Trio of meer

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Trio of meer?

Ja, ik met een koppel
7
5%
Ja, ik in een koppel met een derde
19
14%
Ja, met verschillende vrienden, zonder koppels
41
30%
Ja, twee koppels samen
2
1%
Neen, dat is niets voor mij
67
49%

Totaal aantal stemmen: 136

Beliefje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Beliefje » 21 aug 2003 22:52

neeje....
In de laatste Zij aan zij, is er trouwens een artikel te lezen (een deftig, twee blzn!), over een meisje dat deel uitmaakte van een triootje met twee andere meisjes. Uiteindelijk deden die twee andere maar omdat het hun ontzettend opgewonden maakte om de ander te zien klaarkomen door een ander meisje. Ze was met andere woorden het vijfde wiel aan de wagen.
het idee alleen al... :roll:
Afbeelding

gemoedelijke

Bericht door gemoedelijke » 27 aug 2003 14:26

zoals ons tanja dexters in humo zei " ik zou me niet kunnen concentreren op 1 penis "

en trouwens ik zou me al vlug te veel vinden . En laten we dan maar conservatief doen maar een duo is toch nog altijd de voorkeur voor mij

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 27 aug 2003 15:03

gemoedelijke schreef:zoals ons tanja dexters in humo zei " ik zou me niet kunnen concentreren op 1 penis "
Ze zei dus "Ik zou me niet kunnen concentreren op meer dan één penis"". Dat verandert het citaat lichtjes. ;)

Tim
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

Inge

Bericht door Inge » 21 nov 2003 15:34

Ik sta voor alles open :D:D *naughty* dus ook voor triootjes. En mijn vriend ook, dus dat komt goed uit :P

knibbel

Bericht door knibbel » 21 nov 2003 20:39

ik vind een gebraad op grootmoeders wijze toch nog net iets minder leuk dan een trio met enkel meisjes :)

Timmy
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Timmy » 21 nov 2003 20:47

knibbel schreef:ik vind een gebraad op grootmoeders wijze toch nog net iets minder leuk dan een trio met enkel meisjes :)
hangt af wat je ermee doet :twisted: :P :wink:
So when you're feeling kind of mixed up
just remember it's a mixed up world
and when you're feeing life is just too tough
just remember you're a real tough girl

Hanneke

Bericht door Hanneke » 21 nov 2003 23:05

heb al iemand in gedachten :D

euhm nee...ff serieus. als het er ooit van zou komen, enkel en alleen met een hele goede vriendin.
maar dan zal ik toch wel eerst ff die preutsheid moeten kunnen overwinnen ! :roll:

Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 22 nov 2003 08:52

Ladybird schreef:Ook nog pretty maagdelijk hier, dus eigenlijk zou ik het niet weten, maar ik heb de neiging om te denken dat seks om intimiteit gaat en ik zou er mij niet goed bij voelen, zo met meerdere... Maar 'k heb er geen probs mee dat anderen het doen en als ik plots in een situatie terechtkom waar het leuk zou zijn, why not?
ev schreef:jup, ik ben het met ladybird eens...
ik sta er wel voor open, maar ik vind het toch wel intiemer met zijn tweetjes, denk ik. Maar als de mogelijkheid zich voor doet... wie weet
Hier ben ik het dus ook met eens...
Maar voor de eerste keer wil ik het tcoh wel bij zijn 2-jes houden...
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

Hilke

Bericht door Hilke » 22 nov 2003 11:28

euhm ... ik hou het toch op een duo :)
daar heb ik mijn handen al meer dan vol mee

trouwens dan is de vraag is ene van de andere twee personen je lief, of zijn het gewoon vrienden/vriendinnen?

want ik zou het nt zo leuk vinden om te zien dat iemand anders mijn lief "aflekt" om het ff cru te stellen

Lady
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lady » 22 nov 2003 15:54

"been there, done that"

voor herhaling vatbaar en misschien zelfs terug met dezelfde 2 (waarvan zeker mijn lief :wink: ), alleen een beetje uitgebreider dit keer :roll:
Women are so beautiful,
but my man even more.

