Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Slices of Life [8]

Bericht door Pancake » 06 dec 2016 17:00

It was worth the wait :p
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [8]

Bericht door kinderknieën » 06 dec 2016 21:32

Een kort geschetste context: Ik werk bij "een bepaald mediabedrijf" en ben daar momenteel bezig met het digitaliseren van "een bepaald radiostation". Dat houdt in dat ik ook verantwoordelijk ben voor de social mediakanalen want, he, je weet wel, dat is digitaal.

En elke dag – echt ELKE dag – verbaas ik me over de ontzettende nonsens die de sommige luisteraars per se kwijt moeten. Of: hoe doodgewone (doch verzuurde en licht misogyne) gesprekken plots de meest absurde plotwendingen kunnen krijgen.
Spoiler! :
Afbeelding

?????????????????

MACARONI
MET
KAAS

?????????????????

BEDANKT JOHAN <3
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 dec 2016 13:17

Afbeelding
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 07 dec 2016 15:03

Die Johan wil misschien dolgraag eens meedoen aan "Komen Eten" met wat 'giecheltrutradio' op de achtergrond.
Dan weten we alvast wat zijn menu zal zijn, of toch een onderdeeltje.
Smakelijk!

OT:
Gisteren was er ergens op het middenstuk van de wegenwerken een schaap ontsnapt. De tegenliggers/auto's stonden allemaal stil en ik stopte ook omdat er plots een schaapje aan kwam lopen. Het beestje begon vervolgens te wandelen, daarachter liepen 2 mannen en een herdershond. Achter me ontstond ook direct een file.
Vanuit een zijstraatje links van mij kwam een wegenwerker in fluo-oranje tenue. Hij was het dichtste bij om het schaap te kunnen pakken. Wat gebeurde? Hij ging erop af, stond klaar, greep ernaar en miste zodat hij op zijn knieën neerging. Het schaap sprong sierlijk en snel opzij en was hem te snel af.
Precies 'Funniest Home Video's'. Dat was lachen.
Toen het schaap zich vervolgens verschalkte op een stuk weg waar geen auto's kunnen komen, begon het verkeer stilaan weer te bewegen.
Ik passeerde iets verderop een berm met een wagen met 2 Turkse dames die het hele voorval aan het filmen waren met hun smartphones...
:awkward:

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 09 dec 2016 15:39

Vervolg op mijn vorige post. Mevrouw was not amused. :( Dit deel van mijn werk is raar.

Afbeelding
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 dec 2016 13:00

Hoe is het toch mogelijk dat ik me daar nog altijd aan laat vangen?

Gisteren rechtstreeks van het werk op café gegaan met vrienden, aperitief, fles wijn, fles wijn, fles wijn, fles wijn, ... En vandaag weer werken. :party: Damn you gezelligheid. (ook een onverwacht fijne combinatie van mensen. Dat wordt een etentje plannen met ons vier!).

En ik moet nog een cadeau gaan scoren voor een vriendin haar verjaardag vanavond. Ik weet wat ik wil, maar dan moet ik wel de bergen kerstmarktgangers trotseren in de stad vanmiddag. En Spaanse toeristen, ik haat Spaanse toeristen.

(Ah, het wordt beter, die dichtbundeluitverkoop is blijkbaar vanmiddag ook. Extra motivator om naar het centrum te trekken...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 12 dec 2016 08:59

- Tooghangen in een Parijse (gay)bar en op het einde van de avond gekend staan als 'les belges'..

Allez gow..

:yeahimcool:

- Hoe commerciëler en over the top de kerstsfeer aan het worden is, hoe minder ik er mij betrokken bij voel.
Maar gewoon de Parisiens op straat zien sleuren dit weekend met een kerstboom op alle mogelijke manieren....Wel ja..Dat heeft mij meer kerstgevoel gegeven dan al die fuckin' jeneverkerstmarkten, winterpret-ten en schaatspistes samen.
Fluctuat nec mergitur

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 12 dec 2016 14:32

Ik wens alle studenten veel succes met hun examens! Binnenkort hoor ik daar ook opnieuw bij ;)
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 12 dec 2016 15:58

Oh Senseo die in de Blandijnkelder zijt, geef ons heden onze dagelijkse sloot koffie en vergeef ons onze slaapgebrek, zoals wij ook onze wekkers vergeven.

