Op weekend met het forum?!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
74 berichten • Pagina 1 van 41, 2, 3, 4

Op weekend met het forum?!

Berichtdoor idk » 14 aug 2016 18:13
Ja ja ... u leest het goed ... 'Op weekend met het forum?!'

Spoiler! :
Dag forummer

De barbecue was duidelijk een schot in de roos (een grote dankjewel aan alle deelnemers en uiteraard ook aan de organisatoren, in het bijzonder BINDing en Lenny) en het smaakt naar meer!
Jullie mogen zelf meetingideeën geven, organiseren etc. Laat jullie maar horen! (Want we zouden graag in de herfst/winter een nieuwe meeting creëren... en dat zal er sneller zijn dan verwacht.)
Maaaaaaaaaaaaaaaarrrr.... wij hebben een beetje gebrainstormd en we zien op dit moment een weekendje weg (los van eventueel een andere meeting) wel zitten. Natuurlijk is dit niet zo makkelijk om te organiseren EN zonder jullie hebben we geen deelnemers.
Indien we inderdaad een meerdaagse doen, dan zal dit doorheen het schooljaar zijn aangezien de zomer meestal volgeboekt is en omdat de zomer meteen ook een heel klein beetje duurder is.
We verwelkomen graag forummers vanaf 18 jaar t.e.m. 30 jaar, anders wordt de leeftijdskloof een beetje te groot. Onze excuses hiervoor. (-18 is ook welkom maar laat het even weten in een pb.)
De eerste vraag is dus: Stel dat we (of enkelen onder jullie) een weekend organiseren ergens in de loop van het schooljaar, wie ziet het zitten om mee te gaan? (Belangrijk voor eventuele locaties). Post dit hieronder, alvast bedankt voor de reacties van de geïnteresseerden.
Vraag 2: Weet er iemand een leuke, aangename locatie (voorlopig hebben we nog geen zicht op het aantal deelnemers, dus los daarvan)? Voorstellen zijn van harte welkom! (Een wellness centrum zit er helaas niet in ...)
Vraag 3: Wie ziet het zitten om zijn/haar steentje bij te dragen in een werkgroep indien we dit idee verder zouden uitwerken? Indien ja, stuur aub een pb naar idk.

Voor de rest: activiteiten voor op weekend worden nog besproken nadat we weten of we het idee zullen uitvoeren of niet.

Alvast een dikke merci voor jullie inbreng.

Groeten

Het moderatorenteam

Ik ga de 'begingeneriek' een beetje aanpassen want ondertussen zijn er al heel wat dingen veranderd ... We gaan wel degelijk op weekend met het forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op het einde van dit topic staat er een hele grote uitleg (deze kan je ook in de spoiler hieronder terugvinden) maar speciaal voor jullie even kort alles op een rijtje:

Wat: forumweekend!
Wanneer: 10 tot 12 februari 2017
Waar: Domein de Hoge Rielen (Kasterlee)
Kostprijs: 75 euro 40 euro

Spoiler! :
Dag forummers!!

Even een berichtje van algemeen nut:
Het forumweekend is officieel een feit.

Afbeelding

Dit fantastisch initiatief gaat door van 10-12 februari 2017 in domein 'De Hoge Rielen' in Kasterlee. Het paviljoen bevindt zich in een bosrijke omgeving en we hebben ook een beetje ruimte in onze verblijfplaats zelf. Gezelligheid, sfeer en amusement verzekerd dus!

Het domein is goed bereikbaar met de trein, maar we gaan ook kijken om te carpoolen voor mensen die liever met de auto komen. Meer info en duidelijkheid volgt later.

Er is in het gereserveerde paviljoen plaats voor 26 personen dus dat wordt misschien wel knokken voor een plaatsje!
Even geleden vroegen we hier al wie er geïnteresseerd was in het weekend; uiteraard krijgen die personen eerst de kans om zich in te schrijven. Denk je nu: ‘Djuu ik ben me vergeten zetten op ‘geïnteresseerd’ maar ik wil toch keigraag mee (en ik ben tussen de 18 en 30 jaar)? Geen probleem!! Vanaf 21 september kunnen de resterende plaatsen door jullie ingevuld worden.

