Rock Werchter 2004!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 28 mar 2004 10:43

Ik ben vooral blij met The Cure: zalig, zowel live als op cd.
En Franz Ferdinand wil ik ook wel eens live zien. Ik hoop dat ze geen zoveelste The Strokes-kopie zijn. Heeft iemand ze eigenlijk al live gezien?
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 28 mar 2004 14:57

de affiche doet me weinig
dus het zal weer marktrock worden dees jaar :)
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

oceangirl

Bericht door oceangirl » 28 mar 2004 18:13

of dranouter :D

Barnaby
Senior user
Senior user

Bericht door Barnaby » 28 mar 2004 20:45

oceangirl schreef:hmm zitten teveel 'pubergroepjes' in naar mn goesting. dan ziet ge zo al kleine skatertjes me wijde broeken en rasta-armbandjes de wei platlopen ...
Als Wilco, Tortoise, Sophia, Pixies, PJ Harvey, Franz Ferdinand of den Dave nie spelen is dat toch het enige wat mij interesseert. :wink: hmm, wasborden....

Trouwens, net effe op de site geweest: Verbazingwekkend hoe fel ze er in geslaagd zijn om (vooral de mainstage) op de tweede dag dogshit te laten sucken uit een prolapsed rectum. Esthetischerwijs heb ik het nl. niet zo echt op Nu-meddle Pseudo-Goths. Brrrr.

Boosty
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Boosty » 28 mar 2004 21:20

Me is going
8)
Tot nu toe zit de affiche vol genoeg om er zoveel geld aan te geven... :D En er kan alleen maar beter komen :wink:

Wel raar dat het weer 4 dagen gaat zijn, hoewel ze dat vorig jaar ten stelligste ontkenden. (toen was het voor hun verjaardag :roll: Tzal gewoon geweest zijn om te testen of het werkte) Nuja, ze zullen geld geroken hebben zeker. Daarom ook dat Pink en Sugababes komen, iets meer mainstream...

Nuja, ik geniet ONGELOFELIJK veel van de sfeer. 'sAvonds op de camping, smorgens uit u tent kruipen, smiddags op de wei...
Onbeschrijfelijke gevoelens. Mmm heerlijk!!!
Honorable member of the tautology-club.

surferke

Bericht door surferke » 28 mar 2004 21:41

Boosty schreef:(toen was het voor hun verjaardag :roll: Tzal gewoon geweest zijn om te testen of het werkte)
'k Heb Schuermans toch horen zeggen dat zowel Björk, als Radiohead, als euhm Underworld gevraagd hadden of ze op Werchter mochten spelen, en dat ze dergelijke namen niet konden weigeren. Nu jah, of dat natuurlijk waar is, dat is een ander verhaal ... Maar toch, 't lijkt mij plausibel: 't zit vol met headliners: Lenny, Bowie, Metallica ... hoe ga je een klassieker als The Cure dan programmeren ? De kans om The Cure op je podium te krijgen, krijg je niet elke dag éh ...

kicki
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door kicki » 29 mar 2004 14:43

4 dagen werchter weer, is toch super :D
en der zijn ook wel veel namen dat ik ook wil gaan zien.
tickets zijn ook al besteld.
vorig jaar was het ook super met die 4 dagen, ik was er eigenlijk 6, van woensdag - maandag :lol:
Idealism is what precedes experience; cynicism is what follows.

Boosty
Forum addict
Forum addict

Bericht door Boosty » 29 mar 2004 15:17

kicki schreef:4 dagen werchter weer, is toch super :D
en der zijn ook wel veel namen dat ik ook wil gaan zien.
tickets zijn ook al besteld.
vorig jaar was het ook super met die 4 dagen, ik was er eigenlijk 6, van woensdag - maandag :lol:
ik klaag ook niet... ik heb er ook tot maandag gezeten hoor... :P
Tis gewoon maar dat schuermans een simpele truc doet om meer geld binnen te rijven. Enkele commerciële bimbo's uitnodigen en dan een dagje langer pakken...

