Wat is het laatste concert waar je naartoe bent geweest?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lady Marmelade

Bericht door Lady Marmelade » 19 mar 2004 20:50

laatste concert dat ik meegemaakt heb (allé en één van de enige grote ook) was Bon jovi in oostende: GEWELDIG !
en binnekort ga ik naar Shania Twain in Antwerpen, en ik ben der zeker van dat nog GEWELDIGER gaat worden !

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017
Geslacht: Man

Bericht door raskolnikow » 22 mar 2004 22:32

Laatste concert dateert alweer van november (een uitstekend Sixteen Horsepower).

Volgende week dinsdag naar Belle and Sebastian. Ik zag ze al eens twee jaar geleden aan het werk. Het publiek maakte helaas meer lawaai dan de groep. Hopelijk deze keer een klein en zwijgzaam publiek.

Ehlin

Bericht door Ehlin » 23 mar 2004 16:53

het laatste 'concert' was de rock rally halve finale inde handelsbeurs, als grote fan van milow zijnde.
het volgende is bij mij ook belle & sebastian. jippie!
en het volgend volgende zal mùm zijn.
how i love the ab...

Princess
Forum addict
Forum addict

Bericht door Princess » 23 mar 2004 18:59

Meat & Greed
Before the dawn heals us

Joek
Senior user
Senior user

Bericht door Joek » 25 mar 2004 11:52

Gisteren Koen Buyse van Zornik gezien, gratis optredentje in de Bilbo. Ben eerlijk gezegd niet zo'n Zornik-fan, maar omdat we in de buurt waren zijn we toch maar eventjes gaan kijken. Objectief gezien was het wel een goed concertje (de Zornik-fans zullen in ieder geval tevreden zijn geweest), maar ikzelf zal er toch nog steeds geen cd van kopen.

surferke

Bericht door surferke » 25 mar 2004 23:43

Vanavond, De Mens in de Minnepoort ...

'k Vonnet goe voor de verandering ... en met Steven de Bruyn op mondharmonica, super gewoon :D

DagDromer

Bericht door DagDromer » 28 mar 2004 09:31

Gisterenavond in Lede, Unplugged
Zalig gewoon!!! :D Alhoewel The Cartridges wel uhm ni echt denderend waren...En de zanger van Feedback is zoooooooo gay als't maar kan zijn maar hij weet't zelf nogni precies :-?
En mijne nonkel zijne groep deed mij gewoon zo al teruggaan naar den tijd van hun covers...zo goe!!
Volgend jaa ga'k terug gaan zeh anybody wanna come along then? :)

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 28 mar 2004 10:41

Al een tijdje geleden wegens geen tijd: Radiohead in Vorst op 11 november. Zalig! Beste concert van mijn leven(en geloof mij: ik ben al naar heel wat concerten geweest).
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

surferke

Bericht door surferke » 28 mar 2004 11:32

Sid schreef:Al een tijdje geleden wegens geen tijd: Radiohead in Vorst op 11 november. Zalig! Beste concert van mijn leven(en geloof mij: ik ben al naar heel wat concerten geweest).
Ook 't beste concert in mijn leven ... *zucht*

Ze mogen nog es terug komen ...

oceangirl

Bericht door oceangirl » 28 mar 2004 18:21

ze waren al zo goe op werchter vorig jaar :D

en als ze nu eens de treinen laten rijden na een concert!!! neen den deze kan niet thuisgeraken dus :cry: maar euh beste op werchter vond ik moby en arno *zweef*

someday somehow :wink:

surferke

Bericht door surferke » 28 mar 2004 19:44

oceangirl schreef:someday somehow :wink:
in summertime :wink:

Summertime ... doet mij denken aan de Rolling Stones van vorig jaar. Ook super éh :oops:

't Volgende concert is Sting, de 5de mei ...

oceangirl

Bericht door oceangirl » 29 mar 2004 00:13

ooo sting zo super :D das zo erg eh ... de beste concerten vallen altijd alst school is en ik ni op tijd thuis kan geraken hmm :cry:

Stardust

Bericht door Stardust » 04 apr 2004 22:38

Elbow, verleden week in de ab

Barnaby
Senior user
Senior user

Bericht door Barnaby » 05 apr 2004 09:31

Stardust schreef:Elbow, verleden week in de ab
Daar had ik ook willen zijn. Op PP een paar jaar terug waren ze goed en LUID. Mountain Goats had ik ook willen zien, maar Nougatbollen.

