Rock Werchter 2004!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Rock Werchter 2004!

Bericht door K_x » 23 mar 2004 12:03

'k Weet dat er al een kleine thread van bestaat, maar momenteel zijn de meeste namen bekend, dus ik dacht, laat ik eens een nieuwe thread starten. :)

Het programma (voorlopig, er komen er nog een paar bij):

Donderdag:
Main Stage: Pink, The Cure, Basement Jaxx

Vrijdag:
Main Stage: Lostprophets, Godsmack, Monster Magnet, Dropkick Murphys, The Darkness, Korn, Metallica
Pyramid: Sugababes, Nelly Furtado, Kosheen, T Raumschmiere

Zaterdag:
Main Stage: The Rasmus, Heideroosjes, Within Temptation, Wu-Tang Clan, Ben Harper & The Innocent Criminals, Moloko, Muse, Lenny Kravitz
Pyramid: Arsenal, Franz Ferdinand, Sophia, Magnus (DJ Set)

Zondag:
Main Stage: Danko Jones, Zornik, Starsailor, Lamb, PJ Harvey, Pixies, Placebo, David Bowie
Pyramid: Girls in Hawaii, Sioen, Roy Paci & Aretuska, Tortoise, Wilco, N*E*R*D, Air

Prijs: €112, Camping: €15

So, what do you think? Goed programma, slecht programma, te duur, betaalbaar, te lang, te kort, ...?

Mijn mening:
1) I'm gonna die :) Vier dagen zijn eeeecht wel zwaar.
2) Er zitten een paar groepen tussen die ik echt niet wil missen, dus I'm going.
3) Camping! Vriendjes! Vuile mensen! Intoxication on various levels of the body and the mind! Werchter rules! :)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Rock Werchter 2004!

Bericht door Keyser Soze » 23 mar 2004 12:10

K_x schreef:'k Weet dat er al een kleine thread van bestaat, maar momenteel zijn de meeste namen bekend, dus ik dacht, laat ik eens een nieuwe thread starten. :)

Het programma (voorlopig, er komen er nog een paar bij):

Donderdag:
Main Stage: Pink, The Cure, Basement Jaxx

Vrijdag:
Main Stage: Lostprophets, Godsmack, Monster Magnet, Dropkick Murphys, The Darkness, Korn, Metallica

Zaterdag:
Main Stage: The Rasmus, Heideroosjes, Within Temptation, Wu-Tang Clan, Ben Harper & The Innocent Criminals, Moloko, Muse, Lenny Kravitz
Pyramid: Arsenal, Franz Ferdinand, Sophia, Magnus (DJ Set)

Zondag:
Main Stage: Danko Jones, Zornik, Starsailor, Lamb, PJ Harvey, Pixies, Placebo, David Bowie
Pyramid: Girls in Hawaii, Sioen, Roy Paci & Aretuska, Tortoise, Wilco, N*E*R*D, Air

Prijs: €112, Camping: €15

So, what do you think? Goed programma, slecht programma, te duur, betaalbaar, te lang, te kort, ...?

Mijn mening:
1) I'm gonna die :) Vier dagen zijn eeeecht wel zwaar.
2) Er zitten een paar groepen tussen die ik echt niet wil missen, dus I'm going.
3) Camping! Vriendjes! Vuile mensen! Intoxication on various levels of the body and the mind! Werchter rules! :)
Ik ben niet echt wild van't programma, maar er zit wel goed volk tussen, en 'k heb al zo min of meer tegen mijn lief gezegd da'k meega, dus I'm going too 8)

Budgetgewijs los ik dat op door mijn gratis Pukkelpopticket door te verkopen (toch tweede zit dan) 8)

Chaja
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Chaja » 23 mar 2004 12:16

Ik vind de affiche ook ni super tot nu toe ... buiten enkele namen (hoewel al minstens n keer gezien te hebben): Lamb, PJ Harvey, Ben Harper, Moloko, Nelly Furtado, Starsailor

Maar momenteel vind ik het nog té duur ... hopen op nog betere namen en gratis ticket. :roll:

surferke

Bericht door surferke » 23 mar 2004 16:29

Komaan ! Zo een zalige affiche :) The Cure, Godsmack (waren voorprogramma van Metallica in 't Sportpaleis, en ze waren zalig ! Opeens waren ze met twee drummers bezig !!) The Darkness (duh 8) ), Korn, Metallica, Ben Harper & The Innocent Criminals, Moloko, Muse (nogmaals, na in Vorst mogen ze nog es mijn trommelvliezen aan flarden rijten met stockholm syndrome 8) ), Lenny Kravitz, Danko Jones, Zornik, Starsailor, Lamb (nogmaals, na het Koninklijk Circus in december), PJ Harvey ('k hoop dazze Thom Yorke meebrengt :D ), Pixies, Placebo, David Bowie ...

