Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Bericht door JFK » 06 jul 2016 08:58

Robbe schreef:Wanneer kinderen toekomen op het speelplein is er bij ons een aanmeldsysteem. Ze kunnen een kleur eendje kiezen waar hun naam dan op kleeft en die gooien ze dan in een grote bak water. Situatie vandaag op het speelplein:

*jongetje en mama komen toe*
Ik: Kies maar een eendje uit :D
*Jongen neemt roze eendje*
Mama: Mo! Wat pak jij nu? Een roze eendje? Je bent wel een jongen hé .. Gow pak maar een een blauwe of een zwarte !

HOE STEREOTIEP KUN JE DENKEN?! :evil:
Hoe triest :cry:

Los van het feit dat roze een heel lelijk kleur is... :lol: Als dat kindje nu een roze eend wilt, dan mag hij toch een roze eend hebben zeker?
:angry:
Sommige ouders... :roll:

OT.

Ik heb het helemaal gehad met Sunjets... Goedkoop ja...Maar voor de rest nougabollen service en aanpak. Ze kunnen zelfs nog niet eens een betaling verwerken.
:angry:
Fluctuat nec mergitur

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 06 jul 2016 16:46

Toeristen, fucking toeristen. Staan we daar een nogal groot podium op te bouwen op de Burg van Brugge, vorkheftruck rijdt in het rond, wij zijn aan het zeulen met dingen, wandelen toeristen doodleuk door de opening in de dranghekkens om de truck door te laten en staan ze wat fototjes van het stadshuis te trekken, midden op een halve werf.

Irritant, onveilig, en hebben die mensen nu echt niet door dat als een een gebied vol loopt met mensen in werkkleren, flue hesjes en vorkheftrucks en stukken podium en shit en voor 3/4den afgesloten is met dranghekkens dat je daar niet tussen moet gaan staan kuieren en fotojes trekken met je fucking Ipad?!
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 07 jul 2016 08:43

Hombie schreef:Toeristen, fucking toeristen. Staan we daar een nogal groot podium op te bouwen op de Burg van Brugge, vorkheftruck rijdt in het rond, wij zijn aan het zeulen met dingen, wandelen toeristen doodleuk door de opening in de dranghekkens om de truck door te laten en staan ze wat fototjes van het stadshuis te trekken, midden op een halve werf.

Irritant, onveilig, en hebben die mensen nu echt niet door dat als een een gebied vol loopt met mensen in werkkleren, flue hesjes en vorkheftrucks en stukken podium en shit en voor 3/4den afgesloten is met dranghekkens dat je daar niet tussen moet gaan staan kuieren en fotojes trekken met je fucking Ipad?!
Nope. Want bij het binnenkomen van Brugge hebben ze hun hersenen op de bus gelaten. Ze zijn wel op vakantie hé... :roll:

OT.

De Sunjets helpdesk...

Afbeelding
Spoiler! :
Maar ik heb wel Wannebe van de Spice Girls gehoord. :lovesigh: :groovy:
Fluctuat nec mergitur

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 07 jul 2016 09:35

Ik weet niet wat dat is de laatste tijd met die maag van mij... Vannacht weer 2,5u wakker gelegen met maagpijn :roll:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 07 jul 2016 21:28

Soms krijg ik snel last van hoofdpijn/migraine van al het geschreeuw in het zwembad en dan ben ik tevreden als ik dan een kwartier pauze heb om even op mijn positieven te komen. Sommigen mensen gedragen zich echt als apen en hebben totaal geen respect voor wat je doet.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 08 jul 2016 01:40

Zo kan ik toch geen pokemaster worden, verdomme.

Afbeelding
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 09 jul 2016 19:43

De arts heeft me gezegd om misschien te wachten tot in februari met mijn operatie. Maar ik ga maandag denk ik toch eens bellen of ik het toch niet in augustus al ga laten doen. Wel twee weken revalidatie, maar ik heb vandaag toch even verdomd veel pijn gehad :x (en ik heb geen zin om in Ierland met pijn te zitten mocht het plots negatief evolueren)

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 10 jul 2016 19:19

Op een barbecue had iemand die met de auto was gekomen, al vijf pintjes binnen het uur opgedronken. Toen de gastheer hem vroeg of hij er nog eentje moest hebben, maar zelf zei: "Ach nee, je bent met de auto, zeker", zei die gast: "Geef maar, hoor. Da's geen probleem. De flikken flitsen toch niet veel overdag." Ja, natuurlijk, als de kans op een boete klein is, mag je aangeschoten achter het stuur kruipen :angry:

Wiske
Schattigaard van 2017

Bericht door Wiske » 11 jul 2016 03:36

De taxichauffeur reed constant door het rood en als hij bijna in botsing kwam met een andere auto begon hij daar een beetje op te schelden. Humhum, wie was in fout?

