hoe slapen jullie?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
11 berichten • Pagina 1 van 1

hoe slapen jullie?

Berichtdoor boy20 » 17 jan 2017 19:44
Slaap je volledig naakt?

Slaap je in pyjama?

Slaap je in je onderbroek?

Vul zelf maar aan als ik nog iets vergeten ben
boy20
New user
New user

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Re: hoe slapen jullie?

Berichtdoor Coincidence » 17 jan 2017 20:10
Meestal op mijn linker- of rechterzij en altijd met het raam open.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor BartV » 17 jan 2017 20:18
Ik slaap altijd in mijn zomerpyama(nu, in de winter ook),
in de winter met mijn zomerdekbed en in de zomer zonder dekbed(alleen het hoeslaken),
ik slaap alleen op mijn rug, maar ik moet eerst altijd wa op mijn zij gelegen hebben in foetushouding(anders kan ik ni slapen...)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Florre » 17 jan 2017 20:24
Coincidence schreef:Meestal op mijn linker- of rechterzij en altijd met het raam open.

Ik slaap met mijn ogen toe :P
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor Coincidence » 17 jan 2017 21:04
Florre schreef:
Coincidence schreef:Meestal op mijn linker- of rechterzij en altijd met het raam open.

Ik slaap met mijn ogen toe :P

Ik ook ze. :D
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor geeninspiratie » 17 jan 2017 21:15
Meestal naakt, soms in boxer. In de zomer enkel een dekbedovertrek, in de winter dubbel dekbed en in de lente of herfst een normaal dekbed. Eerst lig ik altijd even op mijn zij richting de meest verlichte kant va mijn kamer, daarna ga ik half op mijn buik, half op mijn zij liggen naar de donkerste kant. Zo val ik uiteindelijk in slaap.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Thor » 17 jan 2017 22:51
In de winter in pyjama en in de zomer vaak zonder, wel met onderbroek.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Springbal » 18 jan 2017 12:40
Dat wisselt, op de rug, op de linker zijde, rechter zijde, foetushouding, 45° gekanteld (dus niet op de buik, maar ook niet op de zij). Nu lig ik meestal onder een dubbel donsdeken (allez zo een dun donsdeken dat je met twee aan elkaar kan "nijpen" tot een dikker). Eentje steekt in de overtrek, het ander niet, omdat ik het soms te warm heb,en dan moet dat extra deken weg. Als het echt te grortig qua koude wordt, dan smijt ik er zonder gêne een fleece dekentje bij. Het raam staat niet altijd open. Qua kledij, van winter pyjama tot zonder iets. Enkel mijn voeten, die spelen soms een ambetant spel. Daar waar het in de zomer soms te warm is om zonder boxer te slapen zeggen die twee rotzakken soms van "hé Bartje, gij hebt het lekker warm, maar wij bevriezen hier, dus zoek maar rap een stel kousen en steek ons toch maar onder een laken of dekentje of je gaat hier vannacht geen oog dicht doen." en dan denk ik soms van "see me". En tien minuten later loop ik dan met twee ijsblokken onderaan mijn benen naar de kast of mijn kamerjas ... op zoek naar een stel kousen. En slapen gaat bij mij soms van vier tot vijf uur liggen woelen en eindelijk inslapen tot hoofdkussen raken en in coma-modus gaan tot 9 of 10 uur later
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor herman frodiet » 19 jan 2017 01:28
Ik slaap naakt, zelfs bij deze temperaturen. Alleen op kamp hou ik toch mijn boxer aan.
Ik ben een wroetelaar. Ik zie elke hoek van mijn bed 's nachts. Dat resulteert er vaak in dat ik niet uitgerust wakker word. Ik verlies ook constant mijn laken of mijn hoofdkussen en als ik op die momenten wakker word, is het een ramp. Want dan geraak ik niet meer in slaap tot wanneer ik die dingen terug heb. Ik word ook vaak wakker met mijn hoofd aan mijn voeteinde of met mijn hoofd uit bed (en dat met en hoogslaper).
Ik moet ook altijd iets op mij hebben liggen. Ik slaap dus winter en zomer met een deken (en dat is het hele jaar door hetzelfde). Meestal neem ik het hoekje vast om dan te rollen tot wanneer ik helemaal bedekt ben met laken.
Ik babbel ook nog eens in mijn slaap. Niet zomaar wat mompelen, maar echt verstaanbare dingen die ergens op slaan.
Eigenlijk lijkt het erop dat ik 's nachts gewoon verderzet wat ik overdag doe, constant bewegen.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008
herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Leeftijd: 28

Berichtdoor mei_meisje » 07 feb 2017 00:40
Ik slaap met 100 en 1 verschillende dingen, naargelang mijn warmte gevoel. Momenteel wel met vééél lagen, soms in de zomer dan weer naakt (of naakt bovenlijf, als in lange broek , maar bovenaan niks) .
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw