Slices of Life [8]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
BiNDing
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [8]

Bericht door BiNDing » 21 mei 2016 22:23

Hupla! Het kot voor jou alleen ;)

OT: Ik hd echt een goeie studeerdag vandaag. Ik duidde 200+ pagina's reader aan.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 22 mei 2016 00:31

Oh waw!

Ik moet veel meer een avondwandeling inlassen.
Ik word daar zo kalm van. Eventjes op mezelf, helder denken, gedachten de vrije loop laten, ....
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 22 mei 2016 00:31

Ik vind het altijd grappig als mensen elkaar niet begrijpen: het zijn precies kleuters die met elkaar in conflict gaan. Dan lach ik in mezelf en denk ik: waarover zijn jullie nu eigenlijk bezig. Is het de moeite waard geweest?
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 22 mei 2016 12:12

Gent tijdens een stadsloop, niet fietsen, wil je u eens verzetten, ik reageer niet direct, verstade geen Vlaams toch. Ik ga naar de lokale viswinkel, zet de fiets op het fietspad, ja ma ja zo kunnen voetgangers niet passeren. Maar daarna loopt hij door het rood licht om over te steken. Terwijl daar nergens fietsenstallingen zijn. Een mens zou nog twijfelen om op de buiten te gaan wonen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 24 mei 2016 10:44

Sommigen van de ABVV stakers vonden het nodig om met kei luide bommekes te gooien in Bxl-noord. In het licht van twee maanden geleden was dat allerminst grappig. Halve paniek op het perron natuurlijk en ik schrok me rot. Blij dat ik kon overstappen.

Kleine kinderen...
Spoiler! :
Ik spreek me hier helemaal niet uit over de staking zelf he. Alle begrip voor diegenen staken en voor de verworven rechten betogen. Helemaal. Zij staken voor algemene rechten.

Maar shit zeg gedraag je eens niet als een bende kleuters
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 24 mei 2016 12:22

Wet van Murphy vandaag: eerst mij overslapen, dan 25 minuten moeten wachten op een bus voordat ik doorhad dat het staking. Hopelijk is de namiddag beter en kan ik thuis geraken

Robbe

Bericht door Robbe » 24 mei 2016 13:59

Een mail sturen naar een docent over een examenonderdeel dat je niet snapt en simpelweg het droge antwoord krijgen:
'Dat deel moet je niet kennen voor het examen.'

Hoewel het toch op ons leerstofoverzicht staat van te kennen voor het examen.

Ik ben weer een iets gelukkiger mens. :greentongue:
Where should I go?

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kleerkastkast » 26 mei 2016 08:15

Laatste bachelor lesdag ^.^

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 26 mei 2016 09:10

Ik word wakker, lig nog in bed, check de NMBS-app, zie dat mijn trein is afgeschaft... .ik denk: 'ideaal..dan neem ik de volgende, dus kan ik nog een beetje blijven liggen'.
Eens opgestaan in de badkamer check ik de app nog eens opnieuw... laten ze mijn trein toch wel niet rijden zeker? Godver. Natuurlijk moest ik die halen, het is niet dat ik overuren teveel heb.

Gevolg, ipv een chill ochtend een rush ochtend. :roll:
Fluctuat nec mergitur

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 26 mei 2016 11:53

Weet je waar ik zo kwaad op ben? Dat is dat mensen zo goedgelovig zijn en blindelings de Katholieke leer in acht nemen. Weet je wat christelijk is: dat is elkaar helpen, wanneer dat nodig is. Dat betekent Christen zijn, niet het boekenverstand. Maar leg dat eens uit aan een (goed)gelovige ziel. Ik geloof dat er in iedere mens wel iets goed zit, je moet het er gewoon zien uit te krijgen.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 26 mei 2016 12:25

Ik ben wel gelovig in de zin dat ik geloof dat er iets meer is en we niet zomaar zonder reden op de wereld worden gezet, maar je haalt wel een punt aan. Er zijn steeds minder gelovigen die de leer van de Kerk letterlijk volgen. Maar ik heb een familielid. Haar gedrag is op geen enkel gebied christelijk te noemen. Niets van respect voor anderen, enkel haat en nijd, manipulatie en toch trouwt ze voor de Kerk, zijn haar kinderen gedoopt, doen ze hun communie en dat allemaal met de nodige dure cadeaulijsten.

Ik vind het ook raar dat man-vrouw voor de Kerk mogen trouwen als ze al kinderen hebben. Gebeurt tegenwoordig meer en meer dat men trouwt wanneer de kinderen al wat groter zijn. De bedoeling is toch dat je voor de Kerk maagd bent en pas na het huwelijk aan het maken van kinderen mag beginnen.
Als die theorie wat losser wordt, waarom dan geen mannen voor de Kerk laten trouwen? Of twee vrouwen?

