Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
vraagsteller
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Bericht door vraagsteller » 18 jul 2016 20:50

Dries schreef:Het water in Italië niet in durven omdat iedereen op het strand van die typische summerbodies heeft :evil:
Waarvan de helft zijn lichaam niet op natuurlijke wijze heeft verkregen... Geniet van je vakantie (en dus ook van het zwembad) zonder jezelf te kwellen over je eigen lichaam. Have fun! :wink:
Nil volentibus arduum

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 19 jul 2016 15:19

Mijn kamer is net een sauna. Probeer daar maar eens de slaap te vatten. Vreselijk, zo'n plaknachten.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 20 jul 2016 00:15

De wereld is aant flippen, tis veel te warm en ik erger me teveel aan idiote meningen
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 20 jul 2016 21:41

Disco Trut schreef:
Thor schreef:Werkgevers die zich niet aan de wetgeving houden: zo is het verplicht om vanaf 20 werknemers een preventieadviseur aan te stellen die waakt over hun welzijn, veiligheid, ergonomie,...
De werkgever is verplicht om voldoende (up to date) informatie te geven over rechten van de werknemer.
Ik kan je, zelf werkgever zijnde, anders wel laten weten dat het allemaal écht niet zo simpel is als jij dat hier voorstelt hoor. En soms word ik een beetje moedeloos van alle verplichtingen van een werkgever. Rechten zijn mooi en het merendeel is zeer lovenswaardig en prima en moet blijven, maar er zijn ook verschillende zaken waar ik me serieus vragen bij stel. En vanzelfsprekend, naar mooie Belgische traditie, kan er niet genoeg papieren rompslomp en administratieve zever bij komen kijken. Uiteraard zijn ook de mensen die instaan voor de naleving van al deze regels optrokken uit het dodelijk saaiste schuurpapier en lijkt humor in hun universum nog niet te zijn uitgevonden.

OT: Wachten. Ik kan niet zo goed wachten.
Ik weet wat je bedoelt, dat is ook de reden waarom ik gestopt ben met die opleiding Milieu- en Preventiemanagement (KUL). Het is zo vergaand dat het soms niet rendabel kan zijn denk ik (risico-analyses enzovoort). Daarbij ik werd depressief van al die wetgeving en regels... Het is wel een mooie opleiding, maar het is iets bijzonder (vele mensen kennen het niet).
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 20 jul 2016 21:55

Heb ik dan eindelijk mijn nieuwe gsm, vermassacreer ik toch wel niet mijn simkaart :lol: Ik zei nog tegen mezelf dat ik er beter niet zelf een nano simkaart van maak..... :roll:
En dan komt mijn tempered glass screenprotector gebarsten toe en zit het hoesje niet bij de levering :angry:

Vrijdag dan maar om een nieuwe simkaart en dat bedrijf een klacht bezorgen!

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 20 jul 2016 23:58

Je beste vriend die ineens je grote baas wordt op je vakantiejob... dat is vragen om problemen en frustraties..
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 21 jul 2016 01:12

Zogenaamd 'linkse', zogenaamd 'progressieve' mensen die het fucking Erdogan-regime verdedigen en kritiek erop beschouwen als westerse propaganda, neokolonialisme of racisme. Get a life, morons. Jullie zijn de eerste om te worden opgepakt als fascisten de macht grijpen en dat is wat er nu gebeurt in Turkije.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 21 jul 2016 02:20

De lachende profeet schreef:Zogenaamd 'linkse', zogenaamd 'progressieve' mensen die het fucking Erdogan-regime verdedigen en kritiek erop beschouwen als westerse propaganda, neokolonialisme of racisme. Get a life, morons. Jullie zijn de eerste om te worden opgepakt als fascisten de macht grijpen en dat is wat er nu gebeurt in Turkije.
Dom-links begrijpt het verschil niet tussen majoritarianisme (waarbij slechts de rechten van de meerderheid gelden, een essentiële component van facisme) en democratie (waarbij iedereen gelijke rechten heeft, ook minderheden). Intellectueel links is op sterven na dood in Europa, bedolven onder een massa ongeschoolde luddieten. Dat is wat je krijgt wanneer de boodschap aangepast wordt om aan de domme massa te verkopen, los van ideologische positionering.
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

TD163
Experienced user
Experienced user

Bericht door TD163 » 21 jul 2016 08:38

Bijna staand kunnen slapen en toch om 6 u wakker worden tijdens de vakantie :headbang:
Achja volgende week kan ik weer gewoon gaan werken :roll:
Nothing sounds like a straight six TD.

