Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
539 berichten • Pagina 27 van 271 ... 23, 24, 25, 26, 27

Re: Slices of Life [8]

Berichtdoor dingetje » 17 feb 2017 20:04
Mujn ideale huis mag stilletjes zan vrijkomen op de markt. Komaaaaaan immoweb.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.
dingetje
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 29
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Thor » 19 feb 2017 17:17
Vrijdagavond was ik op de traptreden van de spoorwegbrug voor voetgangers uitgegleden aan het station van Ninove. De rand van de trede is van ijzer en daar ben ik met mijn knie opgevallen. Op het eerste zicht voelde ik bijna geen pijn. Als ik thuiskwam heb ik meteen mijn pyjama aangedaan omdat dat nu comfortabeler zit. Het viel al bij al wel mee: enkel een hematoom (=bloeduitstorting) met een duidelijk patroon van de ijzeren rand van die traptrede...

Die vrijdagavond was ik bijna vergeten dat ik nog naar de uitreiking moest van mijn basis EHBO attest van het Rode Kruis in Ninove! Dus moest ik opnieuw mijn pyjama uitdoen en mijn gewone kleren aandoen. We kregen daar iets om te klinken op ons attest: eerst wou ik een Witkap (bier van brouwerij Slaghmuylder uit Ninove), maar ik heb me toch een cola genomen. Ik realiseerde mij gelukkig op tijd dat ik nog altijd meedoe aan Tournée minerale deze maand. Dus ik heb al 19 dagen van de 28 dagen al zonder alcohol volbracht!

Vandaag, zondag, ben ik mijn meter nog gaan eten geven op de middag in het wzc Sint-Rafaël. Nu dat ik Sociaal Werk studeer, heb ik minder tijd om haar te bezoeken. Toch probeer ik minimaal 1 keer per week te komen... Binnenkort wil ik ook nog eens naar VG gaan in Gent.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Nora79 » 21 feb 2017 14:29
Gisteren op de bus naar huis zat het vol met pubers na schooltijd.
Op een bepaald moment ontstond er een beetje discussie waarbij de ene jonge gast boos keek en dreigend tegen de andere jongen zei:
"Pas maar op joh, ik weet je huis wél wonen!"

Oh yeah, sweet puberty....
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor Nora79 » 27 feb 2017 12:57
Vrijdag was het verkleeddag/Carnaval op school.
Vele kinderen, leerkrachten waren leuk verkleed. Ook de directeur had, zoals verwacht, weer goed zijn best gedaan.
Met zijn groene panty's, plastic elfenvleugels, zijn donkere langharige pruik en een valse plastic neus (iets dat precies op een lange wortel leek) deed hij me denken aan een vleesgeworden "Fuckface" van kunstenaarsduo Jake en Dinos Chapman.

Spoiler! :
Afbeelding

Gezien zijn reputatie vond ik het eigenlijk wel hilarisch :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor LumpySpacePrince » 28 feb 2017 11:35
Nieuwe hobby als ik bandjescontrole doe op een feestje in 't jeugdhuis: aan mensen die ik niet leuk vind vragen 'of ze wel een bandje hebben om naar buiten te gaan' :whistle:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Leeftijd: 16

Berichtdoor BartV » 28 feb 2017 11:47
Dries schreef:Nieuwe hobby als ik bandjescontrole doe op een feestje in 't jeugdhuis: aan mensen die ik niet leuk vind vragen 'of ze wel een bandje hebben om naar buiten te gaan' :whistle:

Wa zeggen die mensen dan, als ne snotneus van 15 hun lastig valt me irritante vragen? ;)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Leeftijd: 20

Berichtdoor LumpySpacePrince » 28 feb 2017 11:51
BartV schreef:
Dries schreef:Nieuwe hobby als ik bandjescontrole doe op een feestje in 't jeugdhuis: aan mensen die ik niet leuk vind vragen 'of ze wel een bandje hebben om naar buiten te gaan' :whistle:

Wa zeggen die mensen dan, als ne snotneus van 15 hun lastig valt me irritante vragen? ;)

