Mocht je een van bovenstaande topics willen aanmaken in dit forum, lees dan eerst eventjes dit:
Q: Help! Mijn avatar is weg!
A: Je avatar werd verwijderd omdat deze niet binnen de maximaal toegelaten afmetingen was. De maximale afmetingen van een avatar zijn 150 pixels breed en 200 pixels lang.
Q: Hoe controleer ik de afmetingen van mijn avatar?
A: Open je avatar in Internet Explorer, klik erop met je rechter-muisknop en klik op Eigenschappen. Daar zie je dan bij Afmetingen hoe groot je avatar is (breedte X lengte).
Q: Waarom kan ik geen avatar gebruiken die op m'n pc staat?
A: Omdat we het niet langer toelaten dat een avatar ge-upload wordt naar onze server. Dat brengt namelijk heel wat bandbreedte met zich mee en onze website heeft zonder avatars al genoeg bandbreedte... Daarom laten we dus enkel nog avatars toe die op iemand anders z'n server staan. Enkele voorbeelden van gratis 'webspace' (plaats op iemand anders' server) zijn Geocities of Lycos.
Q: Help! Ik kan geen avatar meer zetten in mijn profiel!
A: Wanneer je geen nieuwe avatar meer kan zetten in je profiel, dan wil dat zeggen dat je vorige avatar verwijderd werd wegens te groot of te lang, en dat we bij jou tijdelijk de mogelijkheid tot het weergeven van een avatar hebben uitgeschakeld. Geen nood! Dit is slechts tijdelijk. We doen dit omdat we op die manier hopen dat je in de toekomst eerst even zal controleren of je avatar niet te groot is vooraleer je hem in je profiel zet. Het is namelijk niet leuk om altijd te moeten controleren of er geen te grote avatars zijn...
Zo, hopelijk zijn dit alle antwoorden die je nodig had. Gelieve dus in deze rubriek geen nieuwe onderwerpen aan te maken over avatars, tenzij het echt een specifieke vraag is die hierboven nog niet behandeld is geweest. Het heeft ook geen zin om een nieuw onderwerp aan te maken waarin je zegt dat jouw verwijderde avatar niet te groot was, geloof me maar, we verwijderen niemands avatar zonder dat hij te groot is.