Yasmine en Marianne zijn getrouwd: WJNH heeft foto's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
surferke

Bericht door surferke » 01 sep 2003 20:52

MagicalVacation schreef:Er zal wel een goeie reden zijn waarom je die dingen niet kunt opslaan via de traditionele weg.
Ja, 't ego van een fotografe da gestreeld moet worden, meer nie :roll:

t zotte kieken
Senior user
Senior user

Bericht door t zotte kieken » 01 sep 2003 23:46

ik vond het in tegenstelling tot een paar anderen hier opt forum niet opgeklopt. naar mijn weten had het koppel zelf aan de pers gevraagd zich er niet te hard in te mengen en ik vind persoonlijk dat de pers er zich goe aan gehouden heeft. twee minuutjes opt einde van het nieuws en 15 regeltjes int laatste nieuws. volgens mij valt da mee.
maar anyway, ik denk dat ze idd een invloed (en dan wel degelijk nen positieve) hebben op het beeld dat mensen van holebi's hebben. en bovendien ist een schoon koppel. ik hoop voor hen dat ze elkaar nog lang gelukkig kunnen maken!!!!
en nu ga ik stoppen...met melig doen :lol:
xxx
tleven is een soep en wij zijn de lekkere balletjes!!!

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 02 sep 2003 09:12

Opgeklopt vind ik het zeker niet. Yasmine en Marianne zien er 'normaler' uit dan het allereerste lesbokoppel dat, zoals je wel weet, in het zwart-wit is getrouwd. Onderschat de impact van BV's niet...

Wat de foto's betreft, de fotografe Caro Leriche heeft specifiek gevraagd om de foto's niet te laten downloaden. Een reden heeft ze daar voor zover ik weet niet voor gegeven.

Tim
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 02 sep 2003 11:45

opgeklopt? verre van zelfs! heb moeten moeite doen om er een itempje over te vinden! anyway, fijn voor hen dat ze getrouwd zijn, fijn voor ons dat er nog wat positieve beeldvorming is. maar hoeveel van dit soort huwelijken hebben 'we' nodig om het beeld van één homo-in-string op de roze zaterdag (aka BLGP) te doen verdwijnen?

btw, die foto's waren helemaal in het begin niet gemerkt met de naam van de fotografe en je kon ze ook heel makkelijk dl'en. dus, wie ze wil ... PB me.
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 02 sep 2003 11:54

Allemaal mooi ja

Maar ik herinner me dat twee jaar geleden iedereen het zo mooi vond dat Marianne en Marion een tweeling hadden (Max en Felix), toen dumpte Marianne Marion voor Yasmine... dat was dan toch niet zo positief voor de beeldvorming, met het oog op de "adoptiestrijd"
So when you're feeling kind of mixed up
just remember it's a mixed up world
and when you're feeing life is just too tough
just remember you're a real tough girl

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 02 sep 2003 12:16

Timmy schreef:toen dumpte Marianne Marion voor Yasmine...
in mijn herinnering waren m&m al lang uit elkaar voor marianne yasmine leerde kennen. but I could be wrong ...
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

SaarS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door SaarS » 02 sep 2003 13:33

Waarom krijgen we hen alleen vanaf het middel te zien?
Ik wil heel de outfit zien!!
... like a fire burning deep in my soul...

Mysterio

Bericht door Mysterio » 02 sep 2003 13:36

saar schreef:Waarom krijgen we hen alleen vanaf het middel te zien?
Ik wil heel de outfit zien!!
tjah, in de krant stond een foto van hen volledig.....hehe....

kvond ze wel mooi gekleed allebei..als ik ooit trouw, wil ik ook zoiets, ma dan int zwart...*diepe droomzucht*

t zotte kieken
Senior user
Senior user

Bericht door t zotte kieken » 02 sep 2003 20:01

mmm... kheb het als een uitdaging genomen dat die foto's niet te downloaden zijn.. en mij ist wel gelukt. maa ik ga ze er sebiet weer afgooien zenne, geen paniek, ik respecteer het feit dat die fotograaf/ fotografe niet wil dat ze gewoon gedownload worden.
maa degene die ze wel willen, just try!!!!
xxx
tleven is een soep en wij zijn de lekkere balletjes!!!

seagulleke
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door seagulleke » 05 sep 2003 17:57

Ik liet de foto's aan mijn meter zien,
en die vond ze zoooooo schattig...
Ik vind ze trouwens ook schattig!
eeuwigheid is verliefd
op wat tijd opwekt

Beliefje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Beliefje » 06 sep 2003 12:20

Hoewel ik het niet echt voor deze twee dames heb...(I'm very sorry :roll: ) moet ik toch wel toegeven dat de foto's van Yasmine en Marianne echt wel heel mooi zijn! Ik vind het ook goed dat ze niet voor de clichématige kledij gekozen hadden (zie eerste lesbiennehuwelijk in België, ook daar weer niets tegen hoor, maar zo cliché)
Afbeelding

fluzzy
New user
New user
Contacteer:

Bericht door fluzzy » 23 sep 2003 22:21

Beliefje schreef: (zie eerste lesbiennehuwelijk in België, ook daar weer niets tegen hoor, maar zo cliché)
idd, ik vond da ook ni zo 'leuk' zal ik zeggen, aan mij vragen ze soms ook: wie speelt er de 'man' (ik haat da zo hé, ik ben lesbisch omdat ik van VROUWEN hou)
en nu kwam da cliché weer op tv...
Over Marianne & Marion.. die waren al bijna een half jaar uit elkaar (kdenk lente 2001?) toen Marianne & Yasmine elkaar leerden kennen (november 2001?) tzal toch ni veel schelen..!
Hun vrouwelijke 'kostumekes' vond ik heel schoon! Wij willen ook zoiets als we trouwen :D

Speedoke

Bericht door Speedoke » 03 okt 2003 16:51

Energy schreef::roll:

euhhh... Hoort dit niet thuis in één of ander televisiebladje ?

Leuk voor hun, maar heb mijn buik een beetje vol van de aandacht rond holebi-huwelijken.
jamajama! op wa slaagt da nu?
als der een stelleke homo's ni wordt toegelate op een dansschool, staat heel het kot op zijn kop, maar zoiets plezants als twee toffe madamme die zijn getrouwd mag er ni gezegd worre? :o
't moet toch ni altij negatief zijn zekers?

Gesloten