[Babbeltopic] The Grand Spam

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
a pianist
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: [Babbeltopic] The Grand Spam

Bericht door a pianist » 29 jun 2016 22:39

Bedankt liefste forummertjes! Dankzij jullie ben ik toch door de voorbije examenperiode weten te komen :merci:
Ik mag dan wel niet op alles geslaagd zijn; het had veel erger gekund.

De vakantie mag beginnen! :balloons:
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 29 jun 2016 22:40

vorvzie schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom blijkbaar veel mensen dromen van vooral ver weg te gaan, veel te zien enz... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voornamelijk is voor dingen waar je thuis geen acht op slaat. Ik kan me zeer weinig bedenken dat er toe doet wat je op een vakantie in Oostenrijk, Italië, Frankrijk of Nederland - om maar een paar dichtste buren te noemen - niet hebt. Waarschijnlijk geef ik het antwoord zelf, wat er toe doet is voor ieder anders. Maar is het niet net de factor tijd die een vakantie maakt tot wat ze moet zijn? Tijd om te doen wat je doet en op die gekozen manier even je figuurlijke batterij op te laden. Maar wat is er dan 'beter' is aan de spanning in Australië, of een andere verre bestemming om de batterijen op te laden? Misschien worden ze er warm van.
ik denk dat meerdere mensen dromen van zo een verre vakantie om de culturen en gewoontes van het land te leren kennen. Ik zou bv ook naar Amerika ofz willen gaan voor de evenementen die daar plaats nemen, natuurlijk ook voor de zon, maar die heb je ook in Italië I get that! Of misschien willen de mensen die dromen van zo een vakantie de wereld ontdekken, en misschien zich wel in een ander land inburgeren. Ik begrijp ook niet waarom je effectief op vakantie zou gaan naar een buurland want: hetzelfde klimaat,... je zou eerder naar een buurland gaan om daar te gaan citytrippen, maar dit is gewoon mijn mening.

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 30 jun 2016 09:40

BjarniiV schreef:
redwings schreef:Dat irriteert me nu al eigenlijk :awkward:
Haters alleen maar haters Afbeelding be the way you are Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Ik volg Bjarni wel, een ver land is toch ook gewoon speciaal? De natuur/cultuur is hier misschien niet overal hetzelfde maar ligt natuurlijk wel in dezelfde lijn ;)

Ik heb trouwens een A-attest, 4 Economie Talen here I come 8)
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

vraagsteller
New user
New user

Bericht door vraagsteller » 30 jun 2016 10:30

Pancake schreef:Ik had ooit in het vak schrijfvaardigheid Nederlands een dt-fout geschreven en ze trokken maar een punt af. Echt streng zijn mijn proffen precies toch niet op het vlak van schrijffouten. Maar o wee als je een passief schrijft. Dat is uit den boze! :roll:
Kan uw prof dat eens doorgeven aan onze proffen van de rechten? Die doen niets liever dan passief schrijven en dan nog het liefst zinnen van vier alinea's :lol: :what:
Nil volentibus arduum

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 jun 2016 10:56

Persoonlijk zeggen verre reizen mij niet zoveel. Er is nog zoveel in Europa dat ik wil ontdekken dat de behoefte om het ver te gaan zoeken er bijna niet is.
Maar ik snap wel dat bepaalde mensen een 'exotische' drang hebben. Ieder zijn ding. Zolang ze er maar niet mee beginnen te stoefen à la 'ik ga naar Thailand..Dat is veel verder dan Parijs hoor'. , en zichzelf dan zo open-minded vinden en jij het voorbeeld van kneuterigheid.
euh.... :what:

Persoonlijk erger ik mij wel wat in mensen die altijd 'het elders beter vinden' en nooit tevreden zijn. Zo ken ik een gast die constant zat te klagen over hoe stom het leven hier in België wel niet was..En dat hij hier weg wou. bla bla bla..Dus nam hij zijn spaargeld om afgelopen zomer op uitwisseling te gaan naar een bepaalde Aziatisch droomland van hem.
Toen hij daar was, klaagde hij steen en been dat hij zich niet kon aanpassen aan de cultuur en dat het 'toch Belgiê niet was' en blij ging zijn dat hij terug was.
Ondertussen zit hij weer in de positie dat hij klaagt over België en terugwilt naar Azië. JA JONG..WAT IS HET NU? :roll:

Nog grappiger zijn mensen die op hun facebook van die nietszeggende stockfoto's posten van mensen aan een klif of waterval ofzo met daarop teksten als 'I want to be free and travel'.. bla bla bla
Maar als je hen dan eens vraagt om eens mee te gaan naar Brussel of Gent... Oh nee..Te ver..En te duur. :what:

Soit
Een afsluiter.
Spoiler! :
Fluctuat nec mergitur

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 30 jun 2016 11:59

vraagsteller schreef:
Pancake schreef:Ik had ooit in het vak schrijfvaardigheid Nederlands een dt-fout geschreven en ze trokken maar een punt af. Echt streng zijn mijn proffen precies toch niet op het vlak van schrijffouten. Maar o wee als je een passief schrijft. Dat is uit den boze! :roll:
Kan uw prof dat eens doorgeven aan onze proffen van de rechten? Die doen niets liever dan passief schrijven en dan nog het liefst zinnen van vier alinea's :lol: :what:
Ja maar je moet niet denken dat die proffen Nederlands zelf geen passieven schrijven hoor! Neuh neuh, wij mogen ze alleen niet schrijven... :angry: :wtf:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 30 jun 2016 12:06

Mijn zus verbeterde altijd mijn grote werken zoals papers en bachelorproef en dergelijke en elke keer schreef ik te passief, ik heb het blijkbaar niet zo voor actieve zinnen :whistle:
Amai, ik deed nog niet veel nuttigs vandaag, de vermoeidheid weegt door...