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confusion » 23 jul 2016 18:22

We zijn een dag vroeger terug gekomen uit onze vakantie omdat het gewoon niet meer te doen was. Elke dag was er het ene probleem na het andere dat zich aandiende! Elke dag, zes dagen lang! Mijn moeder en ik hebben ons in allerlei bochten gewrongen om het voor onszelf en mijn kleine broertje nog een beetje aangenaam te maken, maar het mocht niet baten. Nu heb ik zeg maar nog eens vakantie nodig om van de deze te bekomen. En ik had er nog wel zo naar uitgekeken... :supersad:

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 23 jul 2016 21:44

Mijn routeplanner toont om een of andere reden altijd verbindingen van zoveel uur eerder aan als ik wil
Afbeelding
Afbeelding
¯\_(ツ)_/¯
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 23 jul 2016 22:46

Zo ben je zeker op tijd Dries!

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 24 jul 2016 00:32

TheQuibbler schreef:Zo ben je zeker op tijd Dries!
Of de site heeft door dat Dries een aantal overstappen zal missen/verkeerd nemen :hug2:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 24 jul 2016 12:03

idk schreef:
TheQuibbler schreef:Zo ben je zeker op tijd Dries!
Of de site heeft door dat Dries een aantal overstappen zal missen/verkeerd nemen :hug2:
Geloof het of niet, maat ik sta op de juiste tijd op het juiste perron 8) (Hoop ik toch, straks kom ik in Brussel aan ofzo :lol: )
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 24 jul 2016 21:59

Als mensen onverschillig worden, dat vind ik het ergste: 'het is mijn probleem niet' mentaliteit. Zeker met het terrorisme, totdat er mensen in hun naaste omgeving worden getroffen. Blijf altijd opkomen voor je rechten en probeer niet eng te denken!
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 25 jul 2016 17:27

Thor schreef:Als mensen onverschillig worden, dat vind ik het ergste: 'het is mijn probleem niet' mentaliteit. Zeker met het terrorisme, totdat er mensen in hun naaste omgeving worden getroffen. Blijf altijd opkomen voor je rechten en probeer niet eng te denken!
Wat wil je, het is de zoveelste aanslag deze maand. Je wordt het gewoon. OT clickbait artikels :headbang:

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 25 jul 2016 18:20

Fantasy Lover schreef: OT clickbait artikels :headbang:
Afbeelding
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 25 jul 2016 21:31

Ik heb keiveel muggenbeten van gisterenavond, op mijn rechterbeen alleen al heb ik er 22 dus ik ben langzaamaan krankzinnig aan het worden van de jeuk, help :crazy:

Wiske
Schattigaard van 2017

Bericht door Wiske » 25 jul 2016 21:38

TheQuibbler schreef:Ik heb keiveel muggenbeten van gisterenavond, op mijn rechterbeen alleen al heb ik er 22 dus ik ben langzaamaan krankzinnig aan het worden van de jeuk, help :crazy:
Ik dacht dat ik er veel had :( 8 'maar'
:grouphug:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 26 jul 2016 00:16

TheQuibbler schreef:Ik heb keiveel muggenbeten van gisterenavond, op mijn rechterbeen alleen al heb ik er 22 dus ik ben langzaamaan krankzinnig aan het worden van de jeuk, help :crazy:
Ela en iedereen maar lachen als ik maniakaal al die rotmuggen wil dood doen! :p

Troost je, 't is hier ook van den dienen :lol:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Gesloten