Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
505 berichten • Pagina 25 van 261 ... 22, 23, 24, 25, 26

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Berichtdoor TheQuibbler » 18 apr 2017 19:22
Al die Colruyt onwetendheid doet mijn hart pijn als Colruyt jobstudent :lol:
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Berichtdoor Pancake » 18 apr 2017 20:58
Pillo schreef:Platte kar? Hoe kan een kar nu plat zijn? Hoe zet je er dan iets op? Dat heeft toch diepte? :hmm:

Afbeelding
:lol:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor BartV » 19 apr 2017 14:13
Aaaarg!!! Ik ben echt zo boos, gefrustreerd, geïrriteerd en ik erger mij dood!!!

We moesten tegen deze week voor school een programma schrijven dat andere programma's installeert en die werkend krijgen.
Niemand wist dus hoe dat moest, maar we begonnen er toch maar aan.
Komen we deze week op en wat blijkt: alle vereiste programma's zijn al geïnstalleerd, al het werk van iedereen voor NIKS... :headbang:

Nougat bollen communicatie dus!
Aaaaaaaaarg, wat een klootzakken zijn het toch!!!! :goodbyecruelworld: :x :supersad: :emo: :wtf:
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Robbe » 20 apr 2017 18:40
Van de dokter de raad gekregen om er vier dagen tussenuit te gaan en te rusten...

Uiteindelijk frustreer ik me aan mezelf, omdat bibi vandaag toch in de les zat en morgen wellicht ook.
En waar ik me nog meer aan frustreer zijn de groepswerken, waardoor ik er amper tussenuit kan... -_- Ugh.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor Florre » 20 apr 2017 18:42
Robbe schreef:Van de dokter de raad gekregen om er vier dagen tussenuit te gaan en te rusten...

Uiteindelijk frustreer ik me aan mezelf, omdat bibi vandaag toch in de les zat en morgen wellicht ook.
En waar ik me nog meer aan frustreer zijn de groepswerken, waardoor ik er amper tussenuit kan... -_- Ugh.

oh veel beterschap, pas gewoon op dat je jezelf niet voorbij holt :hugs:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor BartV » 22 apr 2017 10:58
Een groepslid probeert mij al de hele week te irriteren en mij expres boos te maken...
De hele tijd mijn naam zeggen, gisteren de hele tijd "da's zo gay" gebruiken om te zeggen: "da suckt". :cry:
Wa heb ik nu misdaan da ik zo behandeld word? Ben ik te vriendelijk? Is het omdat ik ni grof kan zijn? Why?! :headbang:

Ik vind het gewoon heel moeilijk om te zeggen tegen hem om te stoppen zonder daarbij te huilen (ik huil als ik boos/heel gefrustreerd ben)...
BartV
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Hombie » 22 apr 2017 13:02
BartV schreef:Een groepslid probeert mij al de hele week te irriteren en mij expres boos te maken...
De hele tijd mijn naam zeggen, gisteren de hele tijd "da's zo gay" gebruiken om te zeggen: "da suckt". :cry:
Wa heb ik nu misdaan da ik zo behandeld word? Ben ik te vriendelijk? Is het omdat ik ni grof kan zijn? Why?! :headbang:

Ik vind het gewoon heel moeilijk om te zeggen tegen hem om te stoppen zonder daarbij te huilen (ik huil als ik boos/heel gefrustreerd ben)...

Ayo wat een fucklul... Zou wel es willen zien of hij nog zo ambetant zou doen tegen iemand die het makkelijker vind weerwerk te geven.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor VitC » 22 apr 2017 14:16
Bart,
Sommige mensen zijn zo oerdom dat jeje zou afvragen hoe het komt dat ze kunnen praten. Het heeft geen zin om er energie in te steken want ze zitten aan hun zo spijtig laag plafond met emotionele voeling!
:hug2:

+ Deze hier om jou een beetje harder te maken:
JIJ :homo: !!! - Komt mss niet zo hard over als het van mij komt, haha.
X

BartV schreef:Een groepslid probeert mij al de hele week te irriteren en mij expres boos te maken...

"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35

Berichtdoor TheQuibbler » 22 apr 2017 20:11
Drie dagen geleden had ik gevraagd aan een paar vrienden of ze vanavond iets wouden gaan drinken omdat ik ze al even niet meer had gezien en ik afleiding nodig heb. Nu zeggen ze allemaal af natuurlijk :roll: Netflix wordt dan maar even m'n maatje vanavond.
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

Berichtdoor Confusion » 22 apr 2017 20:35
TheQuibbler schreef:Drie dagen geleden had ik gevraagd aan een paar vrienden of ze vanavond iets wouden gaan drinken omdat ik ze al even niet meer had gezien en ik afleiding nodig heb. Nu zeggen ze allemaal af natuurlijk :roll: Netflix wordt dan maar even m'n maatje vanavond.

Da's ook niet plezant. :comfort:

OT: Elke Dungeons & Dragons campagne. We zijn goed op dreef met de groep, iedereen is helemaal mee met het verhaal, en het is echt kei plezant... Alleen om na de derde of vierde sessie met alles te stoppen en nooit meer verder te gaan, nog voordat het verhaal goed en wel door de tweede act heen is! :evil:
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor VitC » 22 apr 2017 21:57
TheQuibbler schreef:Drie dagen geleden had ik gevraagd aan een paar vrienden of ze vanavond iets wouden gaan drinken omdat ik ze al even niet meer had gezien en ik afleiding nodig heb. Nu zeggen ze allemaal af natuurlijk :roll: Netflix wordt dan maar even m'n maatje vanavond.

