Kontneuken

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Istanboel

Kontneuken

Bericht door Istanboel » 13 jan 2004 11:00

Is da nu echt fun 'kontneuken'? :-?

Ik kan mij da eigenlijk nie voorstellen. Daarom durf ik het ook niet.

Peace

jantikalk

Bericht door jantikalk » 13 jan 2004 11:48

mighty fun me dunkt 8) :D

Maar het is natuurlijk allemaal een kwestie van waar je zelf van houd. De een doet het graag de ander krijgt het graag en er zijn zeker ook mensen die er helemaal niets aanvinden.

Er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen imho behalve probeer het een paar keer, en dan kan je besluiten of het je ding is of niet. You'll know when it is :P

And remember kids, keep it safe :D => condoom+glijmiddel op waterbasis.

knibbel

Bericht door knibbel » 13 jan 2004 12:08

heel leuk :D
en je loopt niet het risico dat je terminaal ziek wordt (= een baby maakt :o)
ik weet niet wie ooit zo idioot is geweest om te denken dat "hij" er bruin uitkomt, want dat is dus bullshit (klinkt tegenstrijdig maar toch :D)

San_Francisco
Senior user
Senior user

Bericht door San_Francisco » 14 jan 2004 22:16

Ikzelf ben daar toch geen voorstander van, is een persoonlijke keuze.

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 14 jan 2004 23:01

Geldt dat ook voor hier?
Pebbles schreef:wij hebben in één of ander pscyhologie vak gezien als je na 15x proeven het nog niet lust, dan mag je pas zeggen dat je het echt nie graag eet. Je moet er eerst aan wennen. Na 15x zou je het dus gewend moeten zijn en dan pas kun je weten of je t lust of nie.
So when you're feeling kind of mixed up
just remember it's a mixed up world
and when you're feeing life is just too tough
just remember you're a real tough girl

surferke

Bericht door surferke » 14 jan 2004 23:02

Draai de zaak es om :)

Doe 't es 15 keer met een vrouw Timmy, misschien houde er dan ook 'nen andere kijk op na :wink:

jantikalk

Bericht door jantikalk » 14 jan 2004 23:09

15 keer lijkt me nu ook wel net wa veel.

maar het is wel zo da je een paar keer zou moeten proberen.
de eerste keer sex is bij veel mensen toch ook ni je van het, maar dat houdt ze ook niet tegen om meer te proberen :wink:

Pebbles
Experienced user
Experienced user

Bericht door Pebbles » 15 jan 2004 19:11

Timmy schreef:Geldt dat ook voor hier?
Pebbles schreef:wij hebben in één of ander pscyhologie vak gezien als je na 15x proeven het nog niet lust, dan mag je pas zeggen dat je het echt nie graag eet. Je moet er eerst aan wennen. Na 15x zou je het dus gewend moeten zijn en dan pas kun je weten of je t lust of nie.
ahum ahum laat mij hier buiten aub!!! :D
Madame La Présidente!!! Je suis accro à l'érostisme, à la musique, cigarettes, whiskey, dessiner et coucher avec...!!!

jonas

Bericht door jonas » 22 jan 2004 08:51

Om terug on topic te komen: ja, het is verdomd lekker :D Zowel actief als passief. Enfin, da's mijn mening, het kan goed zijn dat het jou helemaal niks zegt. Probeer het een paar keer met iemand die je goed kent, rek er veel tijd voor uit en gebruik naast een geschikt condoom (hot rubber of durex ultra safe) VEEL glijmiddel. En nee, er hangt achteraf echt geen stront aan de lul van diegene die het neuken deed :lol:

Dreamcatcher

Bericht door Dreamcatcher » 22 jan 2004 16:08

Ik vind het maar niets! Maar als ik dan moet kiezen, top, want als bottem heb ik een groot schijterijgevoel...

kjoepit
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door kjoepit » 22 jan 2004 18:38

Het is uiteraard een persoonlijke voorkeur of je het iets vindt of niet. Maar zeker je tijd er voor nemen, ge moet da ni rap rap beslissen, zeker niet als je er zelf over twijfelt en wat 'schrik' hebt. Zorg ervoor dat je heel gerelaxed zijt, tegenwerken, werkt niet, werkt eerder tegen, logisch :-)

Heel kalm, relax, ontspannen en dan rustig proberen, beetje bij beetje, ook goede houding aannemen en nix forceren! Dan zal je zelf wel merken of het iets voor jou is of niet. Uiteraard condoom en het glijmiddel niet vergeten, dit vergemakkelijkt het uiteraard nog, 'schuurt' dan ni zo fel eh, om het wa botweg te zeggen :D

Hierboven lees ik net dat die het niets vindt, uit een andere post is het zalig, wel... velen denken dat homo's het allemaal anaal doen, maar! uit de statistieken blijkt echter dat de minderheid van de homo's 't anaal doet. Dat zijn wel statistieken en wie gelooft die nu, sja :-) maar ik weet ook wel dat sommige van mijn vrienden het totaal niet willen. Dus als je het maar niets vindt, je bent zeker niet abnormaal als ge dat zou gedacht hebben ;-)
...bleh? ...

