Ik zoek ...

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
dolfijn88
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik zoek damesploegen

Bericht door dolfijn88 » 05 jul 2011 09:22

Hoi,

Op zaterdag 30 juli organiseert de dames ploeg van VS Kortenaken een minivoetbaltornooi. Graag nodigen wij iedere damesploeg uit om deel te nemen aan ons tornooi. Het mag een officiële ploeg zijn, maar zeker ook een groepje vriendinnen die graag tegen een balletje shotten.

Het gaat hier om een 7 to 7 cup op gras, conform de reglementen van de KBVB (7 tegen 7). Elke ploeg bestaat uit max. 15 spelers.

Naast spelen voor de beker van de eerste plaats kan je ook meedingen naar de fairplay-beker of de zuipbeker. Maar natuurlijk is er voor elke deelnemende ploeg een aandenken voorzien.

We vragen wel inschrijvingsgeld ten bedrage van 40 euro om zeker te zijn dat de ingeschreven ploegen aanwezig zullen zijn. Bij het uitreiken van de prijzen wordt u 10 euro teruggegeven. Uw inschrijving is geldig na storting van het inschrijvingsgeld ten bedrage van 40 euro op het rekeningnummer BE86 6528 1800 7550 van Dames VS Kortenaken.

Hieronder vind je een inschrijvingsformulier waarmee u uw deelname kan bevestigen, liefst voor 12 juli 2011. Rond 15 juli ontvang je dan het reglement en de indeling van de wedstrijden.

Ondergetekende, …………………….………………………………………………
van ploeg …………………………………...……………………………en de kleuren …………………………………………….. , bevestigt hiermee …….x …..ploeg(en)
te laten deelnemen aan de 7 to 7 cup van VS Kortenaken op 30 JULI
Samen met deze inschrijving kan je het inschrijvingsgeld betalen door storting van 40 euro op rekeningnummer BE86 6528 1800 7550 op naam van Dames VS Kortenaken met vermelding: Mini-voetbaltornooi VS Kortenaken - naam van je ploeg.
Contactpersoon:
Naam: ………………………………………………….
Adres: ………………………………………………….
Tel./Gsm ………………………………………………….

Inlichtingen of terugsturen voor 12 juli 2011 naar : damesvoetbal.vsk@hotmail.com

Perdrix
Senior user
Senior user

Re: Ik zoek ...

Bericht door Perdrix » 24 jul 2011 16:46

Ik zoek overwelmende argumentie om mijn papa te overtuigen dat ik mag gaan voetballen!

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 25 jul 2011 11:33

dat dat goed is voor uwe fysiek misschien in de eerste plaats
-dat dauw ruimtelijk in zicht en teamgeest verbetert(omdat ge als teamplayer moet leren denken zowel op als naast t veld en vvoor uw ploeg moet inzetten) en dat ge overzicht moet leren kweken als ge past of kijkt waar ge loopt om u vrij te spelen...
-t is goed om tactisch te leren denken,een beetje zoals schaken,ge moet nie enkel denken met de bal ande voet ma ook om u vrij te lopen en aan waar de bal gaat komen en wa uw maats gaan doen en de tegenstanders...anticiperen...
enzovoort enzo verder
kan nog wel ff doordoen ma als k wa beter wakker ben dan...

succes eermee
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Koeneschoen
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Koeneschoen » 26 jul 2011 14:00

Hoi Iedereen

Ik wou toch ook eventjes meegeven dat er voor mensen die graag pingpongen (tafeltennissen) ook veel clubs bestaan, maar ikzelf zit in tafeltennisclub TTK Tecemo (http://www.tecemo.be)... Dit is een heel tolerante club, een supergezellige sfeer... Wij aanvaarden iedereen!!!
Ikzelf ben er jeugdtrainer, bestuurslid en ben er bijna altijd te vinden... onze clubavond is op woensdagavond vanaf 19.30 uur, dus heb je interesse... kom gerust eens kijken en proberen of stuur een mailtje naar ttctecemo@gmail.com... je bent steeds welkom!

xxx
Just be yourself!

