Kontneuken

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
donkey

Bericht door donkey » 27 jan 2004 17:42

Mijn vriendje vindt het actief heel leuk, maar passief heeft ie er moeite mee. Als gevolg is dat zelden dat hij het ondergaat. Het doet wat pijn, maar is waarschijnlijk meer een ongemak dat dat het zeer doet.

Eén keer ging het echt heel goed, prima :-) Dus hij kan het zeker aan en ook plezant vinden.

Meestal lijkt het dat hij problemen heeft met dieper gaan, dan wel met de breedte. Want eenmaal de eikel binnen zou het niet plots pijn mogen doen als ik dieper binnendring. Toch niet aan de sluitspier.
tja, hij zal verder moeten oefenen zeker? :P

LittleCub

Bericht door LittleCub » 27 jan 2004 22:42

Zeer simpel, als het pijn doet dan doe je het verkeerd. En moest er geen genot aan verbonden zou zijn zouden zoveel mensen het toch niet doen? (inclusief hetero-koppels)

Moth
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Moth » 28 jan 2004 10:22

tuurlijk dat vind ik ook altijd zon domme vraag of het ni pijn doet. waarom zou je bij het meeste innige tusse 2 mense iets doen dat pijn doet (als modale niet-smliefhebber)??
Afbeelding

kjoepit
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door kjoepit » 28 jan 2004 11:50

Woké, da van die poppers, blijf daar af! Is naar 't schijnt ook alles behalve goed enneuh... is een minderheid, ma dacht dat het gebruik ervan de laatste tijd toenam of sow, maar weet da ni zeker, so don't shoot me.

Als het pijn doet, ja dan ben je zeer zeker verkeerd bezig of wilt de andere absoluut niet. Zie zeker dat je (beiden) een goede houding hebt, verkeerd binnenkomen zal de pijn wel veroorzaken, probeer dus eens een andere houding (daarom niet volledig iets anders) of sow en zorg ervoor dat de bottom ontspannen is. (Steeds voldoende glijmiddel, kan wat 'schuurpijn' weghalen, moest het dat net zijn, maar daar geloof ik wel in dat je dat zeker hebt gebruikt)

Het gevoel van vol zitten, mmz... is wat moment afhankelijk vind ikzelf. Is logisch eh, er zijn daar binnenin werken bezig, om er effie geen doekies om te winden :-)

Dat iemand daar aanhaalde van het is niet de breedte, maar wel hoe diep hem net zit. Sja, veel trainen was daar psies de boodschap, bwa :-) Vele mensen denken eerst aan de breedte en die doet ook wel veel, maar de diepte... Misschien is het ook net de weg die hem neemt om binnen te komen die niet zo aanstaat en dat je dus iets andere houding moet aannemen. Klinkt idioot maar zelfs een paar graden verschil in de hoek, voelt anders aan eh :-) Ofwel is die gewoon veel gevoeliger daar. Als je zegt eikel zelf is precies al voldoende, ken iemand die heel rap klaarkomt als die geneukt wordt. Ook voor het minste dat er al iets binnen was, kwam die klaar. Sja...

Maar 't allerbelangrijkste blijft, zolang je maar beiden geniet en veel liefde geeft!! En dat kan zowel met neuken als zonder evengoed!
...bleh? ...

Jochen

Bericht door Jochen » 28 jan 2004 20:29

Goh, je moet er aan wennen hé :)

Eerst en vooral aan het idee van te neuken of geneukt te worden, 't lijkt op het eerste zich niet echt het 'normaalste' idee. Het is dan ook niet dat 'het' zowiezo moet natuurlijk.

Zie dat eens je het toch eens wil proberen dat je eerst al wat losser wordt (of je vriendje) en da's mogelijk door jezelf of je vriend te vingeren. In het begin lijkt dat al teveel bij de meesten maar met wat geduld (en glijmiddel natuurlijk :wink: ) lukt dat wel. Dan kan je dat bij jezelf of weer bij je partner uitbreiden tot een tweede en mss derde vinger. Hierbij is eigenlijk de breedte van de sluitspier van belang. Hoe diep je vinger gaat is eigenlijk niet echt 'the point'.

