Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (24/07)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
-Matteo-

Re: Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (voorlopig 2/

Bericht door -Matteo- » 21 mei 2016 17:58

Lijkt me leuk. Juni is inderdaad veel te vroeg. Sommigen leggen nog examens af. 2 juli is ook vroeg, maar eind juli is dan weer laat omdat sommigen op vakantie gaan, vakantiewerk hebben,.. en Gentse Feesten valt er ook tussen en sommigen zullen hierdoor al afhaken omdat ze al de Gentse Feesten hebben bezocht. Waarom niet weekend van 9 juli?

lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door lenny » 21 mei 2016 18:04

-Matteo- schreef:maar eind juli is dan weer laat omdat sommigen op vakantie gaan, vakantiewerk hebben,..
En eind juni, begin juli niet ofzo :P
-Matteo- schreef:en Gentse Feesten valt er ook tussen en sommigen zullen hierdoor al afhaken omdat ze al de Gentse Feesten hebben bezocht.
Ah ja, want de Gentse feesten en een BBQ met het forum zijn echt wel hetzelfde
Spoiler! :
en je kan ze vooral niet allebei doen

-Matteo-

Bericht door -Matteo- » 21 mei 2016 18:18

lenny schreef:
-Matteo- schreef:maar eind juli is dan weer laat omdat sommigen op vakantie gaan, vakantiewerk hebben,..
En eind juni, begin juli niet ofzo :P
-Matteo- schreef:en Gentse Feesten valt er ook tussen en sommigen zullen hierdoor al afhaken omdat ze al de Gentse Feesten hebben bezocht.
Ah ja, want de Gentse feesten en een BBQ met het forum zijn echt wel hetzelfde
Spoiler! :
en je kan ze vooral niet allebei doen
Jawel:) Sommigen wonen nu eenmaal te ver van Gent en gaan geen twee dingen combineren in één week en naar Gent afzakken. Of men kan het op 21 juli organiseren, weliswaar een feestdag (en op een donderdag), maar dan kan iedereen komen en heeft niemand vakantiewerk. Juni en 2 juli is sowieso geen optie. Is enerzijds te vroeg en er zijn er die nog examens hebben, verdediging eindwerk,.. en voor sommigen gewoon niet haalbaar, sommigen gaan half juli al op vakantie en daarom leek me weekend van 9 juli ideaal omdat het niet té vroeg of laat is en nog net voor Gentse Feesten valt. Of als men het voor iedereen haalbaar wil maken het op een andere dag organiseren waarop een feestdag valt.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 21 mei 2016 18:29

-Matteo- schreef:Sommigen wonen nu eenmaal te ver van Gent en gaan geen twee dingen combineren in één week en naar Gent afzakken. Of men kan het op 21 juli organiseren, weliswaar een feestdag (en op een donderdag), maar dan kan iedereen komen en heeft niemand vakantiewerk.
Dat ze dan geen 2 dingen combineren als ze dat niet zien zitten, jammer voor hun. Je kan dat van gelijk welke datum zeggen, idem ivm afstand.
Er zal altijd wel iets zijn voor de een of andere waardoor het voor hem of haar niet goed uitkomt, kwestie van u daarbij neer te leggen of zelf een beetje moeite te doen e.
Denk dat er niet veel meer kan gedaan worden dan kijken naar de doodle, om zo een datum te bepalen. En niet op basis van speculaties rond gentse feesten, vroeg in juli omwille van vakanties etc etc

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 21 mei 2016 18:41

lenny schreef:
-Matteo- schreef:Sommigen wonen nu eenmaal te ver van Gent en gaan geen twee dingen combineren in één week en naar Gent afzakken. Of men kan het op 21 juli organiseren, weliswaar een feestdag (en op een donderdag), maar dan kan iedereen komen en heeft niemand vakantiewerk.
Dat ze dan geen 2 dingen combineren als ze dat niet zien zitten, jammer voor hun. Je kan dat van gelijk welke datum zeggen, idem ivm afstand.
Er zal altijd wel iets zijn voor de een of andere waardoor het voor hem of haar niet goed uitkomt, kwestie van u daarbij neer te leggen of zelf een beetje moeite te doen e.
Denk dat er niet veel meer kan gedaan worden dan kijken naar de doodle, om zo een datum te bepalen. En niet op basis van speculaties rond gentse feesten, vroeg in juli omwille van vakanties etc etc
Inderdaad. De doodle lijkt me ook het beste. Iedereen vult voor zichzelf in wanneer hij/zij kan indien hij/zij wilt komen.
Een datum die voor iedereen past is volgens mij redelijk onmogelijk.
Eens de datum is vastgelegd, kan je nog steeds beslissen of je toch kan komen of niet.
Laatst gewijzigd door idk op 22 mei 2016 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 21 mei 2016 20:20

Je gaat altijd opofferingen moeten doen, je gaat nooit iedereen kunnen meehebben ;)

