Onbeschermde seks

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ooit onveilig gevreeën?

Ja
22
63%
Nee
13
37%

Totaal aantal stemmen: 35

Cactus

Onbeschermde seks

Bericht door Cactus » 19 mar 2004 18:09

Kvraag mij af hoeveel mensen van hier ooit eens onbeschermde seks hebben gehad. Met andere woorden zonder condoom?

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 19 mar 2004 19:07

ik denk dat als je je allebei hebt laten testen, dat het eventueel wel mag zonder condoom.
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

slangetje

Bericht door slangetje » 19 mar 2004 19:17

ik zie niet in waar ik dat condoom voor nodig zou hebben :-)

Weer zo'n typische mannentopic :-p

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 19 mar 2004 19:22

slangetje schreef:ik zie niet in waar ik dat condoom voor nodig zou hebben :-)

Weer zo'n typische mannentopic :-p
die moeten er ook zijn, he... zoals er ook meisjestopics zijn...

swat, off topic.

in een heterorelatie (toen ik nog dacht hetero te zijn dus) heb ik al gevreeën zonder condoom. tamelijk risky (dan niet omwille van een SOA) en eigenlijk dom.
Y mi alma baila herida,

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 19 mar 2004 19:23

Yeah, it happened, long time ago, met m'n vriendje. Maar achteraf zijn we allebei getest hoor :) Anyway, in onze relatie gebruiken we nooit condooms meer, 't is simpelweg stukken beter zonder, erbuiten altijd (allez, als het op neuken enzo aankomt toch). En natuurlijk laten we ons regelmatig testen.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

SilverBlade
Senior user
Senior user

Bericht door SilverBlade » 19 mar 2004 20:52

Regelmatig.

Wel, op zich regelmatig tenminste.
We zullen zeggen dat ik een paar 'vaste' minaars heb gehad (en soms nog steeds). Met die, gewoonlijk niet. De rest, meestal wel.

Geen excuses, geen reden. Het was/is onverantwoord ten opzichte van andere mensen, maar het is nu zo.

Laatste test was negatief.
Better to Rule in Hell,
then Serve in Heaven.

-Marius-

Colón
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Colón » 20 mar 2004 11:20

K_x schreef:Yeah, it happened, long time ago, met m'n vriendje. Maar achteraf zijn we allebei getest hoor :) Anyway, in onze relatie gebruiken we nooit condooms meer, 't is simpelweg stukken beter zonder, erbuiten altijd (allez, als het op neuken enzo aankomt toch). En natuurlijk laten we ons regelmatig testen.
Met m'n vriend gebruik ik er nooit. En aangezien het daarbuiten niet gebeurt, gebruik ik dus nooit condooms
Just watch me burn

Meis
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Meis » 20 mar 2004 11:39

Dit is wellicht een heel domme vraag maar... Kan het dat je als meisje met een meisje naar bed gaat (zonder bescherming) je veel minder of geen risico's neemt dan bvb als er er penis binnenglijdt? want jah, meisjes verliezen wel wat vocht, maar dat kan (dacht ik toch altijd) bijlange niet zoveel kwaad als sperma... toch?
Laatst gewijzigd door Meis op 20 mar 2004 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 20 mar 2004 11:39

Ik gebruik dat ding al heel lang niet meer, het is zelfs al zo lang geleden dat ik al bijna niet meer weet hoe ge zo'n ding moet aandoen :P .
nog zo'n reden om niet vreemd te gaan :P , sex met een rubbertje is niet leuk :x . Maar natuurlijk wel noodzakelijk als bla bla bla (zie sensoa.be) :!:
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 20 mar 2004 13:54

Meis schreef:Dit is wellicht een heel domme vraag maar... Kan het dat je als meisje met een meisje naar bed gaat (zonder bescherming) je veel minder of geen risico's neemt dan bvb als er er penis binnenglijdt? want jah, meisjes verliezen wel wat vocht, maar dat kan (dacht ik toch altijd) bijlange niet zoveel kwaad als sperma... toch?
Yep. Seks tss meisjes is algemeen bekeken stukken minder risicovol dan jongen/meisje - jongen/jongen (nu heb ik het wel over de risicovolle handelingen bij die 2 laatsten he :)). Geen risico is natuurlijk overdreven, je hebt wel degelijk een risico (bvb als je je regels hebt), maar niet in zulke mate als bij niet-lesbo-koppels.