Ge moet het natuurlijk alleen doen bij mensen die er jonger uit zien eh
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Berichtdoor geeninspiratie » 28 feb 2017 23:38
De laatste twee dagen heb ik een heleboel Sims gespeeld. Voor mijn nieuwste experiment nodigde ik iedereen uit voor een zwembadfeestje. Mijn zwembad is in de kelder, dus alle genodigden gingen al snel naar beneden. Toen er een twaalftal gasten aan het zwemmen waren, verwijderde ik de trap. Zo had ik mijn eigen Hongerspelen georganiseerd. Een voor een verdronken ze van pure vermoeidheid. De twee overblijvenden heb ik de vrijheid geschonken. Jammer genoeg is er eentje nog in elkaar gezakt van de honger toen ze bijna bij de voordeur was.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor BartV » 28 feb 2017 23:58
geeninspiratie schreef:De laatste twee dagen heb ik een heleboel Sims gespeeld. Voor mijn nieuwste experiment nodigde ik iedereen uit voor een zwembadfeestje. Mijn zwembad is in de kelder, dus alle genodigden gingen al snel naar beneden. Toen er een twaalftal gasten aan het zwemmen waren, verwijderde ik de trap. Zo had ik mijn eigen Hongerspelen georganiseerd. Een voor een verdronken ze van pure vermoeidheid. De twee overblijvenden heb ik de vrijheid geschonken. Jammer genoeg is er eentje nog in elkaar gezakt van de honger toen ze bijna bij de voordeur was.

May the odds be ever in their favor :D
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor v-d-c- » 01 maart 2017 00:16
geeninspiratie schreef:De laatste twee dagen heb ik een heleboel Sims gespeeld. Voor mijn nieuwste experiment nodigde ik iedereen uit voor een zwembadfeestje. Mijn zwembad is in de kelder, dus alle genodigden gingen al snel naar beneden. Toen er een twaalftal gasten aan het zwemmen waren, verwijderde ik de trap. Zo had ik mijn eigen Hongerspelen georganiseerd. Een voor een verdronken ze van pure vermoeidheid. De twee overblijvenden heb ik de vrijheid geschonken. Jammer genoeg is er eentje nog in elkaar gezakt van de honger toen ze bijna bij de voordeur was.

Jh ocharme ik diej da allemaal van dichtbij te zien kreeg :o
v-d-c-

Berichtdoor lenny » 01 maart 2017 00:36
Ik slaagde er vandaag in om het account van de radioloog die mij moet begeleiden in mijn stage te doen blokkeren.
Hij had mij zijn paswoord gisteren verteld maar ik had het precies niet zo goed onthouden
Spoiler! :
wist ik veel dat dat na 3 keer proberen blokkeert, en dan de dienst ICT moet gebeld worden om de blokkering op te heffen... Oeps :ibi:
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Coincidence » 01 maart 2017 20:05
lenny schreef:Ik slaagde er vandaag in om het account van de radioloog die mij moet begeleiden in mijn stage te doen blokkeren.
Hij had mij zijn paswoord gisteren verteld maar ik had het precies niet zo goed onthouden
Spoiler! :
wist ik veel dat dat na 3 keer proberen blokkeert, en dan de dienst ICT moet gebeld worden om de blokkering op te heffen... Oeps :ibi:

Op dezelfde manier heb ik er ook eens voor gezorgd dat mijn moeder haar bankkaart van haar zaak door de automaat werd ingeslikt toen ik de daginkomsten ging storten. :P
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Robbe » 01 maart 2017 21:45
Tegenwoordig kun je vandaag de dag ook al aangeklaagd worden voor het schrijven van een slechte recensie....

Ik ben WOEDEND....
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor sterretje » 01 maart 2017 21:55
Robbe schreef:Tegenwoordig kun je vandaag de dag ook al aangeklaagd worden voor het schrijven van een slechte recensie....

Ik ben WOEDEND....

Say what?!
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Leeftijd: 23

Berichtdoor LumpySpacePrince » 01 maart 2017 21:56
Robbe schreef:Tegenwoordig kun je vandaag de dag ook al aangeklaagd worden voor het schrijven van een slechte recensie....

Ik ben WOEDEND....