Princess
Forum addict
Forum addict

Bericht door Princess » 22 jan 2004 18:40

het lijkt me allesinds al véél plezanter dan met nen plug, schoen, elleboog of vuist in de kont zitten
Before the dawn heals us

Dreamcatcher

Bericht door Dreamcatcher » 22 jan 2004 18:42

Princess schreef:het lijkt me allesinds al véél plezanter dan met nen plug, schoen, elleboog of vuist in de kont zitten
das een feit :wink:

kjoepit
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door kjoepit » 22 jan 2004 19:43

Sja Princess was gister op MSN al bezig over een schoen :P :P :P Snap eerder ni waar ge de gedachte zelf haalt... In ieder geval is dat toch maar raar er in te krijgen :-) Pas op, hij mag 't eens voordoen :P LOL

Anyway, xou ellebogen en zeker de vuisten weglaten, zie daarvoor ook dat gruwelijk verhaal dat ik geplaatst heb bij buttplugs. Doe geen onnozele dingen hè!

Die buttplug, sja... Volgens sommigen bleek het een trainingsmiddel te zijn, dus ja, da kan mss wel eens geprobeerd worden bij de eerste keer, dan kan je zelf het ook eens proberen en uittesten :-) Ben je mss meer op je gemak.

Maar een stukkie vlees zou leuker zijn dan e stukkie plastiek :D
*ik let vandaag niet op mijn woorden psies :D*
...bleh? ...

Nils

Bericht door Nils » 22 jan 2004 19:49

kjoepit schreef: Maar een stukkie vlees zou leuker zijn dan e stukkie plastiek :D
Och, och,

ge hebt toch niks verkeerd gezegd, juist een beetje advies, voor mensen die niet op de hoogte zijn van het hoe en waarom daar is toch niks verkeerd aan :D

Natuurlijk het denken alleen nog maar van schoenen te steken op die plaats mocht van mij nu wel strafbaar zijn :lol:

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 22 jan 2004 22:40

kjoepit schreef:Maar een stukkie vlees zou leuker zijn dan e stukkie plastiek :D
My my, is dit de D. die ik ken van Inderdaad?
Stille waters, diepe gronden, of hoe ging dat spreekwoord ook alweer? :D

kjoepit
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door kjoepit » 23 jan 2004 00:09

Ja Soze, u called? 8)

En het is:
- Stille waters, bij de fictiefreak elke woensdag op tv1
- de D. die jij kent van ¡nderdaad!, elke 1ste, 3de en 5de woensdag op ¡nderdaad!
...bleh? ...

jonas

Bericht door jonas » 23 jan 2004 09:37

Dreamcatcher schreef:Ik vind het maar niets! Maar als ik dan moet kiezen, top, want als bottem heb ik een groot schijterijgevoel...
Ja da's waar, in het begin heb je wel een gevoel van "het zit nogal vol" maar na een paar keer is dat bij mij wel verdwenen. Maar misschien is dat omdat ik als een braaf en vlijtig jongentje veel geoefend heb :oops:

Goddess of Goofs

Re: Kontneuken

Bericht door Goddess of Goofs » 25 jan 2004 16:21

Istanboel schreef:Is da nu echt fun 'kontneuken'? :-?

Ik kan mij da eigenlijk nie voorstellen. Daarom durf ik het ook niet.

Peace
Da vraage kik mij dus ook af, he! Dat is toch verschrikkelijk PIJNLIJK (ja, OK, ik ben n meiske, mor doe da tertoe?).

En dan pakken die gasten van die drugs om de sluitspier te ontspannen :roll: Allez, da kan toch nie leuk zijn.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Kontneuken

Bericht door K_x » 25 jan 2004 16:25

Goddess of Goofs schreef: Da vraage kik mij dus ook af, he! Dat is toch verschrikkelijk PIJNLIJK (ja, OK, ik ben n meiske, mor doe da tertoe?).

En dan pakken die gasten van die drugs om de sluitspier te ontspannen :roll: Allez, da kan toch nie leuk zijn.
Pijnlijk? Als je een beetje weet waar je mee bezig bent niet hoor - je moet 'em er natuurlijk niet in 1 keer inrammen zonder wat dan ook. Maar aangezien jij een meisje bent, moet je dat toch weten, niet? En de prostaat zorgt er wel voor dat het héél leuk is. :)

Enne, de mensen die poppers snuiven om hun sluitspier te ontspannen zijn zwaar in de minderheid hoor.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Gesloten