Verliefdheid ???

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Gast

Verliefdheid ???

Bericht door Gast » 14 mar 2004 21:09

Hallo allemaal

Ik wou maar ff vragen of het normaal is dat je helemaal niet meer verliefd wordt!

Het is bij mij al zo lang geleden dat ik nog iemand ben tegengekomen waar ik van kan zeggen damn die interesseert mij wel.

Ben ik immuun????

Let me know if it's possible....

Boosty
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Boosty » 14 mar 2004 21:46

specifieer je even, al je wil
hoe lang is lang geleden? 2 maand of 2 jaar?
Want 2 maand niet verliefd worden is helemaal niet zo uitzonderlijk denk ik.
Het verschilt nu eenmaal van persoon tot persoon. Je hebt mensen die heel snel verliefd worden, maar evengoed mensen die helemaal niet zo snel verliefd worden.

misschien moet je wat mensen die je wat lijken, eens een dieper gesprek mee hebben. Dan leer je die wat beter kennen, en das misschien net wat je nodig hebt!
Honorable member of the tautology-club.

Lola Del Puerta

Bericht door Lola Del Puerta » 14 mar 2004 21:54

Net als boosty zegt, dat verschilt van persoon tot persoon, ikzelf ben altijd verliefd maar ik ken mensen die zo goed als nooit verliefd worden.

spoiltje

Re: Verliefdheid ???

Bericht door spoiltje » 14 mar 2004 22:30

Anoniem schreef:Hallo allemaal

Ik wou maar ff vragen of het normaal is dat je helemaal niet meer verliefd wordt!

Het is bij mij al zo lang geleden dat ik nog iemand ben tegengekomen waar ik van kan zeggen damn die interesseert mij wel.

Ben ik immuun????

Let me know if it's possible....
Goh, dit herken ik wel. Bij mij is het ook al even geleden, toch al meer dan een jaar dat ik nog echt verliefd werd.
Tja, niet achter zoeken zeker... Verliefdheid komt als je 't 't minst verwacht.

kleineke
Experienced user
Experienced user

Bericht door kleineke » 15 mar 2004 08:27

Criepje schreef:Net als boosty zegt, dat verschilt van persoon tot persoon, ikzelf ben altijd verliefd maar ik ken mensen die zo goed als nooit verliefd worden.
ha, dit herken ik trouwens...
Ok ben zo goed als altijd verliefd...Jammer genoeg heeft dat ook zijn negatieve kanten geloof me maar!!!
En af en toe wou ik dat ik even immuun was.
Zon op je weg!

Mootje
New user
New user

Bericht door Mootje » 15 mar 2004 14:25

zoals kleineke zegt is het soms beter om immuun te zijn, steeds verliefd zijn zorgt vaak voor heel wat problemen
ikzelf ben altijd van de ene in de andere relatie gerold, ben vaak gekwetst geweest,
maar of je nu vaak of bijna nooit verliefd wordt, iedereen komt wel de ware tegen

Twilightje
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Twilightje » 15 mar 2004 14:52

Goh tot 4 jaar geleden ofzo werd ik ook constant verliefd. Maar ik ben veel te realistisch geworden denk ik. Buiten crushes die misschien een paar weken duren word ik ook niet meer verliefd. Is misschien logisch als je meer ervaring hebt, dat je ook beter weet wat je wil, en dat dus steeds minder mensen aan je (hoge) verwachtingen voldoen he.

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 15 mar 2004 19:16

Ik wordt constant verliefd op iemand anders, maar ik ben dan ook nog maar 16. Puberteit, denk ik.
Maar het is best normaal als je een hele tijd niet meer verliefd wordt. Las je eenmaal uit de puberteit bent word je niet meer zo snel verliefd(denk ik toch). Volgens mij moet je dan gewoon wachen tot je iemand tegenkomt waar je een serieuze relatie mee kan/wil beginnen.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

slangetje

Bericht door slangetje » 15 mar 2004 21:18

Verliefd worden hangt van veel dingen af...
Momenteel heb ik geen tijd om verliefd te worden: heb al genoeg werk met school.
Toen ik nog werkte had ik geen zin om verliefd te worden: had nog een mislukte relatie te verwerken.

Zo komt het dus dat ik me al 2 jaar 'immuun' waan. Maar met het oog op 'de ware komt wel' baart me dat niet echt zorgen (als de ware hier op 't forum zit: altijd welkom om te komen :P)

pegagus

Bericht door pegagus » 17 mar 2004 21:37

Mootje schreef:zoals kleineke zegt is het soms beter om immuun te zijn, steeds verliefd zijn zorgt vaak voor heel wat problemen
ikzelf ben altijd van de ene in de andere relatie gerold, ben vaak gekwetst geweest,
maar of je nu vaak of bijna nooit verliefd wordt, iedereen komt wel de ware tegen
Ik denk eerlijk dat ik me moet aansluiten bij het feit van nooit verliefd worden, ik denk wel véél ik zie hem zitten, maar zolang er geen concurrentie op zit is het allemaal niet interessant genoeg voor mij. En de keren da'k nu al verliefd ben geworden wat héél weinig is, ben ik iedere keer nooit tot een relatie geraakt omdat ik gewoon te lang wacht en mijn hartje laat kwetsen. Daarom vrees ik eigenlijk dat het weer een tijdje zal duren tegen da'k verliefd wordt. En of ik de ware vind ? Ik denk dat als ik de ware vind ik véél te véél schrik zal hebben om van hem te houden of er een relatie mee te beginnen, dus ja,... De ware geloof ik eigenlijk niet in