Allemaal de namen die ik wil zien :roll: Best wel veel eigenlijk éh :D Vooral de laatste dag is SUPER !!!

Prijs, tsjah, beetje veel maar jah ... Als ge ziet wat dagge d'er voor krijgt ...

Mysterio

Bericht door Mysterio » 23 mar 2004 16:34

4 dagen is te lang...vorig jaar hebbek mij nie echt geamuseerd, ma da had zn redenen, en ik heb gewoon het geld nie..alsk een ticket gratis win, zallek mss wel gaan, anders wordt het dees jaar een kleiner festivalleke of zo:)

Ehlin

Bericht door Ehlin » 23 mar 2004 16:45

o nee... weer vier dagen.. als ik daar dan toegestuikt kom zijn weer alle gsm's van iedereen plat en kan ik niemand meer bereiken...
voor de rest, ehm.. sugababes..? :o
de affiche is niet denderend naar mijn bescheiden mening, niet veel dingen op die ik nog niet gezien heb, maar met een gratis ticket elk jaar gaan we niet zeveren hé..

bbelieve

Bericht door bbelieve » 23 mar 2004 16:45

pff, ik weet het echt nog niet , eerst ging ik alleen de zaterdag gaan , maar nu zijn de namen precies terug door elkaar gegooid ....

pff zoveel geld...
Ik zal nog zien ...

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 23 mar 2004 17:28

Oh weer een jaar, dat ik iedereen hoor praten over rock werchter, en ik niet mag gaan :(
binnen 2 jaar mag ik eindelijk eens gaan :)
maar: pink, sugababes, nelly furtado, op rock werchter...?
de rest is wel vree goed we, daar nie van
kben wel preus op belgie, dat we het beste festival ter wereld hebben 8)
Ik heb zes kippen en een zus.

bolleke wol
Senior user
Senior user

Bericht door bolleke wol » 23 mar 2004 17:32

gepenetreerd_konein schreef:kben wel preus op belgie, dat we het beste festival ter wereld hebben 8)
wees er maar zeker van dat we ons dat nog gaan beklagen! is voor Schuermans enkel een extra reden / argument om de mensjes nog een beetje meer uit te buiten.
Waarschijnlijk geen werchter voor mij dus...wil sommige groepen wel zien maar ik kan daar dus echt niet zoveel geld aan uitgeven...dat besteed ik liever aan iets/iemand anders :wink:

Princess
Forum addict
Forum addict

Re: Rock Werchter 2004!

Bericht door Princess » 23 mar 2004 18:58

K_x schreef: Donderdag:
Main Stage: Pink, Basement Jaxx

Vrijdag:
Main Stage: The Darkness, Korn, Metallica

Zaterdag:
Main Stage: The Rasmus, Within Temptation, Moloko, Muse,
Pyramid: Arsenal, Sophia, Magnus (DJ Set)

Zondag:
Main Stage: Zornik, Starsailor, Lamb, Placebo
Pyramid: Sioen, Air

dat zijn de groepen die ik zou willen zien... maar jah, holebikamp :) (en'k vind het véél te duur ook :-? )

4 dagen zijn idd lang, maar zoooo zalig! nie te doen!!!
Before the dawn heals us

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 23 mar 2004 19:48

I'm going! Heb vanmiddag m'n ticket besteld, 'k ga eens stevig feesten na de examens! 4 dagen kan dan wel lang zijn, I'll survive :)
Vooral zondag is idd SUPER!!! en'k heb het geld er wel voor over, voor het gemiddelde concert betaal je ook veel geld (€30 ofzo?) dus dan valt het nog goed mee vind ik...
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

sisterbliss
Experienced user
Experienced user

Bericht door sisterbliss » 23 mar 2004 20:38

Ik ga normaalgezien wel, als de rest van men vrienden een beetje willen meewerken.
Het programma tot nu toe valt best wel mee ('k zou wel nog een paar goeie dj's willen)