*ananas*
Experienced user
Experienced user

Bericht door *ananas* » 17 aug 2011 20:51

Ik zoek een sportmaatje om samen te gaan joggen. Waar zitten die sportievelingen hier in Gent ^^

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 17 aug 2011 23:44

ik wil wel met je gaan sporten,maar joggen is niet zo mn ding...
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 18 aug 2011 22:19

*ananas* schreef:Ik zoek een sportmaatje om samen te gaan joggen. Waar zitten die sportievelingen hier in Gent ^^
Als je nivaeu nog niet hoog is wil ik wel eens meegaan :)
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

goofyke
New user
New user

Bericht door goofyke » 19 aug 2011 15:29

Wie heeft zin om in Gent te gaan tennissen? Liefst geen beginnersniveau (zelf redelijk hoog klassement...): man-vrouw doet er niet toe, als we maar op dat balleke kunnen kloppen en plezier hebben!

stuur gerust PB voor meer info!

groetjes

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 19 aug 2011 16:25

Hey,
Ik zoek iemand om mee te gaan zwemmen. Qua niveau maakt niet veel uit. Omgeving Hasselt

VFPM
New user
New user

Bericht door VFPM » 01 sep 2011 20:42

Ik zoek eigenlijk iemand om mee te gaan tennissen vanaf het nieuwe academiejaar in Gent. In het GUSB zijn er wel mogelijkheden om tennis te spelen dacht ik :-)
Ik speel wel niet op een super hoog niveau, maar doe het wel graag :-)
Als je geïnteresseerd bent, laat je maar iets weten!

-Yannis-

Bericht door -Yannis- » 08 dec 2011 18:46

Iemand die ook in Leuven fitnesst of gaat zwemmen? Doe dit al een tijdje, maar het lijkt me wel leuk om een sportmaat te hebben.

Bestaat er een roeiclub in het Leuvense? Zou graag ook willen roeien.

Dennis93
New user
New user

Bericht door Dennis93 » 08 dec 2011 19:11

jorisje schreef:Hey,
Ik zoek iemand om mee te gaan zwemmen. Qua niveau maakt niet veel uit. Omgeving Hasselt
zou ik wel willen doen maar het zwembad is gesloten :s

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 04 jan 2012 22:53

Beetje beschamend :oops: maar ik zoek iemand die me wel wil leren dansen. Ik ben daar superslecht in en wil daar iets aan veranderen. Staat op mijn voornemens voor dit jaar :D
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Sunsetyellow
New user
New user

Sportmaatje gezocht! :)

Bericht door Sunsetyellow » 22 jan 2012 21:48

Een sportmaatje regio Gent - Wetteren. :)

Interesses: fitness/groepslessen - tennis - muurklimmen - zwemmen - ...

Dat klinkt misschien alsof ik een sportief type ben, maar eigenlijk is dat niet echt waar.
Hoewel ik eigenlijk best graag sport, vind ik het moeilijk om te starten/vol te houden. :)

Hopelijk vind ik hier dus een sportmaatje om elkaar te motiveren!

PM me if interested ;)

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 02 feb 2012 20:12

iemand die veel weet over crosstrainers, we gaan er een kopen met de familie maar hebben geen idee waarop te letten enal
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 14 apr 2012 14:22

Iemand in de buurt van Gent goesting om te gaan tennissen? Heb ineens nu plotseling goesting om ne keer door te spelen, is lang geleden :)
Afbeelding

I'm all alone with my delusions

christophe1988
New user
New user

Bericht door christophe1988 » 21 apr 2012 09:44

Dag iedereen,

Ik ben Christophe en zoek iemand uit het Waasland of uit de buurt van Gent om eens te gaan tennissen :-). Het is eerlijk gezegd wel al even geleden dat ik nog op een court stond, maar men zegt dat je het één en ander niet zo snel verleerd :-).

Groetjes

Christophe

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 21 apr 2012 21:17

ik zoek een klimgenoot, (muurklimmen) voor 1 of 2 keer in de week in hasselt te gaan klimmen.

ik
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

samihu
Regular user
Regular user

Bericht door samihu » 15 mei 2012 19:16

Hoi,

Wij zijn een voetbalploeg uit Watervliet die vooral recreatief voetbal spelen. We zijn op zoek naar speelsters die een deel van ons team willen zijn. Het is een hele aangename, warme ploeg die ontzettend veel plezier maken samen.

Voel je je geroepen, neem vlug een kijkje op vkwdames.jimdo.com en wie weet zien we mekaar komend voetbalseizoen.

Groetjes

Sfinx
Regular user
Regular user

Bericht door Sfinx » 31 mei 2012 09:26

Zijn er mensen die ervaring hebben met boksen, kickboks?

Mensen die badmintonnen ook altijd welkom :p
"Oh for the return of the romantic age, where one's heart leapt at the sight of ankle slipping into a handsome cab...
Now its Clunk, Click, Strip Off Quick."

Well said, Mr Humphries, well said.

Gesloten