Ma soit, I'm going, en ik heb er zin in... Dat ik het holebi-kamp er voor moet laten maakt me zelfs ni uit (owkay, misschien een beetje ;-) )
Nu hoop ik alleen dat het wat beter weer gaat zijn als vorig jaar. Ik ben niet zo'n zonneklopper, dus het was vééls te warm voor mij.
Honorable member of the tautology-club.

surferke

Bericht door surferke » 29 mar 2004 16:42

Boosty schreef:commerciële bimbo's
Zo spreekt ge niet over de moeder van mijn kinderen :wink:

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 29 mar 2004 18:41

mijn overschrijvingen zijn toegekomen, zal ze sebiet eens betalen...
@zot kieken: jaaaaa't Ruca heeft dan al gedaan, ze zijn braaf geweest op werchter van't jaar! Normaal gezien hadden we donderdagochtend ons laatste examen, nu staat het voorlopig weer op vrijdagmorgen, kan er ni echt mee lachen, maar't is 't einde van de wereld ni zeker :)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 02 apr 2004 19:36

Hmmmmmm... ik blijf er toch bij, ze: ik zal mijn centjes wel opsparen tot aan Clubland!!!!!, in augustus, op linkeroever in Antwerpen.... zaaaaalig...

8) I love technno is toch veel te duur naar mijn goesting, en clubland is zelfs beter muziek!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 03 apr 2004 13:23

Grmbl, ik heb op 2 juli toelatingsgesprek aan de UAMS.
Dus 'k ga nog eens bezien of ik wel ga gaan, want als da gesprek in de vooravond valt, mis ik al twee dagen, en 't is sowieso al duur genoeg :(

Disci

Bericht door Disci » 05 apr 2004 18:15

zucht..

metallica, muse, placebo en bowie.
En dat net na graspop :cry:

tenzij dat ik ergens een lottoke win zie ik het niet zitten.
kzie bij god nog niet hoe ik graspop ga kunnen betalen
(de entree en camping is een ding, de kraamkes is nog iets heel anders :roll: )

[ARnaµd}

Bericht door [ARnaµd} » 11 apr 2004 23:58

Als ik voor een ding zou gaan dan zijn het de Pixies, maar daarvoor zoveel geld uitgeven, neen dank u. Waarschijnlijk gaan ze ook zelfs niet echt goed zijn... Werchter is intussen uitgegroeid tot het meest commerciële festival, dat veel te duur en veel te druk is, daar is echt niks leuk meer aan. Geef mij maar Dour :D

Joek
Senior user
Senior user

Bericht door Joek » 17 apr 2004 11:38

Ik ga waarschijnlijk wel gaan. En ja, het is veel geld, maar veel concerten zijn duur tegenwoordig en tenslotte krijg je toch wel veel goede groepen te zien op 4 dagen tijd (ook een paar slechte metallica :roll: maar kom, dan is het tijd om de sfeer op te snuiven)

Er zijn trouwens weer nieuwe namen bekend:
Rock Werchter krijgt deze zomer ook Novastar en nieuwe ster Joss Stone over de vloer.

Het vierdaagse rockfestival boekte voorts nog twaalf acts: Michael Franti, Sean Paul, The Black Eyed Peas, Cypress Hill, Black Rebel Motorcycle Club, Zero 7, The Rapture, Jasper Steverlinck, The Von Bondies, Youngblood Brassband, Thou en Triggerfinger. Er zijn nu nog zes lege plekken op de affiche.

Vanaf vandaag zijn er ook tickets te koop op de gebruikelijke voorverkoopadressen en bij de KBC-ticketshop. Er werden al 30.000 tickets verkocht.