Normaal gezien kan je het dan ook echt proberen. Als je je wat relaxt moet dat wel lukken. Volgens mij is het wel belangrijk dat je de eerste keer zeker bovenop je vriend gaat zitten (dat hij dus op zijn rug gaat liggen). Zo hou je controle over hoe snel, hoe diep en hoe hard je eraan begint. Veel problemen komen omdat de partner het forceert omdat ie moeilijk kan aanvoelen wat jij voelt. Als jij hem begeleid bij het binnenkomen en het tempo bepaalt is de eerste keer normaal gezien een leuke activiteit.

Het is normaal dat je de eerste keren wat moet aanpassen en dat groot ding duwt natuurlijk op alle knoppen daar beneden :P maar hij kan ook op de goei knoppen duwen 8)

Neem dus je tijd ervoor en dat komt wel goed :)

Alteyt-Stauwt

Bericht door Alteyt-Stauwt » 04 mar 2004 14:42

Ik zou niet meer zonder willen... het is niet vies, en het is een zalig gevoel.

Colón
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Colón » 12 mar 2004 13:57

Ach het is zo lekker... als er nu 1 ding is wat ik niet zou kunnen missen in m'n leven 8)
En ik laat het liever doen dan het zelf te doen...
misschien ook omdat m'n vriend altijd zo klaagt als ik top ben... Moeder Natuur was iets te gul bij mij misschien... :oops:
Just watch me burn

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 15 mar 2004 19:51

Wat mij mateloos kan ergeren zijn de mensen die niet accepteren dat het voor iemand helemaal geen optie is. I mean, if you like it, doe maar, maar stop op z'n minst met andere constant het tegenstelde te willen vertellen en/of hen te overhalen. Wat ik ook al gehoord heb is het volgende. "Ah, je bent daar niet bereid toe?", niet even later, "Nuja, ik denk dat we 'ons' toch maar eens moeten overdenken hoor, het gaat niet zo goed meer he?" of "Het zal nooit iets worden, vrees ik". Where is the luuuve?

I don't need that, I don't do that, other people should respect that.

* deze post slaat op geen enkel van de mensen in dit topic hoor :wink:

Hoe doe je dat trouwens op een fuif ofzo, aangezien sommigen je toch al afschrijven als je dat niet ziet zitten? Draag je een t-shirt met 'Exit Only' ofzo?!

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 15 mar 2004 20:11

Where is the love? is een mooie vraag. Maar ik kan serieus begrijpen dat als iemand dat echt wil en hij kan het niet in zijn relatie dat dan de relatie voor hem daar eindigt.

Een relatie is iets dat in theorie uw levenlang duurt en volgens de huidige normen (spijtig genoeg) inhoudt dat je ook je hele leven lang seks zal hebben met dezelfde persoon.

Nu, ik weet niet voor jou, maar geef mij iemand die daar totaal niet voor te vinden is en ik trap het af. Want als ik mij dat plezier een hele leven moet ontzeggen, dan weet ik dat mijn relatie ooit in een zwakker moment op de klippen zal lopen. En dan maak ik er liever korte metten mee. Op zoek naar iemand waar ik wel mee overeenkom.

En let op, dit is helemaal geen aanvallende post of zo, ik begrijp je frustraties, maar aan iemand vragen zich te onthouden uit liefde voor jou is hetzelfde dat als iemand jou vraagt het toe te laten uit liefde voor hem... En dat is denk ik ook geen optie hé.
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 15 mar 2004 20:43

Daar heb je gelijk in.

Maar als je écht iemand graag ziet, zou je zonder moeten kunnen. Iets moeten missen is nogaltijd iets anders dan iets tegen je zin moeten doen. En natuurlijk kan je ook zeggen, het is tegen m'n zin dat ik dat moet missen, maar je begrijpt vast m'n punt wel.

Mijn vorig lief had er geen nood meer aan, z'n liefde voor mij kwam op de eerste plaats en daar had hij genoeg aan. Dat noem ik liefde! Er zijn trouwens 1000 andere dingen die je kan doen.

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 15 mar 2004 21:26

Mja, echte liefde is niet eeuwig. Dus als je daarop rekent om dat te omzeilen dan vrees ik het ergste...

En er zijn idd 1000 ander dingen die je kan doen, maar wat als ik nu dat ene ding leuker vind dan die 1000e andere dingen....