In de nachtbus speelden ze een of andere vechtfilm en het geluid was afschuwelijk. Toen die gedaan was, dacht ik te kunnen slapen, maar nee, het was nodig om de trailer te laten herhalen. Dus dat was de hele tijd hetzelfde. Aaaaaah pets pats klingeling urgh klik pang pang whaa ieieie boem uh splatsch en opnieuw en opnieuw ... Gelukkig vond de chauffeur dat we het na een uur genoeg gezien hadden en zette het uit. Oef!
:grouphug:

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 11 jul 2016 20:34

Nog niet eens helemaal gerecovered van rugoperatie en ben alweer ziek :x
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 12 jul 2016 00:13

De belastingsaangifte voor de papa moeten invullen omdat hij het zelf niet kan...
Spoiler! :
en het is met leningen en speciallekes enal :balloons:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 12 jul 2016 00:14

Wanneer je 'slimmer' bent dan je ouders, leuk gegeven toch? Daarbij wat is slim? Ik erger mij teveel aan onbenulligheden denk ik: een scheef gesnoeide haag, wanorde, nonchalance (echt overdreven).

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 15 jul 2016 00:49

Alé zenne het begint.

Afbeelding
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Pancake
Forumkoppel 2017

Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Bericht door Pancake » 15 jul 2016 02:31

Wat een rotwereld...

En kunnen we aub anno 2016 stoppen met de prayfor hashtag te gebruiken? Dat helpt ons geen meter vooruit. 't Is misschien eerder een onpopulaire mening, maar die hashtag komt mijn oren uit. Ik zal mijn steun en medeleven wel op andere manieren betuigen dan een weesgegroetje te slaan.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 15 jul 2016 06:43

Pancake schreef:Wat een rotwereld...

En kunnen we aub anno 2016 stoppen met de prayfor hashtag te gebruiken? Dat helpt ons geen meter vooruit. 't Is misschien eerder een onpopulaire mening, maar die hashtag komt mijn oren uit. Ik zal mijn steun en medeleven wel op andere manieren betuigen dan een weesgegroetje te slaan.
Volledig mee eens...
Ik vrees dat we gaan moeten wennen aan constante terreurdreiging de komende jaren, helaas :(

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 15 jul 2016 10:45

U heeft gelijk, beste Pancake.

En ondertussen worden die gebeurtenissen keer op keer compleet uitgemolken door de sensatiezuchtige media, en staan onze leiders daar mooïe toespraakjes te houden terwijl ze deze crisis eigenlijk niet eens onder controle kunnen krijgen. Dat hangt me ook de keel uit.

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 15 jul 2016 14:50

Pancake schreef:Wat een rotwereld...

Alsof bidden ooit iets heeft uitgehaald OT het feit dat dit de komende dagen weer HET grote onderwerp van het nieuws zal zijn, ik heb geen zin om 4 keer per dag te horen "de aanslag in Nice..."

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 15 jul 2016 14:56

Ik erger mij aan Hollande die direct over 'in oorlog met terrorisme' begint en 'we gaan intensiever bombarderen'. Zo'n oorlogspraat :roll:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 16 jul 2016 09:39

Werkgevers die zich niet aan de wetgeving houden: zo is het verplicht om vanaf 20 werknemers een preventieadviseur aan te stellen die waakt over hun welzijn, veiligheid, ergonomie,...
De werkgever is verplicht om voldoende (up to date) informatie te geven over rechten van de werknemer.

LumpySpacePrince

Bericht door LumpySpacePrince » 18 jul 2016 16:01

Het water in Italië niet in durven omdat iedereen op het strand van die typische summerbodies heeft :evil:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Gesloten