginning's end

Gesloten