Colón
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Colón » 18 mar 2004 14:50

Twilightje schreef:Goh tot 4 jaar geleden ofzo werd ik ook constant verliefd. Maar ik ben veel te realistisch geworden denk ik. Buiten crushes die misschien een paar weken duren word ik ook niet meer verliefd. Is misschien logisch als je meer ervaring hebt, dat je ook beter weet wat je wil, en dat dus steeds minder mensen aan je (hoge) verwachtingen voldoen he.
Ik heb ondertussen een relatie van meer dan jaar. Af en toe steken we samen wel eens wat uit :oops:
Maar ik kan niet verliefd worden op iemand anders, ze zijn gewoon niet goed genoeg. Kben m'n ventje gewend, en kzou nooit iemand anders willen.
Just watch me burn

SilverBlade
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door SilverBlade » 19 mar 2004 20:45

Helemaal niets bizar aan.
Voor mij is't... ehm... *thinks* juli 2002 geweest dat ik nog iets met iemand gehad heb, en sindsdien nog niemand tegen gekomen in wie ik geïnterreseerd ben geweest, laat staan verliefd.

En om compleet eerlijk te zijn, ben ik ook nog maar 2 keer verliefd (denk toch dat het dat was) geweest. Al de rest was ik wel in geïnteresseerd, en vond ik wel leuke jongens, maar daar eindigde het ook.

Niet iedereen is even emotioneel.
Better to Rule in Hell,
then Serve in Heaven.

-Marius-

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 19 mar 2004 21:05

ik ben ook niet zo vaak verliefd. Wel heb ik vaak het gevoel van geïnteresseerd zijn in iemand, in de zin van: dat lijkt me wel een boeiende persoonlijkheid.
zoals hier boven al meermaal gezegd: dat verschilt van persoon tot persoon.
Maar ook is het afhankelijk van je omgeving. Als je nooit nieuwe mensen leert kennen, is de kans dat je die ene speciale tegenkomt ook veel kleiner...
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

Speedoke

Bericht door Speedoke » 24 mar 2004 21:54

ik ben dan weer constant verliefd:)
ma ik heb zo de vervelende neiging om soms ff op iemand een crushke te hebbe en na een paar weken is da dan weer over...
mja komt mss omda ik het heb geflikt om vier jaar wanhopig op iemand verliefd te zijn...

surferke

Bericht door surferke » 24 mar 2004 21:56

Ik kan mij 't gevoel van verliefdheid gewoon nie inbeelden ... Klinkt raar maar is zo :-?

Chiron
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Chiron » 24 mar 2004 22:01

Collega schreef:
Twilightje schreef: Maar ik kan niet verliefd worden op iemand anders, ze zijn gewoon niet goed genoeg. Kben m'n ventje gewend, en kzou nooit iemand anders willen.
Hehehe, ze zijn niet goed genoeg, dat gevoel sta ik bij :)
Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

Twilightje
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Twilightje » 25 mar 2004 00:51

Chiron schreef:
Collega schreef:
Twilightje schreef: Maar ik kan niet verliefd worden op iemand anders, ze zijn gewoon niet goed genoeg. Kben m'n ventje gewend, en kzou nooit iemand anders willen.
Eh, dat zei ik helemaal niet... verkeerde naam gedelete :wink:

Rogue

Bericht door Rogue » 25 mar 2004 17:10

ik ben veel te nuchter in verliefdheidszaken
dus ik word 1) zelden verliefd
2) en ik heb te veel criteria om voor iemand leuker te vinden dan anderen
jaja tuurlijk overvalt liefde je
maar toch, te veel criteria
beetje stom maarja
ik hou ook wel van dat vrijgezellenleven :D

raisingirl

Bericht door raisingirl » 27 mar 2004 10:08

ik word niet super makkelijk verliefd, maar àls ik verliefd ben, is het wel raak en dan duurt het meestal ook een hele tijd voor ik over haar ben. want ja, tot nu toe ben ik alleen nog maar verliefd geweest op mensen die ik toch nooit kon/kan krijgen (lees: hetero's)... soms lijkt het me handiger om wat rationeler te zijn in die dingen, dan zou ik misschien ook minder snel gekwetst raken en me makkelijker over zo'n verliefdheid kunnen zetten. zo van "te veel criteria om iemand leuk te vinden", zo werkt dat bij mij echt niet, het overvalt me gewoon. nu ja... het hangt er gewoon van af wie je tegenkomt denk ik, en ja, de ene persoon drijft nu eenmaal wat meer op zijn/haar gevoelens dan de andere zeker...?

Gesloten