Ik zie nog, Gent is helaas nogal ver dus ik vrees dat deze 't niet word :P
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 21 mei 2016 20:48

Ik heb mezelf alleen op zondagen gezet. De kans is groot dat ik moet werken op zaterdag, de drukke dagen in een supermarkt natuurlijk :lol:
Dus geen idee of ik er eventueel zou kunnen geraken, maar het lijkt me wel fijn :groovy:

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 22 mei 2016 00:26

-Matteo- schreef:Waarom niet weekend van 9 juli?
Zoals je kunt zien, is deze datum ook opgenomen in de doodle. Als er voor een andere dag gekozen wordt, is dat omdat daar gewoon meer volk aanwezig kan zijn. De doodle is een manier om iedereen mee te laten kiezen.

De reden dat het in Gent is, is omdat de vorige meetings dat niet waren. Vorige keer was het in Leuven en de keer daarvoor Brussel denk ik. En de Blaarmeersen biedt ook gewoon de mogelijkheid om te doen wat we willen. De plaatsen van de meetings variëren, dus misschien is de volgende dichter voor jou. Ik ben trouwens ook twee uur onderweg naar Gent, maar dat is het waard ;)

wingin
Regular user
Regular user

Bericht door wingin » 22 mei 2016 00:52

Klein vraagje: mogen mensen die niet op het forum zitten ook komen?

Ik heb namelijk enkele holebi-vrienden die hier wel graag naartoe zouden gaan maar niet op het forum zitten.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 22 mei 2016 08:49

hoe meer zielen, hoe meer vreugd! ^^

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 22 mei 2016 11:25

wingin schreef:Klein vraagje: mogen mensen die niet op het forum zitten ook komen?

Ik heb namelijk enkele holebi-vrienden die hier wel graag naartoe zouden gaan maar niet op het forum zitten.
Ik denk dat dit een vraag is die door een moderator/Wall moet worden beantwoord.
Ikzelf zou het tof vinden, want idd hoe meer mensen aanwezig, hoe meer ik er kan leren kennen.

Maar ik denk dat ze wel duidelijk op voorhand willen weten hoeveel aanwezigen er zullen zijn. Vandaar ook de doodle.
Een doodle waar zij niet aan geraken momenteel :p
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 22 mei 2016 11:30

Om even te antwoorden op de vraag van wingin:

Ik denk dat het hoofddoel is van ons allen dat we mensen leren kennen en het is niet omdat ze niet op ons forum zitten dat we ze niet willen leren kennen ;) Er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden:

1) We gaan kennismakingsspellen spelen en dan is het wel de bedoeling dat zij meedoen. Als het dan even gaat over forumdingen, dan vermoed ik dat ze wel zo creatief zullen zijn om over iets anders te beginnen.
2) We moeten duidelijk op voorhand weten of ze komen of niet, want er zullen afspraken gemaakt worden over wie wat meebrengt.
3) Ik denk niet dat ze echt de doodle moeten invullen, want ik vermoed dat ze enkel zullen komen als jij komt ;) Spreek me tegen als dat niet zo is. Ik denk dat het het gemakkelijkste is als jij alles verder communiceert naar hen.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 22 mei 2016 12:32

Ik begrijp alleen niet waarom een (voorlopige) datum wordt die niet de meeste aanwezigheidsstemmen heeft. Voorlopig kunnen de meesten op 24 juli, dus waarom is het die datum dan niet? :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 22 mei 2016 12:37

Pancake schreef:Ik begrijp alleen niet waarom een (voorlopige) datum wordt die niet de meeste aanwezigheidsstemmen heeft. Voorlopig kunnen de meesten op 24 juli, dus waarom is het die datum dan niet? :)
Ik denk dat er nog geen datum gekozen is. :)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Wall
Forum addict
Forum addict

Re: Zomermeeting: barbecue en cocktails (Gent) (doodle)

Bericht door Wall » 22 mei 2016 12:38

1 juni beslissen we aan de hand van de doodle. Blijkbaar ben ik vergeten de naam van het topic te wijzigen. Bij deze is dat ook gebeurd. Sorry voor de verwarring.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 25 mei 2016 18:49

Nog een weekje de tijd om de doodle in te vullen!

Loewieze
New user
New user

Bericht door Loewieze » 30 mei 2016 20:25

Misschien kom ik ook een keer af ;) doodle ingevuld si.
If feelings would have brains

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 31 mei 2016 12:31

Ohlaaa ... laatste dag voor de datum definitief wordt ! :D
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 31 mei 2016 12:59

SPANNEND!

Voorlopig staat 24 juli los aan kop, dus grote kans dat het die dag wordt ;)

Wie nog wil deelnemen: het is je laatste kans!

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 31 mei 2016 16:47

ik kijk hier zo hard naar uit :lovesigh:

En zoveel mensen die ik nog nooit ontmoet heb. Ik ga mijn socialize-moves moeten bovenhalen :D
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Gesloten