In tegenstelling tot de meeste mensen ben 'k wel blij dat de Sugababes komen, kwestie van die Heidi eens in real life te zien :P

De prijs jah, 't is idd duur (maar in vergelijking met andere landen valt dit nog behoorlijk mee denk 'k) en 4 dagen is best wel lang maar soit das 4 dagen feest! :D
Rumble young girl, rumble!

t zotte kieken
Senior user
Senior user

Bericht door t zotte kieken » 24 mar 2004 12:05

ik ga waarschijnlijk vier dagen gaan. want ik vind de affiche echt de max= helemaal af. ok er staan een paar namen bij die nie echt op werchter horen. maa ik kijk enorm uit naar een paar andere groepen dussss.... vooral de heideroosjes op werchter, kijk ik naar uit. en de sfeer, ook altijd leuk. en ik zen de voorbije twee jaar niet meer kunnen gaan door klote examens (@laartje: heeft het ruca dan al gedaan? neen toch???!! brosser :wink: )
en de prijs, ok tis duur, maa ga es vier dagen iets doen waar ge zin in hebt?? ga es twee dagen windsurfen etc. dan zijdde evenveel kwijt.
tleven is een soep en wij zijn de lekkere balletjes!!!

surferke

Bericht door surferke » 24 mar 2004 18:23

'k Ga alleen de zondag (Pixies :D ) ... Ik ben nie gemaakt voor enkele uren slaap per dag gecombineerd met een uitputtend rockfestival :)

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 24 mar 2004 19:45

Weette wa zooo rot is!!!! Er zitten 4 dingen tussen die ik wel zou willen horen EN TELKENS OP EEN ANDERE DAG!!!!!!

Ik hoor niet zo graag rock, en ik zou dus gaan voor T Raumschmiere, Basement Jaxx, Moloko en Magnus (en eventueel ook nog Kosheen)...

Ze hebben er wel een paar grote namen opgezet, amai! :o Jullie gaan daar niet alleen zijn!!!!

Speedoke

Bericht door Speedoke » 24 mar 2004 21:28

'k wil wel graag David Bowie zien:)
naart schijnt is diene life zooo goe!
ma the rasmus lijkt mij ook wel wa, en nog een paar...

erin
Regular user
Regular user

Bericht door erin » 24 mar 2004 21:42

Chaja schreef:Ik vind de affiche ook ni super tot nu toe ... buiten enkele namen (hoewel al minstens n keer gezien te hebben): Lamb, PJ Harvey, Ben Harper, Moloko, Nelly Furtado, Starsailor
8) wauw ! wat 'n muzieksmaak seg
dat zijn nou net de groepen die ik ook wil zien (maar ik kan helaas niet gaan :-? )

Voor de rest vind ik de voorlopige affiche ook niet zo super (voor mij althans), maar er staan toch wel een aantal grote groepen op (zoals the cure, placebo, david bowie, metallica,.....maar dus niet echt mijn stijl)

oceangirl

Bericht door oceangirl » 27 mar 2004 18:14

hmm zitten teveel 'pubergroepjes' in naar mn goesting. dan ziet ge zo al kleine skatertjes me wijde broeken en rasta-armbandjes de wei platlopen ... ok ok ben ook nog puber maar euh aangezien de o zo volwassen affiche ga ik voor bowie ;)

sugababes op werchter -- goe bezig :)

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 27 mar 2004 21:44

Speedoke schreef:'k wil wel graag David Bowie zien :)
zou ik ook wel willen zien!!! 8)

maar vrees dat ik er niet zal kunnen zijn... :-?
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

surferke

Bericht door surferke » 28 mar 2004 05:06

ev schreef:
Speedoke schreef:'k wil wel graag David Bowie zien :)
zou ik ook wel willen zien!!! 8)
David Bowie is live SUPER !

'k Heb em in 't Sportpaleis gezien eind vorig jaar, en 't was fantastisch. Alleen diene gitarist ging er soms té neig tegenaan, en diene gitarist werd ook iet of wa over gemixt ... Maar echt, zo vol energie ... En die bassiste, 'k kom nie op de naam, wel jah, super gewoon. Hoe die Freddy Mercury nadeed tijdens Under Pressure, gewoonweg af !!! En de nummers uit zijn nieuwe cd, zoals New Killer Star, staan er live ook !

Zeker gaan zien, zou'k zo zeggen :)

Gesloten