De kostprijs van het weekend is 75 euro en pas wanneer het geld ontvangen is, ben je officieel ingeschreven. Meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat, krijg je na het sturen van een inschrijvingspb.

Hou dit topic dus zeker in de gaten en wees er als de kippen bij op 21 september.

Wij kijken ernaar uit jullie te verwelkomen in Kasterlee!! Tot dan?!

Groeten
De werkgroep
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Re: Op weekend met het forum?!

Berichtdoor TD163 » 14 aug 2016 19:06
Weekendje Ardennen kan heel gezellig zijn. Ergens een chalet huren ofzo.
Heb de forum-bbq helaas moeten missen maar misschien dat dit me wel lukt.

Edit: het is misschien aangeraden om iets te zoeken in de buurt van een trein station met een redelijk goede verbinding, gewoon om iedereen gemakkelijker ter plaatse (en achteraf ook terug thuis) te krijgen.
Nothing sounds like a straight six TD.
TD163
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27
Geslacht: Man

Berichtdoor TheQuibbler » 15 aug 2016 00:48
Ik zou zeker en vast wel graag meegaan, maar ik kan natuurlijk pas vanaf eind januari wegens Erasmus.
Dus dat zal bij mij daar voornamelijk van afhangen :)
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor a pianist » 15 aug 2016 01:31
Wauw wat een idee! Ik ben hier zeker voor te vinden en wil graag ook wel een handje toesteken :)
Wat de locatie betreft, zijn er natuurlijk oneindig veel mogelijkheden en daarbij moet natuurlijk rekening gehouden worden met het aantal deelnemers, bereikbaarheid, wat de beoogde activiteiten zouden zijn, etc...

De ardennen is inderdaad al een goede optie. Dit jaar ben ik met een aantal vrienden naar center parcs geweest en dat was supertof :) Daar kan je chaletjes huren per 6 personen en die prijs valt heel goed mee. Nuja het is gewoon een idee dat direct in me opkwam, maar misschien vindt niet iedereen dit leuk...
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -
a pianist
Regular user
Regular user

Leeftijd: 20

Berichtdoor BiNDing » 15 aug 2016 13:13
Tof idee! Ik wil wel mee in de werkgroep.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor TylerXD » 15 aug 2016 23:20
Oooh, een kei leuk idee! Ik ben ook wel pro Ardennen :)
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Clover » 19 aug 2016 23:32
Super idee. Ik kijk er al naar uit :)
Clover
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Robbe » 20 aug 2016 19:49
Als het past, ga ik zeker mee op het weekend.

Qua activiteiten mag je mij zeker ook eens aanspreken mochten die nodig zijn.

Ik denk bijvoorbeeld aan een 'Wie is de mol?' in het klein...
Of een ander leuk spelletje... Ik heb weer een rugzak vol speelpleinbagage en een kamp in het vooruitzicht, dus je laat maar iets weten!

Verder denk ik dat het idealiter een jeugdherberg is dat je probeert te fixen. Ik wil na mijn chirokamp wel eens zoeken of er iets te vinden valt :p
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor idk » 20 aug 2016 21:21
Dag geïnteresseerde forummers

We zijn met de werkgroep begonnen aan de brainstorm en we zitten al met enkele vragen voor jullie.

1) Wie zou het eventueel zien zitten om tussen januari 2017 en mei 2017 mee te gaan op weekend. Zo hebben we toch al een klein beetje een idee van hoeveel bedden we zouden nodig hebben. Noteer dit hieronder + stuur idk een bericht met 'Hey, ik wil mee!' en laat ook even weten of je lid bent van de cm. (Dit omdat 1 van de mogelijke verblijfsplaatsen korting geeft aan cm-leden en dan hebben we daar ook zicht op.)

