Dat meisje uit de klas

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
dolfijn

Dat meisje uit de klas

Bericht door dolfijn » 19 nov 2004 18:32

Begin dit schooljaar ben ik van school veranderd. Een nieuwe omgeving en een heleboel nieuwe mensen leer je dan kennen.
Toch viel er mij van in het begin al iemand op. :D

Dat mooie meisje van twee banken verder. Vanaf de eerste schoolweek had ze mijn hart geraakt en kon ik men ogen niet meer van haar af houden.

Maar vermits ik maar net op deze school zit, ken ik haar nog maar heel vaag. :(
En omdat ik niet weet of ze les of hetro is en hoe ze daar op reageert durf ik ook niet te veel contact met haar opnemen :-?

bang dat ze me gaan mijden in de klas want tot nu toe zijn er nog maar twee mensen die weten dat ik les ben, gelukkig dat ik er af en toe met hen kan over praten

Maar het liefst van al zou ik hebben dat ik wat meer dingen samen kon doen met dat meisje van twee banken verder

greetz

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 19 nov 2004 21:46

Misschien kan je beginnen met haar gewoon beter te leren kennen. Als je nieuw bent, moet je toch eerst wat je vrienden zoeken. Je kan tussendoor ook eens polsen naar haar mening over holebi's, he. Dan zal je al gauw merken hoe ze er tegenover staat. Indien je je coming out zou doen bij haar, zou ze misschien ook iets lossen of zij al dan niet hetero is.
Er staan hier op het forum gelijkaardige dingen. Surf eens rond en hopelijk vind je nog wat raad waar je iets mee bent!

Succes!
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

Lola Del Puerta

Bericht door Lola Del Puerta » 20 nov 2004 12:07

Ik zou wel eerst zo een beetje een basis van een vriendschap opbouwen alvorens over holebi's enzo te beginnen....zoiets doe je best nog niet in de eerste gesprekjes met die persoon...

ikkeuh
Regular user
Regular user

Bericht door ikkeuh » 20 nov 2004 18:35

Ik ga akkoord met Criepje.

Maar heb je haar emailadres niet? Kan je via msn met haar praten... En horen hoe zij over holebi's denkt of als je durft vraag het haar is, nadat je al bevriend met haar, in haar gezicht...

dolfijn

Bericht door dolfijn » 21 nov 2004 11:09

Ik vind dat jullie gelijk hebben, het eerste wat ik moet doen is zien een vriendschap met haar op te bouwen. We zullen later wel merken hoe ze tegenover holebi's staat.

ik ben alleen een beetje bang dat ik rood zal worden wanneer ze nog eens achter een "liefje" vraagt.

Haar e-mailadres heb ik niet (misschien wordt het wel tijd om dat te vragen), haar telefoonnummer heb ik wel.

greetz

Yuke

hopen

Bericht door Yuke » 21 nov 2004 17:16

gewoon niet te veel hopen da ze ook les/bi is, hoe kleiner de hoop, hoe kleiner de teleurstelling als het niet zo is en hoe groter het geluk als ze het wel is :) een wijze raad van een niet zo wijze man ^^

ikk

jah

Bericht door ikk » 30 nov 2004 20:12

eej, ja kwou ff zegge da ik ook verliefd ben, op een meiske van mijn klas. ben echt superverliefd ! ze zat vorig jaar ook in mijn klas, maar toen zeiden we niet veel tegen elkaar, en dit jaar zat ze eens naast mij tijdens de les kunstgeschiedenis. en ze had haar msn adres op mijn kaft geschreven, en hebben wat gebabbelt.
via msn heb ik haar ook gezegt dat ik verliefd ben op haar, en ze vatte het heel goed op, ik natuurlijk kei blij, want zij is de eerste waar ik dit tegen zeg. en nu, zit ik veel naast haar in de klas, en we praten meer met elkaar, ze is nu echt een goei vriendin, zelfs nog beter dan daarvoor.

