Wat is het laatste concert waar je naartoe bent geweest?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Joek
Senior user
Senior user

Wat is het laatste concert waar je naartoe bent geweest?

Bericht door Joek » 27 feb 2004 14:21

De titel van deze topic spreekt voor zich: hier kan je alles kwijt over de concerten waar je naartoe bent geweest en wat je ervan vond.

Ik zal zelf de spits maar afbijten...

Gisteren naar het concert van Absynthe Minded geweest in de AB in Brussel. Hun songs kan je omschrijven als een mengeling van rock, pop, jazz en folk. Ik heb er enorm van genoten, het was een beestig goed concert. Alleen jammer dat het zo snel was gedaan, maarja, dat gevoel heb ik meestal bij leuke concerten...

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 27 feb 2004 14:26

okeej
het vorige optreden dak naar toe geweest ben is vreee lange geleden
twas luc de vos solo in ieper, kvon het echt geslaagd 8)
Ik heb zes kippen en een zus.

-oNzLoW-
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door -oNzLoW- » 27 feb 2004 14:32

Gistere Damien Rice en twas echt de max :)

Kvond echt een goei combinatie van triestige nummers (stonden der bijna te blijten) en nummers me een beetje meer ritme en nummers me zo een hoogtepunt wa echt rillingen gaf...
twas echt de moeite waard!
Well Well, look what the cat cleaned up, exfoliated, showered, powdered, lipsticked, gucci'd and dragged in.

= Lil' Red =
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door = Lil' Red = » 27 feb 2004 14:38

Gisteren concert van Spring.
Was mooi, heb moeten huilen met de liefdesliedjes en gelachen toen we moesten springen :)

xToMx
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door xToMx » 27 feb 2004 14:56

Jan Leyers

Was zeker de moeite waard!

bbelieve

Bericht door bbelieve » 27 feb 2004 15:32

wat heb ik zoal gezien: céline dion, cher, texas, britney,roxette, shakira, bolchi ( op gentse feesten :D )

M'n laatste was hooverphonic, was zo goe !! echt geike haar stem :o rrrrrrrrrrrr. Die sfeer was zo anders dan bij een ander concert, het was echt intiem,...

volgende: britney, cher en norah jones

upsidedown
Regular user
Regular user

Bericht door upsidedown » 27 feb 2004 16:00

Mijn laatste concert is al eeuwen geleden, maar binnenkort naar Cher. Yihaaa :D
Rizzo: What?! I cannot believe that little shrimp left us behind!
Pepe: I am not a shrimp. I am a king prawn!

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 27 feb 2004 16:02

mijn vorige was Clouseau in't midden, absoluut de max!
volgend jaar terug :)
maar eerst Werchter en marktrock :)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

surferke

Bericht door surferke » 27 feb 2004 17:29

Metallica de 17de december in 't Sportpaleis

Mijn volgende is over twee weken de Counting Crows in Vorst Nationaal, samen met bolwol en chaja :D

DagDromer

Bericht door DagDromer » 27 feb 2004 18:39

mijn vorige was de Heideroosjes in Erpe-Mere...was nog goe
en da dervoor was denk'k erges de Lokerse feesten en Faithless 8)

LittleCub

Bericht door LittleCub » 27 feb 2004 18:42

John Mayer - een week of zo geleden.

Eerste opende een Scandinavische gast, Teitur. Het was enkel hij met zijn gitaar. Nu, zelden boeit een solo zanger/gitarist me, maar dit was gewoon fenomenaal goed.

Dan was het tijd voor Mr. Mayer, heb er weinig woorden voor... Buiten dat het een van de beste optredens was die ik ooit heb gezien naderde het geluid in de zaal perfectie(en ik ben extreem kritisch op dat gebied).

