het hoe-en-waarom van de nicks en avatars

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mrs. Zebra
Senior user
Senior user

Bericht door Mrs. Zebra » 19 aug 2003 22:02

Ik leid haar wel af ... mij kan ze wel zoiets vergeven denk ik (hoop ik)

Uhum ... mijn lievelingletter is Curlz MT, écht waar. Curlz ... hmm zalig, wauw, té gek. :-?

MV ... ik hoop dat je beseft wat ik net voor jou gedaan heb. 8)

MagicalVacation
I have no life
I have no life

Bericht door MagicalVacation » 19 aug 2003 22:33

Ik besef het!!!!

DANKJEWEEEEL!
Komaaaaan Banaaaaan!

Lorre
Senior user
Senior user
Contacteer:

hmm.

Bericht door Lorre » 20 aug 2003 07:39

Eerste en laatste Afbeeldingvan mijnentwege :)
Leve de fonts die er wat klassiek en/of handschriftelijk uitzien.

Afbeelding
nana korobi, ya oki

Knolleke
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Knolleke » 25 aug 2003 17:41

Ik vraag mij af wat de dieperliggende betekenis van "Barbie is a slut" is? :-? :)

pikachuf
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door pikachuf » 25 aug 2003 19:58

jah pikachuf komt van pikachu => schattig (fictief) beestje (= nen pokémon voor de kenners roffel), en f jah da komt van mijne voornaam, de eerste letter.

En den avator, jah das gewoon da schattig beestje (pikachu) é (diene lacht dus altijd), vooral da stemmeke is niet té doen :D

En misschien van de eerste keer ook over mijn signature, 2 ervan zijn uitspraken van 2 vrienden van mij (hobbit en Gompie) en ééntje ervan is een uitspraak uit nen film (Forrest Gump).
Een vrouw kan geen man krijgen die én lief en zorgzaam én sterke persoonlijkheid want hij heeft al een vriendje. - onbekend

Deemer
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Deemer » 26 aug 2003 20:21

This is the story of a nickname...

*kuch*
Ooit in een ver-grijs verleden toen deze jongen het internet ontdekte moest hij als 11 jarige drol een nickname vinden.. sinds hij toen niet veel inspiratie had hield hij het bij 'El Gamer' .. een jaar later ontdekte de nu 12 jarige drol het spel genaamt 'Unreal Tournament'.. in dit spel is er een soort über-rocketlauncher-ding & dat ding heet 'Redeemer'.. De 12 jarige drol vond dit fijn, zeker door de dubbelzinnigheid (Redeemer betekend 'redder, verlosser', en als het in 1000 stukjes rijten van je tegestander redden is.. gnigni.. ja toen was ik al lichtjes sadistisch) .. dus verwierp hij 'El Gamer' & nam hij de naam van Redeemer aan. een jaar of 2 later, bij het spelen van online games, werd hij al snel 'Deemer' genoemt omdat da gewoon 2 lettertjes korter is (oee al da typwerk) duz.. De jongen besloot zich dan maar Deemer te noemen.. neemt zoveel minder plek in hé? Dat is 'mijn verhaal van mn nickname'
ow.. & waarom ik op msn El Deemer heet? Kleine nostalgie aan die eerste nickname I guess..

hopelijk was dit ook maar een klein beetje interresant.. (probably not) mrja.
We eat our young.

MagicalVacation
I have no life
I have no life

Bericht door MagicalVacation » 26 aug 2003 20:23

Ik heb gewoon op internet een prentje zien staan van het GBA spel "MagicalVacation". En ik heb dat lekker gestolen :P

Klinkt wel leuk.
Komaaaaan Banaaaaan!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 26 aug 2003 20:24

Ik weet eigenlijk niet of ik mijn nickname ooit al verklaard heb, ik kan het mij echt niet meer herinneren.

Veel uitleg is er anders niet aan: ik meldde mij hier aan, ik wist geen nickname, mijn broer zat twee meter verderop naar "The Usual Suspects" te kijken, wat toevallig één van mijn lievelingsfilms is, dus voilà, ik had mijn nickname :D

Mijn avatar vond ik gewoon leuk 8)

Lorre
Senior user
Senior user
Contacteer:

Hmm.

Bericht door Lorre » 26 aug 2003 20:26

Gni.

Zoals ek ELDERS al zei (kijk, 'k heb dit topic toch weer leven ingeblazen MOEHAHA), Lorre is m'n IRL bijnaam...en dan heb je nog Peter Lorre.
Dode acteur van beroep. (Casablanca, The life of Buster Keaton, etc..)

Avatar is gewoon mezelf in een Eminem-bui (vraag me ni wat dat is...) met alle zinsdelen die door m'n hoofd glijden achter me.

Jaja, Lorre is een peinzer.
nana korobi, ya oki

Deemer
Forum addict
Forum addict

Bericht door Deemer » 26 aug 2003 20:26

MagicalVacation schreef:Ik heb gewoon op internet een prentje zien staan van het GBA spel "MagicalVacation". En ik heb dat lekker gestolen :P

Klinkt wel leuk.
kdacht da da van een lieke was? hmm.. ofwel was da magical journey ofzo.. achja .. het geheim opgehelderd!
We eat our young.