ik zou zeggen, GA ER VOOR !
(zeg het haar waneer je er klaar voor bent en wanneer het je past)
kissies k,
G-irlssss Rule !!!
hihihi

dolfijn

Bericht door dolfijn » 01 dec 2004 14:13

We praten al regelmatig met elkaar. :) (een goede start toch al)
En wanneer ze 's morgens het school binnenkomt, jongens hoe ze dan lacht dat is echt niet te geloven. Soms denk ik zelfs dat er iets meer achter zit, maar misschien wil ik dat alleen maar geloven omdat ik om haar geef :roll:
Ik heb haar nog niets verteld over mijn gevoelens voor haar en ik denk dat ik daar beter nog even mee wacht.
Soms doet ze ook nogal raar, onlangs kwam ik haar tegen na school en zei tot morgen, ze reageerde amper :( Ik weet nochtans zeker dat ze me gehoort had en gezien moest ook wel want blijkbaar waren zei en haar vriendinnen over mij aan het praten. En soms kijkt ze ook niet als ze tegen me aan het praten is, ze kijkt gewoon langs me heen. naar een lege muur dan nog, wat valt daar nu aan te zien :-? Kan iemand misschien zeggen of dat tekenen zijn? :wink:

greetz

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 11 dec 2004 13:46

bwah.. ga niet teveel af op die dingen.. da kan altijd aan andere dingen gelegen hebben..
positief denken he!! maar probeer eerst gewoon haar beter te leren kennen, vriendjes worden enzow :wink: da helpt al veel he

en best nog niet over je gevoelens beginnen zenne.. daar kan je haar mss enorm mee afschrikken.. en dat is niet de bedoeling he :)

veel succes dermee.. en laat horen hoe t verder gaat he :wink:

dolfijn

Bericht door dolfijn » 13 dec 2004 14:15

hoikes,
het is al een tijdje geleden en ik dacht ik moet de nieuwsgierige lezers toch wel effe op de hoogte houden. ;)
Ik moet zeggen da we echt al meer tegen elkaar zeggen dan in het begin, maar soms vallen er toch nog een beetje te veel stiltes naar mijn zin. Maar voor de moment zijn het examens en is er dus altijd wel een onderwerp om over te praten.

Het is raar hoor zelfs tijdens mijn oh zo moeilijke examens kan ik het niet laten naar haar te kijken. Ik mag haar echt wel heel graag, maar ik denk inderdaad dat ik voorlopig nog niet over mijn gevoelens ga vertellen. BIj die examens en zo zou dat misschien te veel voor verwarring zorgen :(

greetz

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 30 dec 2004 17:45

Hey!

Ik ben ook in ongeveer zo'n situatie. Ook een meisje uit m'n klas waar ik (denk ik) verliefd op ben. Ze is echt heel mooi en vriendelijk en zo.

Ik ben voor het moment dezelfde tactiek aan het gebruiken als jou. Alleen is er niet echt een vooruitgang. Ik zeg wel goeiedag en zo en praat wel af en toe eens met haar. Maar ik weet nooit waarover ik moet praten (ze volgt ook een andere richting, we hebben maar een paar vakken samen). Ik kan toch moeilijk over het weet beginnen praten?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

