Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wiske
Schattigaard van 2017
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [8]

Bericht door Wiske » 05 jan 2017 23:01

Ik was in het paskotje 2 broeken aan het passen en als ik die dan even aan mijn mama toonde zag ik dat er een mevrouw echt mega geïrriteerd aan het kijken was omdat ze er geen meer vrij waren. Dus ik haast me zodat die mevrouw erin kan. Maar die gaat dus in dat kotje staan, laat het gordijn open, trekt gewoon een trui aaan en kijkt in de spiegel? Wat? Dat is niet de bedoeling van een paskotje he? En er waren ook gewoon spiegels, dus dat kon geen excuus zijn.
:grouphug:

Thor
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Thor » 05 jan 2017 23:24

Amai genoeg gewerkt vandaag: fysiek echt moe. Morgen een nieuwe dag!
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 06 jan 2017 11:08

idk schreef:Nooit drinken, jaren niet, op Erasmus heeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe en in oktober/november 1 iets, voor de rest niet ... en nu ... op een doodnormale stressvolle blokdag plots met een Jupiler voor de neus staan op den bureau. :party:
WHAT'S HAPPENING??????????????? :cry2: :cry2: :cry2:
Er is niets om te vieren? :hmm:
Misschien help dat pintje u gewoon om wat te ontspannen, ontstressen.
En anders steek je 't maar op Zatte Rita die overal flessen drank deponeert.... en aanzet tot drinken.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 jan 2017 16:17

Het is echt veel moeilijker tegenwoordig om een host vast te krijgen op Couchsurfing. Mensen die ik zelf gehost heb de laatste tijd hadden het me al gezegd, maar nu ik zelf een host zoek voor Lissabon valt het echt op. En dan doe ik nog mijn best voor een goeie request te krijgen, en heb ik veel references.
Dat worden hostels...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 07 jan 2017 17:50

https://www.buzzfeed.com/philippjahner/ ... .woKAGy2nV

Vooral puntje 12 vind ik positief voor ons landje ;) ! België is na Duitsland en Oostenrijk het beste in sorteren in Europa (Europese Economische Ruimte). Wel interessant die grafieken.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 07 jan 2017 18:55

Heb ik weer.

Afbeelding
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 07 jan 2017 23:23

Vandaag kreeg ik op Grindr 200 euro aangeboden om - ik citeer - "eens goed van de grond te gaan". :o Ik wist het al langer, maar het is dus nogmaals bevestigd: op Grindr ga ik echt niet de liefde van mijn leven vinden. Afbeelding

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 08 jan 2017 10:03

Clover schreef:Vandaag kreeg ik op Grindr 200 euro aangeboden om - ik citeer - "eens goed van de grond te gaan". :o Ik wist het al langer, maar het is dus nogmaals bevestigd: op Grindr ga ik echt niet de liefde van mijn leven vinden. Afbeelding
Vraag hem een vliegticket naar je favoriete reisbestemming en bedank hem voor de gulle daad

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 08 jan 2017 11:50

Clover schreef:Vandaag kreeg ik op Grindr 200 euro aangeboden om - ik citeer - "eens goed van de grond te gaan". :o Ik wist het al langer, maar het is dus nogmaals bevestigd: op Grindr ga ik echt niet de liefde van mijn leven vinden. Afbeelding
Misschien wel "de wip van je leven".

TD163
Experienced user
Experienced user

Bericht door TD163 » 08 jan 2017 12:47

Ik dacht dat ik redelijk was bijgeslapen maar heb de afgelopen nacht toch nog even 13 uur geslapen :what:
Nothing sounds like a straight six TD.

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 09 jan 2017 16:30

Mijn eerste examen is goed gegaan :party:, morgen wordt het wel zwoegen [FACE SCREAMING IN FEAR]

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 09 jan 2017 19:33

Echo schreef:Het is echt veel moeilijker tegenwoordig om een host vast te krijgen op Couchsurfing. Mensen die ik zelf gehost heb de laatste tijd hadden het me al gezegd, maar nu ik zelf een host zoek voor Lissabon valt het echt op. En dan doe ik nog mijn best voor een goeie request te krijgen, en heb ik veel references.
Dat worden hostels...
Heel veel hosts zijn overgestapt naar Airbnb, heb ik de indruk. Da's stom, maar wel normaal. Ik heb zo deze zomer bij een superharde creep moeten slapen omdat ik gewoon niemand anders vond :(