...met als resultaat dat ik met nen smile en een gesigneerde cd van Teitur terug naar huis keerde. :D

Hilke

Bericht door Hilke » 27 feb 2004 18:45

Gister Damien Rice

het had wel iets ...
alleen was ik een beetje teleurgesteld over cannonball, op de cd is het veel mooier
mr over het algemeen dik inorde :D

Josie

Bericht door Josie » 27 feb 2004 19:47

wibbeltje schreef:Gister Damien Rice

het had wel iets ...
alleen was ik een beetje teleurgesteld over cannonball, op de cd is het veel mooier
mr over het algemeen dik inorde :D
tcoh geweest dus? Awel, ik was er dus ook :)
Voor wie wil weten wie ik ben, ik stond zo links van het podium op t eerste verdiep - daar op de eerste rij - met een vrij flashy groen t-shirtje aan (zo eentje met een kraagje)
K vond het zeeeeeeeer schoon echt wel, alleen jammer dat lisa tijdens de bisnummers niet is komen meezingen, maar echt wel supermooi!
Oooh, k zou echt zo graag zo mooi kunnen zingen als lisa, die zingt echt te prachtig

Nadien ook nog voort naar absynthe minded geweest - ook heel leuk - daar wel hopeloos te laat binnen gekomen omdat damien rice nogal laat gedaan was en ik mijn kaart nog moest afhalen aan de balie en zo - toen nog heel de zaal mogen doorkruisen - voor wie wil weten wie ik ben - daar stond ik zo helemaal rechts, vlak bij de vestiaire - k had daar nog steeds hetzelfde t-shirtje aan :)

Vorige vrijdag naar Sukilove in houthalen geweest - was ook ècht wel super!

Vandaag ging ik normaal naar Mauro in Opwijk, maar ik geraak niet daar, zeer jammer want ik had tickets gewonnen en ik stond zelf op de guestlist en zo (bij deze een oproep, als iemand nog wil, snel iets laten weten, mss kunt ge onder mijn naam wel binnen :) )
het begint wel al om 20u

En t volgende concertje zal maandag Lambshop worden

Jaja, het is een vruchtbare concert-periode voor mij precies :D

Hilke

Bericht door Hilke » 27 feb 2004 20:59

Josie schreef:En t volgende concertje zal maandag Lambshop worden
aha toch nt in de marconistudio's?
want ik weet dat ze daar hun cd komen voorstellen, toevallig geen ticketjes gewonnen ofzo?

*BANNED* mister-bk *BANNE

Bericht door *BANNED* mister-bk *BANNE » 28 feb 2004 08:57

laatste concert is geleden van november (nl de sweet en onovertroffen justin timberlake!!, voorafgegaan door de black eyed peas..)

\\//\\//olter

Bericht door \\//\\//olter » 28 feb 2004 10:15

Oke ff zien das BLINK 182 my favourite tot nu toe. Ma vanne avet ist weer get a live-concerts tijd dus...
Btw De Heideroosjes heb ik ook al hennig vaak gezien
conki zowa iedere keer as ze hier in de buurt komen en eelco laat mij dan altijd backstage bij de roosjes maar helaas is elcoo niet meer :( moet nu revalideren na het ongeluk.
En
gepenetreerd_konein Luc de Vos kickt ass man ni normaal wij hebben die binnekort bij ons op het podium staam bij get a live-concerts ( http://www.getalive-concerts.be) da wor een big feesje zijt maar zeker
Midas de eeuwige Jan Leyers hebben wij ook al gehad bij get a live-concerts :wink:

Oke moes ff mijn pr-job bij ozze concert crew waarmaken he

DagDromer

Bericht door DagDromer » 28 feb 2004 11:37

en me jeugd&muziek: Diathi Riu (ofzo) was wel zalige folk (staat aan top van Ierse Folk :P )
en dan moet'k nog is zien voor 'n volgend concert :)

\\//\\//olter

Bericht door \\//\\//olter » 28 feb 2004 14:32

oeh cool gillie hebt nog jeugd & muziek ofwa da heb ik ni eens meer dikke zooi :cry: was altijd wel vet ( geen les he :d )

DagDromer

Bericht door DagDromer » 28 feb 2004 15:27

\//\//olter schreef:oeh cool gillie hebt nog jeugd & muziek ofwa da heb ik ni eens meer dikke zooi :cry: was altijd wel vet ( geen les he :d )
hehehe :D normala isda zo saai& om in slaap te vallen ma deze keer hadt het zowel wa kvondet nog shiek :)

nova
Experienced user
Experienced user

Bericht door nova » 28 feb 2004 15:37

Laatste concert was Spinvis in de Handelsbeurs in Gent? Fijn optreden!
Afbeelding

Gesloten