[Babbeltopic] The Grand Spam

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: [Babbeltopic] The Grand Spam

Bericht door Wall » 29 jun 2016 10:14

idk schreef:Good luck [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Redwings heeft me eindelijk uitgelegd hoe dat komt. Ikdachtdatjulliedatallemaaldedenommijtepesten.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 29 jun 2016 10:42

Ahahaaaaaaaaa Wall toch!! (Zeker dat Redwings gelijk heeft... wie weet bestaat er hier wel ergens een anti-ikziehettopicniet-beheerdersgroep met als naam 'wall plagen is om aandacht vragen') ;)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

idk

Bericht door idk » 29 jun 2016 10:43

[FACE WITH TEARS OF JOY]
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.

Mozart
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Mozart » 29 jun 2016 10:45

Hier is per toeval niemand die ook voor het ingansexamen geneeskunde studeerd? :D

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 29 jun 2016 11:34

Wall schreef:
idk schreef:Good luck [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Redwings heeft me eindelijk uitgelegd hoe dat komt. Ikdachtdatjulliedatallemaaldedenommijtepesten.
Leve redwings :angelface2:
Ik kocht eindelijk de scratch-wereldmap die ik anders te duur vond, maar nu had ik een bon :D nu enkel nog twijfelen over de bikini :hmm:

Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Bericht door Beaverhausen » 29 jun 2016 11:40

Mozart schreef:Hier is per toeval niemand die ook voor het ingansexamen geneeskunde studeerd? :D
Ik hoop dat ze niet op spelling kijken :ibi:
redwings schreef: Ik kocht eindelijk de scratch-wereldmap die ik anders te duur vond, maar nu had ik een bon :D
Zo'n map wil ik ook, maar ik reis niet genoeg om er iets aan te hebben. :P
Knock knock, anybody homo?

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 29 jun 2016 12:00

Beaverhausen schreef:
redwings schreef: Ik kocht eindelijk de scratch-wereldmap die ik anders te duur vond, maar nu had ik een bon :D
Zo'n map wil ik ook, maar ik reis niet genoeg om er iets aan te hebben. :P
Gohja, ik moet maar meer reizen dan denk ik ;) 't is een motivatie, maar ik ben toch al redelijk bezig denk ik, met deze zomer Kenia en Tanzania om af te vinken :D

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 29 jun 2016 12:03

Robbe schreef:

GUUURLLL, ga je nu echt bij elke post van je 'GUUUURLL' typen ... :homo:
Ik dacht net hetzelfde :awkward: :awkward:
Beaverhausen schreef:
Mozart schreef:Hier is per toeval niemand die ook voor het ingansexamen geneeskunde studeerd? :D
Grammarnazi
Laatst gewijzigd door LumpySpacePrince op 29 jun 2016 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Bericht door Beaverhausen » 29 jun 2016 12:04

Ohlala :D gohja, nu ik werk kan ik wel beginnen sparen. Binnekort kan ik ook op reis. :smile:
Knock knock, anybody homo?

idk

Bericht door idk » 29 jun 2016 14:56

Mijn haardroger is precies een vliegmachine, zo ronken!! :rock:

Mozart
New user
New user

Bericht door Mozart » 29 jun 2016 16:01

Beaverhausen schreef:
Mozart schreef:Hier is per toeval niemand die ook voor het inganGsexamen geneeskunde studeerT? :D
Ik dacht dat dit forum was om jezelf te ontdekken en niet om spelling te controleren? :hmm:

(Ik stoor mij soms ook aan foute spelling, maar missen is menselijk ;))
Ps. Het ingangsexamen bestaat uit meerkeuzevragen.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 29 jun 2016 16:43

Ik had ooit in het vak schrijfvaardigheid Nederlands een dt-fout geschreven en ze trokken maar een punt af. Echt streng zijn mijn proffen precies toch niet op het vlak van schrijffouten. Maar o wee als je een passief schrijft. Dat is uit den boze! :roll:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 29 jun 2016 16:53

Pancake schreef:Ik had ooit in het vak schrijfvaardigheid Nederlands een dt-fout geschreven en ze trokken maar een punt af. Echt streng zijn mijn proffen precies toch niet op het vlak van schrijffouten. Maar o wee als je een passief schrijft. Dat is uit den boze! :roll:
Wat is er mis met passief schrijven? :p
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 29 jun 2016 17:25