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 17 apr 2004 12:18

surferke schreef:Komaan ! Zo een zalige affiche :) The Cure, Godsmack (waren voorprogramma van Metallica in 't Sportpaleis, en ze waren zalig ! Opeens waren ze met twee drummers bezig !!) The Darkness (duh 8) ), Korn, Metallica, Ben Harper & The Innocent Criminals, Moloko, Muse (nogmaals, na in Vorst mogen ze nog es mijn trommelvliezen aan flarden rijten met stockholm syndrome 8) ), Lenny Kravitz, Danko Jones, Zornik, Starsailor, Lamb (nogmaals, na het Koninklijk Circus in december), PJ Harvey ('k hoop dazze Thom Yorke meebrengt :D ), Pixies, Placebo, David Bowie ...

Allemaal de namen die ik wil zien :roll: Best wel veel eigenlijk éh :D Vooral de laatste dag is SUPER !!!

Prijs, tsjah, beetje veel maar jah ... Als ge ziet wat dagge d'er voor krijgt ...
mmmmm
idem...
maar gaan zal niet lukken... :-?
grrrr
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

exitMusic
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door exitMusic » 17 apr 2004 14:48

Bwa, zo goe is die affiche toch nie,
en ze is zeker niet al dat geld waard....
ok, moloko, pj harvey, pixies, lamb zwaar akkoord, maar vorig jaar had je een radiohead, calexico, coldplay, r.e.m..,
ik vind et een teleurstelling en kga m'n geld daarom investeren in sfeer ( Dranouter, moet iedereen gewoon eens meemaken, vier dagen genieten van de meest sociale wezens zijnde de westvlamingen) én in Dour (eens de andere zijde van ons België verkennen, want ook daar hebben ze plots een goede muzieksmaak gekregen)...

Barnaby
Senior user
Senior user

Bericht door Barnaby » 18 apr 2004 00:22

exitMusic schreef:Bwa, zo goe is die affiche toch nie,
en ze is zeker niet al dat geld waard....
ok, moloko, pj harvey, pixies, lamb zwaar akkoord, maar vorig jaar had je een radiohead, calexico, coldplay, r.e.m..,
ik vind et een teleurstelling en kga m'n geld daarom investeren in sfeer ( Dranouter, moet iedereen gewoon eens meemaken, vier dagen genieten van de meest sociale wezens zijnde de westvlamingen) én in Dour (eens de andere zijde van ons België verkennen, want ook daar hebben ze plots een goede muzieksmaak gekregen)...
Vandaag mn tickets gekocht, ook al is de affiche idd redelijk zwak, en zal ze nog wel zwakker worden als Wilco nog meer optredens afzegt.

Re Dour: dour is wel al keilang tof: Sleater-Kinney, Destiny's Child, Hefner, Yo La Fucking Tengo, Einstuerzende Neubauten, Gorki's zygotic Minci, Felix da Housecat,... op één affiche (in 2000): Doén! Ik ben alleen altijd wegebleven omdat de ligging toch een drempel is en de organisatie schijnbaar indrukwekkend amateuristisch...

surferke

Bericht door surferke » 18 apr 2004 00:24

Barnaby schreef:Vandaag mn tickets gekocht, ook al is de affiche idd redelijk zwak, en zal ze nog wel zwakker worden als Wilco nog meer optredens afzegt.
En 't schijnt dat de kaartjes nogal de deur uitvliegen ...

't Zal snel uitverkocht zijn van 't jaar :)

Barnaby
Senior user
Senior user

Bericht door Barnaby » 18 apr 2004 00:50

en die nieuw aangekondigde namen zijn ook redelijk clearchannel-approved shit buiten the rapture...En affiche is al bijna rond? Assholes.
Black-eyed peas, jasper steverlinck,novastar, joss stone, cypress hill et al. zijn al bijna genoeg redenen om de tickets al door te verkopen. God laat de zon schijnen en ontblote buikspieren headlinen op de weide...

Leuk ook hoe in het nieuwsbericht over Wilco internet-downloaders 'cheapskates' worden genoemd,terwijl de groep zelf altijd voorstander is van internet downloads. Aah clearchannel, let me count the ways I love thee...

Gesloten