Je bent zelf toch niet aangeklaagd hoop ik...? :')
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Berichtdoor Robbe » 01 maart 2017 22:15
Dries schreef:

Ik ben WOEDEND....

Je bent zelf toch niet aangeklaagd hoop ik...? :')

Ik ben zelf niet aangeklaagd... Mijn lief.

Ik zit op kot met onderaan het gebouw een broodjeszaak. Vorig jaar ging ik daar sporadisch af en toe een broodje halen. Niets op aan te merken. Hoewel klantvriendelijkheid kantje boord was. Dit kon mij allemaal niets schelen, want ik had zo makkelijk eten.

Een viertal weken terug zijn mijn lief en ik boodschappen aan het uitladen vlak voor de kotdeur. Komt de vrouw van de broodjeszaak in alle woede dat we dat niet mochten doen, dat we idioten waren en dat we de ingang wel moesten vrijlaten voor de brandweer.

Spoiler! :
Zelf staat hun auto in de brandgang geparkeerd van 6u tot 18u, en dit elke dag....

Wij ons niets van aantrekken.

Vorige week wil ik met mijn fiets via het straatje 'voor de brandweer' passeren. De man komt net buiten en beveelt mij de andere kant van het gebouw te nemen. Ik vraag waarom en hij antwoordt mij dat dit hun eigen dienstingang is. Ik had geen zin in gezeur, dus gewoon mijn kar gekeerd.

Maandag kom ik van het station in de gietende regen en uiteraard wil ik de kortste weg naar de kotdeur. Komt de man in alle woede naar buiten dat ik dat niet mag doen en dat de ingang voor de studenten aan de andere kant is.

Ondertussen had ik naar negatieve ervaringen bij medestudenten van het gebouw gepolst: 15 mensen die al gelijkaardige zinloze discussies hadden gehad met de uitbaters.

Ik pols aan de klusjesman of die ingang inderdaad van de uitbaters is, en die bevestigt dat het een ingang is die vrij moet blijven voor de brandweer.

Uiteraard plaatst mijn lief een uitgebreid verslag van wat ik ongeveer hier vertel, met als afsluitende zin dat er niets mis is met hun broodjes, maar dat ze zeer klantonvriendelijke en zure mensen zijn.

'S avonds krijgt hij een 'bevel' van de uitbaters dat hij z'n recensie moet verwijderen, of ze zetten verdere stappen.
Uiteraard niet op ingegaan. Volgende dag al telefoon van de politie... De uitbaters maken er dus werkelijk een rechtszaak van... . Hoe belachelijk!!

Ze zouden beter investeren in wat klantvriendelijkheid, dan een heleboel mensen lastigvallen voor een banale recensie.

WOEDEND WOEDEND WOEDEND....
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor Amigo » 01 maart 2017 23:23
@Robbe: niks van aantrekken. Ik zit in een appartement zelf met zo'n oude zuurstok die z'n wetten stelt, bovendien nog eentje die samenspant met de huisbaas en mij en m'n vader van alles beticht. Toen m'n vader zei dat, als hij dan toch ons zogezegd buiten wil pesten, hij dat met aangetekend schrijven zou moeten doen en m'n vader naar journalist zou stappen als hij niet ophield, was het snel gedaan. Daarbij, hebben ze zelf dalende verkoop ondervonden misschien door je lief z'n klacht? Rechtszaak, komaan he zeg, waar gaat de wereld naartoe. Laat je niet afschrikken hoor ;)

Soit, On Topic: blijkbaar wordt het dan toch begeleider ter plaatse ipv consultant. :crazy:
Amigo
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Reuel » 02 maart 2017 22:03
Maar allez kom zeg. Zo'n onrechtvaardigheid! Hoe kunt ge nu een mens voor de rechter slepen omdat hij z'n mening eventjes ventileert?

Kom zeg, respectvolle vrije meningsuiting staat in de grondwet he zeg. Was het zo'n gewone internetrecensie?
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor Coincidence » 03 maart 2017 01:23
modlock Met 27 pagina's hebben we de limiet van 25 ruimschoots overschreden. Tijd voor een nieuw topic.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

539 berichten • Pagina 27 van 271 ... 23, 24, 25, 26, 27

Keer terug naar Archief