Dat vraag ik mij ook af :D
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 29 jun 2016 19:47

Wil iemand alsjeblieft mijn kopje gemberthee in mijn schedel gieten want ik ben oprecht te lui om mijn arm nog langer op te tillen.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 29 jun 2016 20:03

Kan er mij eens iemand uitleggen waarom blijkbaar veel mensen dromen van vooral ver weg te gaan, veel te zien enz... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voornamelijk is voor dingen waar je thuis geen acht op slaat. Ik kan me zeer weinig bedenken dat er toe doet wat je op een vakantie in Oostenrijk, Italië, Frankrijk of Nederland - om maar een paar dichtste buren te noemen - niet hebt. Waarschijnlijk geef ik het antwoord zelf, wat er toe doet is voor ieder anders. Maar is het niet net de factor tijd die een vakantie maakt tot wat ze moet zijn? Tijd om te doen wat je doet en op die gekozen manier even je figuurlijke batterij op te laden. Maar wat is er dan 'beter' is aan de spanning in Australië, of een andere verre bestemming om de batterijen op te laden? Misschien worden ze er warm van.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 29 jun 2016 20:06

vorvzie schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom blijkbaar veel mensen dromen van vooral ver weg te gaan, veel te zien enz... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voornamelijk is voor dingen waar je thuis geen acht op slaat. Ik kan me zeer weinig bedenken dat er toe doet wat je op een vakantie in Oostenrijk, Italië, Frankrijk of Nederland - om maar een paar dichtste buren te noemen - niet hebt. Waarschijnlijk geef ik het antwoord zelf, wat er toe doet is voor ieder anders. Maar is het niet net de factor tijd die een vakantie maakt tot wat ze moet zijn? Tijd om te doen wat je doet en op die gekozen manier even je figuurlijke batterij op te laden. Maar wat is er dan 'beter' is aan de spanning in Australië, of een andere verre bestemming om de batterijen op te laden? Misschien worden ze er warm van.
Omdat de natuur en de cultuur er volledig anders is? :p Ik ken weinig mensen die alleen op vakantie gaan om 'de batterijen weer op te laden' om eerlijk te zijn.
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 29 jun 2016 20:19

Wilt dat dan zeggen dat je in onze contreien één monocultuur en overal eenzelfde natuur vindt? Dat is volgens mij niet waar. Ik denk eerder in de richting van exotisme, een drang of vlucht naar het vreemde.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 29 jun 2016 20:44

vorvzie schreef:Wilt dat dan zeggen dat je in onze contreien één monocultuur en overal eenzelfde natuur vindt? Dat is volgens mij niet waar. Ik denk eerder in de richting van exotisme, een drang of vlucht naar het vreemde.
Nah, mij is het wel degelijk te doen om de cultuur, de natuur en onmiddellijk daaraan verbonden de rust dan ook wel, geen cultuur zo gejaagd als de 'westerse'. Er zit dus wel deels een vlucht in van dat gebetonneerde, gejaagde België, maar in de provence kan ik ook superhard genieten, maar daar heb je de prachtige Afrikaanse cultuur en natuur niet natuurlijk ;)

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 29 jun 2016 21:47

vorvzie schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom blijkbaar veel mensen dromen van vooral ver weg te gaan, veel te zien enz... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voornamelijk is voor dingen waar je thuis geen acht op slaat. Ik kan me zeer weinig bedenken dat er toe doet wat je op een vakantie in Oostenrijk, Italië, Frankrijk of Nederland - om maar een paar dichtste buren te noemen - niet hebt. Waarschijnlijk geef ik het antwoord zelf, wat er toe doet is voor ieder anders. Maar is het niet net de factor tijd die een vakantie maakt tot wat ze moet zijn? Tijd om te doen wat je doet en op die gekozen manier even je figuurlijke batterij op te laden. Maar wat is er dan 'beter' is aan de spanning in Australië, of een andere verre bestemming om de batterijen op te laden? Misschien worden ze er warm van.
Ik begrijp je vraag eigenlijk echt niet? :confi:

Gesloten