Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
539 berichten • Pagina 25 van 271 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27

Re: Slices of Life [8]

Berichtdoor sterretje » 21 jan 2017 08:49
Amigo schreef:Ik ben nu bijna aan het einde van mijn eerste week als reisagent en heb vandaag mijn eerste 'vaste' boeking gemaakt. Ik ben erin geslaagd om drie goedgelovige mensen voor ruim € 2500 een vliegvakantie naar Lourdes te doen boeken. €2500 voor Lourdes! Wat een serpent ben ik toch :awkward: En die verzekeringen? Allemaal genomen. Want, ik citeer: " Ja, ge weet nooit he met die brandstofprijzen, nu met dienen Trump aan de macht. "

Afzetter. :parts:
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor idk » 21 jan 2017 10:23
BiGuy schreef:
Amigo schreef:Ik ben nu bijna aan het einde van mijn eerste week als reisagent en heb vandaag mijn eerste 'vaste' boeking gemaakt. Ik ben erin geslaagd om drie goedgelovige mensen voor ruim € 2500 een vliegvakantie naar Lourdes te doen boeken. €2500 voor Lourdes! Wat een serpent ben ik toch :awkward: En die verzekeringen? Allemaal genomen. Want, ik citeer: " Ja, ge weet nooit he met die brandstofprijzen, nu met dienen Trump aan de macht. "

En welk reisbureau was da? :D

Dan proberen we dat ding toch te vermijden ;)

Maar die mensen zullen zielsgelukkig zijn :bid:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Florre » 21 jan 2017 11:18
idk schreef:
BiGuy schreef:

En welk reisbureau was da? :D

Dan proberen we dat ding toch te vermijden ;)

Maar die mensen zullen zielsgelukkig zijn :bid:

Ah dus Amigo was het die mijn zo'n dure reis heeft verkocht! :roll:

Haha dat doet me denken aan televerkopers
ze bellen dan zo af en toe nog eens in het Frans
ik geef steeds mooi antwoord op hun vragen maar in het Nederlands :whistle:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Nora79 » 21 jan 2017 17:31
Er zijn een paar nieuwe kinderen ingestapt na de Kerstvakantie. Er zijn dus een aantal nieuwe gezichten onder wie 1 lesbisch koppel.
Bij wie gaat mijn zogenaamde "gaydar" af?

Bij een heteroseksuele mama met de looks van een stereotiepe butch-lesbo.
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor Echo » 21 jan 2017 17:55

Ha! :D Op mijn werk ook, ik kan mensen tegenwoordig alles verkopen. Zelfstandigenbloed, denk ik. Nooit gedacht dat ik een commercieel talent zou zijn, haha :lol: Het heeft mij wel een vast contract opgeleverd, terwijl die strevercollega die al drie maand langer daar werkt geen krijgt. 8)

Nooit verkopers vertrouwen, die proberen je altijd eerst het duurste te verkopen.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor Thor » 22 jan 2017 12:57
RIP Belgische Praatpalen (behalve in tunnels, waar die uit evidentie verplicht zijn). Vanaf morgen 23 januari zullen ze stilaan maar zeker verdwijnen en zijn ze niet meer operationeel vanaf eind mei 2017. Wat doe je nu als je in een noodgeval zit en je gsm plat is? Dan moet je geluk hebben dat er iemand wilt stoppen langs de autosnelweg (laat staan 's nachts). Ik begrijp de beslissing wel zeker als je deze informatie leest:

"In 2014 nog slechts 3.172 oproepen. Dat zijn gemiddeld twee oproepen per praatpaal per jaar. À rato van 750 euro werkingskost per praatpaal, waren dit best dure oproepen.” http://www.standaard.be/cnt/dmf20170122_02687695
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor mei_meisje » 23 jan 2017 00:19
Echo schreef:

Ha! :D Op mijn werk ook, ik kan mensen tegenwoordig alles verkopen. Zelfstandigenbloed, denk ik. Nooit gedacht dat ik een commercieel talent zou zijn, haha :lol: Het heeft mij wel een vast contract opgeleverd, terwijl die strevercollega die al drie maand langer daar werkt geen krijgt. 8)

Nooit verkopers vertrouwen, die proberen je altijd eerst het duurste te verkopen.

West-Vlaamse boerenmentaliteit helpt misschien ook? Nuja, ik ben geen goede verkoper.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 25

Berichtdoor Echo » 23 jan 2017 12:39
mei_meisje schreef:
Echo schreef:

West-Vlaamse boerenmentaliteit helpt misschien ook? Nuja, ik ben geen goede verkoper.

Kiekt e ki no die pootn van die kovers! vierduusd frank en we klapn er ni mir over. *antjeklapkap*

en OT: ik kocht vandaag packing cubes, oordoppen, zo'n biologisch afbreekbaar mini-alles-zeepje en dan ben ik er bijna qua reisinkopen. Nog 6 keer slapen!
En ik ben ook begonnen met kleren uitkiezen en ze op het logeerbed te leggen. Ik wil echt doodgraag mijn rugzakje al maken...