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 30 jun 2016 12:11

Een paar passieven vind ik echt ok. Als heel u tekst actief wordt, dan leest het te stroef vind ik. Maar ja, ik ben geen (hypocriete) prof Nederlands :p
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

a pianist
Regular user
Regular user

Bericht door a pianist » 30 jun 2016 13:54

Kan iemand mij hier alstublieft vertellen van waar al die Meryl Streep-GIFs komen? :D
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 30 jun 2016 13:56

Afbeelding

Komt van the devil wears prada :)

a pianist
Regular user
Regular user

Bericht door a pianist » 30 jun 2016 14:00

Die moet ik dan precies dringend eens kijken :)

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 30 jun 2016 14:12

a pianist schreef:Die moet ik dan precies dringend eens kijken :)
Zeker doen, als ik het hier zo zie is The Devil Wears Prada de officiële forumfilm 8) Terecht ook
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 jun 2016 15:54

a pianist schreef:Kan iemand mij hier alstublieft vertellen van waar al die Meryl Streep-GIFs komen? :D
:o

Afbeelding
Dries schreef:
a pianist schreef:Die moet ik dan precies dringend eens kijken :)
Zeker doen, als ik het hier zo zie is The Devil Wears Prada de officiële forumfilm 8) Terecht ook
EN DAT IS ZEKER NIET SLECHT!
:woot:

The Devil wears = :love:
Haha. Een officiêle forumfilm...Geniaal! :P
Spoiler! :
Eigenlijk is het wel waar he . :oops: :whistle:
Fluctuat nec mergitur

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 30 jun 2016 20:13

Ik ga die nog eens opnieuw moeten zien! Het is al lang geleden :lol:
JFK schreef: Nog grappiger zijn mensen die op hun facebook van die nietszeggende stockfoto's posten van mensen aan een klif of waterval ofzo met daarop teksten als 'I want to be free and travel'.. bla bla bla
Maar als je hen dan eens vraagt om eens mee te gaan naar Brussel of Gent... Oh nee..Te ver..En te duur. :what:
Of wanneer ze zeggen dat je niet geleefd hebt als je niet gereisd hebt :roll:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 30 jun 2016 20:44

TheQuibbler schreef:Ik ga die nog eens opnieuw moeten zien! Het is al lang geleden :lol:
't Is vandaag de tiende verjaardag van The Devil Wears Prada :)

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 30 jun 2016 21:08

Pancake schreef:
TheQuibbler schreef:Ik ga die nog eens opnieuw moeten zien! Het is al lang geleden :lol:
't Is vandaag de tiende verjaardag van The Devil Wears Prada :)
Dan zal ik de film zo snel mogelijk gepast eren :lol:

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 30 jun 2016 22:38

ojee ojee ik moet stiekem nog keiveel doen voor mijn valies. Het shoppen duurde iets langer dan gedacht (eten inslaan = 3 uur en de auto bomvol).
En stiekem moet ik voldoende slapen, want ik vertrek morgenochtend om 20 over 5 op kamp. :crazy: :crazy: :crazy:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 30 jun 2016 22:55

Heel veel stiekem, maar veeel plezier op kamp en het lukt je wel! :D

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 01 jul 2016 00:04

Nieuwe naam van het topic is wel nog awesome :p

En morgen eerste werkdag aan't stad, dienst 'organiseren', eigenlijk nog altijd geen fucking clue wat ik precies ga moeten doen xD
Maaaar verdient deftig en stad is meestal chill, dus ergens kijk ik er wel naar uit. Nu nog hopen op chille collega's!
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 01 jul 2016 00:56

Jaja.. wat een stiekemerd ben ik toch. :p

Dankjewel Redwings!! Have a nice holiday too :) :) :)

hmmm raar ... ik maakte in een sneltempo mijn valies en ze is stukken kleiner dan andere jaren ... HELP; ik vergeet waarschijnlijk duizend en één dingen voor deze eerste keer dat ik niet met een lijst werk! Oh ja, ik behoor toch tot de kookploeg en heb iets meer privileges (zoals tpgeld, een auto en een minibeetje tijd :egyptian: ) dan de andere monitoren :rock: (Niet om te stoefen hoor; het is en blijft een (fantastisch) kamp. )

En ik neem JungleSpeed mee voor in de auto, als dat maar goed komt; gelukkig is het geen houten totem ^^

Tot snel!! (Goed verder spammen forumvriendjes :hug2: wie weet heb ik ergens eens een wifisignaal en dan kom ik eens piepen.)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Gesloten