Endless_Audacity

Bericht door Endless_Audacity » 26 aug 2003 20:35

Ik denk dat mijn verklaring hier al tussen staat,maar kheb geen zin om het allemaal te gaan nalezen zenne

dus Endless Audacity , oftewel Eindeloze Stoutmoedigheid om 3 redenen:

1) Ik vond het leuk en het past wel bij mijn online persona :)

2) Ik heb drie 'echte' nicks gehad op internet en deze is de enige die ik (nog) niet beu ben geworden dus heb ik hem hier ook maar gebruikt

3) ik zat vroeger al wel eens op chatguy, voor ik het er te goor begon te vinden (persoonlijke mening natuurlijk). Mijn eerste nick was Little Gay Dream (zie ook men looknmeet), maar dat kwam blijkbaar arrogant over, daarna Talented Mediawhore , maar dat werd ietwat verkeerd begrepen :lol: . Endless Audacity was gewoon goed , want dat verstonden de meesten niet en dan kwam ik eens lekker slim over 8)

zethje

Bericht door zethje » 26 aug 2003 21:00

ik heb m'n nick's origine verklaard toen ik hier belandde, maar ik zal het voor de "geste" hier nog ne keer uit de doeken doen

mankementje is een koosnaampje dat een vriendin van mij aan me heeft gegeven (der circuleren hier nog méér vreemde koosjnaampjes rond in de gebuurte, ma swoit)

waarom kreeg ik nu dat koosnaampje ... omdat ik mank,

ik ben namelijk geboren met misvormde benen (eigenlijk misvormingen aan de tibia (scheenbeen)) en der scheelde ook 't een en 't ander met m'n knieën

na jaren beugels, rolstoel, 13 operaties en véél pijn kan ik eindelijk "deftig" stappen

-oNzLoW-
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door -oNzLoW- » 26 aug 2003 21:07

Mijn nickname komt van de serie "keeping up appearences"... en waarom ik er in godsnaam op kom om een dikke luie vent als nickname te kiezen? wel umm.....
vroeger speelde ik veel red faction me deemer en dan speelden we in een room die 'The bouquet residence heette'..en dermee hebbek maar onzlow gepakt omdat mrs Bucket een beetje te ver gaat :o
Well Well, look what the cat cleaned up, exfoliated, showered, powdered, lipsticked, gucci'd and dragged in.

Falx
Experienced user
Experienced user

Bericht door Falx » 31 aug 2003 12:38

Mijn nickname betekend ,,zeis" in het Latijn. Het heeft te maken met een toneelkarakter waarvoor ik de tekst en handelingen moest opstellen. Achteraf waren der sommigen in't school die me daarom zeisje noemden, wa ze zelf héél grappig vonden :-? . 'k Heb het volges mij naar 't Latijn vertaald omd't fermer klinkt :oops: . M'n huidige avatar is een schilderij van Ruth Thompson, een Amerikaanse kunstenares, die enkel schilderijen enz. maakt van Elfen en andere fantasiefiguren.

Etsi Ki Etsi

Bericht door Etsi Ki Etsi » 30 sep 2003 13:36

Nick = Grieks voor "zus en zo"

fluzzy
New user
New user
Contacteer:

Bericht door fluzzy » 30 sep 2003 14:57

fluzzy --> nu ongeveer 3 jaar geleden voor het eerst gechat, en kwas ne nickname aant zoeken, en ineens schoot met dat te binnen! fluzzy
Eerst dacht ik dat ik uniek was.. toen zag ik dat er op ICQ nog een 10-tal andere fluzzy's waren, wel afkomstig uit China & Japan :D

avatar --> kwou er iets persoonlijks op zetten maar een foto van mezelf vind ik te groot.. (en kzou geen één weten die ik kan gebruiken als avatar..)
Daarom mijn tattoo (van op mijn rechterbeen boven de enkel..)

Boosty
Forum addict
Forum addict

Bericht door Boosty » 30 sep 2003 16:50

'booster' is engels voor 'opkikker'
Tis al zo lang geleden dat ik hem voor het eerst gebruikte, dat ik bij god ni meer weet waarom ik die koos. Maar het heeft zeker niks te maken met de "colourbooster" van de nieuwe lipsticks van l'oréal !!! [ja soms kijk ik ook naar VTM :P ]
In ieder geval vond ik toen Booster wel stoer klinken 8)

Maar om het dus een klein beetje "softer" te maken heb ik er dus maar 'boosty' van gemaakt...

Nielske
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Nielske » 30 sep 2003 17:37

Normaal gezien neem ik altijd gewoon mijn echte voornaam als nickname, gewoon omdat dat makkelijk is. Maar hier was de naam "Niels" als in gebruik (door iemand met het fenomenaal aantal van "nul" posts) dus heb ik maar rap rap der iets moeten aan breien.

Mijn avatar. Tja ik vond da wel ne coole pinguin. Bovendien heeft hij dezelfde dwaze blik in zijn ogen :D en zijn kapsel is ook tamelijk hetzelfde met da van mij.
Du är perfekt, precis som du är!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 30 sep 2003 17:51

Vooral die dwaze blik doet het hem wel ja :lol: :P

Pebbles
Experienced user
Experienced user

Bericht door Pebbles » 09 nov 2003 18:04

Pebbles, is de naam van mijn allerliefste huiskat. En het is mijn nick al op andere forums ook, kwestie om t simpel te houden.
Mijn avatar is er eentje van Els Pynoo (voorspelbaar) gewoon omdat k da een megamaffe en vooral knappe madam vind.
Madame La Présidente!!! Je suis accro à l'érostisme, à la musique, cigarettes, whiskey, dessiner et coucher avec...!!!

Gesloten