En jullie kunnen ook bescherming gebruiken hoor, zoals het beflapje. Maar allez, is er nu ook maar 1 meisje dat dat vies ding daadwerkelijk gebruikt?? I mean, ik vind het al annoying genoeg om te neuken of geneukt te worden met condoom. Laat staan dat ik iemand zou pijpen met condoom, of erger: moet liggen likken aan iets wat in feite gewoon een grote rubberen lap is. :s Oh god, where's the romance, where's the romance?! :P
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 20 mar 2004 20:30

Ik heb een vaste partner. We vertrouwen elkaar en gaan er dus van uit dat we alleen seks hebben met elkaar. Waar hebben we dan een condoom voor nodig? Zonder is trouwens ook veel leuker.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

ansel (niet ingelogd)

Bericht door ansel (niet ingelogd) » 20 mar 2004 23:26

ik heb mij laten vertellen dat een hele hoop mensen besmet geraken binnen hun vaste relatie..... ondanks "dat ze elkaar toch oooooooh zo vertrouwde"

SeTh
Experienced user
Experienced user

Bericht door SeTh » 20 mar 2004 23:59

Nog voor mijn huidige vriend had ik ook wel seks zonder condoom, extreem dom van mij... Na mijn laatste relatie heb ik me laten testen en het duurde 4 dagen vooraleer ik de resultaten had, man wat was ik nerveus... Die 4 dagen leken wel eeuwig te duren. Bleek dat ik negatief was! OEF :-D

Natuurlijk is dat niet sluitend, aangezien je je na 3 maand nog eens moet laten testen. Heb er een jaar tussengelaten en omdat ik toen toch bloed moest laten trekken voor de een of andere reden heb ik maar nog eens een aids-test gevraagd. Die was ook negatief :-)

Ik en m'n vriend zijn nu twee jaar samen en we gebruiken geen condoom. Ik vertrouw hem 100% en hij mij ook, en zo moet het in een relatie. Als je vreemd gaat, verbreek dan gewoon de relatie, dan moet je niet meer 'vreemd' gaan.

Maar niet iedereen is zo eerlijk natuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik denk dat het gewoon een 'leap of faith' is, onvoorwaardelijk vertrouwen in de ander. Jaja, het bestaat nog ;-)

Hoedanook; de aids-cijfers gaat weer de hoogte in, dus als je aan een nieuwe relatie begint, BE SAFE, en laat je eerst twee keer testen met een periode van 3 maand ertussen eer je het rubbertje aan je laars lapt! Een wijze raad van tante Kaat ;-)
Greetz!
SeTh

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 21 mar 2004 13:54

SeTh schreef: Maar niet iedereen is zo eerlijk natuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik denk dat het gewoon een 'leap of faith' is, onvoorwaardelijk vertrouwen in de ander. Jaja, het bestaat nog ;-)
juist :)

Als je echt helemaal geen risico wil lopen, dan raad ik complete onthouding aan :) . Maar dan loop je wel het risico dat je vroegtijdig aan een zelfmoordpoging overlijd :wink:
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 21 mar 2004 19:41

Ja, met mijn eerste lief. 7 weken lang van begin tot einde.

En in mijn huidige relatie na de drie maandenperiode.
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

kleineke
Experienced user
Experienced user

Bericht door kleineke » 23 mar 2004 19:59

Toen ik met een jongen verkeerde hebben wij vaak zonder condoom gevreeën, wij hebben dan ook wel twee jaar en een half verkeerd...
K heb me trouwens toen nooit laten testen. Nu, een goed half jaar laten moest ik mijn bloed laten trekken en heb ik mij toch maar laten testen en alles is in orde.
Of ik het nu opnieuw zonder zou doen?
Moest ik weer zo lang met een jongen verkeren en we zijn beiden safe, ja hoor waarom nieT?
Zon op je weg!

Cactus

Bericht door Cactus » 09 apr 2004 15:12

Pittig detail: bij vrouwen zal ik nooit veilig vrijen, hij komt zelfs niet aan mij zonder condoom... Ook zoiets vreemds...

XxXxX
Jorke

Naar boven

Cactus

Geslacht:

Geplaatst: 09 Apr 2004 13:50 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Pittig detail: bij vrouwen zal ik nooit veilig vrijen, hij komt zelfs niet aan mij zonder condoom... Ook zoiets vreemds...

En erg slim zijn we ook al niet want ook bij heteroseks kan je seropositief worden!

Naar boven

Bisexual Muze

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 13:52 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Cactus schreef:

En erg slim zijn we ook al niet want ook bij heteroseks kan je seropositief worden!