En ook, hahahaha :), vind je geen slaapplaats via couchsurfen, dan is er nog altijd de plaatselijke lesbo-community! :D :D Lang leve Facebook en hoe lgbt's toch overal in Europa hetzelfde zijn en zich verenigen in die groepen. Smart thinking, Echo, smart thinking.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor mei_meisje » 23 jan 2017 20:25
Ja goed bedacht Echo, misschien dat ik er deze zomer van gebruik maak,
Welke steden en dorpen doe je aan?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 25

Berichtdoor Thor » 24 jan 2017 01:05
Officieel ingeschreven vandaag als student sociaal werk in Odisee. Ook vandaag nog naar VG in Gent nog geweest. Er was niet veel volk met die examenperiode.
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Echo » 25 jan 2017 14:30
mei_meisje schreef:Ja goed bedacht Echo, misschien dat ik er deze zomer van gebruik maak,

De eerste week is al min of meer gepland. Ik vertrek vanuit Lissabon, misschien pak ik Sintra mee, dan Evora, Badajoz en Sevilla. :)

Nog vier keer slapen!
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor BartV » 25 jan 2017 14:57
Echo schreef:
mei_meisje schreef:Ja goed bedacht Echo, misschien dat ik er deze zomer van gebruik maak,

De eerste week is al min of meer gepland. Ik vertrek vanuit Lissabon, misschien pak ik Sintra mee, dan Evora, Badajoz en Sevilla. :)

Nog vier keer slapen!

Ik ben in 2009 in Sintra geweest, het was wel de moeite, moet ik zeggen. Ge hebt daar ook mooie uitzichten over de omgeving. Toen dat ik er was(paasvakantie), waren de bussen wel allemaal vol(we konden niet opstappen), dus moesten we te voet naar boven gaan, 't is maar da ge het weet :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

Berichtdoor TylerXD » 26 jan 2017 13:04
Die examens zijn achter de rug... :D Ik ga een een hele week lang een winterslaap houden denk ik :sleepy:
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Reuel » 26 jan 2017 15:08
Een allereerste keer 'voor echt' gesolliciteerd, dat is me toch wat. Wat een stressy aangelegenheid!

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor Coincidence » 27 jan 2017 02:49
Deze week was ik met mijn moeder naar een winkel met kunstenaarsbenodigdheden gegaan. Je weet wel, zo een winkel waar je je eens goed kan laten gaan. Alles dat we tegenkwamen waarvan we dachten dat wet het misschien wel zouden kunnen gebruiken, zwierden we onze kar in. We waren er echt vanalles en nog wat aan het pakken – je zou het bijna graaien kunnen noemen – zonder ook maar iets naar ons budget te kijken.. Dus we kregen toch wel stilaan schrik voor de rekeningen, want we hadden er beide geen flauw benul van hoeveel die zouden bedragen.
We staan dan aan de kassa, ik ga eerst. Mijn rekening: 375 euro en 95 cent. Daarna mijn moeder. Die van haar: 375 euro en 98 cent! :o Op 3 cent na voor evenveel gekocht, en dat op zo'n hoeveelheid en terwijl we alletwee heel andere dingen hebben genomen. HOE KAN DIT!? :roflmao:
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor BartV » 27 jan 2017 09:45
Coincidence schreef:Deze week was ik met mijn moeder naar een winkel met kunstenaarsbenodigdheden gegaan. Je weet wel, zo een winkel waar je je eens goed kan laten gaan. Alles dat we tegenkwamen waarvan we dachten dat wet het misschien wel zouden kunnen gebruiken, zwierden we onze kar in. We waren er echt vanalles en nog wat aan het pakken – je zou het bijna graaien kunnen noemen – zonder ook maar iets naar ons budget te kijken.. Dus we kregen toch wel stilaan schrik voor de rekeningen, want we hadden er beide geen flauw benul van hoeveel die zouden bedragen.
We staan dan aan de kassa, ik ga eerst. Mijn rekening: 375 euro en 95 cent. Daarna mijn moeder. Die van haar: 375 euro en 98 cent! :o Op 3 cent na voor evenveel gekocht, en dat op zo'n hoeveelheid en terwijl we alletwee heel andere dingen hebben genomen. HOE KAN DIT!? :roflmao:

That's what people call: Coincidence ;)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Confusion » 27 jan 2017 11:29
Na vorige week heb ik mijn lesje wel geleerd: Als je in de voormiddag gaat fitnessen, zorg dan eerst dat je een fatsoenlijk ontbijt hebt gehad.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Robbe » 28 jan 2017 02:18
Mijn dag bestond uit wakker worden, netflixen, slapen.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor Florre » 28 jan 2017 10:32
Robbe schreef:Mijn dag bestond uit wakker worden, netflixen, slapen.

dat klinkt als een zeer vruchtbare dag ;)
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor Thor » 28 jan 2017 15:02
Ik ben blij dat mijn fotoboek van IJsland volledig af is en eindelijk sinds vrijdag 27 januari thuis heb! Fantastische ervaring en reis als vrijwilliger.
Laatst bijgewerkt door Thor op 28 jan 2017 23:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Thor
Senior user
Senior user

539 berichten • Pagina 25 van 271 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27

Keer terug naar Archief