dolfijn

Bericht door dolfijn » 31 dec 2004 16:53

hoikes,

ik wou jullie toch effe op de hoogte brengen van de laatste evoluties. Na ons examen Frans mondeling zijn we samen iets gaan drinken, heel toevallig eigelijk. Ik kwam haar tegen op straat toen en ze vroeg of ik even iets mee ging drinken. Natuurlijk sloeg ik dit niet af :D
Tijdens onze gesprekken toen we het over kinderen hadden zei ze dat ze er waarscheinlijk nooit geen gaat hebben. Dit kon wel eens erop wijzen dat ze op ze minst bi is maar echt zeker ben ik niet en ik vond het nog te vroeg om dat zomaar te vragen. :( ook omdat het nog maar de eerste keer was dat we echt alleen samen iets deden. Maar volgens een paar vriendinnen zou ze dus allesinds holebi zijn. Maar zolang ze zelf niet echt iets er van zegt ben je dus nooit zeker. Maar de volgende dag hadden we mondeling duits en ze moest juist voor me gaan maar we waren dus gelijktijdig daar. We keken samen onze les nog eens na en daarbij kwam ze wel heel dicht tegen me zitten. Dit kan natuurlijk wel toeval zijn maar toch :wink:

Nu is het kerstvakantie en wacht ik vol ongeduld tot het school terug begint, we zullen wel zien wat het dan brengt zeker :)

greetz en een gelukkig 2005 voor iedereen

Mlies
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mlies » 03 jan 2005 21:25

Hey,
ik zat ook in de zelfde situatie als jou. Ik was ook verliefd op een meisje uit mijn klas. Eigenlijk had ik ook niet zo veel contact met haar. We hadden eens een werk samen gemaakt met nog enkele andere leerlingen. Maar dat was het dan. Heel af en toe zei ik wel eens hoi op msn, maar dat was het ook...
Juist voor de examens heb ik haar dan een smsje gestuurd dat ik haar iets moest zeggen en vroeg ik of ze eens online kon komen... Dat kon dan niet, maar een paar dagen daarna kwam ze dan wel online en heb ik het verteld. Ondertussen waren het dan al examens... Ze nam het allemaal heel goed op, maar ze was jammer genoeg geen holebi. Daarna was het wel wat raar om zo nog met haar te staan praten enzo, het contact was ook wat verminderd... Jammer genoeg... Maar ben toch blij dat ik het verteld heb. Dan moet je er niet de hele tijd mee rondlopen... Want ik kan me voorstellen dat dat ook moeilijk moet zijn voor je (voor mij was dat toch zo).
Ik hoop voor jou dat je het haar vlug kan zeggen en dat ze het goed opneemt... En nog beter, dat het wederzijds is!!!
Veel geluk!
Runaway Dreamer

:love: Mushie...

dolfijn

Bericht door dolfijn » 12 jan 2005 13:29

hoikes,

Ik wou jullie effe op de hoogte brengen van de eerst dagen na de kerstvakantie. Niet om jullie met mijn gezaag te overvallen maar gewoon omdat het beter is om de gevoelens van je af te typen. (om dat te ontdekken moet ik zo oud geworden zijn :) ) Van de iets wat lose sfeer tussen mij en mijn klasgenootje is na de kerstvakantie niet veel meer te bespeuren. Je zou haast zeggen dat er een zeker spanning hangt. Raar eigelijk waar we vroeger toch al goedemorgen zeiden en naar elkaar lachen. Zeggen we nu geen woord meer en hebben we precies alle twee schrik om maar in elkaars richting te kijken. :( Daarbij komt nog eens dat ze op mijn kerstkaart niet gereageerd heeft, nu vraag ik me af of daar soms de fout ligt, zou ik dat niet mogen doen hebben? Ik heb alleenmaar een gelukkig nieuwjaar gewenst niets meer. Misschien moet ik haar vergeten, ik weet het echt niet. Ik weet alleen dat die gevoelens met de dag toenemen. Ik zie haar graag en eigelijk wou ik dat ze dat weet, maar het is toch zo moeilijk om dat te vertellen. (zucht)

greetz

Mlies
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mlies » 12 jan 2005 16:36

Hoi,

Dat is natuurlijk jammer hé. Maar ik zou het haar toch proberen zeggen hoor... Ik denk dat dat het beste is.
Misschien durft ze niks te zeggen omdat ze ook iets voelt voor je en heeft ze schrik om afgewezen te worden? Ik zeg wel misschien hé!!! Ik wil je geen hoop geven, misschien voelt zij helemaal niks voor je. Maar dan zou ik ook niet weten waarom ze zo afstandelijk doet als er niks meer dan wensen voor het nieuwe jaar op je kaart stonden.
Ik denk nog steeds dat je er het beste aan doet, eens met haar te praten!