I know, maar ja, ze heeft het ook nog nooit gevraagd, he? En met mijn joodse penis is de lol er met condoom al helemaal af...

XxXxX
Jorke

PS: dus dat wist ik wél he...

Naar boven

Cactus

Geslacht:

Geplaatst: 09 Apr 2004 13:54 Onderwerp:

Bisexual Muze schreef:
Cactus schreef:

I know, maar ja, ze heeft het ook nog nooit gevraagd, he? En met mijn joodse penis is de lol er met condoom al helemaal af...

Vragen? Je moet da zelf doen zonder da er u of haar iets gevraagd wordt. En btw besneden of niet maakt niet veel uit!

Naar boven

ev

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 13:54 Onderwerp:

Cactus schreef:
Bisexual Muze schreef:

inderdaad...
porque seguo el camino que se aleja de todo...

Naar boven

Bisexual Muze

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:01 Onderwerp:

Alé 't wordt weer gezellig anti-muse...

Luister eens hier he, ik doe wat nog steeds 80% van 't manvolk doet, dus zo ongewoon is dat niet! En als zijn geen probleem met mijn zaad heeft, wel ik ook niet dan...

Wat jullie probleem is, is dat ik wat teveel "afwijkende" praat verkoop. Voor ne keer dat ik hier kom...

XxxX
Jorke

Naar boven

Cactus

Geslacht:

Geplaatst: 09 Apr 2004 14:03 Onderwerp:

Sjeesh ff in slachtofferrol kruipen ja, het is de eerste keer dat ik reageer op een post van jou!

En 80 procent? JA tuurlijk, mss in een klein dorpje waar iedereen nog zo achterlijk is om zonder condoom te vrijen ja!

Jong & onbezonnen zeker?

Soit

Naar boven

ev

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:04 Onderwerp:

Bisexual Muze schreef:

Luister eens hier he, ik doe wat nog steeds 80% van 't manvolk doet, dus zo ongewoon is dat niet! En als zijn geen probleem met mijn zaad heeft, wel ik ook niet dan...

Wat jullie probleem is, is dat ik wat teveel "afwijkende" praat verkoop. Voor ne keer dat ik hier kom...

XxxX
Jorke

je mag gerust je mening hebben... Daar heb ik geen probleem mee. Maar geef ze dan wel geargumenteerd...

Omdat 80% het onveilig doet, moet jij dat daarom nog niet doen, he.
Maar als je zeker bent dat je HIV negatief bent en als je haar geen problemen ermee bezorgt, go ahead...

Naar boven

bolleke wol

Geslacht:

Geplaatst: 09 Apr 2004 14:05 Onderwerp:

Bisexual Muze schreef:

XxxX
Jorke

jep en omdat 80% van 't manvolk (zoals jij het zegt) van een brug springt ga jij dat ook doen...is gewoon een belachelijke redenering. En onveilig vrijen is niet alleen iets waar je eventuele vriendin of sekspartner aan moet denken, maar iets waar in de eerste plaats JIJ aan moet denken! "Geen problemen met mijn zaad"
afwijkende praat is hier wel degelijk toegestaan, maar zorgt dat't dan ook opgebouwde afwijkende praat is, want wat mij betreft (en ik denk dat ik niet alleen ben) verkoop je gewoon een hele hoop bullsh*t. En als ik heel eerlijk mag zijn...you make me sick

Naar boven

Laartje
Forummoderator WJNH

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:07 Onderwerp:

nee kijk, waar wij in deze discussie problemen mee hebben is dat je onveilig vrijt.
het maakt ni uit wat 80% van de hetero's doen, als die allemaal seropositief worden zal't er lief uit zien...
Je moet zowel jezelf als je partner beschermen. En zoals ev al zei, als jij 100% zeker weet dat jij en je partner seronegatief zijn, ok, geen probleem, maar anders kijk je beter uit. Zoveel moeite kost het toch ni om een condoom te gebruiken? Ik spreek ni uit ervaring, maar volgens mij kan het toch ni zo'n groot verschil maken qua gevoel...

Naar boven

Gast

lekker gevoel of niet zonder condoom, denk aan je partner en aan jezelf.
niet alleen ziektes, misschien ongewenste zwangerschappen kunnen ook opduiken???

Jezes, 21ste eeuw en ze zagen nog over een condoom...

Naar boven

Cactus

Geslacht:

Btw: niet alleen kan je er seropositief van worden maar ken je soa's? Wel die worden ook zo overgedragen!

