Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Thor
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [8]

Bericht door Thor » 03 jun 2016 23:41

Goed weer in Spanje en het is hier veel goedkoper dan in België!
Degene die de klimaatsverandering in twijfel durft te trekken, die verklaar ik heden ten dage zot: er is genoeg bewijsmateriaal dat 2016 het recordjaar qua weerextremen. Als sommigen zich afvragen hoe dat komt, dan zou ik zeggen: eet minder vlees, gebruik minder plastic, hergebruik meer en rij vooral meer met de fiets!
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 04 jun 2016 05:53

En vlieg nooit meer ;)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 04 jun 2016 13:18

YOLO: deze gaat weer eens zwemmen :p
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 jun 2016 08:56

vorvzie schreef:En vlieg nooit meer ;)
Precies!

Hoeveel zijn er niet die het vliegtuig opstappen en dan zogezegd 'bezorgd zijn om het milieu'?
'ja maar ja... ik doe anders al mijn best'.
Tja; Dat is gewoon hypocriet vind ik.

Het aantal vliegtuigreizen kan ik nog altijd op 1 hand tellen.Mijn aantal hogesnelheidstreinritten totaal niet meer. En daar ben ik wel trots op.
Fluctuat nec mergitur

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 06 jun 2016 16:59

JFK schreef:
vorvzie schreef:En vlieg nooit meer ;)
Precies!

Hoeveel zijn er niet die het vliegtuig opstappen en dan zogezegd 'bezorgd zijn om het milieu'?
'ja maar ja... ik doe anders al mijn best'.
Tja; Dat is gewoon hypocriet vind ik.

Het aantal vliegtuigreizen kan ik nog altijd op 1 hand tellen.Mijn aantal hogesnelheidstreinritten totaal niet meer. En daar ben ik wel trots op.
Ik vloog nog nooit. Ik vind het jammer dat nachttreinen en klassieke Internationale treinen verdwijnen. In sommige gevallen zijn ze, naar mijn mening, beter geschikt dan hogesnelheidstreinen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 06 jun 2016 17:17

Ik heb ook nog maar één keer gevlogen tot nu toe.
Naar Ierland wordt de tweede keer.
Met de trein reizen vind ik leuker dan met de auto, persoonlijk.
Ik zit er veel meer op m'n gemak. Mijn familie heeft me er al dikwijls zot om verklaard, maar het is nu zo :lol:
Als ik mag kiezen tussen iets langer reizen met de trein of ik moet met de auto, dan kies ik sneller voor de trein :ibi:

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 07 jun 2016 16:56

Het moment dat het zo warm wordt in de bib dat twee jongens beslissen om ook hun T-shirt uit te trekken ...

:kwijl: & goed gelachen ^^
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 jun 2016 08:36

Robbe schreef:Het moment dat het zo warm wordt in de bib dat twee jongens beslissen om ook hun T-shirt uit te trekken ...

:kwijl: & goed gelachen ^^
Wat?

Waar gaan we heen? In een bibliotheek?
Het is geen strand he mannekes. :what:

Kids these days....
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 08 jun 2016 13:47

Ik vind dat eigenlijk ook bijzonder storend, als mensen gewoon op straat of ergens anders en plein public paraderen in blote bast. Hoe schoon (of hoe verlept) het ook kan zijn. Een beetje fatsoen asseblief! Nu, dat ge eventjes zon ligt te pakken aan een watertje of een parkske. Oké wel, no problems. Maar in een bib, supermarkt, terras of gewoon al wandelend. Ik vind dat gewoon niet proper. Nope, echt niet. Doe iets aan!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 08 jun 2016 20:30

Reuel schreef:Ik vind dat eigenlijk ook bijzonder storend, als mensen gewoon op straat of ergens anders en plein public paraderen in blote bast. Hoe schoon (of hoe verlept) het ook kan zijn. Een beetje fatsoen asseblief! Nu, dat ge eventjes zon ligt te pakken aan een watertje of een parkske. Oké wel, no problems. Maar in een bib, supermarkt, terras of gewoon al wandelend. Ik vind dat gewoon niet proper. Nope, echt niet. Doe iets aan!
Ach ach!
Het was eigenlijk best wel lachen hoor! We waren met niet heel veel in een kleinere ruimte.

We zaten al continu te lachen over het warme weer en of we nu het raam moesten openzetten of net niet, omdat de lucht van buiten mogelijks warmer was dan binnen.