Soit, ik snap uw standpunt wel, alleen twijfel ik of het realistisch is. Mss zult ge binnen tien jaar terugkomen en mij mijn ongelijk tonen, maar bon, tot dan zullen we wel zien hé :wink:
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

jantikalk

Bericht door jantikalk » 17 mar 2004 01:55

tgaat hier over neuken frank en david. ni over ware liefde in al zijn vormen...(how corny) on topic dus.

en frank stop me onder valse namen te posten en er dan zelf op te reageren.

greetz
janti

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 17 mar 2004 08:33

Ge hebt modereren omdat het nodig is, en ge hebt modereren om maar te modereren. Blijkt.

Maar goed, kontneuken? Neen.
Laatst gewijzigd door Steven op 17 mar 2004 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.

schopenhauer
Senior user
Senior user

Bericht door schopenhauer » 17 mar 2004 08:36

Mja, kijk.
Persoonlijk word ik absoluut niet graag geneukt, en ik heb er geen 15 keer voor nodig gehad om dat door te hebben, na 1 keer volstond het ook wel.
Wellciht heeft het ook te maken met het feit dat ik niet graag in een onderdanige positie zit :-)

Nu, aan de andere kant is neuken een van de dingen die t graagst doe (blijkbaar ben ik ook nie zo slecht :-P, soit).

maar zoals over alles heeft iedereen hier een eigen mening, wat logisch is

schopenhauer
xx
"Slechts in de liefde zijn eenheid en dualiteit niet tegenstrijdig."

- Tagore

Chiron
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Chiron » 19 mar 2004 13:26

Steven schreef:Maar goed, kontneuken? Neen.
mmmmh, dat vind ik persoonlijk wel een straf statement... ikzelf was ook best anti-vanalles, maar met de tijd zwakt dat allemaal af en word je nieuwsgierig...

Zeg nooit nooit ;)

Heb je het al geprobeerd of is het het idee alleen?
Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

Boosty
Forum addict
Forum addict

Bericht door Boosty » 19 mar 2004 14:54

Chiron schreef:
Steven schreef:Maar goed, kontneuken? Neen.
mmmmh, dat vind ik persoonlijk wel een straf statement... ikzelf was ook best anti-vanalles, maar met de tijd zwakt dat allemaal af en word je nieuwsgierig...

Zeg nooit nooit ;)

Heb je het al geprobeerd of is het het idee alleen?
jeps, I agree
Ik dacht ook dat ik een paar dingen nooit zou doen (het idee alleen schrikte me af :-?)
en tja, ze zijn er wel van gekomen... (en nu vin ik ze wel leuk)
Kheb nog ni geneukt. En het idee schrikt me een beetje af ook. Maar ooit wil ik da wel es doen...
Honorable member of the tautology-club.

Cactus

Bericht door Cactus » 19 mar 2004 18:08

Ge kunt pas zeggen of ge t leuk vind of ni als je het effectief gedaan hebt. Tziet der misschien nie leuk uit maar tis wel leuk. 8)
(natuurlijk met de nodige voorzorgen & zachtheid)

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 19 mar 2004 19:13

Cactus schreef:Ge kunt pas zeggen of ge t leuk vind of ni als je het effectief gedaan hebt. Tziet der misschien nie leuk uit maar tis wel leuk. 8)
Da's niet helemaal correct - alvorens je iets effectief kán doen, moet je er ergens wel een interesse voor of nieuwsgierigheid naar vertonen.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Cactus

Bericht door Cactus » 19 mar 2004 19:27

K_x schreef:
Cactus schreef:Ge kunt pas zeggen of ge t leuk vind of ni als je het effectief gedaan hebt. Tziet der misschien nie leuk uit maar tis wel leuk. 8)
Da's niet helemaal correct - alvorens je iets effectief kán doen, moet je er ergens wel een interesse voor of nieuwsgierigheid naar vertonen.
Dat was k vergeten ja, thx

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 20 mar 2004 20:35

Ik heb mijn vriend nog maar 1 keer geneukt. Het is een heel speciale ervaring. Ik voelde me echt intens verbonden met hem, meer dan ooit er voor.
Maar eigenlijk vind ik het niet beter dan orale seks. Integendeel, ik vind orale seks echt veel lekkerder. Maar ik denk dat het een persoonlijke keuze is.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Gesloten