2) Zien jullie het zitten om zelf een beetje bij te leggen voor het weekend? Wij hebben hoogstwaarschijnlijk (zeer zeker) niet voldoende centjes om zowel de locatie als het eten te bekostigen. (Indien je een maximumbudget hebt, mag je dit altijd naar idk in pb sturen; dan proberen we daar rekening mee te houden. We gaan sowieso geen zotte dingen doen hoor, maar we houden het graag in het achterhoofd voor moest het een probleem kunnen vormen).

3) Iemand nog een ideetje voor een verblijfplaats? Tips mogen altijd!

Liefst zo snel mogelijk antwoorden (niet dat we jullie willen opjagen hoor :whistle: )

Begin al maar te dromen :lovesigh: :lovesigh: :lovesigh:
Groeten
De werkgroep
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
idk

Berichtdoor Pancake » 20 aug 2016 22:18
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor lottvo » 20 aug 2016 23:23
ik zie da ook wel zitte :) ma wel een datum da ik kan pls want heb de BBQ al moeten missen! :)
Iemand wijs vertelde me ooit: "op elk potje past een potje" ;).
lottvo
Regular user
Regular user

Berichtdoor valerie_ » 20 aug 2016 23:42
Ik zie dat ook wel zitten om mee te gaan, als ik kan tenminste.
valerie_
New user
New user

Berichtdoor lottvo » 21 aug 2016 10:19
valerie_ schreef:Ik zie dat ook wel zitten om mee te gaan, als ik kan tenminste.

jeej :p
lottvo
Regular user
Regular user

Berichtdoor LumpySpacePrince » 21 aug 2016 11:13
Als ik een geheimhoudingsoperatie kan opzetten (Feat. mijn zus als accomplice) wil ik ook graag mee als dat kan! :D
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Leeftijd: 16

Berichtdoor TylerXD » 21 aug 2016 11:29
Als ik kan, wil ik zeker wel meegaan! :D
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Amigo » 21 aug 2016 17:28
Ik zie zo'n weekendje Ardennen in een groot huis ook wel zitten eigenlijk. :ibi:
Als jullie soms wat hulp nodig hebben met zoeken naar accommodatie en budget bepalen enzo, ik wil wel helpen, het is toch beetje mijn branche he ;)
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor sterretje » 21 aug 2016 17:30
Amigo schreef:Ik zie zo'n weekendje Ardennen in een groot huis ook wel zitten eigenlijk. :ibi:
Als jullie soms wat hulp nodig hebben met zoeken naar accommodatie en budget bepalen enzo, ik wil wel helpen, het is toch beetje mijn branche he ;)

Dan ga ik ook mee zenne... FIESJEEUUUUUH 8)
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Berichtdoor idk » 21 aug 2016 18:01
Enkel van TylerXD, king Louis en Lottvo kreeg ik (buiten de werkgroep) een pb/bevestiging. Graag ook via pb bevestigen.
Voor de mensen die bevestigen: het is nog steeds vrijblijvend natuurlijk, op deze manier hebben we gewoon een beter zicht op hoeveel bedden we ongeveer zullen nodig hebben. Na bevestiging zullen jullie in één van de volgende weken ook nog een kleine enquête krijgen.
idk

Berichtdoor idk » 21 aug 2016 20:22
Ik heb toch ook maar rekening gehouden met de posts in het topic.
Dit kreeg ik voorlopig door:
lottvo
TylerXD
Fantasy Lover
Dries
King Louis
Robbe
valerie_
amigo
herman frodiet
TD163
Sterretje
Reuel

Pancake
Clover
BiNDing
The Quibbler
a pianist
redwings
Wall
idk
idk

Berichtdoor lottvo » 21 aug 2016 21:07
idk schreef:Ik heb toch ook maar rekening gehouden met de posts in het topic.
Dit kreeg ik voorlopig door:
lottvo
TylerXD
Fantasy Lover
Dries
King Louis
Robbe
valerie_
amigo
herman frodiet
TD163
Sterretje
Reuel

Pancake
Clover
BiNDing
The Quibbler
a pianist
redwings
Wall
idk

full house als ge het mij vraagt :p
lottvo
Regular user
Regular user

74 berichten • Pagina 1 van 41, 2, 3, 4

Keer terug naar Archief