Het was absoluut niet in een vollen bib met 500 man ofzo ;). Hoogstens een tiental mensen.
Ik keek zelf ook wat raar zenne, en zelf zou ik dat zeker ook niet doen, maar in de context van al heel de tijd zagend tegen elkaar over het warme weer, puffend en zwetend over onze cursussen... , vond ik het best grappig. Na een minuutje hadden ze hun T-shirt overigens al weer aan hoor ;)
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 08 jun 2016 21:20

Een aantal leerkrachten beginnen behoorlijk sentimenteel te worden op het einde van het jaar, nu ze beseffen dat ze ons echt gaan missen.
Mijn klastitularis stuurt een enorm bericht om ons te bedanken voor de toffe jaren, mijn lerares Frans schreef voor iedere leerling van haar een kaartje met een persoonlijke boodschap en mijn leraar Godsdienst sprak iedereen apart toe en vertelde wat hem bij bleef van de betreffende leerling.
Straks, ga ik het echt nog missen *zucht* :emo:

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confusion » 09 jun 2016 14:46

Kleine kindjes zijn toch geweldig! Ik was vandaag weer vrijwilligerswerk aan het doen in het plaatselijk schooltje toen een jongetje oppeens kwam verkondigen dat hij een tekening voor mij gemaakt had. En niet zomaar een tekening! Nee hoor, het was een TOVERtekening. Er staan twee grote harten op, één heel en één gebroken. Als ik ooit verliefd word, zo zei het jongetje, dan moet ik het hele hart inkleuren, want dan zal die persoon vanzelf ook verliefd worden op mij. En als ik het beu ben, dan moet ik dus het andere inkleuren. Want dan gaat die persoon gewoon weer weg.

Ik snap echt niet waar hij het vandaan haalt. Maar het was toch zo schattig!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 09 jun 2016 16:27

Confusion schreef:Kleine kindjes zijn toch geweldig! Ik was vandaag weer vrijwilligerswerk aan het doen in het plaatselijk schooltje toen een jongetje oppeens kwam verkondigen dat hij een tekening voor mij gemaakt had. En niet zomaar een tekening! Nee hoor, het was een TOVERtekening. Er staan twee grote harten op, één heel en één gebroken. Als ik ooit verliefd word, zo zei het jongetje, dan moet ik het hele hart inkleuren, want dan zal die persoon vanzelf ook verliefd worden op mij. En als ik het beu ben, dan moet ik dus het andere inkleuren. Want dan gaat die persoon gewoon weer weg.

Ik snap echt niet waar hij het vandaan haalt. Maar het was toch zo schattig!
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 10 jun 2016 23:43

Ik vond vandaag een koffer vol aquarelpotloden terug en nu heb ik zin om het uit te testen :')

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 10 jun 2016 23:47

TheQuibbler schreef:Ik vond vandaag een koffer vol aquarelpotloden terug en nu heb ik zin om het uit te testen :')
Maak een tekening voor het ganse forum?

Afbeelding
Come quickly, I'm tasting stars!

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 10 jun 2016 23:56

Ik zal zien of er wat fatsoenlijks uitkomt :groovy: :groovy:

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 11 jun 2016 06:37

Na bijna een jaar in de V.S. keer ik een week terug naar België. Vraag mij af wat er veranderd is.

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 11 jun 2016 20:42

Daarnet besloot ik frietjes te halen in mijn favoriete frituur. Ik bestel een pakje met tartaar. De mooie jongen doet tartaar op mijn frietjes, het blijkt het laatste van de fles te zijn en alles spuit over hem. Ik heb dan maar gevraagd om de frietjes op hem te serveren :ibi:
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 11 jun 2016 22:30

Ik zie op mijn Facebooktijdlijn plots een bericht verschijnen van de pagina van de Dutch Belgium Ultra Hooligan Scene. Ze roepen op om naar aanleiding van incidenten vandaag geen wapens te gebruiken. 'Knives are for cowards'. Ik dacht: wow, een vreedzame oproep van hooligans. Toen las ik de volgende zin: "Like en deel: No Weapons, Use Hands!!". Zucht :roll: Wat bezielt die mensen toch?

O ja, die 'vriend' die dat bericht geliket had, heb ik toch maar even ontvriend :D

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 12 jun 2016 22:17

De wortels van onze sla wordt opgegeten door wormen :(

Gesloten