Naar boven

Bisexual Muze

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:08 Onderwerp:

Oh ja, en hoe komt het dan dat van die tiental vrouwen dat ik al gehad heb, er geen één naar vroeg? Oh jawel, er was er één, en ik had er geen bij. Geeft niet zei ze, dan maar zonder...

Maar soit daarover gaat het niet, das waar...

XxXxX
Jorke

Soa's zijn Sexueel Overdraagbare Aandoeningen, zoals syfilis, aids enz... Ja hoor, ken dat weldegelijk...

Bisexual Muze schreef:
Oh ja, en hoe komt het dan dat van die tiental vrouwen dat ik al gehad heb, er geen één naar vroeg? Oh jawel, er was er één, en ik had er geen bij. Geeft niet zei ze, dan maar zonder...

Tientallen? Omg man zo zielig, je kan ff 10 vrouwen soa's gegeven hebben, zwanger gemaakt hebben of aids gegeven hebben!

Naar boven

bolleke wol

Geslacht:

Geplaatst: 09 Apr 2004 14:10 Onderwerp:

als je al tiental vrouwen gehad hebt en je denkt er nog stééds niet aan om veilig te vrijen...mja, van mij mag je gerust met je eigen gezondheid spelen maar het is gewoon verschrikkelijk unfair en schandalig dat je met die van anderen speelt!

Naar boven

ev

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:10 Onderwerp:

Bisexual Muze schreef:

Maar soit daarover gaat het niet, das waar...

XxXxX
Jorke

Soa's zijn Sexueel Overdraagbare Aandoeningen, zoals syfilis, aids enz... Ja hoor, ken dat weldegelijk...

zij moeten er niet naar vragen! Jij moet het voorstellen!
Het is ook jouw verantwoordelijkheid!!!

Naar boven

surferke

Geplaatst: 09 Apr 2004 14:11 Onderwerp:

Als ge dan toch zelfmoord wilt plegen door met uwe auto tegen 'ne boom te rijden, zorg er dan op zijn minst voor dat er gene passagier bij u in de auto zit ...

Naar boven

Bisexual Muze

Geslacht:
Geplaatst: 09 Apr 2004 14:11 Onderwerp:

Ik mag dan al dom zijn en niet kunnen argumenteren, ik verwijt niemand van:

-You make me sick
-Je verkoopt bullshit

Want daartegen kan ik niets beginnen, zo'n ijzersterke argumentatie...

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 09 apr 2004 15:14

like I said:
ijzersterke argumentatie?

misschien omdat we gelijk hebben?
Y mi alma baila herida,

Gast

Bericht door Gast » 09 apr 2004 15:19

Bisexual Muze schreef:Ev, moet ik ze soms de pil meebrengen ook? Baas in eigen buik, baarmoeder, vagina, whatever. Mij is het eender zeg ik altijd, geeft ze me de keuze, dan maak ik die die de meeste gasten maken.
als dat één van jou ijzersterke argumenten is...de pil kan je toch helemaaal niet vergelijken met een condoom!? De pil heeft tijd nodig voor dat die werkt, een condoom doe je om en hup in theorie ben je veilig. En misschien kan je zeggen dat die meisjes ook 'in de fout' gaan omdat zij er niet aandenken. Maar ik vind echt wel dat dat iets is waar jij aan moet denken, zeker als je al veel verschillende partners hebt gehad. En het feit dat't je plezier zou verminderen vind ik ook niet iets dat kan opwegen tegen je eigen veiligheid en nog veel meer, tegen die van anderen.

bolleke wol
Senior user
Senior user

Bericht door bolleke wol » 09 apr 2004 15:20

Anoniem schreef:
Bisexual Muze schreef:Ev, moet ik ze soms de pil meebrengen ook? Baas in eigen buik, baarmoeder, vagina, whatever. Mij is het eender zeg ik altijd, geeft ze me de keuze, dan maak ik die die de meeste gasten maken.
als dat één van jou ijzersterke argumenten is...de pil kan je toch helemaaal niet vergelijken met een condoom!? De pil heeft tijd nodig voor dat die werkt, een condoom doe je om en hup in theorie ben je veilig. En misschien kan je zeggen dat die meisjes ook 'in de fout' gaan omdat zij er niet aandenken. Maar ik vind echt wel dat dat iets is waar jij aan moet denken, zeker als je al veel verschillende partners hebt gehad. En het feit dat't je plezier zou verminderen vind ik ook niet iets dat kan opwegen tegen je eigen veiligheid en nog veel meer, tegen die van anderen.
dat was ik dus...

Gesloten