Zo niet accepteerbaar!! Is dat dan afgesproken tot ze iets beters vinden? Daar word ik misselijk van: :kots:
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Berichtdoor VitC » 22 apr 2017 22:28
Nog iets voor Bart. Mijn 2de reactie hierop. Misschien zijn er hier nog meningen over...
Je verhaal bleef vandaag een beetje rondspinnen in mijn hoofd. Hier zal je mss meer aan hebben voor de volgende keer -want deze komt-, zowiezo.
- Heb je potentiële vrienden in de groep? Zorg dat zij weten wat er gebeurd is en klaar zijn om je te steunen bij de volgende event.
Bij het minste dat het in deze richting gaat, vraag dan wat de bully zijn bedoeling is. Dat zal hem van zijn stuk brengen. Vooral als je dan nog eens gesteund wordt.
Wacht niet tot er "een krop" in je keel zit en je al zin hebt om te wenen, dan is het veel te laat, sta je niet meer sterk en wacht je beter tot de volgende keer.
Veel sterkte, pb me als je zin hebt.
x

x
VitC
New user
New user

Berichtdoor Hombie » 23 apr 2017 10:00

:hugs:
Da's echt hatelijk, een eind geleden ben ik nog es serieus uitgevlogen tegen een maat die exact dat bleef lappen (maar in zijn geval was het deels omdat hij veel te veel ja zegt tegen vanalles).

Confusion schreef:OT: Elke Dungeons & Dragons campagne. We zijn goed op dreef met de groep, iedereen is helemaal mee met het verhaal, en het is echt kei plezant... Alleen om na de derde of vierde sessie met alles te stoppen en nooit meer verder te gaan, nog voordat het verhaal goed en wel door de tweede act heen is! :evil:

Het grootste nadeel aan D&D is de hoeveelheid tijd die er in kruipt en dat je een hele hoop mensen herhaaldelijk moet samenkrijgen zeker? Heb al weer een paar maanden niets van pen & paper gespeeld, begin wel terug zin te krijgen...
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor BartV » 23 apr 2017 11:01
Spoiler! :
VitC schreef:Nog iets voor Bart. Mijn 2de reactie hierop. Misschien zijn er hier nog meningen over...
Je verhaal bleef vandaag een beetje rondspinnen in mijn hoofd. Hier zal je mss meer aan hebben voor de volgende keer -want deze komt-, zowiezo.
- Heb je potentiële vrienden in de groep? Zorg dat zij weten wat er gebeurd is en klaar zijn om je te steunen bij de volgende event.
Bij het minste dat het in deze richting gaat, vraag dan wat de bully zijn bedoeling is. Dat zal hem van zijn stuk brengen. Vooral als je dan nog eens gesteund wordt.
Wacht niet tot er "een krop" in je keel zit en je al zin hebt om te wenen, dan is het veel te laat, sta je niet meer sterk en wacht je beter tot de volgende keer.
Veel sterkte, pb me als je zin hebt.
x

Ik heb wel een vriend in de groep die weet hoe hoe hoog het soms bij mij zit, dus da's al handig.

Thanks voor de goede raad :)
BartV
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Confusion » 26 apr 2017 18:15
Hombie schreef:
Confusion schreef:OT: Elke Dungeons & Dragons campagne. We zijn goed op dreef met de groep, iedereen is helemaal mee met het verhaal, en het is echt kei plezant... Alleen om na de derde of vierde sessie met alles te stoppen en nooit meer verder te gaan, nog voordat het verhaal goed en wel door de tweede act heen is! :evil:

Het grootste nadeel aan D&D is de hoeveelheid tijd die er in kruipt en dat je een hele hoop mensen herhaaldelijk moet samenkrijgen zeker? Heb al weer een paar maanden niets van pen & paper gespeeld, begin wel terug zin te krijgen...

Wel, onze groep had afgesproken dat wij op een vaste dag in de maand zouden samenkomen om D&D te spelen. En we komen ook nog steeds elke maand samen, alleen spelen we dus geen D&D meer! Maar je hebt ook gelijk dat er veel tijd in kruipt, zelfs als we de site Roll20 ervoor gebruiken.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Pancake » 26 apr 2017 18:52
Lekker eten klaarmaken en dan beseffen dat je toch niets proeft door je verkoudheid. :roll:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Berichtdoor BartV » 28 apr 2017 08:08
De oortjes van mijn gsm zijn kapot... Elke keer als ik muziek luister, krakt mijn rechtse oortje zo hard dat er gewoon niet naar te luisteren is. En dat na 2 maanden gebruik :(
BartV
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mei_meisje » 28 apr 2017 21:48
BartV schreef:De oortjes van mijn gsm zijn kapot... Elke keer als ik muziek luister, krakt mijn rechtse oortje zo hard dat er gewoon niet naar te luisteren is. En dat na 2 maanden gebruik :(

Ik heb ook een haat/ liefde verhoudingen met die dingen. Had ik eindelijk deftige geworden, verkopen ze ze toch niet meer zeker, argh.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 25

Berichtdoor Springbal » 28 apr 2017 22:53
Hoewel door de vorige woordvoerder WJNH me al lang niet meer vertegenwoordigde heeft Tom De Cock er nu helemaal voor gezorgd dat WJNH mij niet vertegenwoordigd.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor redwings » 29 apr 2017 17:09
Kniepijn, bijna negen jaar lang ondertussen al (de ene periode veel erger dan de andere en nu is het begin van een pijnlijke ontsteking opnieuw vrees ik...) :(
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

505 berichten • Pagina 25 van 261 ... 22, 23, 24, 25, 26

Keer terug naar Archief