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 26 mei 2016 12:51

De was doen in de Waserette. Normaal zie ik daar zo tegen op. Gelukkig kwam ik iemand vandaag tegen waarmee ik ooit een keer goed mee heb gebabbeld op een feestje en een half uur staan kletsen gelijk twee oude wijven over venten. Heerlijk.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 26 mei 2016 22:41

Eindelijk een lichtpunt in deze duistere periode! Ik mag morgen mijn gsm gaan afhalen na een week zonder! :banana:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Robbe

Bericht door Robbe » 26 mei 2016 22:48

Wat een rollecoaster van emoties:

Na 6 weken wachten kwam eindelijk het postwagentje op ons opritje gereden met mijn nieuwe Pheunee (na een dag vertragingsiritatie)
Ik, als klein kind, dolgelukkig als bij Kerst, hol naar de deur, teken met plezier af.
Ik staat na het openmaken toch wel 15 minuten naar het design :lovesigh:

Dan wil ik mijn SIM versteken om tot de ontdekking te komen dat ik een Nano-sim nodig heb en ik nog met een micro-simkaart zat.
No new phone :emo:

#worldwideproblems
Where should I go?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 mei 2016 11:13

Frans spreken is blijkbaar dé beste manier om een Parijse off duty- taxichauffeur nog te overtuigen je mee te nemen.

:groovy:

Leuker was het in het doorgaan.. Toen ik een Parijse taxichauffeur heb terechtgewezen dat hij ons ergens verkeerd wou afzetten.
Dude.. Als ik zeg 'Straat X, dicht bij Porte d'Italie' moet je ons niet willen afzetten ergens in het 5de arrondissement hé. :roll: Ik ken blijkbaar uw stad beter dan u . :wank:
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 31 mei 2016 14:56

Ik had gisteren een notebook momentje-superlight in de winkel. Helemaal doorweekt een brood staan kiezen, maar naast mij staat iemand die ik al regelmatig eens in het oog had op wat feestjes. Kiezen we toch wel niet op het zelfde moment een brood, dat ook nog eens gesneden moest worden! Een paar woordjes gewisseld om te beslissen wie nu eerst het brood mocht snijden en mijn dag was goed!
Direct een gespreksonderwerp als ik die nog eens tegenkom :3
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 31 mei 2016 19:55

Reuel schreef:Ik had gisteren een notebook momentje-superlight in de winkel. Helemaal doorweekt een brood staan kiezen, maar naast mij staat iemand die ik al regelmatig eens in het oog had op wat feestjes. Kiezen we toch wel niet op het zelfde moment een brood, dat ook nog eens gesneden moest worden! Een paar woordjes gewisseld om te beslissen wie nu eerst het brood mocht snijden en mijn dag was goed!
Direct een gespreksonderwerp als ik die nog eens tegenkom :3
Hihi, iets à la "En, ook zo genoten van uw meergranenbrood?" :roflmao:

OT: Deze ochtend vooraleer ik las mijn examen vertrok heb ik eerst nog een 'reddingsactie' moeten uitvoeren. Vraag me niet hoe dat kon, maar er zat een koolmeesje binnen! Het bleef maar proberen om dwars door de ruit te vliegen. Tis mij gelukt om het te pakken en veilig buiten te zetten. :zap:

Wiske
Schattigaard van 2017

Bericht door Wiske » 31 mei 2016 21:04

Vandaag vertelde aan iemand dat ik vroeger uitvinder wou worden en dat mijn vriendin (gewoon een vriendin) datook wou en dat we dus samen gingen wonen en samen gingen uitvinden. Haar reactie daarop:'Kwist nie da gij een vriendin (als lief)had' waarop een jongen die zo half aan het meeluisteren was zei: 'Ma nee, zij is wel nie lesbisch ze.'
Jaja, hij moet eens weten
Ik heb erop gezegd dat hij dat niet kon weten en dat hij niet iedereen als hetero moet beschouwen tot het tegendeel bewezen is. Over mezelf heb ik gezwegen, dat komt later wel eens.
:grouphug:

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 03 jun 2016 14:05

Op het examen genetica een afbeelding krijgen van een techniek om een gen te silencen. Na uw hoofd er over te breken, zeggen dat de techniek veel gelijkenissen bevat met de CRISPR techniek, en dus probeer je zoveel mogelijk minieme verschillen te zoeken.
Tot de prof begint te glimlachen en zegt "... en als dit nu eens de CRISPR techniek is...?" *le giechel*

... K DAN!

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 03 jun 2016 18:03

Vandaag ging ik een telefoontje krijgen als bleek dat mijn bachelorproef niet aan de vormvoorwaarden voldoet en ik ze dus niet zou mogen verdedigen. Vanmiddag ging plots m'n gsm; het was een onbekend nummer. Ik al meteen in paniek, "dat kan toch ik niet, wat heb ik verkeerd gedaan?". Uiteindelijk was het gewoon iemand die verkeerd verbonden was. Grote zucht van opluchting :p

Gesloten