Like the mighty river, flowing from the stream
Let our love shine a light, in every corner of my dreams

Colón
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Colón » 26 mar 2004 15:46

dat gebeurt af en toe...
met 3... met 4...
de laatste tijd wat minder, we hebben onze maatstaf hoger gelegd.

is toch fun!?
Just watch me burn

Rogue

Bericht door Rogue » 26 mar 2004 17:23

mja waarschijnlijk zou da wel es leuk zijn zo
maar toch liever met z'n tweeen
denk ik
buh
hoedanook
ik ben open-minded :D

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 28 mar 2004 10:37

Ik heb het 1 keer in trio gedaan, met mijn vriend en... zijn broer!!! :oops: Die jongen(die broer bedoel ik dan) en had nog nooit seks gehad eneuh... Nu ja, het was eigenlijk wel lekker. En mijn vriend had het zelf voorgesteld, ik heb hem dus niet gedwongen om seks te hebben met zijn eigen broer.
Eerlijk gezegd vind ik het met 2 toch leuker, het is intiemer en meer liefdevol. Ik wil niet zeggen dat je niet van elkaar houdt als je het met meer doet, maar ik wil maar zeggen...
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Boosty
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Boosty » 28 mar 2004 16:57

Sid schreef:En mijn vriend had het zelf voorgesteld, ik heb hem dus niet gedwongen om seks te hebben met zijn eigen broer.
:o op zijn minst 'juk' te noemen

nu ja, on topic ;-)
ik heb gezegd, met enkele vrienden. Ik heb nog nooit een trio of meer gedaan, dus waarom zou ik het niet eens proberen. Het idee op zich schrikt me niet af. Ma ik zie me geen trio doen met mijn vriend dan. Daarvoor vind ik seks in een relatie iets te intiem...
Misschien een klein beetje tegenstrijdig wel :-?
Honorable member of the tautology-club.

Mootje
New user
New user

Bericht door Mootje » 28 mar 2004 20:12

Ik heb het twee zomers terug eens geprobeerd. 't Was wel met een koppel dat ik kende. Ik vond het leuk maar zou het niet meer opnieuw proberen. Toch niet met een koppel dat ik ken of met vrienden.
't Is al ingewikkeld genoeg als ge met twee zijt, dus met meer dan twee ontstaan er nog meer problemen.

kleineke
Experienced user
Experienced user

Bericht door kleineke » 30 mar 2004 14:13

Goh,
Ik weet het niet,
ik heb allesinds geanwoord ik met vrienden en vriendinnen en niet met mijn lief.
Waarom, wel, omdat ik denk dat het een beetje raar zou zijn...
Je kent mekaar, je weet wat je leuk vind en opeens zit daar een derde bij die ook wil meespelen.
Dan toch liever drie mensen die ik (niet) ken dan mijn eigensten vriendin denk ik.
En als ik het ooit is doe denk ik het liefst met twee meisjes en een jongen. (dus ik en een jongen en een meisje erbij)
Waarom?
Omdat ik jongens en meisjes seks als bi zijnde toch nog ongelooflijk opwindend vind, maar meisjes en meisjes seks ook...
Zon op je weg!

Twilightje
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Twilightje » 30 mar 2004 14:31

Ik zou het wel eens willen meemaken, maar dan zonder een koppel. Als mijn eigen lief er bij zou zijn zou ik waarschijnlijk jaloers zijn, en als het met een ander koppel is, is het ook te ingewikkeld om echt te kunnen genieten (hoe ver mag ik gaan, maak ik niemand jaloers etc).

San

Bericht door San » 30 mar 2004 17:53

Kzou mij daar nie zo goe bij voelen denk ik, ik voel mij ook alleen maar aangetrokken tot mijn vriend en kzou het gewoon niet kunnen verdragen moest er een derde of vierde man bij zijn. brrrrrrrrrr..... neenee, ben ik ook veel te jaloers voor.

xxx san xxx

Gesloten