Koffiebeker nummer acht en de concentratie begint hier zwaar te minderen. Anglo-amerikaanse ethiek is boeiend maar der zijn precies wel grenzen aan :p

Maar hey, blok is nabij, dus tijd om productief te worden ipv de eeuwige luiaard uit te hangen, en inhaal-lezen voor gemiste lessen lijkt me geen slecht begin. En de vooruitzichten voor het weekend zijn alvast goed.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 12 dec 2016 18:43

Bellen voor de Koning Boudewijnstichting met een zekere Fabiola.
Well, that's awkward

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 12 dec 2016 22:38

Dit weekend keer ik terug naar België voor de feesten. Ik kijk er stiekem een klein beetje naar uit, maar dat betekent ook dat het luilekkerleventje gedaan is en dat ik nu met het leeraspect van Erasmus te maken ga krijgen... Toch ne mindere :mrgreen:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Wiske
Schattigaard van 2017

Bericht door Wiske » 15 dec 2016 16:26

Vandaag had ik examen godsdienst en ik begon vollop te schrijven en zeveren, de enige manier om punten te verdienen. Als ik mijn examen overlees zie ik bij de vragen staan: 'Kort en kernachtig antwoorden'
Oops...
:grouphug:

Florre
Moderator van het jaar 2017

Bericht door Florre » 15 dec 2016 17:58

Wiske schreef:Vandaag had ik examen godsdienst en ik begon vollop te schrijven en zeveren, de enige manier om punten te verdienen. Als ik mijn examen overlees zie ik bij de vragen staan: 'Kort en kernachtig antwoorden'
Oops...
Bij godsdienst hoort dat zo

OT: mechanica moeten uitleggen in het Frans
en ik verstond er al niks van in het Nederlands
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 15 dec 2016 22:29

Ik heb zo'n mooie job :lovesigh:
Vandaag kerstfeestje voor patiënten en familie en het geeft zo'' voldoening als je de mensen zo even weer helemaal ziet genieten, misschien is dit hun laatste kerstperiode, maar dit kleine 'feestje' vandaag (met kinderkoor, massages, een bloemetje, heel wat lekkers en een drankje) deed sommigen echt goed en dat maakt mijn dag/week nu echt!

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 16 dec 2016 13:52

Onze oudste kip is niet meer. Met haar tien jaar was ze wel erg oud voor een kipje,en ze kon niet meer zo goed tegen de koude nachten als vroeger. Spijtig. Maar ze heeft tenminste een leuk kippenleven gehad.

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 16 dec 2016 15:46

:hug2: Confusion. Da's niet fijn, maar het dier zal vast een heel goed leven gehad hebben bij jullie.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 16 dec 2016 16:19

redwings schreef:Ik heb zo'n mooie job :lovesigh:
Vandaag kerstfeestje voor patiënten en familie en het geeft zo'' voldoening als je de mensen zo even weer helemaal ziet genieten, misschien is dit hun laatste kerstperiode, maar dit kleine 'feestje' vandaag (met kinderkoor, massages, een bloemetje, heel wat lekkers en een drankje) deed sommigen echt goed en dat maakt mijn dag/week nu echt!
op welke afdeling sta je?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 16 dec 2016 22:01

Ik heb nu al 1,5 jaar begeleid wonen, en ik Ben al 5 keer veranderd van begeleidster. Eerst had ik Ellen, maar dan werd Ellen zwanger. Dan had ik Freke tot Ellen terug kwam, tot Ellen stopte en ik Lies had. Dan werd Lies zwanger en nu heb ik Pascalle.

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 17 dec 2016 19:27

De komende weken is het erop of eronder. Nog even hard gaan met die laatste examens, en daarna ben ik er voorgoed vanaf. :woot:

TD163
Experienced user
Experienced user

Bericht door TD163 » 17 dec 2016 19:43

Net als je denkt dat ze op het werk toch wat beginnen bij te leren komt de volgende flater boven :roll:
Nothing sounds like a straight six TD.

Gesloten