OT: Gisteren is mijn buschauffeur uitgestapt om een vrouw en haar (ongeveer) achtjarig kind "tyfusmongolen" te noemen omdat ze iets te traag in hun auto stapten.
:lovesigh: Fuck Rotterdam :lovesigh:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 09 jan 2017 21:26

Ik heb de voorbije 2 dagen al 3 keer elektrische schokken gekregen van mijn iPod-oortjes die aan mijn laptop hangen en ik hoor constant statisch geluid als mijn laptop aan het opladen is. Sebiet ontploft dat hier nog :hmm: :supersad:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 09 jan 2017 21:30

Is het toevallig een Acer? Want dat merk is gevoelig voor dat soort problemen.

OT: Ik heb vandaag nog eens een keer koekjes gebakken. Zachte speculaas, om precies te zijn. En ze waren heel goed gelukt ook. Alleen had ik door een leesfout te veel deeg gemaakt, wat resulteerde in twee keer zoveel koekjes als eigenlijk de bedoeling was. :blush:

Maar het was niet zo erg. Ik had genoeg kandidaten om ze mee te helpen wegwerken. :wink:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 09 jan 2017 21:37

Confusion schreef:Is het toevallig een Acer? Want dat merk is gevoelig voor dat soort problemen.
Nee geen Acer. Ik heb nochtans 6 jaar een Acer gehad en die heeft mij nooit geëlektrocuteerd :mrgreen:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 09 jan 2017 21:45

Pancake schreef:
Confusion schreef:Is het toevallig een Acer? Want dat merk is gevoelig voor dat soort problemen.
Nee geen Acer. Ik heb nochtans 6 jaar een Acer gehad en die heeft mij nooit geëlektrocuteerd :mrgreen:
De mijne deed dat wel... Acer's krijgen gemakkelijk problemen met hun stroomtoevoer. Niet allemaal, maar het komt regelmatig voor. En eens het zo ver is valt daar ook wijnig aan te doen. Maar den uwe is geen Acer, dus is het misschien toch de moeite om er eens mee naar een repair shop te gaan. Vandaar dat ik het vroeg. :)

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 10 jan 2017 12:40

Afgelopen weekend was er berichtgeving over moslimextremisten in Hasselt.
Dat zorgde allemaal nogal voor paniek: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eren.dhtml

Gisterenmiddag was ik in de stationsbuurt van Hasselt, rond 13 u.
Plots kwam er een politiewagen aan, 2 flikken stapten uit en gingen het station binnen.

Een dik uur later stonden er nog 2 politiewagens in de buurt. Zwaailichten aan...
Ja, het was héél gezellig in Hasselt.... altijd fijn, vooral in die stationsbuurt.

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 10 jan 2017 12:49

dingetje schreef:Snipperdagje genomen :D De kans hebben om uit te slapen en natuurlijk om half zes klaarwakker zijn. :hmm: waarom lukt dat op werkdagen niet zo goed?
Langzaam opstaan is zo fijn, koffietje, gazet, koffie, muziek en ondertussen ben ik er al in geslaagd van op het gemakje een bad te nemen. Hoera aan mezelve.

Verdere snipperdagplannen: misschien eens schilderen, wandelen met de hond en binnenspringen in de platenwinkel. Oja en koffie natuurlijk :D
Post je eens een werkje aub, Dingetje? Ik ben nieuwsgierig. 8)

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 10 jan 2017 21:35

Nora79 schreef:
dingetje schreef:Snipperdagje genomen :D De kans hebben om uit te slapen en natuurlijk om half zes klaarwakker zijn. :hmm: waarom lukt dat op werkdagen niet zo goed?
Langzaam opstaan is zo fijn, koffietje, gazet, koffie, muziek en ondertussen ben ik er al in geslaagd van op het gemakje een bad te nemen. Hoera aan mezelve.

Verdere snipperdagplannen: misschien eens schilderen, wandelen met de hond en binnenspringen in de platenwinkel. Oja en koffie natuurlijk :D
Post je eens een werkje aub, Dingetje? Ik ben nieuwsgierig. 8)
Eughm, neen.

Een schel leven kan je wel krijgen ;) ik at daarnet de beste curry burger ooit!
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 11 jan 2017 11:24

OOh da's spijtig... zelfs geen doodle-tekeningetje ofzo?

Al goed dat je nog een schel leven gaf.
:) Ik geef er straks misschien eentje.

Gesloten