Welk beroep oefenen jullie uit?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Juan

Welk beroep oefenen jullie uit?

Bericht door Juan » 09 mar 2005 22:59

Meestal richt men de vraag aan studenten wat ze studeren. Ik ben benieuwd naar welke job jullie doen. Is het echt zo dat holebi's oververtegenwoordigd zijn in bepaalde sectoren? Ik ben nu geneigd om ja te zeggen; maar misschien moet ik die mening wel herzien.

Thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(ohja, voor de geïntresseerden: Ikzelf heb een aantal jaar in een winkel gewerkt, maar heb nu een loopbaanonderbreking genomen van drie jaar. Ik ga nu terug naar school met het oog op een job in de culturele sector)

Omen
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omen » 25 mar 2005 00:40

Zeg maskes het gaat hier over echt werkende mensen ... niet verwende studentjes :D

Naar het schijnt zijn in de sociale sector meer holebi's actief dan in de hardere sectoren ... in de financiële wereld zijn ze in ieder geval goed verstopt :wink:

'K ben bij Fortis actief in de Asset Management afdeling (beleggen dus :) ) en 't is er tof en ik zit er goed.

Men are like parking spaces ...
All the good ones are taken
All the available are handicapped

Woolf

Bericht door Woolf » 28 mar 2005 00:55

Ik ben er neit helemaal zeker van, maar ik heb het vermoeden dat er al zo'n onderwerp is gepasseerd.

To the point: ik ben redactiemedewerker en web editor van AutoGids en van de bijbehorende website www.automagazine.be. Of om het anders te zeggen: ik schrijf over auto's.

Francesca

Bericht door Francesca » 05 apr 2005 00:38

Eigenlijk vraag ik mij ook af of er hier al veel volk (van het forum) al werkt?

De meesten zijn hier precies nog student, of vergis ik mij? Dus, dat al de werkenden maar antwoorden :D

Gast

Bericht door Gast » 06 apr 2005 20:25

Hey,

Il heb een dik probleem om eerlijk te zijn :roll:
Ik ben licentiaat in de godsdienstwetenschappen sinds vorig jaar, maar ik moet dus mijn benoeming als leerkracht krijgen van het bisdom... en je raadt het al: als ik openlijk met een ander meiske ben gaan ze mij die nooit geven.
Kortom, holebi's in het onderwijs is één ding, maar godsdienst geven: zet dat maar uit je hoofd!

Groetjes!

Ann

dream a little dream

Bericht door dream a little dream » 08 apr 2005 18:23

hihi verpleegkundige ben ik, een soort van cliché-beroep denk ik, maar ik kom er toch nie zoveel tegen ze :roll: ...
ofwel werkt mijn gaydar nie goe he hahaha :P

hilde

Bericht door hilde » 12 apr 2005 17:21

Ikke ook verpleegkundige :D maar k'zit nu wel weer op de schoolbanken om mijn graduaats diploma te halen. Af en toe werk ik nog in de verpleging om een centje bij te verdienen.

greetz

Saren
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Saren » 12 apr 2005 21:34

aan't sollicteren voor grafisch vormgever.

simon
Regular user
Regular user

Bericht door simon » 15 apr 2005 20:12

copywriter voor één (voorheen tv1): tekstjes schrijven dus die andere mensen uit hun strot duwen. Voor de rest vul ik mijn dagen met het maken van radiospots en ideeën bedenken voor televisietrialers.
Laatst gewijzigd door simon op 14 sep 2005 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Nielske
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Nielske » 15 apr 2005 22:08

Ik ben apotheker, das nie zo'n cliché holebi beroep dacht ik, hoewel ik er toevallig wel een paar ken waaronder mijn baas en iemand anders van dit forum die bij mij in de klas zat. :D

Lola Del Puerta

Bericht door Lola Del Puerta » 16 apr 2005 10:05

Anoniem schreef:Hey,

Il heb een dik probleem om eerlijk te zijn :roll:
Ik ben licentiaat in de godsdienstwetenschappen sinds vorig jaar, maar ik moet dus mijn benoeming als leerkracht krijgen van het bisdom... en je raadt het al: als ik openlijk met een ander meiske ben gaan ze mij die nooit geven.
Kortom, holebi's in het onderwijs is één ding, maar godsdienst geven: zet dat maar uit je hoofd!

Groetjes!

Ann
Amai weer een holebi van de godsdienstwetenschappen, julie zijn wel echt met veel :D

idéfix

Bericht door idéfix » 16 apr 2005 12:33

Ik ben leerkracht zedenleer ! :mrgreen:

vlindertje
Regular user
Regular user

Bericht door vlindertje » 17 apr 2005 19:00

Ik wil aan de slag als projectmedewerker (projecten die gericht zijn op mensen en niet op producten/machines).
OVERGAVE is het geheim van de vreugde

Morrun

Bericht door Morrun » 18 apr 2005 20:19

Ik zoek werk als journalist. :-)

Hilke

Bericht door Hilke » 19 apr 2005 13:07

Nielske schreef:Ik ben apotheker, das nie zo'n cliché holebi beroep dacht ik, hoewel ik er toevallig wel een paar ken waaronder mijn baas en iemand anders van dit forum die bij mij in de klas zat. :D
grappig mijn apotheker dus :D

zelf nog studentje, zodus veel kan ik nt bijdragen aan dit onderwerp

stienus

Bericht door stienus » 19 apr 2005 21:09

ik ben na schooltijd actief in een schrijnwerkerij, en k werk ook wa als drumtechnieker/roadie voor iemand.

verder wilk later geluidstechniek gaan studeren

Francesca

Bericht door Francesca » 20 apr 2005 11:22

@ morrun

journalist! cool! heb ik ook nog aan gedacht om dat te studeren 8)

NYC'ke

Bericht door NYC'ke » 05 mei 2005 20:45

Ik ben Kapper

Anneke25

Bericht door Anneke25 » 07 mei 2005 15:42

Ik geef ook les. Regentes engels economie en zedenleer. In het onderwijs zijn er wel veel helebi's volgens mij.

robby

Bericht door robby » 09 mei 2005 12:07

tsja, nog ne verpleger...
maar sloeg andere weg in: jeugdwerker!

Gesloten