Zaterdag dan maar Migala, Explosions in the sky, wixel,...

Stardust

Bericht door Stardust » 05 apr 2004 11:20

Die gasten zijn super live, jammer dat je er niet was :P

'k Had graag naar The yeah yeah yeahs geweest in de botanique later op de maand maar uitverkocht :(

Josie

Bericht door Josie » 05 apr 2004 23:46

oké ... update van mijn concertjes :)

Paar weken geleden: THE KILLBOTS ergens in een caféke in Genk... voor wie ze niet kent ... t is de winnaar van Limbomania, was wel oké, hoewel het niet echt mijn genre is. Heel klein zaaltje, niet te veel volk, vind ik altijd wel fijn.
vorige dinsdag: THE MOUNTAIN GOATS @ Muziek-O-Droom Hasselt => geweldig! Echt super. Die zanger is voormalig psychiatrisch verpleger, maar is zelf ook tamelijk gestoord (positief dan wel hé) - echt geweldig. Een bas en een akoestische gitaar en zijn stem ... meer moet dat echt niet zijn, super gewoon!
(voorprogramma was KRAKOW, kende ik niet echt, maar waren ook wel goed, verbleekten alleen een beetje bij the mountain goats)

dan vorige vrijdag: ENTERROCK (Genk) - was wel fijn geweest -
MINTZKOV LUNA, ZORNIK (daar ben ik het bij afgetrapt, was moe en vond het niet zo denderend), KILLBOTS, STARFLAM, stukje MAGNUS gezien

En dan vorige zaterdag GROEP JEZUS in club9 (koersel) ... met voorprogramma phonetics ... phonetics vond ik niet geweldig, het raakte me niet echt. Groep Jezus is een geweldige groep, maar bracht live niet veel extra dan de cd.

Barnaby
Senior user
Senior user

Bericht door Barnaby » 06 apr 2004 09:34

Josie schreef: vorige dinsdag: THE MOUNTAIN GOATS @ Muziek-O-Droom Hasselt => geweldig! Echt super. Die zanger is voormalig psychiatrisch verpleger, maar is zelf ook tamelijk gestoord (positief dan wel hé) - echt geweldig. Een bas en een akoestische gitaar en zijn stem ... meer moet dat echt niet zijn, super gewoon!
(voorprogramma was KRAKOW, kende ik niet echt, maar waren ook wel goed, verbleekten alleen een beetje bij the mountain goats)
FACK. En ik had kunnen gaan he. Er was zeker veel in-between song banter?

Josie

Bericht door Josie » 06 apr 2004 22:14

Barnaby schreef:
Josie schreef: vorige dinsdag: THE MOUNTAIN GOATS @ Muziek-O-Droom Hasselt => geweldig! Echt super. Die zanger is voormalig psychiatrisch verpleger, maar is zelf ook tamelijk gestoord (positief dan wel hé) - echt geweldig. Een bas en een akoestische gitaar en zijn stem ... meer moet dat echt niet zijn, super gewoon!
FACK. En ik had kunnen gaan he. Er was zeker veel in-between song banter?
eigenlijk wel ... en t was allemaal even grappig
Bv. na letter from belgium begon em zo nen hele uitleg over hoe graag em dit liedje voor de belgen wou spelen om hun reactie te zien en zo :) (oké, dit klinkt helemaal niet grappig, maar op de manier dat hij het vertelde was het wel echt leuk)

erin
Regular user
Regular user

Bericht door erin » 09 apr 2004 23:57

Kadril & Alumea: La Paloma Negra (gratis tickets 8) )
en ik ben zeer aangenaam verrast. Eva De Roovere van Kadril heeft echt een stem om 'u' tegen te zeggen. Een pracht van een stem, een engelenstem. En dan nog die Spaanse zangeressen die erbij staan :oops:

spoiltje

Bericht door spoiltje » 10 apr 2004 00:36

Boudewijn de Groot vorige week zaterdag in Gent. Zaaaaaalig!

Gesloten