Veel geluk en goede moed!
Runaway Dreamer

dolfijn

Bericht door dolfijn » 13 jan 2005 17:34

Misschien kan praten inderdaad geen kwaad, maar in mijn geval ik weet het niet zo. Er zijn er maar weinige die weten dat ik les ben en ik weet ni of ik het nu al zou kunnen uitleggen aan mijn ouders moest het hun ter oren komen. Ik heb er geen probleem mee het hen te vertellen, maar ik zou daar toch liever nog een jaartje mee wachten dan ben ik meerderjarig en ligt het al iets makkelijker moest hun reactie negatief zijn. En indien ik met mijn klasgenootje zou praten zou het wel eens kunnen dat de school het binnen de korste keren weet. En dat is ook niet de bedoeling. pfffff die twijfels he dat is echt om zot van te worden :-?

greetz

Mlies
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mlies » 13 jan 2005 18:23

Ja, die kans is er altijd natuurlijk. Dat als je het iemand zegt, dat de hele school het binnen de kortste keren weet. Maar ik denk dat op jouw leeftijd de mensen toch al wat meer verstand hebben en dat niet aan iedereen gaan doorvertellen als je vraagt om dat niet te doen. (Je bent namelijk van leeftijd, denk ik) En het is niet omdat je met dat meisje praat dat je ouders dat onmiddelijk zullen weten hé!!!
Ik zou het toch proberen hoor :wink:
Veel succes!
Runaway Dreamer

whiterose
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

.

Bericht door whiterose » 13 jan 2005 18:42

amaai ,spannend verhaal hier.. heb elke post gelezen, hoopte echt dat er op het laatste een goede reactie uitgekomen was! vooral toen je begon over dat ze mss ook holebi was!!

ikzelf ben verliefd geweest op mn beste vriendin, en heb het haar nooit durven zeggen omdat ik dacht dat onze vriendschap volledig ging verdwijnen.. ik moest haar vergeten en onze vriendschap ging kapot, nu (2jaar later) zie ik haar terug, en hoor ik dat ze zelf holebi is.. (nu natuurlijk spijt dat ik het haar nooit gezegd heb)

't is misschien wel een grote stap om het te vertellen tegen die vriendin van je, maar wie niet waagt.. blijft maagd;)
mss is ze zelf ook bang voor de gevoelens die ze heeft voor jou?
best is gewoon es over het onderwerp 'homo, lesbisch' --toevallig-- praten, mss in een groep samen met andere vriendinnen ofzo? dat zal je wel verder helpen denk ik

Gast

Bericht door Gast » 13 jan 2005 19:44

Ik heb er zelf ook al aan gedacht dat ze misschien met haar gevoelens worsteld.
Ze is ook niet echt meer vrolijk de laatste tijd ze lacht niet meer als ze de deur binnenkomt of zo en daarstraks was ze in mijn richting aan het kijken en onze blik kruistte elkaar. En dommerik dat ik ben keek direkt terug naar mijn blad dan te glimlachen of zo. Da is waarschijnlijk zo omdat ik nogal schrik heb da ik die dingen gewoon op die manier ervaar omdat ik gevoelens voor haar heb en dat ik maar al te graag wil dat die gevoelens wederzijts zijn. ik ben gewoon bang dat ik de werkelijkheid verdraai en dat ik me serieus vergis. stel dat ze inderdaad zo hetero is als wat :-?
die twijfels he

greetz

dolfijn

Bericht door dolfijn » 13 jan 2005 20:12

Het vorige berichtje was dus van mij, ik had me blijkbaar vergeten in te loggen.

Gesloten