Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
505 berichten • Pagina 1 van 261, 2, 3, 4, 5 ... 26

Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Berichtdoor redwings » 31 jul 2016 09:39
Was je zus weer ambetant, of irriteerde de wereld je vandaag mateloos? Kleine en grote ergernissen kunnen hier neergepend worden!

Het vorige topic vind je trouwens hier.
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Berichtdoor Thor » 31 jul 2016 21:12
Profiteurs, mensen die van jouw behulpzaamheid misbruik maken of gewoon niet erkennen. Ook schijnheiligen/leugenaars/bedriegers die (ver)mijd ik liever.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor redwings » 31 jul 2016 23:00
De laatste tijd word ik veel te vaak lastig gevallen of aangesproken door mannen/jongens... Misschien moet ik weer verdikken, vroeger had ik dat zo niet :roll:
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor Pancake » 02 aug 2016 16:02
Dat online identitetiskaartlezergedoe... Om je haar ervan uit te trekken. Een miljoen verschillende programmaatjes, dan nog verschillende browsers nodig en dan marcheert het nog niet. :angry:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Berichtdoor redwings » 02 aug 2016 18:47
Pancake schreef:Dat online identitetiskaartlezergedoe... Om je haar ervan uit te trekken. Een miljoen verschillende programmaatjes, dan nog verschillende browsers nodig en dan marcheert het nog niet. :angry:

True that! Ik heb mij daar al veeeele keren bijna een woede-uitbarsting aan overgehouden!
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor Hombie » 02 aug 2016 20:15
Pancake schreef:Dat online identitetiskaartlezergedoe... Om je haar ervan uit te trekken. Een miljoen verschillende programmaatjes, dan nog verschillende browsers nodig en dan marcheert het nog niet. :angry:

Verdergaand op dat thema, elke site van de overheid waar ik ooit op heb moeten zijn voor officiële administratie, zei het voor attesten voor vakantiejobs, zij het voor de examencommissie vroeger. Fucking hell.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor a pianist » 02 aug 2016 21:38
Een veel te knappe gast die vlak bij mij in de bib komt zitten... Ga weg , ik moet me concentreren :-?
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -
a pianist
Regular user
Regular user

Leeftijd: 20

Berichtdoor JFK » 03 aug 2016 11:07
Instagram Stories vind ik nu al rotvervelend. Kan je dat ding niet uitzetten? :roll:

Er is wel een reden waarom ik geen snapchat heb hoor. :angry:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Clover » 03 aug 2016 12:14
Ik erger me kapot aan Het Laatste Nieuws. Dat is echt een - sorry voor mijn taalgebruik - strontgazet en -site. Nu zijn ze verontwaardigd over racistische uitlatingen op de dood van die 15-jarige jongen, maar ze bieden nota bene zelf een forum aan racistisch gespuis. Hun Facebookpagina wordt helemaal niet gemodereerd. Verder doen ze dan ook nog eens aan stemmingmakerij met krantenkoppen als "Meisje verkracht nabij asielcentrum", terwijl dat helemaal niet ter zake deed (de dader was haar ex-vriend). Grrr :angry:
Clover
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor LumpySpacePrince » 03 aug 2016 12:25
Clover schreef:Ik erger me kapot aan Het Laatste Nieuws. Dat is echt een - sorry voor mijn taalgebruik - strontgazet en -site. Nu zijn ze verontwaardigd over racistische uitlatingen op de dood van die 15-jarige jongen, maar ze bieden nota bene zelf een forum aan racistisch gespuis. Hun Facebookpagina wordt helemaal niet gemodereerd. Verder doen ze dan ook nog eens aan stemmingmakerij met krantenkoppen als "Meisje verkracht nabij asielcentrum", terwijl dat helemaal niet ter zake deed (de dader was haar ex-vriend). Grrr :angry:

Dit! Ik heb me er dood aan geërgerd! En dan mensen die nog zo slim zijn om maar direct aan te nemen dat het wel asielzoekers moesten zijn :x Ik vind dit bijna aanzetten tot haat.

Nog een frustratie: Mijn autocorrect verwijderd gewoon soms hele woorden waardoor mijn zin nergens meer op lijkt :lol:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Leeftijd: 16

Berichtdoor TheQuibbler » 03 aug 2016 18:17
Clover schreef:Ik erger me kapot aan Het Laatste Nieuws. Dat is echt een - sorry voor mijn taalgebruik - strontgazet en -site. Nu zijn ze verontwaardigd over racistische uitlatingen op de dood van die 15-jarige jongen, maar ze bieden nota bene zelf een forum aan racistisch gespuis. Hun Facebookpagina wordt helemaal niet gemodereerd. Verder doen ze dan ook nog eens aan stemmingmakerij met krantenkoppen als "Meisje verkracht nabij asielcentrum", terwijl dat helemaal niet ter zake deed (de dader was haar ex-vriend). Grrr :angry:

Mijn tijdlijn staat nu vol met artikels over die jongen en die reacties.
Het Laatste Nieuws frustreert mij ook enorm, maar het is toch ook niet de enige krant die zich er soms schuldig aan maakt :|
En aan die meldingsknop op Facebook heb je ook niet veel, want er is telkens "geen racistische inhoud gevonden", enfin, die keren dat ik het deed :roll:
Vroeger las ik dikwijls nog eens de reacties onder die artikels, maar tegenwoordig laat ik het maar voor wat het is.
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

Berichtdoor sprankeltje » 03 aug 2016 20:11
Zaterdag ben ik uit de kast gekomen op mijn manege. Jammer genoeg is er sindsdien een strontvervelend wicht dat me steeds maar komt vertellen dat mensen die niet hetero zijn niet kunnen rijden. Right :roll: Ergernis nummer 1.
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor LumpySpacePrince » 03 aug 2016 21:40
TheQuibbler schreef:

Mijn tijdlijn staat nu vol met artikels over die jongen en die reacties.
Het Laatste Nieuws frustreert mij ook enorm, maar het is toch ook niet de enige krant die zich er soms schuldig aan maakt :|
En aan die meldingsknop op Facebook heb je ook niet veel, want er is telkens "geen racistische inhoud gevonden", enfin, die keren dat ik het deed :roll:
Vroeger las ik dikwijls nog eens de reacties onder die artikels, maar tegenwoordig laat ik het maar voor wat het is.

Hahaha soms reageer ik nog wel iets sarcastisch op van die racistische opmerkingen :awkward:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Berichtdoor Thor » 03 aug 2016 21:50
Waarom ik zoveel (aan mezelf) twijfel tegenwoordig... Echt vervelend en vermoeiend (altijd dat nadenken).
Je zus die poeslief doet tegen haar lief en jou gewoon afsnauwt soms.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor JFK » 04 aug 2016 08:49
Ik weet ook dat het mens er persoonlijk niets kan aan doen..maar ik had echt zin het kind van de Proximushelpdesk door te telefoon te sleuren.
Eerst toegeven dat hun producten niet werken..En dan mij op een arrogante manier terechtwijzen dat ik alles beter moet opvolgen. Ja zeg kind.... :angry:

Dus mensen..vertrouw nooit op de mobiele data-gebruikweergave op de Proximus-app en MyProximus-website ..De update loopt twee weken achter.
Niet moeilijk dat een mens over zijn bundel gaat. :roll:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor LumpySpacePrince » 08 aug 2016 09:57
Gisteren Ronnie Flex gezien op JT, nog nooit zoveel irritante energie in één mens gezien :lol: 'ik wil een cirkel! Een cirkel jongens! België geloof het of niet maar ik denk dat hij nog groter kan! Ik wil een grotere cirkel' Lieve schat ik wil gewoon muziek :evil:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Berichtdoor Hombie » 08 aug 2016 12:26
Ik kan met moeite nog een gazet openslaan de laatste tijd zonder hem binnen de minuut weer kwaad tegen dek te smijten, what the fuck. Aanslagen overal, alles en iedereen lijkt rechtser te worden, idioten worden steeds vocaler in de media en krijgen steeds meer gehoor en op vlak van alle echte problemen verandert er precies gene vierkante fuck.

En de gazet vind nog alsan plaats om te zagen op Pokemon Go, ffs, is er geen echt nieuws genoeg ofzo?
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor vraagsteller » 08 aug 2016 12:51
JFK schreef:Ik weet ook dat het mens er persoonlijk niets kan aan doen..maar ik had echt zin het kind van de Proximushelpdesk door te telefoon te sleuren.
Eerst toegeven dat hun producten niet werken..En dan mij op een arrogante manier terechtwijzen dat ik alles beter moet opvolgen. Ja zeg kind.... :angry:

Dus mensen..vertrouw nooit op de mobiele data-gebruikweergave op de Proximus-app en MyProximus-website ..De update loopt twee weken achter.
Niet moeilijk dat een mens over zijn bundel gaat. :roll:

Ahzo. Bedankt voor de info. Ik heb dat nochtans nergens gelezen bij het downloaden van die app... Operatoren zoals Proximus en Base hebben te veel marktmacht. Toen ik enkele jaren terug een aangetekend schrijven stuurde naar Mobistar met daarin de opzeg van mijn abonnement kreeg ik nadien te horen dat ze het niet konden opzeggen omdat dit niet uitdrukkelijk in die brief stond :o Nochtans was het onderwerp van mijn brief "opzegging abonnement". Ze hebben me dan nog een aangetekende brief laten sturen. Sindsdien haat ik mobistar :mrgreen:
Nil volentibus arduum
vraagsteller
New user
New user

Berichtdoor TheQuibbler » 08 aug 2016 20:02
Er is iemand die mij al jarenlang keer op keer teleurstelt en vandaag weer.
En ik heb zin om een enorm kwade sms te sturen of gewoon te bellen en te schreeuwen, maar uiteindelijk durf ik het niet en laat ik het terug van mij afglijden.
Maar ik kan er ook niet volledig de rug naar toekeren, want het is familie en ik weet echt niet meer wat ik er mee moet doen.
Maar uiteindelijk weet hij niet dat ik hem heb gezien en het weet dus moet hij maar zijn plan trekken zeker?
NEH
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

Berichtdoor Coincidence » 08 aug 2016 23:29
Het licht in onze gang werkte weer even. :(
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict